Jump to content

Consum Crescut Dupa Schimbarea Distributiei


alinica2001
 Share

Postare recomandată

nu ca acum este intuneric dar maine incerc,ca sa il aduc pe zero, din minus cum trebuie sa invart axa cu came ca sa vina pe zero?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invarte in stanga,pt o valoare cu plus,cate 1 mm,daca nu e bine invarti invers...atentie sa nu invarti prea mult ca iesi din plaja +-6,,,,si o sa citesca 0 senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare tuturor,ma numesc Mihaita dar mi se zice "Mita" , am si eu o problema in legatura cu consumul la un passat 2002 avb 101 cp , motorul functioneaza foarte bine,porneste la sfert la -10 grade,trage normal pentru varsta lui (300.000 km ) ,problema este urmatoarea : cand pornesc motorul si pana sa se incalzeasca putin ,consumul este de 0.7 la relanti fara niciun consumator,dupa ce se incalzeste motorul (50 grade ) sare consumul la relanti de la 0.7 la 1.1-1.2 iar cu toti consumatorii..ajunge undeva la 1.3-1.4 , mentionez ca am pus un tester "Delphi" cu un prieten si ia aparut eroare senzor temperatura combustibil Intermitent,oare ala sa fie problema ? va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua. Am si mie un Passat 2.0 TDI BMP 2006. Cand l-am cumparat consumul era 0.5-0.6 l/h si acuma e 1.0 - 1.1 l/h. Testerul nu da nici o eroare. Masina merge perfect, trage bine, nu da fum. Aveti ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, tzsolt said:

Buna ziua. Am si mie un Passat 2.0 TDI BMP 2006. Cand l-am cumparat consumul era 0.5-0.6 l/h si acuma e 1.0 - 1.1 l/h. Testerul nu da nici o eroare. Masina merge perfect, trage bine, nu da fum. Aveti ceva idei?

intra cu VCDS-ul pe motor - posteaza valorile din campul 004

incarcarea ? - pune sa vedem cat incarca. 

Bateria in ce stare este ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, F l o r i n said:

intra cu VCDS-ul pe motor - posteaza valorile din campul 004

incarcarea ? - pune sa vedem cat incarca. 

Bateria in ce stare este ?

N-am tester. Am fost la un meserias cine a facut un test si zice ca temperatura  e minus 200 grade inainte si dupa filtru de particule. Daca reusesc sa fac poze, revin.

Bateria e de 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Lamuriti-ma si pe mine va rog. Am schimbat distributia acum o saptamana. La sfaturile mecanicului, am pus o curea dyaco cu teflon. Inainte consumul era de 0.4 l/h acum VCDS-ul imi arata1.2 l/h. Ceea ce mi-a atras atentia a fost o eroare a unui injector martor aprins in bord: 17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) ,  P1264 - 35-00 - Regulation Range Exceeded. Se poate de la schimbarea distributiei sa o ia razna si injectoarele? Toate aveau valori de +- 0,6. Synchro angle este -1.1. Daca o accelerez la 2000 turatii se stabilizeaza pe 0. Multumesc anticipat. 

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa masuratorile la cald,90 grade ,grupurile 1-4-15    13-18-23

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reîncălzit motorul, afară sunt 2 grade.

1490532932237-1624052702.jpg

1490532985612-1230575985.jpg

Modificat de babanu74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai uitat grupul 1

cu motorul cald si fara consumatori,,,clima,radio...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite și grupul 1. Fără consumatori.

20170326_155739.jpg

Modificat de babanu74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitate injectata mult prea mare,fa un test de compresie ,inlocuieste/reconditioneaza  injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muta avansul pe 0,poate mai scade cantitatea injectata,,eventual +1...poate se schimba ceva

e imposibil sa consume asa mult de la o saptamana la alta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta avansul  +3 sau +6 (daca nu da eroare de senzor) ,si o sa scada cantitatea injectata 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa mă duc mâine la cel care a pus distribuția ca sa termine treaba. Va țin la curent. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Dupa parerea mea ...daca inainte sa schimbe distributia avea consum de 0.4l/h.. si dupa schimbarea ei are 1.2l/h ..eu cred ca ia pus distributia gresit cu un dinte mai inapoi... nu are cum sa  creasca consum  asa dupa schimb... mai bine il pui sa verifice semnele la distributie sa cada la fix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz unghiul de sincronizare nu mai indica -1.1kw 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, kosmyn_aurel89 said:

