Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Nu stiu daca problema pe care o voi descrie survine doar pe ploaie, eu am patit-o de 2 ori : intru in masina, ce-i drept, cu alti 4 oameni, geamurile se aburesc imediat, dau drumul la climatronic-dezaburire parbriz la care parbrizul se abureste muuult mai nasol. Ma asigur ca era setat ac, si nu econ si astept, dupa 3-4 minute m-am oprit pentru ca nu mai vedeam nimic si nici nu puteam merge cu geamurile deschise, ploaia fiind torentiala. Am remarcat ca aerul care batea pe parbriz era cald si umed, chiar daca in climatronic era setat pe 18 grade. Si apoi, revelatie, observ temperatura exterioara afistat in climatronic : -50 grade Celsius !!! Dupa alte 5-6 minute a urcat la 19 (temp reala) si si-a revenit in totalitate. A doua zi, tot pe ploaie, patit la fel (doar ca erau -38 de grade) si si-a revenit ceva mai repede (~2 minute). A mai patit-o cineva? Stie cineva despre ce ar putea fi vorba? In doi ani de zile nu am mai avut nici o alta problema cu ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome to our big big family!

Noi ne-am plans aici , sper sa gasesti cateva raspunsuri ;)

:flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se intampla la mine (eu am A/C manual) cand se imbacseste filtrul de polen. este posibil chiar sa se fi udat iar de uscat nu prea se usuca asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la aburi am patit-o si eu si filtrul de polen era baiul.Pt temperaturile indicate pe climatronic .... :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu aburitul geamurilor are un remediu foarte simplu, cel putin la mine merge in 20-30secs... dai chiar si pe econ, pui sa bata pe geamuri si dai ventilatorul tare, pe penultima treapta... am vazut ca nu prea conteaza temperatura aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sigur filtrul e imbacsit si poate si umed. Ai grija cand il schimbi sa stranga bine surubururile de la capacul filtrului iar garnitura sa fie puse ok, pt ca altfel la prima ploaie se va umezi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stau sa ma gandesc, eu am filtru k&n care este cam expus umiditatii, nu sta intr-o carcasa si ar trebui spalat/curatat de acum ... hmmm, multumesc pentru posturi, ne mai auzim la urmatoarea ploaie. Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stau sa ma gandesc, eu am filtru k&n care este cam expus umiditatii, nu sta intr-o carcasa si ar trebui spalat/curatat de acum ... hmmm, multumesc pentru posturi, ne mai auzim la urmatoarea ploaie. Noroc

filtru de polen K&N???????? ala e filtru de aer :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mihai , ne vedem si-ti verific eu filtrul de polen.

cum ti-a zis si bora tdi , ai filtru de aer K&N . Polenul e localizat in fata pasagerului sub stergatoare. Se intra la el de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aveti dreptate, ma refeream la filtrul de aer ... oricum, tind sa cred ca este vorba si de o eroare din soft, dupa cum am mai spus, climatronicul cite -50 respectiv -38 temp exterioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra in diagnoza climatronicului si vezi ce iti apare la canalul 5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-ar trebui sa apara la canalul 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura senzorului de afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia nu o vezi oricum pe climatronic in partea stanga? (si eventual daca e cazul si pe computerul de bord?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. double check...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti indica temperaturi negative este foarte posibil ca senzorul de temperatura exterioara sa aiba o problema: fie defect, fie contact imperfect.

Ca sa verifici contactul, desfaci grila mica din bara fata, pe partea stanga. Probabil la tine va fi mai greu avand in vedere ca ai Bonrath Air Intake (gresesc?), dar cred ca merita sa faci efortul.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gresesti alex, e chiar imposibil, aceste intak-uri nu mai au clemele pentru demontare cum le aveau cele standard :D Oricum, de acolo vine problema mai mult ca sigur, astazi imi indica 42 de grade. E adevarat masina a stat in soare, dar dupa aceea am parcat-o la umbra ~2 ore si tot nu si-a revenit. Asta e. Macar porneste si imi fac treaba cu ea (in style) :) :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti ajunge la senzor si pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema de contact la senzorul de temperatura exterioara. In clipa in care iti arata temperaturi negative , A/C-ul nu mai functioneaza chiar daca afara sunt +30grade si deci degeaba te astepti sa ai aer uscat in masina pe ploaie. Verifica mufa de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit ceva asemanator. Afara erau cred ca 20º si mie imi arata 5º. Am verificat senzorul exterior si nimic. Totul era de la senzorul de pe bord. La spalatorie mi-au dat cu silicon pe bord si implicit pe senzor. L-am sters frumos cu un servetel si imediat am observat cum a cresut valoarea temperaturii exterioare.

Apropo, ce rol exact are acel senzor de pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut , am o problema la un Golf AXR 2002, 1,9TDI , cu climatronicul (V 2.0) si anume , la pornirea motorului si climatronicul fiind pe AUTO, porneste si clima conductele se racesc ca gheata dar dupa 1,2min conductele revin la temp normala si pot sa-mi iau gandul de la aer rece :) .La o dianoza cu Vag Com nu apare nici o eroare si toti parametri par in grafic. De curand am fost la un service sa verific cantitatea de freon si lipseau circa 200grame dar dupa umplere aceasi problema. Mentionez ca la cuplarea din ECON in AUTO compresorul se aude ca lucreaza...Ce sfaturi imi puteti da ca nu mai stiu de unde sa o apuc :P

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai facut testul? Acum e frig afara, cum ai putut sa testezi daca baga sau nu aer rece?

Un mecanic de la VW mi-a spus ca daca temperatura de afara este sun 12-sau 14 grade compresorul de AC nici nu porneste, orice i-ai face tu. Sfatul meu este sa stai linistit si sa astepti sa vina caldura si sa vezi daca atunci raceste sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai facut testul? Acum e frig afara, cum ai putut sa testezi daca baga sau nu aer rece?

Un mecanic de la VW mi-a spus ca daca temperatura de afara este sun 12-sau 14 grade compresorul de AC nici nu porneste, orice i-ai face tu. Sfatul meu este sa stai linistit si sa astepti sa vina caldura si sa vezi daca atunci raceste sau nu.

compresorul, am inteles de pe forum, ca porneste la peste +5C grade , testul l-am facut la 16 grade in garaj ...e totusi o problema!!!

Modificat de adri29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar freon mai ai? Degeaba mai porneste compresorul daca nu are ce sa bage!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul se cupleaza la peste 4-5 grade Celsius.

Compresorul nu porneste daca nu este freon in instalatie.

Trebuie verificat senzorul de presiune din instalatie, eventual inlocuit cu altul (de proba). Acesta este cheia autoreglarii sistemului. Este posibil ca sa raporteze o presiune prea mare si, in acest caz, compresorul este decuplat de climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!