Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Salut, ma puteti ajuta cu o schta, unde pot gasi senzorul? Nu am etka sa vad unde este pozitionat. Multumesc

Masina este din luna 7 anul 2006, model 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

vezi climatronicul tau, ce litera are la sfarsit. Daca e  de la L in sus  - e fara G89

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a schimbat v71 la clapeta de recirculare ??? am gasit 3 oferte de pret:

 

Original VW   - 525 lei

Topran   -   230 lei

Valeo   -   256 lei, as fi interesat sa cumpar unul nou, nu de la dezmembrar. ce pareri aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. In mufa de la ventilatorul mare de la radiator am 13 V pe o treapta(pin) si 9 V pe o treapta(pin) in acelasi timp cand pornesc A/C-ul. E normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca masori in mufa care vine la ventilatorul mare, acesta fiind decuplat? Daca da, decupleaza si ventilatorul mic si vezi daca mai e asa cum spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact !

 

Ideea e ca am observat atunci cand pornesc clima nu merg ambele ventilatoare doar cel mic. 

 

Am testat cu VCDS-ul ventilatorul mare si nu porneste. (are pe 08 auto hvac la output test facilitatea asta). Fiind ferm convins ca nu merge ventilatorul mare l-am dat jos si surpriza l-am testat direct pe baterie si merg ambele trepte. 

 

Am trecut la masurat in mufa lui si am constatat asta...  

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de A3, care ar fi aceeasi platforma cu Golf4/Bora si Octavia? Ventilatoarele sunt puse in paralel. Nu prea are cum sa nu mearga daca pus direct pe baterie a pornit pe ambele trepte si in mufa ai tensiune. Ai masurat tensiunea fata de masa masinii pe cele doua fire sau fata de firul maro din mufa?

 

Cel mai simplu test e sa pornesti AC/climatronic si sa te uiti la cele doua ventilatoare, ambele trebuie sa se invarta pe treapta 1.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a schimbat v71 la clapeta de recirculare ??? am gasit 3 oferte de pret:

 

Original VW   - 525 lei

Topran   -   230 lei

Valeo   -   256 lei, as fi interesat sa cumpar unul nou, nu de la dezmembrar. ce pareri aveti?

 

 

Salut,mergi pe Valeo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim da de A3, masina din semnatura. Da platforma e asemanatoare cu golf4/octavia 1. Codul ventilatorului e chiar specific VW  1Jx xxx xxx.

 

Am masurat tensiunea fata de firul maro din mufa. 

 

Niciodata nu pornea ventilatorul mare cand porneam clima (doar cel mic).

 

Ma gandesc ca nu e normal sa vina curent pe ambele trepte deodata. In caz contrar cred ca singura explicatie plauzibila e ca nu facea contact bine mufa ventilatorului desi am scos-o cu dificultate.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis, scoate mufa ventilatorului  si masoara din nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asa. Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pufypufuletz

salut.am si eu o problema la ventilatoare,A/C merge perfect baga rece,dar ventilatorul din stanga cum stai cu fata la masina nu pleaca deloc,si mai grav e ca am incercat sa-l invart cu mana si nimic,am tras cu 2 maini de el dar nu vrea sa se miste 1 cm zici ca e fix.Are ceva daca nu merge acel ventilator atat timp cat A/C functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Randament scazut din cauza racirii ineficiente a freonului comprimat. Si daca se incalzeste si mai tare afara probabil o sa ai si probleme cu racirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema la ventilatoare,A/C merge perfect baga rece,dar ventilatorul din stanga cum stai cu fata la masina nu pleaca deloc,si mai grav e ca am incercat sa-l invart cu mana si nimic,am tras cu 2 maini de el dar nu vrea sa se miste 1 cm zici ca e fix.Are ceva daca nu merge acel ventilator atat timp cat A/C functioneaza?

Iti spun eu ce se poate intampla. Am patit eu. Pe arsita o sa se blocheze compresorul de la a/c si cureaua o sa patineze pe fulie. Cel putin asta am patit eu din aceeasi cauza.

 

@Dic. 

 

Am pus ventilatorul la loc dupa ce am dat cu spray de contacte in mufa. Si acum merge si ventilatorul mare. Se pare ca nu facea contact bine mufa.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pufypufuletz

ai idee cum demontez acel ventilator,trebuie demontat si radiatorul odata cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e la golf 4 dar banuiesc ca este asemanator ca la mine. Nu trebuie demontat nimic. Ventilatorul este prins in 3 suruburi doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel se demonteaza doar ventilatorul, la benzinare se da jos suportul cu ambele ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pufypufuletz

mercy tuturor revin cu noutati,de esec sau reusita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am verificat motorul de la aerotema, este ok, am desfacut partea electronica de comanda, sunt doua comparatoare LM2903 M si LM 2904 M, care le banuiesc ca ar fi problema, o sa iau le iau de pe maica domnului sa vad daca este ok. Mai este cineva care a umblat la partea electronica? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu urmatoarele erori la o bora cu climatronic si nu porneste compresorul : 00532 - supply voltage B+ 07-10 - Signal too low - intermittent si a doua e 01274 - air flow flap positioning motor (V71) - 37-10 - faulty - intermittent. La a doua eroare daca ma puteti ajuta cu localizarea servomotorului si daca se poate repara sau cere altul nou, iar cu prima eroare chiar nu stiu din ce poate fi. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce imi poate cauza tensiunea mica ? din ce poate fi ? ce sa verifc sau sa inlocuiesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

de obicei eroarea e generata de o baterie slabita - descarcata sau probleme pe cablaj/conectori - pana in unitatea de comanda.

 

mai departe, verifica daca ai presiune de freon, daca iti porneste compresorul pe direct, ventilatoarele... ca sa putem izola defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ventilatorul am rezolvat-o si porneste, erau oxidate sigurantele de pe baterie, si l-am facut sa porneasca, la compresor ii vine 6,4-6,5 V si comrpesorul pus pe direct nu porneste, in concluzie trebuie ambreajul de pe el, dar intrebarea mea este daca ii schimb ala porneste ? nu trebuie sa vina 12V ? multumesc

Modificat de ghitaTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!