Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu o problema la un golf4 2001 azd, dupa ce merg cu masina mai turat trec de 4000 trage nu are nimic da daca opresc si pornesc, la relanti imi oscileaza tare turatia,am curatat egr clapeta acceleratie si na mai facut un timp acu iar sa aprins check,daca merg cu ea normal si schimb pe la 3200 nu am probleme si nu mai face,nea mecanicu a zis ca lambda e de vina,altu o zis ca si bobinele ar fi,acu va intreb si eu daca o mai avut cineva simtomele astea la masina.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intai fa o scanare si ce eroare ai de ai check-ul aprins. Din fericire sondele lambda se pot testa cu vag-com ca sa sti daca functioneaza sau nu.

Eu nu cred ca e sonda lambda. Am avut-o si eu stricata si in afara de un consum marit nu am avut alte probleme. Din pacate clapetele, noastre cel putin, sunt tare pacatoase. Si eu am curatat-o, s-a rezolvat pentru un timp oscilatia la relanti, dupa care a revenit. Nu pot crede ca e doar o coincidenta ca 2 luni dupa curatare nu a mai facut probleme. O sa o dau jos iarasi si o sa o curat din nou, de data asta o sa caut ceva produs mai profi decat wd40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai nevoie de ajutor, suna-ma.

Daca nu postezi erorile sa vedem ce ai, nu te putem ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Moog nu sunt in iasi,sa vad cand ajung si o so duc iar la mecanic si sa ii fac si o diagnoza mai amanuntita merci oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza sa vezi ce erori ai, tras un ochi la parametri, eventual un log in mers, mergi pe ghicite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bobina/bobine duse,"dardaie" tare de tot masina si putere nu ai mai deloc.

Clapeta e adaptata?EGR,adaptat?

Bujii cand ai schimbat?Filtre?

Cu Petrom 99+ tot asa face?(diferenta se vede dupa minim 100km parcursi).

Momentan astea sunt solutii low-budget...

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi, sa ajung acasa si o duc repede la un mecanic si o diagnoza ca e enervant sa stai la relanti si sa iti oscileze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am fost la un mecanic si o scanare si a iesit sensoru g71 si scurt la plus ce o mai fi si aia nu a stiu sa imi explice,cateva sugestii daca se poate.Merci

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\036-906-034-AZD.lbl

Numar VAG: 036 906 034 CN

Componenta oi/sau versiune: MARELLI 4MV 4251

Codare soft: 00031

Numar atelier: WSC 01266

Informa?ii suplimentare: WVWZZZ1JZ2W434521 VWZ6Z0A4014667

3 coduri de defecte

16555 - Bank1:adaptare amestec: prea sarac

P0171 - 35-00 - -

17563 - Senzor presiune galerie admisie-G71- scurt la plus

P1155 - 35-10 - - - intermitent

17811 - Sistem recirculare gaze evacuare: deviatie de reglare

P1403 - 35-00 - -

Gata de func?ie: 1010 0001

Dupa stergerea codurilor aveam urmatoarele:

Cateva inregistrari video in timp ce foloseam vcds-ul: http://hotfile.com/d...8/Scan.rar.html

post-63915-0-25809300-1299953248_thumb.j

post-63915-0-35841200-1299953255_thumb.j

post-63915-0-92215500-1299953263_thumb.j

post-63915-0-53949800-1299953284_thumb.j

post-63915-0-80241500-1299953415_thumb.j

post-63915-0-23202400-1299953422_thumb.j

post-63915-0-96851400-1299953433_thumb.j

Modificat de skiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata EGR, verifica furtunul de la Secondary in EGR daca nu e crapat.

Furtunul de vacum ce intra in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci EGR la curatat,dar la furtune nu sa uitat, sa ii zic luni sa se uite si la ele acu nu mai face sta stabila,si sa ii iau si sensoru sa vad daca tot mai face, oricum merci.

