Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Am patit si eu asa ceva la o Skoda Octavia.

1. Verifica cand dai drumul la Climatronic ca iti porneste ventilatorul din fata, cel pt AC.

2. Daca nu, ceea ce era si cazul meu, pe baterie la Octavie este o cutie de sigurante. La mine se topise soclul pentru o siguranta de la AC. Dupa ce am modificat soclul a pornit fara probleme.

Success !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceiasi problema o am si eu la clima semiautomata pe polo. Mi s-a spus ca e defecta unitatea de comanda. Am sa schimb in week-end sensorul de temperatura (temp. outflow probe) si postez rezultatul . La mine pleaca aerul rece numai cand e RECE afara :icon_thumright:)). Pe caldura nu face cuplarea . Iar pe recirculare sta numai un minut apoi se inchide singur. SUGESTIILE SUNT BINEVENIT . In Botosani nu am tehniceni care sa stie cat de cat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o "problema" cu climatronicul, dar de alta natura ca cele expuse mai sus:

Copilutul a apasat neintentionat cu degetele de la picioare pe butoanele climatronicului si acum imi afiseaza temperatura in grade Fahrenheit, atat cand opereaza normal cat si in modul diagnoza. In plus viteza afisata in modul diagnoza este in mph :) In manual nu am gasit o metoda sa schimb din Fahrenheit in Celsius. Stie cineva combinatia de taste pentru a schimba inapoi in Celsius.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un topic "Ce secrete ascunde climatronicul" sau cam asa ceva unde se explica modul de schimbare din grade celsius in F si invers. Din pacate, imi da eroare la search ca ti-as fi dat link-ul direct

LE: l-am gasit AICI

Intr-una din cele N pagini se explica si schimbarea dorita de tine, lectura placuta

"ECON + AUTO - schimba gradele din Celsius in Fahrenheit si invers"

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut :lol: Am si eu o problema suparatoare pe caldurile astea.Cineva la care am imprumutat masina a folosit climatronicul cu ventilatorul la maxim si gurile de ventilatie din fata inchise. Acum cand pornesc masina si am setat pe climatronic sa dea aer in fata merge bine vreo 20-30 secunde dupa care clapetele probabil ca se inchid si se aude un vajait in interiorul bordului in partea de jos in dreptul pasagerului.Oare cum s-ar putea remedia problema? multumesc anticipat :)Bineinteles ca nu mai da aer dupa aceea aproape de loc pe gurile din fata dar la picioare si parbriz merge :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut o cautare rapida, nimic promitator..

Deci acum am mers in oras, pornesc AC si deodata se aude un zgomot FOARTE puternic.. mai degraba un huruit. am oprit AC, si nu se mai auze. Am pornit din nou AC si iara a inceput. De la ce sa fie? Eu banuiesc ca nu am freon.. se poate de la asta? (mentionez ca imi vien aer rece, dar nu prea mult.. mai mult combinat cu caldura..)

need help :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e de la "nu ai freon" :)) . Nu porneste pur si simplu. Sau ma rog, daca restul e perfect si lipseste freonul, nu va face zgomot ..

Ar putea fi de la compresor/fulie/etc.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornesti motorul apoi ridici capota si vezi din ce zona sau de unde provine sunetul,mai mult ca sgur e de la cureua de AC sau ai ceva probleme cu ambreajul compresorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul din ambreajul compresorului este aproape mort. In scurt timp va trebui sa faci o investitie intr-un compresor nou. Nu ar strica daca foarte, dar foarte repede te-ai duce la cineva care sa-ti demonteze compresorul, sa curete rulmentul ala si sa-l greseze. S-ar putea sa-l mai salvezi ceva timp.

La urmatorul compresor nu ar strica sa faci o investitie si intr-un scut de plastic care sa protejeze putin compresorul de AC de mizerie si praf, caci la Golfurile pe benzina nu vin cu scut dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT aceiasi problema o am si eu

Istef are perfecta dreptate!! cat mai reepedee la service ,ca iti strici compresorul !!!

eu azi am rezolvat problema ..de vina erau rulmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspunsuri.. maine trag o fuga pan' acolo .. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Ideea la AC este ca atunci cind cuplezi aerul cupleaza un ambraiaj compresorul cu fulia de antrenare.

Cind am fost la service pt AC ( undeva in regie pe linga fostul R2) mecanicul de acolo mi-a recomandat (pe un ton foarte serios) sa nu mai cuplez si sa decuplez aerul pentru ca sistemul nu este foarte fiabil.Ba chiar mi-a recomandat sa decuplez si sa cuplez de preferinta cind motorul este oprit.

