Jump to content

Consum Crescut Dupa Schimbarea Distributiei


alinica2001
 Share

Postare recomandată

Scuze dar cei la care ai facut distributia si ai platit corect chiar nu pot sa-ti verifice avansul,intra in datoria lor post-lucrare doar ai garantie,si este obligatia lor sa faca reglajul corect,cu interfata pe masina pana iese bine sau ei au aruncat cureaua si rolele,au luat banul si gata.Eu ma duceam la OPC si le inchideam Service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, asa ar fi trebuit, dar nu am facut-o... si acum as vrea sa indrept aceasta eroare!cand am constatat ca mi a crescut consumul am fost la cei de la service si le am spus..Mi-au spus ca e noua cureaua si dupa ce se mai uzeaza un pic, consumul o sa revina la normal. Dupa vreo 10.000 de km am fost iar la ei si si le-am zis ca trebuie reglat consumul si mi-au zis ca ei nu se pricep, ca nu au tester pt vw..au dat-o de gard..

in fine..stie cineva un om priceput sa reglez avansul asta..a de vreo 3 luni tot caut si nu gasesc pe nimeni...

Scuze dar cei la care ai facut distributia si ai platit corect chiar nu pot sa-ti verifice avansul,intra in datoria lor post-lucrare doar ai garantie,si este obligatia lor sa faca reglajul corect,cu interfata pe masina pana iese bine sau ei au aruncat cureaua si rolele,au luat banul si gata.Eu ma duceam la OPC si le inchideam Service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

@Florin, testru bosch a fost facut in rubrica engine manage si au fost masurate trei chesti, avansul, injectoarele (la cald numai, 85-90grade) si debimetrul. Asa am intales eu.

Nu am vag comul o sa incerc sa fac rost de el si poate cu timpul o sa fac un test cum ati spus.

Poate dauna motorului cu ceva?!

Am facut ROmania - Franta cu aceasi cantitate de conbustibil ca si Franta - Romania ( distributia veche). Poate putin mai mult dar am fost si mai plin si am mers si cu viteza mai mare ( 180 - 200 prin germania de cateva ori)

In schimb acum de 2 zile am simtit ceva miros de motorina in compartimentul motorului, mai ales dimineata cand o pornesc merg ceva timp cu ea si dupa ma opresc si ma dau jos. Sper sa nu curga ceva injector ca ii dau foc, sunt atul cu probleme de injectoare de la bmw. Se poate sa curga sau imi dau eu filme. Sa fie din cauza avansului?

Sa desfac capacul de la distributie si sa verific(cu ochiu) una alta?

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are ce sa-i dauneze... doar la consum - oricum, recomad sa-l verifici si reglezi.

Sa piarda motorina pe langa injectoare.... daca era asa, nu mai mergea-i cu ea.... fiind PD - ti-l baga in ulei.

daca ai simtit miros de motorina, verifica in spatele motorului si vezi daca nu pierzi pe langa pompa tandem.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu scuzele de rigoare ca ma repet, deoarece am mai postat si in alta parte dar am sa intreb si aici...am un passat BMR si dupa schimbarea distributiei a crescut consumul..Se pricepe cineva sa regleze avansul sau daca stiti pe cineva care se pricepe si se baga sa faca asta? eu am mai intrebat si pe alte persoane, dar toti m-au trimis la reprezentanta, au zis ca e mai complicat.. daca nu in VAslui, prin imprejurimi>)

@bogdan_jj, vezi daca nu este vreun topic de recomandare service-uri penru orasul tau sau pentru alt oras apropiat in aria de Service-uri a forumului. Acolo cred ca ai putea primi mai mult ajutor in problema ta si sa gasesti un service care sa-ti regleze avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vaslui sunt multe si proaste ca in orice oras mic. In Iasi in afara de Sandra (repr VW) nu prea stiu unele bune.. La service-ul unde am eliminat filtrul de particule, am sunat la ei, dar mi-au zis ca nu se baga, ca e o operatiune de finete, ca sa-i citez pe ei. Cam asta era singurul service bun care-l stiu..:(