Modificat de skiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine fa-i o scanare cu VCDS si posteaza eroarea stocata.

Thursday,17,March,2011,17:04:17:56313

VCDS Version: Release 10.6.3

Data version: 20101206

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 9C - VW New Beetle

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 22 26 29 35 37 39 46 54 56 75

VIN: WVWZZZ9CZ7M564235 Mileage: 34220km/21263miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Part No: 036 906 032 C

Component: ME7.5.10 5744

Coding: 00031

Shop #: WSC 00066

VCID: 10255E5A7AE5

WVWZZZ9CZ7M564235 VWZ5Z0G4088262

3 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction

P1198 - 35-00 - -

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Se pare ca problema este la senzorul sondei Lambda. Si nu este o eroare, pentru ca am incercat sa o sterg si cand am repornit motorul Check Engine-ul s-a aprins din nou. Oscilatia relatiului se pare care tot din cauza asta apare. Mecanicul a zis ca singura problema care m-ar putea afecta ar fi un consum ceva mai mare, desi ma cam indoiesc ca doar asta se poate intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa erorile tale e sonda 2 de dupa catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminstoleru

Mai mult ca sigur e de la sonda lambda la ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ LauCalin

...Oscilatia relatiului se pare care tot din cauza asta apare. Mecanicul a zis ca singura problema care m-ar putea afecta ar fi un consum ceva mai mare...

Din erorile postate rezulta clar ca "check engine" sta aprins datorita sondei lambda 2(B1 S2/sonda dupa katalizator) si nu se va stinge decat dupa remedierea defectiunilor. Inainte de a schimba sonda eu recomand sa verifici firele care vin la sonda, sa nu fie intrerupte, contactele din mufa sa nu fie oxidate si eventual sa verifici si sonda. Parerea mea este ca erorile postate nu au legatura cu oscilatia relantiului si nici cu "un consum ceva mai mare". Pentru oscilatii relanti-verifica/curata clapeta de acceleratie. Consum mai mare este generat de sonda 1-(B1S1/sonda dinainte de katalizator)-asa cum s-a tot explicat pe forum. :icon_thumright:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al3xandru1228

daca sonda lambda ar avea ceva, normal ar fi sa apara un mesaj in bord sau ceva de genu?sau e posibil sa fie ceva neregula cu ea si sa nu apara eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e "lenta" nu apare ca eroare dar poate sa fie testata cu vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda e imbatrinita / lenta te dai cu c...ul de pamint :)

Iti trebuie un osciloscop pt asta si vezi cum varianza in timp real semnalul de pe sonda.

Cu testele din VAG am luat si eu teapa :)

Testele aratau ca sonda e superok dar mergea dupa cum ningea afara :))

Am folosit tesla citeva luni, am frecat icrele la multi forumisti, mecanici etc...

Daca stie careva cum se face cu VAG-ul dau o lada cu bere :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor la measurigs blocks pe canalul 001 vezi daca oscileaza semnalul de la 03-1V , cu motorul la relanti si apasand pedala pana la 2000rpm.

Ar trebui sa varieze tensiunea pe sonda cam de 2 ori pe secunda.

Vag-com-ul este o unealta si ai noroc daca erorile sunt detectate de aceasta scula. daca nu apar erori pe el sau masurarile sunt ok nu inseamna INCA ca nu ai probleme.

In general insa te ajuta foarte mult.daca nu gasesti nimic cu scula asta treci la altele mai exacte gen osciloscop etc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Divine daca iti zic ca in 01 dadea super ok, 34/43/46 test ok, in 30-31-32 era ok...

Masurat circuitul de incalzire, tensiunea de alimentare, am gasit si un multimetru cu optiune (mediocra) de grafic/"osciloscop"...

Dar totusi mergea bine citeva saptamini si dupa aia 16555 + Check-ul aprins :blink:

Pina la urma 400RON si sonda noua "OEM"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog eu nu sunt absurd sa sustin ca totul poate sa fie masurat pe o masina exact. In multe cazuri iti poti da seama cu vag-comul. NU vreau sa te intreb "cu ce interfata ai masurat?" " cu ce osciloscop ai masurat?".

