Jump to content

Reparatie pana


volksman
 Share

Postare recomandată

Cred ca solutia la problema ta este ciuperca de care se vorbeste mai sus, ai si petec, umple si gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O adaugare la ce s-a zis ...sau mai bine un sfat:

in pagina a doua a topicului au aparut indicatii de a nu monta o anvelopa reparata cu snur/petic pe puntea de tractiune (cele mai multe cazuri pe fata), iar cineva a intrebat daca are integrala unde pune roata. E vorba sa nu montati (decat daca nu aveti alte posibilitati) o anvelopa reparata pe DIRECTIE ! Cand faci pana in mers nu te mai intereseaza tractiunea, ci DIRECTIA.

In caz de un eveniment neplacut (mai ales la viteze mari) e mai bine sa te lase o roata spate (unghi fix) decat o roata de pe directie.

Drum bun tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 3 pene in 6 luni de zile...la a 2-a pana am frecat eu roata de pe dreapta fata de o bordura din parcare si am taiat cauciucul, prin urmare am cumparat doua cauciucuri noi pe fata care m-au costat 6 milioane. Gaura asta o am pe fata si pe o roata din spate am petec, deci nu pot sa le schimb intre ele. N-am decat sa cumpar un set nou sa le schimb pe toate, n-au trecut nici 3 luni de cand le-am schimbat pe cele de pe fata :vaidecapulmeu:. Si eu care voiam sa pun bani deoparte pentru cauciucuri de iarna... Cat de usor se face o pana si cate pagube poate face :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

acu 2 sapt am luat o groapa in plin ... rezultatul..janta putin zgariata ... anvelopa taiata ... , rupta si protectia ..:| din lipsa de fonduri mi-a aplicat un prieten un petec pe interior . arata ca dracu anvelopa dar merge .. nu scapa nu nimic .. sper sa mai tina cateva zile pana trec la roti de iarna:D cele mai bune sunt petecile de interior ... snururile ... lasa de dorit ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am uitat atent la poze... cauciucul ala este distrus, schimba-l cat poti de repede. Pana atunci mergi cu f multa atentie si fara viteza.

La cum arata mie mi se pare ca la orice frana brusca poate sa se duca pe copca.

Ai grija pls :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am snur pe spate dr si o umflu la fiecare 1k km din pacate , asa ca snur SUCKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de spray-ul de umflat roata ce ziceti ? Binenteles daca nu s-a desprins anvelopa de janta.Eu mi-am luat unul de la petrom sa fie acolo...n-am avut ocazia sa-l folosesc.Or fi bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect e sa foloseasca cel mai subtire snur posibil pentru ca apa si jegul de pe drum sa nu intre in structura cauciucului si sa corodeze eventualele sarme, dar etanseitatea s-o asigure tot un petec pus pe interior.

Cum se face la noi, infipt un snur cat de gros, fara sa polizeze capatul interior si largind gaura e o tiganie, eu i-as da urgent un cap in gura cui isi permite cascadoria asta pe cauciucuri ce costa si 200E bucata noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca e pus cum trebuie e foarte bun, caci nu-ti mai deranjeaza cauciucul de pe janta. Daca dai peste un aparat obosit, ai ocazia sa-ti distruga si caucicul si janta. Si in plus nu mai trebuie echilibrata roata. Eu am snur pe roti si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut ocazia de multe ori sa folosesc anvelope reparate cu un astfel de snur si pot sa spun ca nu am avut nicio problema. Dupa reparatie pneul s-a comportat oarecum normal daca tinem cont ca nu l-am mai reechilibrat. Cred ca mai tine si putin de norocul fiecaruia dupa cum alege vulcanizarea, fiindca e sigur ca nici eu nu as fi fost incantat sa il vad pe "meserias" ca infige dita'i surubelnita intr-o gaura lasata de un cui, in anvelopa pe care am dat o caruta de bani, indiferent de moitivatia gasita de el. Ar fi ideal sa poti schimba pneul de fiecare data dar nu stiu daca e cineva atat de larg la mana si la buzunar sa faca treaba asta. Nu sunt adeptul reparatiei cu snur dar cred ca totusi il blamati prea mult.

