Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner

Recommended Posts

Nu stiu daca problema pe care o voi descrie survine doar pe ploaie, eu am patit-o de 2 ori : intru in masina, ce-i drept, cu alti 4 oameni, geamurile se aburesc imediat, dau drumul la climatronic-dezaburire parbriz la care parbrizul se abureste muuult mai nasol. Ma asigur ca era setat ac, si nu econ si astept, dupa 3-4 minute m-am oprit pentru ca nu mai vedeam nimic si nici nu puteam merge cu geamurile deschise, ploaia fiind torentiala. Am remarcat ca aerul care batea pe parbriz era cald si umed, chiar daca in climatronic era setat pe 18 grade. Si apoi, revelatie, observ temperatura exterioara afistat in climatronic : -50 grade Celsius !!! Dupa alte 5-6 minute a urcat la 19 (temp reala) si si-a revenit in totalitate. A doua zi, tot pe ploaie, patit la fel (doar ca erau -38 de grade) si si-a revenit ceva mai repede (~2 minute). A mai patit-o cineva? Stie cineva despre ce ar putea fi vorba? In doi ani de zile nu am mai avut nici o alta problema cu ac.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    297

  • F l o r i n

    145

  • marius1982.11

    44

  • liviuplaton

    39

Top Posters In This Topic

Popular Posts

compresorul, am inteles de pe forum, ca porneste la peste +5C grade , testul l-am facut la 16 grade in garaj ...e totusi o problema!!!

PROBLEMA CU RACIREA! Acum zilele astea pe temperaturi mari ( 27-38 grade C ) nu vrea sa raceasca daca stau in trafic. Cand am loc sa merg mai repede raceste ori de la turatie ori de la viteza. Daca st

caloriferul/radiatorul este cel care este responsabil cu caldura, evaporatorul cu aerul rece.   este foarte posibil sa fie de la compresor - uzura - si sa nu mai faca presiune - care sunt presiunile m

Posted Images

Welcome to our big big family!

Noi ne-am plans aici , sper sa gasesti cateva raspunsuri ;)

:flower:

Link to post
Share on other sites

asa se intampla la mine (eu am A/C manual) cand se imbacseste filtrul de polen. este posibil chiar sa se fi udat iar de uscat nu prea se usuca asa usor.

Link to post
Share on other sites
deocamdata

referitor la aburi am patit-o si eu si filtrul de polen era baiul.Pt temperaturile indicate pe climatronic .... :flower:

Link to post
Share on other sites

Chestia cu aburitul geamurilor are un remediu foarte simplu, cel putin la mine merge in 20-30secs... dai chiar si pe econ, pui sa bata pe geamuri si dai ventilatorul tare, pe penultima treapta... am vazut ca nu prea conteaza temperatura aerului

Link to post
Share on other sites

La sigur filtrul e imbacsit si poate si umed. Ai grija cand il schimbi sa stranga bine surubururile de la capacul filtrului iar garnitura sa fie puse ok, pt ca altfel la prima ploaie se va umezi din nou.

Link to post
Share on other sites

daca stau sa ma gandesc, eu am filtru k&n care este cam expus umiditatii, nu sta intr-o carcasa si ar trebui spalat/curatat de acum ... hmmm, multumesc pentru posturi, ne mai auzim la urmatoarea ploaie. Noroc

Link to post
Share on other sites
daca stau sa ma gandesc, eu am filtru k&n care este cam expus umiditatii, nu sta intr-o carcasa si ar trebui spalat/curatat de acum ... hmmm, multumesc pentru posturi, ne mai auzim la urmatoarea ploaie. Noroc

filtru de polen K&N???????? ala e filtru de aer :sly:

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Mihai , ne vedem si-ti verific eu filtrul de polen.

cum ti-a zis si bora tdi , ai filtru de aer K&N . Polenul e localizat in fata pasagerului sub stergatoare. Se intra la el de la motor.

Link to post
Share on other sites

da, aveti dreptate, ma refeream la filtrul de aer ... oricum, tind sa cred ca este vorba si de o eroare din soft, dupa cum am mai spus, climatronicul cite -50 respectiv -38 temp exterioara

Link to post
Share on other sites

intra in diagnoza climatronicului si vezi ce iti apare la canalul 5...

Link to post
Share on other sites

ce-ar trebui sa apara la canalul 5?

Link to post
Share on other sites

temperatura senzorului de afara?

Link to post
Share on other sites

pai aia nu o vezi oricum pe climatronic in partea stanga? (si eventual daca e cazul si pe computerul de bord?)

Link to post
Share on other sites

Daca iti indica temperaturi negative este foarte posibil ca senzorul de temperatura exterioara sa aiba o problema: fie defect, fie contact imperfect.

Ca sa verifici contactul, desfaci grila mica din bara fata, pe partea stanga. Probabil la tine va fi mai greu avand in vedere ca ai Bonrath Air Intake (gresesc?), dar cred ca merita sa faci efortul.

Succes.

