Jump to content

Indicator nivel combustibil


cosmin brici
 Share

Postare recomandată

Alexe Alexandru

Stevee capacul este sub bancheta din spate in partea dreapta ... rabatezi bancheta ... dai mocheta la o parte ... desfaci capacul de protectie ... si asa ajungi la capacul de pe rezervor in care este prinsa sonda .... e cam greu de desfacut cu unelte normale ... trebuie o cheie speciala ... eu nu am incercat dar cred ca se poate daca se incearca si fara cheia aia speciala ... dar ai grija sa nu rupi ceva! ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca am si eu o problema. Alimentez, fac plinul si cand pornesc motorul, acul urca dar nu pana sus, ci cu 2 linii mai jos. Dupa cativa km urca pana sus, apoi dupa un timp scade aproape la jumatate de rezervor urmand sa urce la loc, dar numai dupa ~30 min. / 7-8 km. Din cele citite pe topic, poate am o problema la litrometru. A rezolvat cineva problema? Nu prea am vazut si solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu m-am "lovit" de aceeasi problema...e vorba de litrometru, gasesti la vreo 160 de lei (VDO-Siemens), se schimba relativ usor dar trebuie verificata apoi rezistenta noului litrometru (cu VAG-COM-ul)...cel putin asa a procedat meseriasul in cazul masinii mele.

Bafta! :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

am si eu o problema asemanatoare cu cele discutate....acul de la benzina imi sta tot timpul deasupra de rosu,cateodata mai coboara pe rosu si se aprinde martorul in bord iar se stinge si urca la limita si tot asa.(asta oricata benzina as avea in rezervor) ce sa fie litrometru sau ce...va rog ajutati-ma! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fi sigur ca nu este problema cu bordul trebuie sa ridici bancheta si mocheta si dedesubt vei gasi un capac ca de butoi. Sub el se afla mufa ca intra in senzor; scoti mufa si ii cuplezi pentru o perioada niste rezistente de diferite valori 100 Ohmi, 200 Ohmi, etc iar daca acul indicator nu va oscila deloc inseamna ca nu ai o problema cu bordul. Apoi poti sa incerci o scanare VAG-COM si vei vedea si ce probleme indica acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am citit cu atentie cam tot ce scrie despre litrometru, deoarece este exact si problema mea. Mai precis am circulat cu masina pana aproape am golit rezervorul, eu cred ca mai erau in el doar vreo 2-3 litri de motorina.A stat asa cca. 3 zila dupa care bag vreo 45-50 litri .Urc in masina, cheie, porneste, dar surpriza indicatorul din BC cel portocaliu aprins, indicatorul cel cu gradatii la minim.Mai sa fie!!! Cobor din masina si verific unde am bagat motorina, oare nu cumva linga rezervor? Dupa ce m-am convins ca totul este ok in exterior, urc la volan si plec.Dopa cca. 500m parcursi incepe sa urce acul de la litrometru incet incetisor doar eram cu ochii pe ea ca ,pe" butelie" si se stinge martorul de pe BC.Mi-am dat seama ca ceva agata la sonda litrometru. Am zmancit de cateva ori de masina (frana + demaraj) si a mai urcat nitel, dar nu sa apropiat nici macar de jumatate.Ajuns la locuinta cu ajutorul vostru am realizat ca nu am fost singurul cu aceasta problema.In consecinta voi desface acel buson de sub banchata spate sa vad despre ce este vorba, 80% inclin ca acolo-i buba.Si acum sa fiu oarecum :D am avut dacie 15 ani dar niciodata probleme cu litrometru si nu a fost noua :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cumva s-a mai umblat la sorbul din rezervor si l-au pozitionat intr-o parte, mai mult ca sigur agata tija plutitorului sau cursorul in sine. Prea putine sanse sa se fi crapat plutitorul.

La Dacii insa in 90% din cazuri era plutitorul de vina. Apoi, puneai plutitor nou si te trezeai ca se rupe rezistorul bobinat din cursor... Dar deja suntem offtopic. Rabateaza sezutul din dreapta spate, desfa protectia de plastic de peste sorb, desurubeaza-l si vezi ce se intampla. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o tura de oras si-a revenit, esta ca nou, probabil si temperatura i-l influenteaza. In fine sant fericit ca merge. Oricum voi desface la litrometru cand voi avea putin timp. se pare ca am fost norocos . pa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

problema mea: acum vreo 2 saptamani a fost frig rau afara (cam -30 ). la plecare, vitezometrul nu mi-a mai pornit si acul de benzina oscila in functie de acceleratie sau franare.daca masina merge constant, indicatorul de benzina arata corect. daca accelerez acul se duce in jos catre gol si la franare catre plin. dupa cateva zile cand a fost destul de cald, cu temperaturi pozitive, am vazut ca si-a revenit si vitezometru si indicatorul de benzina. dar cum este un pic mai frig cum nu mai functioneaza. am auzit de la un coleg de munca ( el are vw passat) ca si lui i s-a intamplat cam in aceeasi perioada la fel si a schimbat senzorul de viteza magnetic (si era la fel problema) si urma sa mai schimbe o banda magnetica ceva(n-am inteles prea bine si n-am mai insistat).

intrebarea mea este: sa schimb si eu senzorul de viteza sau sa astept sa dea caldura sa vad poate nu mai face figura asta? si ce legatura are senzorul de viteza cu indicatorul de combustibil.

inca o problema : cand nu imi functioneaza vitezometrul, nici computeru de bord nu afiseaza consumul mediu sau distanta parcursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va trimit,dupa cum v-am promis cateva poze cu litrometrul de la golf ,cu motorizare ALH. Am avut suspiciuni asupra lui pentru ca azi iarna m-ia facut cateva surprize dupa care si-a revenit.E acu ia venit timpul si l-am desfacut.Dar nimic suspect la el.Nu stiu ce ar fi putut provoca anomalia din data respectiva. In fine l-am curatat putin si l-am pus la locul lui inapoi.E bine de stiut ca in acest litrometru sant cel putin doua supape de sens, una pe tur iar alta pe retur.Si inca ceva acum sant sigur ca ALH-ul nu are pompa de combustibil in rezervor.Iata pozele:http://img211.imageshack.us/img211/5640/pozelitrometru006.jpg

http://img87.imageshack.us/img87/277/pozelitrometru005.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/5224/pozelitrometru004.jpg

http://img691.imageshack.us/img691/67/pozelitrometru003.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/4526/po...trometru002.jpg

http://img121.imageshack.us/img121/4821/po...trometru001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum am acces la plutitor si daca este vreo legatura intre plutitor si martorul de benzina de la bord?

bineinteles ca exista legatura.Martorul din bord arata exact ce-i spune plutitorul.Momentan tie iti arata ca il doare ceva.O fi intepenit sau poate vrea sa se pensioneze.In a doua varianta e nasol ca trebuie sa angajezi altul.Asa ca e simplu prima sau a doua varianta. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am umblat si eu la litrometru trebuia sa scot benzina din rezervor,masina find TDI :P,nu am demontat litrometrul doar am bagat langa el un furtun,dupa ce am scos nu a facut figuri indicatul pt ca atuncia iam facut plinul sa nu fie problema cu cantitatea de benzina ramasa,dar dupa ce scade un pic mai jos de jumate ramane destul de mult timp acolo dupa care pica pe a doua lineie sau uneori urca pana la maxim!!si coboara incet,banuiala mea e ca nu am pozitionat litrometrul corect inapoi,cum pot sa aflu care e pozitia lui corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cumva vreo pozitie fixa?cand se aprinde becul tot de acest indicator depinde?daca el nu lucra corect nici becul nu se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie montat inapoi tanand cont de pozitia furtunelor de tur si retur. Si da, becul este comandat de acelasi plutitor care misca tija legata de potentiometrul de la sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pot ramane linistit fara motorina fara sa se aprinda becul,cum aflu pozitia furtunelor?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa te putem ajuta trebuie sa ne scrii in profil si de unde esti.cu vag-com-ul se poate face un test pe instrumente(slabe sanse sa fie dusa bobina de inductie de la acul indicator),mai degraba ai contactul imperfect/umed/la masa pe capacul senzorului sondei.verifica asta inainte de a pune testerul.

