Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Stii cumva cum pot citi cu vagcom-ul valoarea senzorilor de HP, LP si a senzorului de presiune de pe condensator ?

Compresorul cupleaza doar cand pornesc motorul. Dupa 2 secunde decupleaza.

Merci.

doar daca mergi la un service de frigidere sau la service auto unde au manometre cu adaptare pt. gurile de verificare de pe traseul de AC al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin, merci de info; am postat mai sus cam care ar fi de fapt problema.

Senzorii merg perfect (desi as fi preferat sa fie problema de la senzori)

Aprope, stie cineva cam cat ar costa un ECU de clima ? (electronistu' de la service zicea ca precis ala e dus) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos aseara plusul de la baterie vreo 5 min (sa se reseteze toate ECU-urile) dupa care am sters toate erorile cu VAG-COM-ul.

Dupa aceste operatiuni a inceput si compresorul sa mearga. Sper sa si tina smecheria....... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de aerul contionat. Masina o am de anul trecut de prin septembrie. Daca imi aduc eu bine aminte atunci aerul conditionat mergea bine, dar chiar exact nu mai stiu. Acum insa mi se pare ca nu mai merge constant, adica mai pe larg ca sa zic asa se manifesta cam asa:

Il pornesc baga relativ rece adica nu rece de tot dar destul de OK, daca cresc turatia pe la 2500 de ture sau chiar mai sus aerul este din ce in ce mai rece. Am patit la un drum de am mers vreo 50 de km turat apoi am ajuns intr-un orasel unde am mers cam 15 minute tot la relantii (aglomeratie mare) si aerul meu devenea tot mai cald. Acum vin si intreb este o chestie normala functionarea lui asa cum am descris sau nu? Ca parca anul trecut functiona constant daca imi mai aduc eu bine aminte... dar anul trecut nu l-am prea folosit. Mai e o chestie pe la 2200 de ture 2500 cam asa cand incepe sa bage rece mai tare simt cum puterea masinii scade (stiu ca aerul ia din puterea motorului). Oare e normal ca asa sa functioneze el sau ar trebui sa faca rece constant de la inceput si puterea motorului sa fie diminuata de cand apas butonul de aer conditionat. Ce ar putea fi in neregula? Sa fie lipsa de freon, filtru de aer (am schimbat de vreo 4000 sau 5000 km cu unu cu carbon activ) sau o alta problema la el.

P.S. Scuze daca sa mai discutat problema dar am cautat si nu am gasit nimic legat de lucrul asta.

Mersi de orice sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Un lucru e prioritar: sa verifici nivelul de freon din instalatie. E posibil intr-adevar sa nu ai destul freon, si sa raceasca doar cand e mai turat, avand o circulatie mai mare de freon. Nu e legat de presiune. Senzorul ala de presiune/protectie ori da drumul la compresor, ori nu. Legat de scaderea turatiei, asta tre' sa scada in momentul cand ai pornit compresorul, si sa ramana asa cat timp acesta functioneaza. Si consumul de putere al compresorului, la fel, trebuie sa fie constant. Acuma poate la motor de putere mai mica, e mai usor de observat acest fenomen de scadere a turatiei si e normal.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intzeles. Va multumesc de raspunsurile rapide pe care mi le-ati dat. O sa merg la un service la mine in zona (chiar daca cineva care citeste topicul si stie prin Sibiu pe cineva priceput il rog sa ma ajute) sa vad daca e freonu sau alte probleme. va mai tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quote cosmin_acn: "E posibil intr-adevar sa nu ai destul freon, si sa raceasca doar cand e mai turat, avand o circulatie mai mare de freon"nu e vorba de circulatie,ci de presiunea mai mare a freonului la turatii mari ale motorului...ca sa iti dai seama in mare ce defectiune ai,du-te in prima faza si vezi presiunile pe instalatie.daca sunt bune(deci e destul freon),verifica elementele de comanda si control(n25,f129,j314,f38).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am asistat la toate discutile care au avut loc aici si va spun ca mi-a aparut o problema similara si anume: Dupa ce am spalat masina la inteval de doua ore am pornit masina si am observat ca compresorul si ventilatorul nu se mai cupleaza, dar steluta pe dispay imi arata ca totul este in regula si mai mult cand incerc sa-l cuplez aerul din masina este redirectionat ca si cand AC s-a cuplat. Mentinez ca electromagnetul nu primeste comanda fiindca am verificat cu un bec si nu are plus. Ce ma intriga este faptul ca pe display imi arata ca el functioneaza adica am steluta afisata. Daca aveti sugestii nu ezitati sa mi le trimiteti. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca prima data sa faci o diagnoza si sa vezi ce erori ai.

