Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

Haha... 1mm diferenta?  :lol:

Probabil nici nu e diferenta. Doar de locul unde a fost verificat, temperatura, etc.

Oringurile NU au treaba.

Avansul e foarte bun. Nu te mai lua dupa toti idiotii care vor sa-ti ia bani.

Asteptam verdictul celor de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea... de la oringuri apar alte fenomene/simptome.

 

avansul, la modelul tau.... undeva la -2.5....-1.5.... in functie de cum merge mai bine motorul, uzura, etc..... oricum, nu pe plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-as bucura sa fie de la turbina(vad ca avem un coleg de forum priceput  care ma poate ajuta) , gandul ca ar  putea sa fie ceva din motor ma tulbura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, crezi ca la reprezentanta ii vor da vreun verdict minune? Aia sunt de cartier, dar cu multa reclama, gen Mama Omida. Eu zic s-o lasi in pace si sa cheltui banii pe ulei si filtre de calitate. Fumul la pornire ar fi de la simeringurile de la supape, cel putin asta stiu eu, mai ales ca am schimbat la fosta masina si a disparut simptomul asta dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca omul doreste, macar sa i se dea un verdict oficial.

Nu stiu cat sunt de profesionisti dar poate brainstorming-ul da roade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut , din nou si revin cu ceva stiri din pacate nu tocmai bune , am fost cu masina la reprezentanta  VW am lasat-o de seara la ei  , le-am explicat ce si cum ,  a doua zi ma suna dupa amiaza sa ridic masina  , diagnosticul a fost  ' asa fac toate astea pd ' , mie unul nu mi se pare normal  din moment ce , cu cat sta masina mai mult  cu atat sa scoata  fum mau mult , ( am fost plecat pana in Italia  2 saptamani  cand m-am  intors si am pornit masina in garaj  , dezastru fum albastru ca la balamuc) , asa ca duminica m-am hotart sa verific joc ax turbo , (pana imi vine trusa de masurat compresie motor), asa ca m-am apucat sa desfac  prima tubulatura admisie de le egr   ca ma incurca  , ce -am  gasit acolo ? , ulei , foarte mult ulei proaspat  , toata tubulatura  este plina de ulei , am curatat am pus tot la loc ( nu-am apucat sa verific axul ) , astazi cand am desfacut  tubulatura , clapeta , egr-ul , acelasi lucru , ulei din nou  ,   ce ziceti  sa imi fac o programare  la colegul   Cipos , pt . o turbina noua  ?

 

Stima  si o seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

gabionose , ce ai mai rezolvat cu masina? si eu sunt in aceeasi situatie si tare sunt curios daca s-a remediat problema dupa schimbarea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am schimbat-o, nu am avut timp de ea , oricum trebuie sa-i schimb si arborele cu came , tacheti , dar oricum inainte sa schimb turbina vreau sa montez un epurator de gaze , sa nu mai bage toti vaporii aia de ulei in admisie .

 

Eu am avut-o la reprezentanta Skoda  in Targoviste acum 2  saptamani la o noua constatare ( din nou ,  fiindca am mai fost acolo  si au spus ca fumul acela e normal )    si noul  verdict   a fost   - pierderi ulei turbina pe partea de evacuare - .

 

Stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutari din nou, recent am observat ca masina mea scoate mai mult fum albastru, pana acum aveam doar un mic puf la prima pornire si dupa nimic, dar intr-o zi am observat ca dupa ce am lasat-o jumatate de ora dupa ce am mers cu ea, am pornit-o (motorul inca era cald, aproximativ 90 de grade) la prima vedere nimic, abia dupa ce i-am dat o pedala (2000 RPM) a scos un nor mare de fum cu miros de ulei ars, am plecat cu ea si din urma mea se vedea ca inca iese fum, abia dupa ce am mers cam 1 km a inceput sa dispara. Ideea este urmatoarea, imi scoate fum pret de cateva minute dupa care nu mai scoate pana ce nu o opresc si las cel putin 10 min, problema este ca pana acum nu imi scotea asa mult, doar la prima pornire la rece si atat. De la ar putea sa fie? Turbina nu scoate zgomote ciudate si masina merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers un km si sa curatat uleiul,te cam paste o turbina din păcate. Intre timp cauta pe forum si vezi care sint simptomele unui motor care o ia pe ulei și cum poți opri motorul în acest caz.

Modificat de UWE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am un nor de fum la pornire, alb-albastrui, doar la pornire. Am schimbat oringurile dar tot asa face. Culmea este ca scoate fum numai la pornirile cand temp ext este ridicata. Am gasit o bujie incandescenta umeda (pare sa fie de motorina mai degraba decat ulei). Mentionez ca avansul Torsion Value = -1.5 si Injection Duration = 7.1. Am facut un log la momentul pornirii si am observant ca am o cantitate f mare care se injecteaza (Injection Quantity = 18.4) fata de Injection Quantity = 9.2 (specified), dupa care injecteaza normal (putin marita dar in graphic) intre 5.5 si 6.

