Jump to content

Consum Crescut Dupa Schimbarea Distributiei


alinica2001
 Share

Postare recomandată

Cand am achizitionat masina distributia era deja schimbata ...in grup 004 imi arata 1.7 CF iar consumul la relanti este 0,4l/h. Ar trebui sa-l readuc la 0.0-0.5 CF sau sa-l las asa? Consum mixt bate undeva la 6,5% e normal astfel de consum la masina din semnatura? La vechea masina un golf 3 faceam plinul si cam uitam sa mai trec pe la peco dar tre sa tin cont la noua masina si de caiuti pe care ii are si greutatea masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum e acum, e mai "economic" reglata. Consuma mai putin si e mai puturoasa. Regleaza la 0 si vezi cum iti place. Daca nu, ii pui cum era inainte,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai putin.... sa consume normal. Normal, un motor cu componente fara uzura ... sta pe la 0. Ca sa consume mai putin, il trimiti spre plus......dar cu dezavantajele de rigoare.

Sfatul meu e sa se plece cu reglajul de la 0 si sa vezi cum merge masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

postez si eu aici chiar daca am alta masina: inainte de schimbarea distributiei consumul instant pe bc era de 0,5 rareori de 0,4l/h insa de cand am schimbat distributia nu mai scade sub 0,6 indiferent de situatie. inainte aveam mici intreruperi usor sesizabile la relanti insa acum nu se mai simte nimic, motorul merge rotund. Cand am luat masina am pus-o pe tester si la cil 1 si 2 era corectie de -0.02, la 3 era 0.00 iar la 4 0.05. Nu stiu daca are vreo legatura... Masina este un Seat Leon 1,9tdi BLS 105cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la ai meu 0,6l cu distributia originala si merge f.rotund trage bine.Valorile la injectoare sunt f.bune asa ca nu este nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modul cum trage nu am observat nici o diferenta... doar la consumul instant... o sa pun testerul pe ea sa vad daca are vreo corectie la angle :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Postez si eu aici, ca vad ca e mai recent topicul. Am schimbat si eu distributia la Skoda mea 1.9 TDI PD BKC si am observat o crestere a consumului dupa schimb, atat la relanti cat si in mers. Puteti sa-mi confirmati va rog daca si la motorul meu este necesara reglarea avansulului dupa schimbul distributiei?

Merci.

P.S. Pt moderatori, daca considerati ca postul meu ar fi mai potrivit in alt topic, va rog sa il mutati.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna

Dupa schimbarea distributiei mi s-a schimbat consumul instantaneu, stand pe loc, de la 07-08 la 1.0-1.2 L/H.

Sa fie de la schimbarea distributei sau de la BC, oricum ii chiar dupa ce am schimbat kitu si toate curelele.

Va rog sa ma redirectionati spre o alta arie daca am postat gresit.

Merci

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica avansul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Cum se verifica avansul, stiam ca la pompa duza nu se modifica avansul dupa schimbul distributiei, imi poti da mai multe informati ca ii cam sec raspunsul tau.

Eu stiam asa, cum ca motoarele PD nu prea au treaba cu avansul dupa schimbarea distributiei si ca daca nu ii facuta bine nu porneste sau merge urat, scoate fum, nu trage, suna etc.

Poti sa imi dai o rezolvare la problema mea, sau mai bine zis afecteaza concret cu ceva daca am consumul la relantiu de 1.2 la pornire si dupa la 0.9 L/H?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiai gresit. Uite aici.

Fa asta si o sa cam scapi de consumul mare.

Daca tot la fel ramane, inseamna ca e prea tensionata cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Multumesc de informati, o sa verific valorile dar nu cu vag com-ul ca nu il am, cu baliza si laptopul de la bosch. Tot nu imi este in clar cum sa miscat daca a fost blocat axul cu came. o sa fac aceasta operatie si o sa vin cu informati. la voi cat este cosumul in L/H?Sau cat trebuie sa fie.

Multumesc cosmin.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am facut testul cu bosch si nu am nici o eroare pe masina. Parametri injectoarelor sunt ok, +/- 0,10 unitati deci, cat mai aproape de 0. Presiunea turbo si debimetrul sunt ok, foarte aproape de valoarea nominala. Au zis baieti ca sunt nebuyn, si ca ei nu umbla la distributie atata timp cat a fost pusa cu sculele blocatoare ca si in reprezentanta.

Dupa parerea lor "problema'' este din alta parte daca o fi una.

La mine tot pe 0.9 l/h cu toate consumabilele oprite este si ajunge si pana la 1./3 cu toate pornite, in stationare. Plus ca inainte faceam 400 km cu 18 litri din OMV si acum fac 320km pe acelasi traseu care il fac de 2 luni de zile.

In schimb masina trage de numa. Am schimbat si toate filtrele si uleiul si tot asa ii.

Nu stiu ce sa mai cred/fac. Aveti ceva idei sau sa fac cum au zis si mecanici sa ii dau pace ca merge bine.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Pentru avans dereglat nu vei avea nici un cod de eroare. Si atentie, nu injectoarele trebuie sa fie apropiate de zero in cazul avansului ci avansul in sine. Se presupune ca valoarea de 0.0 e cea mai buna in cazul motoarelor fara uzura. La cele cu uzura (oricat de mica ar fi ea) si distributia schimbata se recomanda o re-ajustare a avansului pentru functionarea motorului in parametrii optimi,echilibrul dintre consum si putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin ajustarea avansului in functie de uzura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Componentele motorului prezinta urme de uzura odata cu nr de km parcursi. Axul cu came,injectoare, tacheti,supape, etc....