sal , am si eu o problema cu un golf TDI 1.9 , 101 cai , motorina / nu imi mai arata in bord motorina , am mers la diversi cica `electricieni auto` si am dat bani pt nimic defapt ca nu au stiut ce sa faca , la test imi da o eroare dar nu pot zice codu acum ca sunt plecat la munca pana pe sfarsitu saptamanii , eroare spune ca ar fi un scurt la + credca la pompa din rezervor! poate ma puteti ajuta va multumesc anticipat si va salut cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

servus. acceasi problema a aparut si la mie: de cele mai multe ori acul de la nivelul de motorina e pe zero sau pe full indiferent ce cantitate de motorina am in rezervor si foarte rar imi indica corect nivelul de combustubil. mentionez ca nici eu nu am pompa de alimentare in rezervor, la fel ca si kari, tot alh am si eu. cum pot remedia aceasta defectiune, evident fara sa mai merg in service. defectiunea e din rezervor sau din bord? multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut1 Dupe ce ai scos litrometrul de pe rezervor fa-i un test in felul urmator:atasezi mufa aceia cu doua fire albastre la locol ei, tii litrometrul pe o parte in asa fel sa fie montajul electronic in sus,invarti cheia in contact pana la limita pornirii motorului, si actionezi plutitorul acea "pedala"neagra care misca cursorul de pe montajul electronic. E in acest moment ar trebui sa se miste acul in bord in functie de pozitia plutitorului,intre minim si maxim.Daca bine ami aduc aminte nu este nevoie de masa(ca si la dacie unde tot ansamblul litrometru trebuie atins la masa pentru a face acest test). Acum daca acul in bord se misca in f. de cum actionezi plutitorul nu poate fi vorba de o defectiune la computer ci mai de graba o problema mecanica, ceva agata plutitorul ( la mintea cocosului)si asta trebuie sa vada fiecare in cazul sau.La mine sa rezolvat printr-o demontare temeinica ceva "gimnastica" cu piesele in miscare si de atunci no problem. Sa nu uitati sa readuceti cheia din contact dupa test ca altfel nu e de bine. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a intamplat azi o alta minune, am motorina in rezervor (sunt sigur de asta), acul imi arata putin peste 1/4, dar totusi s-a aprins atentionarea galbena sa alimentez!!! Nu aceeasi sonda comanda ambele indicatoare (ac + bec atentionare bitte tanken)???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu o mare problema indicatorul din bord de benzina nu urca deloc e inghetat la limita, chiar daca alimentez full sau doar 5 L, am scanat cu VAG erorile si nimic, la instument cluster am testat ceasurile din bord toate au functionat perfect mai putin cel de benzina, am desfacut capacul din spate de sub bancheta pare ok acolo si se si aude ca lucreaza litrometrul, dar in bord nu mi-sa aprins niciodata becul ca am ramas fara benzina si am incercat sa merg pana la limita sa vad daca se aprinde dar nimic.Care ar fi problema ceasul indicator sau litometrul? ceva senzorii? sa stiu ce ma apuc sa schimb stima. ast rasp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am o problema de presiune la injectie(poate sa fie ori regulatorul sau supapele de tur/retur) se manifesta in felul urmator: daca las ca toti martorii sa se stanga si pompa sa nu mai bazaie porneste balbait, daca dau la cheie inainte de acesta proneste fara probleme.

Acum eu am inteles ca posibil sa fie si acele supape sa scape, cum as putea sa le verfic, si unde s-ar afla ele mai exact.

Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am desfacut primul capac (cel cu trei suruburi) am desfacut mufa si am dat cu un spray de contacte

am vrut sa desfac nai departe (pana la plutitor, dar m-a prins ploaia) acum astept sa vad daca s-a remediat problema

daca nu tre sa desfac din nou sa ajung la plutitor (eventual chiar sa-l schimb) aveti idee cat costa unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar, am dat cu spray pe mufa si am slabit "piulita" care strange plutitorul, am invartit plutitorul pe pozitie (fara sa-l desfac de tot) jumatate de centimetru in sensul acelor de ceasornic

si vad ca si-a revenit.

au trecut deja 3-4 zile si nu mai variaza acul in bord

multumesc pt ideeile voastre, am remediat cu ajutorul acestui topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

azi am desfacut sonda...am demontat totul..curatat,etc...problema este ca stand cu plutitorul in mana si miscandu-l pe scara indicatorul de pe bord nu coboara sub 1/4..apoi mai misc putin si se aprinde avertizarea ca raman fara benzina...pana in punctul de 1/4 se pastreaza o oarecare indicatie corecta..dar sub ramane acul pe loc. fara contact pus acul coboara sub 0. ce ar fi de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!