Sper ca mai este cineva pe forum care se pricepe, nu neaparat service, eventual un mevanic de la sandra care lucreaza in timpul liber..:)

cu scuzele de rigoare ca ma repet, deoarece am mai postat si in alta parte dar am sa intreb si aici...am un passat BMR si dupa schimbarea distributiei a crescut consumul..Se pricepe cineva sa regleze avansul sau daca stiti pe cineva care se pricepe si se baga sa faca asta? eu am mai intrebat si pe alte persoane, dar toti m-au trimis la reprezentanta, au zis ca e mai complicat.. daca nu in VAslui, prin imprejurimi>)

@bogdan_jj, vezi daca nu este vreun topic de recomandare service-uri penru orasul tau sau pentru alt oras apropiat in aria de Service-uri a forumului. Acolo cred ca ai putea primi mai mult ajutor in problema ta si sa gasesti un service care sa-ti regleze avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si o intrebare

Urmeaza sa schimb distributia-masina are (surprinzator pt anii ei) undeva la 92.000 de km, fiind din 2004.

Intrebarea este: folosesc piese originale VW-adica cele care au fost pe masina sau o distributie aftermarket-Dayco Sau Gates.

Cele din urma stiu ca se inlocuiesc din nou dupa 60k km. Cele orginale cat tin? diferente de pret nu sunt mari 420 vs 580 de lei kitul

Pompa de apa conteaza de la ce firma este?

Ar mai trebui ceva inlocuit cu acesta ocazie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia o vei face la 90.000km si pe viitor, nu la 60.000km.

Piesele OEM, sunt foarte bune.... altfel, alege curele Contitech, role Ina sau SKF, pompa Hepu - si o sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna ziua,am Passat 1.9tdi pd motor avf 131 hp,dupa schimbare distributie consum mare de motorina,1,2-fara consumatori si 1,4-1,5 cu consumatori,inainte de schimbare 0,6-0,8 litri pe ora.Dupa un test apare mesajul  axa came iesita din parametrii.Ce inseamna acest mesaj?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok dar ce este prost montat.Axa cu came a fost blocata la fel si arborele cotit.Nu prea poti pune distributia cu un dinte avans sau devans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea iti spune ca sau desinconizat axele intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba o poti!!

Pune o poza pe grupurile 004/013/015.

Daca era calata cum trebuie nu aveai anomaliile astea.

Unde sunt pozitionate cele e suruburi de pe axa cu, came??

Fa o comparatie cu poza asta/asa arata dupa montare distributie corect toti parametrii.

 

20160402_154745.jpg

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un tester Delphi 150e,nu imi apare imaginea asa.putin mai tarziu fac un test din nou si postez imaginile de pe tester.multmescde promptitudine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai si pe delphi doar ca ti arata altfel.

Ideea e ca a pus prost cureaua/a vazut ca nu porneste/ti a desfacut cele 3 suruburi si a modificat pozitia axei cu came doar ca...a iesit din plaja si atunci ai si eroarea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornit a pornit dar consumul era destul de mare.am desfacut cele 3 suruburi si am schimbat pozitia pinionului fata de axa.si aici ceva bizar nu reusesc sa trec avansul pe plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin:trebuie sa l misti cu"milimetrul"pana incepe sa ti citeasca o valoare indif.ca e cu -/+ apoi e simplu.

Daca era pusa bine cureaua/intinsa la semn/cele 3 suruburi M8 pe mijloc NU trebuia sa se modifice nimic/in mica masura.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei valorile se citesc cu motorul in temperatura,adica peste 80 de grade

ca idee ai cantitatea injectata mare,9 mg in loc de 5mg

du o inapoi la mecanic ,doar ai platit...zii sa faca treaba ca la carte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si mecanicul a zis ca nu are ce sa faca ,ca este posibil sa fie axa cu came uzata,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axa nu se uzeaza asa de pe o zi pe alta....la cat ai avansul injectiei acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune l pe 0,misca cate 1 mm ,asta in cazul in care iti mai da voie din pinion ,poate ai ajuns la capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in penultima foto ai cant inj 6mg si consum ralanti 0.6.....pana aici e bine

ai reusit sa duci avansul pe 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!