Link to post
Share on other sites

nu gresesti alex, e chiar imposibil, aceste intak-uri nu mai au clemele pentru demontare cum le aveau cele standard :D Oricum, de acolo vine problema mai mult ca sigur, astazi imi indica 42 de grade. E adevarat masina a stat in soare, dar dupa aceea am parcat-o la umbra ~2 ore si tot nu si-a revenit. Asta e. Macar porneste si imi fac treaba cu ea (in style) :) :D :D

Link to post
Share on other sites

Mai poti ajunge la senzor si pe sub masina.

Link to post
Share on other sites
alinica2001

Este o problema de contact la senzorul de temperatura exterioara. In clipa in care iti arata temperaturi negative , A/C-ul nu mai functioneaza chiar daca afara sunt +30grade si deci degeaba te astepti sa ai aer uscat in masina pe ploaie. Verifica mufa de la senzor.

Link to post
Share on other sites

Si eu am patit ceva asemanator. Afara erau cred ca 20º si mie imi arata 5º. Am verificat senzorul exterior si nimic. Totul era de la senzorul de pe bord. La spalatorie mi-au dat cu silicon pe bord si implicit pe senzor. L-am sters frumos cu un servetel si imediat am observat cum a cresut valoarea temperaturii exterioare.

Apropo, ce rol exact are acel senzor de pe bord?

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

salut , am o problema la un Golf AXR 2002, 1,9TDI , cu climatronicul (V 2.0) si anume , la pornirea motorului si climatronicul fiind pe AUTO, porneste si clima conductele se racesc ca gheata dar dupa 1,2min conductele revin la temp normala si pot sa-mi iau gandul de la aer rece :) .La o dianoza cu Vag Com nu apare nici o eroare si toti parametri par in grafic. De curand am fost la un service sa verific cantitatea de freon si lipseau circa 200grame dar dupa umplere aceasi problema. Mentionez ca la cuplarea din ECON in AUTO compresorul se aude ca lucreaza...Ce sfaturi imi puteti da ca nu mai stiu de unde sa o apuc :P

multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

Cand ai facut testul? Acum e frig afara, cum ai putut sa testezi daca baga sau nu aer rece?

Un mecanic de la VW mi-a spus ca daca temperatura de afara este sun 12-sau 14 grade compresorul de AC nici nu porneste, orice i-ai face tu. Sfatul meu este sa stai linistit si sa astepti sa vina caldura si sa vezi daca atunci raceste sau nu.

Link to post
Share on other sites
Cand ai facut testul? Acum e frig afara, cum ai putut sa testezi daca baga sau nu aer rece?

Un mecanic de la VW mi-a spus ca daca temperatura de afara este sun 12-sau 14 grade compresorul de AC nici nu porneste, orice i-ai face tu. Sfatul meu este sa stai linistit si sa astepti sa vina caldura si sa vezi daca atunci raceste sau nu.

compresorul, am inteles de pe forum, ca porneste la peste +5C grade , testul l-am facut la 16 grade in garaj ...e totusi o problema!!!

Edited by adri29
Link to post
Share on other sites

Dar freon mai ai? Degeaba mai porneste compresorul daca nu are ce sa bage!! ;)

Link to post
Share on other sites

Compresorul se cupleaza la peste 4-5 grade Celsius.

Compresorul nu porneste daca nu este freon in instalatie.

Trebuie verificat senzorul de presiune din instalatie, eventual inlocuit cu altul (de proba). Acesta este cheia autoreglarii sistemului. Este posibil ca sa raporteze o presiune prea mare si, in acest caz, compresorul este decuplat de climatronic.

Link to post
Share on other sites
  • taz21 pinned and locked this topic
  • taz21 unpinned this topic
  • taz21 pinned this topic
  • taz21 unpinned and unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • EcklundValentin
      By EcklundValentin
      Salut,am o problema,destul de urgenta,va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.Este vorba de un VW Caravelle 1994,motor 2.5 diesel fara turbo.In momentul in care motorul se incalzeste se opreste si nu mai vrea sa porneasca pana nu se raceste.Unde as putea sa verific prima data?Pe mine ma duce gandul la un releu de la pompa,dar pe de alta parte ma gandesc ca daca ar fi vorba de releu probabil nu ar fi trebuit sa porneasca deloc.Va multumesc anticipat,sper sa fi postat unde trebuie,daca nu imi cer scuze.
    • cristian32
      By cristian32
      cum este actionat compresorul de aer conditionat la b7 , 2.0.tdi deoarece nu are decat o mufa cu doua fire. fara cea de comanda la electromagnetul de la fulie
    • Baddboy
      By Baddboy
      Buna ziua, este vorba de un touareg 3.0 tdi cod motor bks, an 2005, 169.000 km reali. La ultima revizie am observat ca intre cutia de viteze si motor este murdar de ulei ( doar transpirat, nu balta). Unul dintre mecanici a spus ca este posibil sa fie de la simeringul de palier, un simering de 50 de lei, dar pentru a fi schimbat trebuie data cutia jos. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept