Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

al3xandru1228

Alexandru lasa acul...masoara de la plin la plin... si fa macar 200 in oras ~ 1/2 rezervor...eroarea se imparte.

Altfel se poate sa te sperii putin :)

deci la 200km in oras ar trebui sa-mi ia ~1/2.ca sa fie ok?

am sa vad, acum treaba e sa fac plinul, ca la cat e benzina

eu in general cand nu am asa multi bani, cum trece de jumate mai bag 10-15l de benzina.

am sa fac si un scan cu vag com, si faza cu plinu,dar cine stie poate totul e in mintea mea :sick:

Modificat de al3xandru1228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Divinewind

Am crezut ca am motorul de i.4 de pe Golf IV care a aparut prin '97, asa cum au multi de aici. Apoi tot cineva de aici mi-e zis ca e posibil sa fie alt motor. Masina e fabricata in 2007. Singurul loc in care am gasit este pe autokarma.ro si s-ar parea ca este BCA.

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din erorile postate de tine la "#736" se vede destul de clar ca este vorba de B1S2- adica este vorba despre sonda lambda dupa katalizator(cea care monitorizeaza buna functionare a kat). Nu mai este nevoie sa cauti raspuns in alta parte. Masina ta are 2 sonde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor!

As mai avea o intrebare: ce probleme pot aparea daca mai merg cu masina asa cel mult doua luni, adica aprox. 1000 de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus sonda lambda 2(B1S2) monitorizeaza functionarea katalizatorului. Daca mergi asa nu vei avea probleme cu functionarea motorului dar "check engine" fiind aprins nu vei sti daca apare o alta problema care necesita remediere, decat daca apar simptome in functionarea motorului sau daca periodic faci cate o scanare cu VCDS sa vezi daca au aparut si alte erori. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva din Iasi cu o scanare VAG-COM?banuiesc probleme la sonda lambda.Inainte aveam fluctuatii la relanti.Acum s-a aprins martor motor in bord(in carte zice probl la sistemul de evacuare),dar in schimb nu mai fluctueaza relantiul.masina e Octavia2 1.6mpi cod BGU. km 122k

LE: la ITP,in decembrie, mi-au reprosat ca am prea mult oxigen pe evacuare. o fi vreun indiciu?

Modificat de maxmader
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms Moog.ai email.cica nu pot trimite Pm.trebuie sa mai cumulez posturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda e imbatrinita / lenta te dai cu c...ul de pamint :)

Iti trebuie un osciloscop pt asta si vezi cum varianza in timp real semnalul de pe sonda.

Cu testele din VAG am luat si eu teapa :)

Testele aratau ca sonda e superok dar mergea dupa cum ningea afara :))

Am folosit tesla citeva luni, am frecat icrele la multi forumisti, mecanici etc...

Daca stie careva cum se face cu VAG-ul dau o lada cu bere :))

La SkodaFabia se face asa

Measuring block 034 Switch to basic settings, calci frana si astepti sa apara in cimpul 4 B1-S1 OK sau NOT OK.

Mai sunt variante si pentru B1-S2 sau catalizator pe 43 cred.

(lambda aging zi ce in manual). Oricum tot cu osciloscopul e sfant testul la cat costa o sonda VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aparitia erorii " 17511-B1S1 performance too low" ,singura optiune e schimbarea primei sonde?sau mai trebuie investigat si altceva intai?mai pot fi alte cauze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific-o sa nu fie plina de ulei si alte istorii nearse, daca zice tot asa verific-o cu un osciloscop cum merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 -

sa fie doar din cauza benzinei proaste?!?

EGR e nou, adaptarea e facuta corect....dar la drum intins a aparut martorul galben (motor 1,2 AZQ )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Alexandru

Salut prieteni,

Sunt posesorul unui golf 4 motor 1.4 16v si dupa o perioada de vreo 2 luni cat am mers cu martorul "check engine" aprins m-am decis ca trebuie sa ii fac o diagnoza sa vedem ce iese.....in afara faptului ca am observat un consum mai ridicat....masina merge perfect.....dupa diagnoza a iesit urmatoarele erori la sonda lambda:

Cod eroare: 17-24(nu mai stiu exact codul si in poza nu e descifrabil, lumina pica prost)

Incalzire sonda 1 Bank 1 Inainte CAT.