Este posibil sa injecteze o cant mai mare de motorina iar o parte din ea care nu se autoaprinde, sa cada pe bujia incandescenta si sa creeze acel nor de fum??? Nu am eliminat nici posibilitatea ca sa am garniturile la supape duse si acea umezire a bujiei incandescente sa fie de ulei, dar m-ar mira ptr ca am 143.000 km reali (masina a fost luata de noua).

Am postat log-ul respectiv! Va multumesc anticipat!!!

Modificat de andreflo73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma tot gandesc la:

1. valva PCV infundata (mers 95% oras subturat) si-mi trage direct gazele pe admisie

2. calitate proasta ulei (contrafacut Castrol 5w40 505 01) am 5000 de km si ma gandesc ca si-a pierdut din calitate (grup 29 imi da Oil Temperature=89    Wear Index=18   Soot Index=42)

3. senzorul de temp antigel G62 sa nu citeasca bine si atunci J248 imi trimite mai devreme sau mai tarziu cantitatea de injectie

4. la schimbarea distributiei nu s-a sincronizat corect arborele cu came cu arborele cotit

5. garniturile la supape duse iar pe timpul stationarii se prelige uleiul pe supapa de admisie (ma indoiesc am 143.000 km reali)

6. joc prea mare la turbina si pe timpul noptii se prelinge iar dupa pornire sa nu-i mai permita datorita presiunii

 

Am modificat si corectia la injectie de la -1,5 la -2,5

 

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor ? vb despre Passat B5 sau Golf 5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 105 cp BKC 2006

Astazi am schimbat uleiul. Am trecut de la Castrol 5w40 505 01 (PD) la Liqui Moli 5w40 505 01 (PD)

Am sa postez maine, dupa pornire, sa vad daca mai scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva spicuiala ce o putem traduce cu google: " TDIs do not have PCV valves. They do have a Closed Crankcase Ventillation (CCV) system consisting of a black breather cap on the valve cover with a hose leading to the intake. Positive Crankcase Ventillation (PCV) systems are used on gassers only. They use engine vacuum to pull gasses from the crankcase, through the PCV valve, into the intake. Diesels do not produce a vacuum, therefore a PCV system is not possible.

PCV systems use a breather cap in addition to the PCV valve. Air is drawn through the breather, through the engine where is combines with crankcase gases, and is sucked out through the PCV valve.

The breather cap on the diesel allows for two-way ventillation. "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! M-am lamurit! Nu este supapa PCV. Am schimbat uleiul si nu mai scoate asa de mult fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, eu am scapat de fumul albastru in exces schimband capacul de la culbutori cu unul sh (de pe o masina cu putini km) , acu imi mai scoate dar foarte putin la prima pornire dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai fum la fiecare pornire sau doar la prima pornire dupa o stationare de 6-8 ore? Nu inteleg.. capacul culbutorilor are supapa aia PCV altceva ce ar putea influenta pornirea motorului, fumul.. OK! Te cred ca asa ai rezolvat dar nu gasesc logica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare pornire aveam fum, din ce am inteles de la mecanic cica acea supapa PCV ar fi fost de vina. Mai mult de atat nu pot sa iti explic si nici eu nu am pus prea multe intrebari, mie mi-a fost de ajuns sa vad ca nu mai scoate asa mult fum si am fost multumit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l intrebi de ce, ca intereseaza pe multa lume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sapat! :icon_confused: Ma gandesc la pompa tandem, garnitura acestuia. Poate scapa ulei in motorina si asta ar cauza acel nor de fum la pornire (uleiul cu care se unge ea). Dupa pornirea motorului s-ar egaliza oarecum presiunile, motorina-ulei si nu ar mai permite sa intre uleiul in admisie. Poate fi si pompa dusa si sa permita sa intre uleiul in motorina care se duce pe tur. Oricum am sa incerc si schimbarea capacului de la culbutori (variant mai ieftina - valva PCV). Cineva pe un forum strain spunea ca a schimbat, verificat, inlocuit urmatoarele: turbina, oringuri injectoare, garnituri supape, pompe injector, sensor temp G62, ulei, filtre.. si tot asa face la prima pornire (dupa stationare 6-8 ore). Daca elimini turbina (joc ax), garniturile de la supape,  ce poate fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin.. cu problema aproape rezolvata! Poate ma ajutati si voi cu un raspuns.