De atunci acum doua luni nu am decuplat decit o singura data cind motorul era pornit si vreau sa-ti spun ca AC merge acum cind afara sunt peste 40 de grade, face fata.Din punctul meu de vedere eu acum pe caldurile astea chiar sunt boier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu aceeasi problema m-am confruntat si eu, zgomot cand porneam clima...... de doua zile nu mai am aer ;)(. am fost la un service si am aflat ce am patit. s-a stricat compresorul, astfel... rulment, cuplajul(ambreiajul) si bobina. saptamana viitoare m-am progrmat sa il repar. undeva la 10 mil ma costa sa il repar. ;)(

PS: cumplit fara clima pe caldurile astea!!!

te/va sfatuiesc ca in momentul in care auziti compresorul huruind sa fugiti la un service care se ocupa de aer conditionat si sa rezolvati problema, sa nu ajungeti ca mine. rulmentul nou costa undeva intre 1.7 si 2 mil, acesta nu se greseaza sau cel putin nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

am si eu un zgomot la AC, insa spre deosebire de voi, la mine apare doar din cand in cand, si partea cea mai ciudata este ca apare in momentul cand opresc motorul. Se aude un bazait, o vibratie destul de puternica, in bord, se simte daca pui mana pe bord. Dureaza in jur de 10-15 secunde, dupa care se pierde incet, scade din intensitate. Este destul de ciudat, deoarece cand opresc motorul nu mai functioneaza nici compresorul de AC, nici ventilatorul din bord... si cu toate astea nu inteleg de unde vine acest huruit ! Singura explicatie pe care o gasesc ar fi de la electroventilatorul din fata masinii, de la condensator, insa e mult prea departe, zgomotul se aude in bord, undeva... deoarece se simt aceste vibratii si se aud tare...e foarte ciudat. Aveti idee ce poate fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi rotorul de la ventilatorul care baga aer inauntru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge Climatronnicul foarte bine ma refer aici la aer rece si daca depasesc 140 Km/h mai mult de 3Km se opreste aerul rece .Citeodata isi revine singur dar in majoritatea cazurilor trebuie sa opresc matorul si sa repornesc , totul este ok pina cind depasesc iar viteza de 140Km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreste, sau baga mai putin aer? Am patit si eu aceleasi lucruri la Audi la drumuri lungi pe autostrada. M-am gandit ca este normal si ca la viteze mari nu mai baga fortat aerul cu ventilatorul ci il preia datorita mersului masinii (aceasta deplasandu-se cu viteza mai mare). Am constatat de asemenea ca daca dau pe recirculare, clima baga din nou aer cu putere, doar cand era pe direct baga mai putin. Adica era setat pe 20 grade afara erau 38 grade si mie imi arata 2-3 liniute la ventilator. Cand am dat pe LO, facea la fel...chiar si cand am dat ventilatorul pe manual si l-am crescut pana la maxim, aerul introdus era foarte anemic si putin...nu sufla aprope de loc prin gurile de aer. Imediat ce am apasat pe recirculare, a inceput sa sufle cu putere, cum face de obicei. Am crezut ca asa e setat la masina si asa trebuie sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteze mari sau la TURATII mari se opreste ACul?? Daca e la turatii mari atunci e de la ambreiajul electromagnetic al compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitul de aer ramine la fel dar nu mai este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i faci o diagnoza de pe climatronic si sa vezi daca ai ceva coduri de eroare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf...am intrebat daca apare la TURATIE ( a motorului) crescuta sau DOAR la viteza crescuta. Nu ma intereseaza debitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un zgomot la AC, insa spre deosebire de voi, la mine apare doar din cand in cand, si partea cea mai ciudata este ca apare in momentul cand opresc motorul. Se aude un bazait, o vibratie destul de puternica, in bord, se simte daca pui mana pe bord. Dureaza in jur de 10-15 secunde, dupa care se pierde incet, scade din intensitate.....

Exact cu aceiasi problema ma confrunt si eu, sper sa nu fie si la noi chiar atat de grav :blink:. Oricum in luna ce urmeaza o sa ajung la service si o sa vad si cu asta ce problema este.

Te tin la curent, daca aflii ceva nou te rog anunta-ma ! :(

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema - cred. Duminica am dat o tura prin oras si cand am dat drumul aer a inceput sa fluere ceva insa problema e ca se intampla numai cand eram in vit. 1 sau a doua, la relanti nu se aude deloc - sa fie oare tot rulmentul la compresor ?

Nu stiu unde sa ma duc sa dau jos compresorul sa gresez rulmentul ... poate vorbesc cu cipos sa vad daca a mai facut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pentru problema ta dute la firma Matrix in regie pe linga r2 linga fabrica de piine.preferabil cu programare inainte. Ideea e ca o data la doi ani sa faci revizia la AC.Atunci se verifica ambreiajul de la AC (inclusiv acel rulment ) si se schimba filtru de la freon.Verificarea costa pina in 100 de euro dar fata de un compresor nou care sub 600 de euro nu-l iei ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!