Ca sa nu umplu aici pagina cu explicatiile ce inseamna avansul la motoare diesel, documenteaza-te si vei vedea de ce trebuie reglat, de ce e importanta sincronizarea perfecta a componentelor motorului pe timpul functionarii lui. Uite aici un text copiat tot de pe forumul nostru postat de @Andi TDI :

" Avansul injectiei motoarelor TDI (si nu numai) reprezinta diferenta de timp intre momentul in care combustibilul este injectat si momentul in care pistonul respectivului cilindru ajunge la Punctul Mort Superior (PMS) sau pentru a explica si alte unitati de masura folosite (Top Dead Center - TDC).

Intrucat momentul injectiei poate survenii inainte sau dupa ce pistonul ajunge la PMS si timpul scurs se numeste Inaintea PMS (IPMS) sau in engleza BTDC - Before TDC respectiv Dupa TDC (DPMS) sau in engleza ATDC - After TDC.

Pentru a usura masurarea timpului care este direct dependent de turatie, avansul se masoara in grade de rotatie pe care le strabate arborele intre momentul injectiei si PMS.

Acum in functie de tipul motorului (Injector Pompa sau Pompa Distribuitoare) avansul se poate regla mecanic, electronic sau combinat.

Efectul reglajului bun al avansului asigura pornirea usoara la rece, arderea buna, puterea motorului si zgomotul (vibratiile).

In timpul functionarii motorului in diferiti parametrii, ECU controleaza avansul dinamic si il modifica astfel incat sa corespunda curbei de injectie pe care o are specificata. Important este ca avansul injectiei in regim necontrolat de ECU sa se afle in parametrii, astfel ca ECU sa poata controla avansul "dinamic" pe o plaje cat mai larga.

In general mici dereglari ale avansului apar in special la schimbarile curelelor de distributie. Pentru acest caz (in special la motoarele cu Pompa distribuitoare, este foarte important ca reglajul avansului injectiei sa se faca imediat dupa schimbul curelei.Din pacate foarte putine service-uri realizeaza si acest control suplimentar.

intrucat specificatiile avansului sunt relativ stranse (in plaja de maxim 5 grade) orice abatere, oricat de mica poate "deplasa" graficul avansului in afara zonei specificate. "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asta am intrebat. Stim cu totii ce e cu avansul injectiei la motoarele diesel.

Ai zis mai devreme ca cea mai buna valoare e de 0 grade in cazul motoarelor fara uzura. Cum trebuie ea reglata la motoarele cu uzura in sensul de cat ar trebui sa aibă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Depinde de motorizare. La generatiile mai vechi de motoare diesel avansul reglat spre + duce la un consum scazut,putere mai mica ,etc. La generatiile mai noi de motoare diesel e exact invers. Adica reglajul spre + duce la consum marit.

Singura modalitate de a afla avansul ideal pt masina e sa faci probe. Reglezi- vezi cum porneste,cat consuma,daca trage....Daca nu iti convine iar reglezi...si tot asa pana gasesti echilibrul intre consum mic,putere si pornire la sfert de cheie.

E migaloasa treaba,dar n-ai ce face.

Sent from my E15i using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intervin si eu cu o precizare poate este utila: de curand am schimbat injectoarele la un passat b5.5 avf, erau 3 moarte( motorina la canistra) si le-am reglat conform elsa la 180grade.toate bune si frumoase pana cand a venit prietenul meu din nou la mine si s-a plans de consum cu toate ca ii consuma destul de mult si inainte aprox 9 l mixt. am verificat avansul si era de 1,7-2,2. am reglat avansul la 0 grade, masina mergea super ok dar intrerupea parca putin pe relanti( vibra).am zis sa verific din nou reglajul la injectoare si surpriza mea a fost ca dupa ce am facut avansul acestea se dereglase undeva in jurul valorii de 245-260 grade. le-am refacut din nou la 180 si masina merge super deci tind sa cred ca dupa operatiunea avansul ar trebui obligatoriu verificarea reglajului la injectoare. vorbesc din propria experienta, si apropo inainte de reglat avansul pe bc avea un consum instant de 0,8 0,9 pe ora iar dupa aceea consumul afisat a fost de 0,4-0,5 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

si acum cat are avansul?

Deci ideea e: reglat injectoare..apoi avans ...apoi iar injectoare?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Deci am intales ideeia cu avansul... dar ce nu am intales de ce la mine motorul trage ca si inainte si totul est aproape perfect? numai consumul imi este 0.9 cu tot oprit si 1.3 sau 1.4 l/h totul pornit.

Am mai observat ca dimineata cand imi las masina in panta (pe pod de la casa) imi indica consumul de 0.7-08 L/h dar nu pentru mult timp(max 5 min).

Sper sa nu fie totus de la injectoare aceste ''probleme''.

Oricum nu mai ii fac nimic pana la iarna pentru ca plec din romania si in reprezentanta sper sa nu am de umblat cu ea (80-110 euro ora de lucru la VW France).

Si daca testarul de la Bosch mi-a spus ca totul ii ok si ca parametri actuali sunt foarte aproape de cei optimi... deci cred ca pot sa ii dau bice.

Numai bine.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trage ok.... avand in vedere consumul marit.

Pe tester nu iti apare nimic in neregula.... doar cand verifici valoarea avansului, poti vedea ca e decalat si cu cat.

Valoarea injectoarelor - cand lichidul de racire este pe 80 de grade - cum este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu scuzele de rigoare ca ma repet, deoarece am mai postat si in alta parte dar am sa intreb si aici...am un passat BMR si dupa schimbarea distributiei a crescut consumul..Se pricepe cineva sa regleze avansul sau daca stiti pe cineva care se pricepe si se baga sa faca asta? eu am mai intrebat si pe alte persoane, dar toti m-au trimis la reprezentanta, au zis ca e mai complicat.. daca nu in VAslui, prin imprejurimi>)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!