Am facut un LOG cu Vag Com-ul la grupurile 001 013 si 018 si am observant ca atunci cand imi scoate fum (dupa 6-8 ore stationare) am urmatoarele valori:

LA CONTACTUL PUS

                                     Grupul 001 Injection Quantity=12.1  mg/str (suspect!!! ar trebui sa fie 0)

                                     Grupul 013 Injection Quantity/Deviation Cyl. 1,2,3 si 4=valoarea 0 (ceva normal)

                                     Grupul 018 Injector Status=128 (ceva normal, fara eroare)

 

DUPA PORNIREA MOTORULUI

                                     Grupul 001 Injection Quantity=21.4  mg/str (FOARTE MULT, 9,7 max specific)

dupa care injecteaza normal 4.9 mg/str conform specific

                                     Grupul 013 Injection Quantity/Deviation Cyl.

 

0 0 0 0 -0.07 0.02 0.02 0.02 -0.26 0.09 0 0.14 -0.42 0.16 -0.02 0.35 -0.56 0.02 0.07 0.49 -0.64 -0.07 0.14 0.56 -0.66 -0.19 0.14 0.71 -0.64 -0.35 0.07 0.89 -0.59 -0.49 0 1.11 -0.56 -0.59 -0.12 1.29 -0.54 -0.68 -0.24 1.48 -0.54 -0.78 -0.28 1.62 -0.54 -0.82 -0.35 1.72 -0.54 -0.89 -0.38 1.84 -0.52 -0.94 -0.4 1.91 -0.52 -1.01 -0.42 1.98 -0.49 -1.04 -0.45 2.02 -0.49 -1.04 -0.45 2.05 -0.49 -1.06 -0.45 2.05 -0.52 -1.08 -0.45 2.07 -0.52 -1.06 -0.45 2.05 -0.49 -1.06 -0.45 2.05 -0.49 -1.06 -0.45 2.05 -0.49 -1.06 -0.45 2.02 -0.49 -1.04 -0.45 2.02 -0.49 -1.01 -0.42 1.95 -0.49 -1.01 -0.4 1.93 -0.47 -0.99 -0.38 1.88 -0.47 -0.94 -0.35 1.81 -0.47 -0.89 -0.35 1.76 -0.47 -0.87 -0.35 1.72

 

                                     Grupul 018 Injector Status=0 (ceva normal, fara eroare)

In concluzie cred ca imi ramane injectorul 4 deschis, imi introduce la contact pus 12.1  mg/str plus cantitatea ceruta de calculatorul de injectie 9.3 mg/str si egal 21.4 mg/str. Cantitatea injectata este prea mare si asta cauzeaza acel nor de fum. La pornirea fara fum valorile sunt normale.

Pornire la rece cu FUM.xls

Pornire la rece FARA FUM.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( din pacate nu s-a rezolvat si nu este asta cauza. Dimineata am avut, din nou, un nor mare de fum. Am montat o supapa de unic sens pe tur, intre filtru de motorina si pompa tandem. Revin maine dimineata! O seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare Colegi .Am o problema foarte mare ,azi a trebuit sa schimb ambreiajul si volant ,cand au dat joc cutia ,mecanici au vazut ca erea ulei pe cutie ,au dat-o jos si au zis ca este semeringul de la arborele cotit .

Am schimbat semeringul volant ambreiaj rulment de presiune de la Luk ...

A pornit masina ,dar a facut un fum albastru ,acuma mereu scoate fum ,se aude un zgomot ciudat  la motor ca si cum ar freca ceva ( cutia avea joc in ax  ,mai exact in capacul de la  cutie ,acolo au reusit sa puna pe acel ax un fel de inel otelit foarte  subtire ca o saiba ,care a ramas presat  si jocul a disparut).Problema este ca zgomotul este oribil ,nu l-am mai auzit ca si cum merge motorul cu pauza si rontaie ceva ( ma gandeam ca poate este lantul de la pompa de ulei ) dar pana acuma nu a facut acel zgomot ,si fum scoate mereu ( mai putin decat a fost la prima pornire  dupa 8 ore )

Ei cand au pus ambreiajul si semeringul au cautat sa puna motorul la punct si au invartit cumva motorul ( daca  nu ar fi fost bine pusa la punct ar mai fi pornit masina ?) 

Cand o pornesc are o pornire ciudata ( mai zdruncinata) care o presc se opreste din prima ca si cum nu ar fi fost pornita ( prea deodata ,ca si cum ai stinge lumina ) 

Ulei pierde iar tot sub cutie in dreptul semeringului de la arborele motor ,deci am schimbat degeaba semeringul (120 euro  din Vw )

S-a mai intalnit cineva cu asa problema ?

Astept urgent parerile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!