Uneori defectele se pot detecta cu unelte care au preturi mult mai mari decat simpla inlocuire a pieselor una cate una pana descoperirea defectului.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al3xandru1228

multumesc pt raspunsuri, treaba la mine e, ca parca de vreo 2spt consuma mai mult,dar cand zic consum imi indida doar acul de la benzina din bord,

cand dau la consum imi apare la fel ca inainte.am fost la mecanic si mi a spus ca nu are scurgere nu e nici un furtun fisurat, la injectoare totul e ok.

si mi a spus sa verific cu vag com sonda lambda sau sa fi dereglat plutitorul din revervor care indca aiurea,

acum voi vedea. ori nu vad eu bine :blah_: , ori ceva este in neregula

si inca ceva, azi cand stateam la semafor, cosumul instat se juca intre 0.6 si 0.7 l/h. cand asa cand asa.

sau fac un plin si merg 100km si vad cat trebuie sa completez, ca sa vad consuml,daca totul e ok atunci ma uit eu prea mult la acul de la benzina sau ii dau mai tare :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ LauCalin

...Oscilatia relatiului se pare care tot din cauza asta apare. Mecanicul a zis ca singura problema care m-ar putea afecta ar fi un consum ceva mai mare...

Din erorile postate rezulta clar ca "check engine" sta aprins datorita sondei lambda 2(B1 S2/sonda dupa katalizator) si nu se va stinge decat dupa remedierea defectiunilor. Inainte de a schimba sonda eu recomand sa verifici firele care vin la sonda, sa nu fie intrerupte, contactele din mufa sa nu fie oxidate si eventual sa verifici si sonda. Parerea mea este ca erorile postate nu au legatura cu oscilatia relantiului si nici cu "un consum ceva mai mare". Pentru oscilatii relanti-verifica/curata clapeta de acceleratie. Consum mai mare este generat de sonda 1-(B1S1/sonda dinainte de katalizator)-asa cum s-a tot explicat pe forum. :icon_thumright:

Mi s-a spus sa NU cumpar cumva sonda pana nu verific si mufele. Este posibil sa fie si din cauza asta, iar cel a pus testerul pe ea inclina sa creda ca asta ar fi defapt problema, pentru ca rar se intampla sa pice sonda la asa putini km.

Partea cu consumul mai mare... nu vad cum sa aiba legatura cu sonda Lambda. Dar nu am zis nimic pentru ca la mecanica ma pricept destul de putin. Luni vreau sa o duc la inca un mecanic sa o puna pe tester (unul de incredere pentru mine) si cred ca el va fi in masura sa dea verdictul final. Daca tre' sa cumpar sonda, daca e vreo problema cu mufele, cu clapeta de acceleratie... oricum trebuie sa rezolv asta pentru ca nu vreau sa risc sa pateasca ceva catalizatorul.

Inca ceva interesant: mecanicul mi-a zis ca masina mea are doar o sonda Lambda. Eu stiam ca are doua, cel putin asa i-am auzit pe altii. Ma poate lumina cineva? Nici nu stiu unde sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG 908, si cum am zis cu un multimetru ceva mai destept.

Osciloscop nu am gasit...ma batea gindul sa-mi iau :))

Si ai dreptate ma costa ceva mai mult decit o sonda dedicata :))

De aia am si schimbat-o ...

Alexandru lasa acul...masoara de la plin la plin... si fa macar 200 in oras ~ 1/2 rezervor...eroarea se imparte.

Altfel se poate sa te sperii putin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauCalin

Daca imi spui maine motorul o sa iti spun cate sonde ai. Totusi daca ai euro 4 sunt 99,99% ca ai doua sonde lambda.Una e pe la motor pe evacuare si a doa este dupa catalizator pe sub masina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!