Jump to content

Consum Crescut Dupa Schimbarea Distributiei


alinica2001
 Share

Postare recomandată

Depinde de calitatea vechii curele si de cum a fost reglat avansul la schimbarea anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu a existat o schimbare anterioara. Eu am schimbat prima data cureaua de distributie la masina; ceea ce a fost pe masina asa a iesit pe portile fabricii. Avansul era pus pe 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ziceam la modul general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu exista doi oameni 100% identici asa nu exista doua curele 100% identice mai ales daca sunt de la doi furnizori diferiti. Poate ai avut avansul reglat dupa ce s-a rodat cureaua sau ai avut avansul decalat si a revenit la 0 prin rodajul curelei. Sunt mai multe posibilitati.

Daca sti ca era pe 0 atunci verifica unde este acum si vezi daca exista decalaj sau nu.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema diferentei intre curele s-ar putea sa existe ceva diferente intre ele dar totusi nu pot sa existe diferente chiar atat de "mari" intre ele.

La ora actuala nu am posibilitatea sa verific in calculatorul masinii valoarea avansului (niet vag-com) dar daca s-ar fi modificat avansul ar fi trebuit sa am o crestere sau o scadere a consumului la relantiu.

O alta chestie care mi-a dat de gandit este modul de schimbare a curelei de distributie. De exemplu aici este dereglat avansul (slabeste cele 3 suruburi de 13 si invarte fulia) si automat avansul nu-l mai nimereste fara vag-com.

La mine la schimbare distributiei nu s-a slabit fulia de pe axul cu came ci numai intinzatorul curelei a fost desfacut (dupa ce in prealabil a fost facut pe el un semn ca sa stim cat a fost de intins).

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Sunt posesor AJM-ului din semnatura... tocmai am schimbat cureaua de distributie, cea de transmisie, cu tot cu role, pompa de apa, ulei. filtre.

Problema este ca ca a crescut putin consumul ....

Va intreb pe voi ... este oarecum normal sa creasca consumul ... sau creste o perioada pana cand se "rodeaza" componentele ...??

Printre altele dupa ce a schimbat distributia, nu a facut nici un reglaj din soft...

Modificat de george734
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca mecanicul nu a facut treaba buna de asta si consumul de carburant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia verificat avansul dupa schimbare. Daca e bun, atunci asta e. Sant mai rigide piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si ai idee cum se verifica avansul? Este nevoie de VAG Com?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am citit tot acest topic de la cap la coada, pentru ca am si eu aceeasi problema cu consumul marit dupa schimbarea distributiei.

Chiar daca nu a mai scris nimeni mai bine de un an, sper totusi sa-mi raspunda si mie cineva: Dupa ce voi mai astepta o perioada, in speranta ca vor reveni valorile la normal, reglajul avansului ar fi o solutie la aceasta problema ? A facut cineva acest lucru si s-a rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua,

Sper sa ma poata ajuta cineva cu problema mea legata de consum. Am dus masina la un mecanic, a schimbat distributia mi-a fost schimbate setul de garnituri de la poma de injectie (poma dusa la pompagiu si testata pe banc), cand a asamblat totul la loc am constata un consum foarte mare. Mi-am achizitionat si eu vag cm impreuna cu cablu si am masurat urmatoarele:

Cantitatea injectata eu cred ca e foarte mare, am consum in oras undeva la 16l/100km, iar inainte de a duce masina la mecanic nu treceam de 9l/100km.

Ce imi recomandati?? Se poate modifica valoarea?

Precizez ca am un passat 1999, 1.9tdi 4 motion , motor afn.

M-ai adaug si un grafic, poate ajuta la pareri.

Va multumesc

post-81620-0-45070300-1298715671_thumb.j

post-81620-0-35935400-1298716073_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am un axr de 101 cp, care dupa schimbarea distributiei si-a modificat consumul la relanti de la 0.8 la 1.1 l/h

si consumul in afara orasului e de aprox 7-7.5 l/100km

avansul oscila intre 0.0 cf si -0.6 cf

am incercat o reglare si am ajuns la 0.0 cf si +0.6 cf, cu un consum la relanti de 1l/h.

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat privind acest consum mare (tinand cont de pretul de acum al motorinei :banghead: )

post-17785-0-14863200-1299177200_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce imi recomandati?? Se poate modifica valoarea?

Precizez ca am un passat 1999, 1.9tdi 4 motion , motor afn.

Pompagiul nu a reglat pompa cum trebuie, cantitatea injectata e prea mare, Se slabesc cele 4 suruburi care tin partea superioara fixata de cea inferioara (2 de la capac, unul e cu cap special ) si se lovesta usor in corpul pompei, nu stiu in ce parte sigur, Se strang suruburile , se porneste motorul si se vizualizeaza pe vcds cantitatea. daca nu de satisfacatoare se repeta operatii;le.

post-1788-0-75217000-1299182468_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc atunci sa misc putin capul la pompa, revin cu detalii dupa, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy am incercat cum ai zis, am miscat capul pompei si inainte si inapoi dar murea motorul asa ca am lasat-o ca si inainte dar ce am constatat: cand am slabit surubul din imagine scadea cantitatea de valoare injectata (am lasat motorul pornit si cu vag com-ul pus pe el) dar celelalte trebuiau sa fie stranse si acesta desfacut cca. 3 mm si asa am readus consumul la normal. Am adaugat 2 saibe la surub ca sa fie strans sa nu se desfaca. Motorul acum merge foarte bine, s-a imbunatatit cu mul pornirea, Maf-ul a revenit la parametrii normali. Acum nu am inteles rolul acestui surub, de ce cand e slabit cantitatea de motorina este mica (nu am nici pierdere de motorina chiar daca e mai desfacut datorita saibelor), ar putea afecta cumva functionalitatea pompei ?

post-81620-0-74035400-1299658985_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mai multa rabdare am reusit sa pozitionez pompa astfel incat sa nu imi mai trbuiasca si saibe, foarte util vag com-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut!

am schimbat distribuția acum 10 - 12000 km la masina din semnătură și de atunci mi a crescut consumul. astfel consumul la relanti de la 0,6-0,7 la 0,8 iar consumul mediu la a crescut cu aproximativ 1%. puteti sa imi spuneti va rog de ce si cum as putea sa fac ca masina sa revina la consumul dinainte de a schimba distribuția???

astept o parere din partea voastra. ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Un topic cu o tona de insi care au aceeasi problema insa pina la ora actuala nu s-a gasit nici o rezolvare certa.... Doar pareri si opinii....

Si eu sunt unul dintre voi....

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompe dusse, dupa schimbarea distributiei trebuie efectuat reglajul avansului - la axa cu came. Pe Vag com, pe Engine, meas block 004, casuta a 4-a, apare valoarea acestuia. Cu "-" , masina consuma mai mult, dar este mai nervoasa. Cu "+", consuma mai putin si e un pic mai puturoasa. Eu la mine l-am pus pe 0,0 si am un consul de 0.5 l/h, la relanti cu motorul cald.

Acum, important e si cum se simte bine, motorul vostru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers la reprezentanta Skoda si povestit tot. Seful de service mi-a zis sa ii aduc masina.

I-au reglat avansul , acum a revenit la 0,4l/h consumul stind pe loc, astept sa vad si in mers care e treaba....

Deci SE POATE !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca se poate......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, Este valabil si la ATD, 1,9 TDIPD, la fel consumul dupa schimbare distributie: 1,5-2 litrii mai mult. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!