Dupa parerea mea ...daca inainte sa schimbe distributia avea consum de 0.4l/h.. si dupa schimbarea ei are 1.2l/h ..eu cred ca ia pus distributia gresit cu un dinte mai inapoi... nu are cum sa  creasca consum  asa dupa schimb... mai bine il pui sa verifice semnele la distributie sa cada la fix

nu se poate pune cu un dinte inainte/inapoi...pinionul de la axa cu came il invarti cum vrei tu....ultima data cand am desfacut distributia mi a dat -3,4kw...pusa cu cale....am dat o pe -1.5 si acolo am lasat o ,nu am stat sa ma mai joc pana prind -2-2.5

la fel si la colegu...trebuie pusa pe +.......din axa cu came

ma indoiesc ca mecanicul ii mai desface acu sa controleze cu cale...avand motor longitudinal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am revenit cu rezolvarea problemei. Am fost la mecanic i-am spus ce parametrii avea înainte și după schimbarea distribuției. A umblat la avans dar nu a reușit sa reducă sub 1 l/h consumul. Nici nu avea cum. Am fost la alt mecanic (autodidact) și a observat ca rola intinzatoare nu era tensionata. Simpla treaba nu? Masina si-a revenit la toți parametrii. Inclusiv injectoarele. Asta e invatatura de minte. Mâine trec iar pe la el sa-mi dea banii înapoi pe manopera. Multumesc de sfaturi și drumuri bune. 

20170327_172121.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut pe toată lumea.

Până acum 4 ani când am schimbat distribuția aveam instanțele pe bord la motor încălzit la 90 grade 0,4L/h, după schimb instanțele nu scădea sub 0,5L/h și când dădeam sa urc o panta îmi făcea toată bara spate neagra. Am fost la meseriaș și l-am întrebat ce poate fii iar el a spus nu știe că totul este ok. M-am apucat cu un prieten sa vedem ce este și am văzut că întinzătorul de la distribuținu era întins. Îl întindem la centrul v-lui de pe întinzător și avansul se face 0.00 la rece și -0.5 la cald dar consumul tot la 0.5 rămâne. Țin să menționez că aici trage cel mai bine.

Acum toate și frumoase până în vară când schimb axa cu came. După schimbarea axei avansul s-au făcut -1.0 la rece și -1.5 la cald, iar consumul instant pe bord este 0.5 și pe vcds este 0.4 și mașina scoate puțin fum la accelerare maxima. Acuma am schimbat distribuția și am pus Dayco am nu oe, că sa vad că după ce am pus distribuția sa am instant 0.8 - 0.9 pe bord și 0.8 pe vcds. Am desfăcut inca o data tot și am pus calele pe ea sa vad daca nu s-ar decalat. Totul este la semn inclusiv întinzătorul de la curea își face cursa doar in v- ul de pe el, cantitate injectata a crescut de la 4.7mg la 9.0 mg și durata de injecție a crescut de 8.2 la 9.6 iar avansul este 0.0 la rece și 0.0 la cald. Mașina trage bine până pe la 130 iar de acolo se întinde putin.

Am făcut avans de 0.0 la rece și -0.5 la cald dar nu trage cum trece gând este la semn și cantitatea injectata nu a scazut

Spuneți ce sa mai fac?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, mihaitm a scris:

cantitate injectata a crescut de la 4.7mg la 9.0 mg și durata de injecție a crescut de 8.2 la 9.6 iar avansul este 0.0 la rece și 0.0 la cald

Cu amandoua esti peste limite/refa distributia/undeva gresesti.

Nu tare am inteles din profilul tau ce motorizare ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus de 3 ori distribuția pe cale că assa am spus și eu că am greșit ceva.prostia mea a fost că acum 4 ani înainte de a face distribuția nu m-am uitat sa vad cum era avansul.atunci făceam cu un plin 1200 km mers la 100- 120 km/h, iar după mers cu 100km/h faceam 1000 - 1100 km.

Știe careva cat trebuie sa fie avansul la motor BMP că eu am verificat pe 4 mașini și am valori diferite. Am un Passat cu BMP ce are avans la -2,5 și cantitate injectata 3,8 cu durata de 8,7 parca, mai am un BMP cu avans de -3,9 dar nu am luat celelalte valori  și acuma am sa merg la un var că  el are o Skoda cu BMM care este același motor doar că diferă pompa de ulei și el știu că are iarăși avans de -3,9 dar nu știu ceilalți parametrii.

Am mai pus distribuții pa motoare PD și nu a mai trebuit să fac corecții de avans decât la unu singur care a fost făcut planul la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!