Intrerupere din circuit

Cod eroare:16523

Sonda Lambda 2 Bank 1

-Imbatranire sonda.

deci dupa poza pe care o atasez mai jos cam ce este de facut?? mentionez ca erorile au fost sterse si dupa vreo 5 km de mers martorul s.a aprins iar......mecanicul mi.a zis sa mai facem o diagnoza peste cateva zile si apoi stabilim exact ce facem.....am uitat sa il intreb daca este vreo problema daca continui sa merg cu ea asa....voi ce spuneti???

post-82442-0-98522500-1301225605_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Citeste punctul 6 din Regulament , vezi ce spune despre postarea pe mai multe topic-uri a aceluiasi subiect (ai postat deja in 3 topic-uri diferite aceasta problema ). :icon_thumright:

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17524/P1116/004374

Verifica siguranta aferenta, firele si mufa pt sonda 1. Daca sint bune sonda trebuie schimbata. Circuitul de incalzire defect.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16524/P0140/000320

Verifica la fel firele si mufa pt sonda 2. Daca sint bune tre' schimbata. Asta e defecta de tot :)

Mersul cu ele defecte duce la consum mai mare si defectarea catalizatorului in timp.

la aparitia erorii " 17511-B1S1 performance too low" ,singura optiune e schimbarea primei sonde?sau mai trebuie investigat si altceva intai?mai pot fi alte cauze?

De verificat siguranta (contact imperfect nu arsa), firele si mufa de la sonda 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.vin si eu cu o problema daca ma poate ajuta cineva.de ceva vreme s-a aprins check engine,masina passat 1.6 alz.am fost la mecanic si a gasit un furtun care merge la pompa de aer secundar crapat.asa ca am schimbat furtunul respectiv si pompa aer secundar dar tot a reaparut martorul respectiv.la tester zice ca amestecul aer combustibil sarac in tank 1.care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afla exact eroarea. Da o cautare dupa ea pe forum, pe tema sondei s-a discutat la greu.

Daca e amestec sarac pe bank1 (nu tank1) pot fi diverse cauze.

De la aprindere proasta, la furtune rupte, admisie aer crapata, EGR/clapeta murdare, sonda dusa etc...

Sa-ti stearga erorile (sa le notezi, cod gen: 16555-system too lean), sa dea un reset la harta de injectie, adaptare clapeta si vezi daca mai apare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o Bora 2.8 V6 cod motor AUE. Mi-a dat cod de eroare pe sonda "B2S2". Care dintre ele este. Mentionez ca am 4 sonde lambda. 2 inainte de catalizatoare si 2 dupa catalizatoare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca e cea dupa catalizator. dar sunt 2 dupa. care dintre ele. am doua trasee de evacuare separate pentru cate 3 cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat prin etka dar nu am reusit sa aflu care e bank 1 si bank 2. In mod normal Bank 2 ar trebui sa fie cel cu cilindri 3-6. Iti dai seama cu siguranta cu un vag-com, deconectand una dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare poate stupida, dar totusi intreb: daca motorul trage cum trebuie, nu da rateuri, consuma normal, dar oscileasa foarte putin relantiul, se aprinde Check Engine si imi da eroare la sonda Lambda, e posibil sa fie de vina si o siguranta? Adica nu stiu, sondele au cumva sigurante?

Mi-a zis cineva ca a patit ceva asemanator la un Ford cu senzorul airbag-ului, era arsa o siguranta.

Si inca ceva: stiti unde are Beetle-ul puse sigurantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de eroare da sonda lambda? Pune codul si eroarea completa.

Sigurantele sunt in acelasi loc ca la golf, in stanga volanului. Deschide usa de la sofer si vei vedea capacul pe lateralul bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi-a dat:

3 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction

P1198 - 35-00 - -

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in Autodata, nu sunt sigurante speciale pentru sondele lambda. Sunt vreo 3 cu engine management. Uita-te si vezi totusi daca nu sunt sarite, dar nu cred. Verifica mufele si vezi daca nu sunt ceva fire desprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!