Faptul ca nu iti cupleaza compresorul poate fi de la presiunea scazuta a lichidului refrigerant.

Nici mie nu imi dadea pe bord nici un semn ca nu ar merge compresorul (totul era normal, doar ca nu baga aer rece).

b.t.w. ai clima normala sau climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are display sigur are climatronic,eu zic sa verifici mufa de la F129,e principala cauza pt. care nu merge clima cand se fac reparari si spalari la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabryell_08

Nivelul freonului pot sa-l verific si singur sau trebuie sa ma duc la un dealer sa-i fac o verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cum sa verifici tu nivelul freonului , nu cred ca ai "ustensilele" necesare :lol:

nu vad de unde esti tu insa in bucuresti sunt numeroase firme care se ocupa cu asa ceva , nu numai reprezentanta poate sa faca asa ceva .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga la cele spuse anterior sa verifici un pic si la compresor partea de comanda(ambreiajul ala). pentru ca sigur ai circulat iarna fara sa dai drumul la ac din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa mai discutat pe undeva ,dar nu am gasit.Am observat azi acest lucru,dupa ce am mers vreo 30km pe pozitia 'auto' la 24grade,am dat pe 'econ',si dupa un timp am observat ca la picioare sufla cald.Mentionez ca termometrul din climatronic indica temperatura ext 20grade.Apoi ,cind am pus din nou pe 'auto'sufla rece peste tot.Oare unde sa fie problema,ati observat acest lucru,la masinile voastre?ASTEPT PARERILE VOASTRE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul cand dai pe econ AC-ul se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cand apesi butonul ECON compresorul de clima se opreste si Climatronicul tau devine ventilator normal care baga aerul de afara (ca la Dacie si Oltcit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai,asta stiam si eu,dar de ce la picioare sufla cald,si in centru rece(e diferenta mare de temperatura intre centru si jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai niste clapete blocate. Sau mai exact care se blocheaza sporadic. Si daca e din cauza lor, cam greu de ajuns la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASa functioneaza Climatronicul. Nu ai nci o defectiune. Daca pe ECON ar merge compresorul la ce s-ar mai numi ECONOMIC ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul spunea ca ii sufla cald doar la picioare, pe sus sufla rece. Dar poate e doar o senzatie... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@COSMIN nu e doar o senzatie,am tot controlat,ca nu imi venea sa cred,e cit se poate de real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca intr-adevar la picioare baga cald si sus, rece, eu raman la ideea mea ca ai o clapeta blocata. Indiferent ca e pe ECON sau nu, trebuie sa ai cam aceeasi teperatura la toate gurile de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un test cu vag-com o sa ai in mod sigur "servomotor clapeta aer v..." ca si cod de defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am probleme cu climatronicul.

Are perioade de cateva zile cand nu baga aer rece deloc, in schimb baga aer destul de cald. M-am uitat pe diagnoza climatronicului si am vazut ca aerul suflat are vreo 44 grade Celsius. Indiferent ca e pe LO sau 18 grade, tot cald baga. Dar cum am zis, nu tot timpul. Din cand in cand isi da drumul singur, dupa care poate sa mearga si dupa ce opresc/repornesc motorul.

Pe climatronic nu apare nici un fel de eroare stocata, apare "444", iar climatronicul nu mi-a palpait niciodata. Am facut testul tinand tastele apasate la pornire contact, a palpait, a suflat aer cu diferite intensitati, dupa care nimic... tot nu baga rece.

Am cautat pe forum, dar problema mea n-am gasit-o exact la fel. Asa ca prefer raspunsuri concrete, nu link-uri la discutii intinse pe 20 de pagini :Driver:

Daca este cineva din Sibiu si are Vag-Com, sa dea un semn. Intalniri la Sibiu se fac?

Cel mai mult vreau sa stiu daca este o problema pe care o pot rezolva eu (contacte slabe, infundari cu praf, ...) sau trebuie schimbate piese (gen ambreiaj compresor, freon, ...)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

O problema asemanatoare am patit eu la polo, indiferent ce temperatura selectam, baga tot aer cald, uneori isi dadea drumul si baga aer rece, dar dupa un timp iara o lua razna.

Rezolvarea a fost schimbarea sondei de temperatura, care era defecta, dupa investigatiile celor de la reprezentanta VW.

Nu stiu daca la tine e aceasi problema, insa trebuie dusa la cineva sa-i faca o testare Vag-Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!