In rest bafta la sofat ca, ori cu petec ori cu snur, gaurile din asfaltul romanesc la fel distrug masina!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Baieti, vorbiti din carti, conform unor studii sau va dati cu parerea?

Un cauciuc spart/ intepat e cauciuc spart/ intepat. Nu mai poate fi ca nou niciodata.

Nici snurul asta nu a fost inventat de cei din vulcanizare ci de niste ingineri. Nimeni nu ar fi introdus in toate vulcanizarile snur pentru gauri de cuie suruburi daca era de rahat. Si oricum iti pune snur si daca dupa 1-2 zile, o saptamana ai probleme mergi la ei si remediaza. Sunt snururi pe dimensiuni: mai grase, medii si mai subtiri in functie de cuiul ce a intrat in pneu. Metoda de a baga snurul: baga o sula in gaura da nu ca sa o largeasca ci ca sa o faca sa fie dreapta asa incat sa intre snurul dintr-o parte in alta. Pe sula respectiva se prinde snurul. Se baga sula cu snur in pneu si cand este scoasa sula, snurul ramane acolo. Am doua snururi in cauciucl de pe spate dreapta unul intre sarmele lui. Acolo sunt sigur ca sta bine ca e etrans de sarme si nu are cum sa plece. Un al doilea snur undeva in lateral unde se termina sarmele. Pe ala nu imi dadea garantie mesterul de la vuklcanizare ca cica nu are in ce sa se tina. Oricum de atunci am 2oooKm adica 2 luni. Am mers la 1 saptaman si apoi la 1 luna la verificat presiunea rotilor si a fost OK. Daca merge....

Toata operatiunea celor 2 snurui a fost necesara in urma a doua holsuruburi puse de un binevoitor in parcare. Asa incat daca dadeam in fata sa iau un surub daca dau in spate alt surub.... Minte de roman de-al nostru.

Nu zic ca e super un cauciuc cu snur in el . Da daca nu ai ce face e bine si asa. Ca nu toti au bani sa ia cauciucuri noi la o simpla intepatura.

Am mers si cu dacia cu cauciuc reparat vreo 15-20 mii Km si nu a avut nimic.

Lasa ba ca merge asa.

Cel mai bun cauciuc e cel nou si fara intepaturi. Amin!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca ii numesti ingineri cea ce nu cred ca erau,inseamna ca aia is dusi cu pluta,i-as numi carpitori de dacii(in loc de surub,colier e bun si sarma!) ,ar fi bine sa vedeti si sa cunoasteti componentii unei anv.strat cu strat,sa intelegeti rolul fiecarui component si importanta lor ca dupa aia ati sti ca "snurul =cutitul",in fabrica de anv. Michelin la controlul cu raze X ,ultrasunete etc.daca se observa o distanta anormala intre firele de cord sau suprapunere,deci orice neclaritate era considerat DESEU si se TAIA in doua buc imediat.Bagand sula respectiv snurul nu ai cum sa eviti distrugerea cordului,care cu timpul va produce o bula sau direct explozie,a-s putea povesti despre oxidarea cordului(contactul cu oxigenul,in timpul fabricarii nu ai voie sa pui mana goala pe cord),frecarea intre componenti,cu un corp strain(snurul) care produce caldura s.a.m.d.dar ar fi mult prea mult deoarece si eu le-am invatat in mai multe luni de zile,si am avut si experienta practica cu snururi bagate in anv.de niste imbecili care nu aveau chef de lucru,pe atunci nu stiam nimic de anvelope! anvelopa noua pusa pe masina de 7 zile rasufla,avea un por,m-am dus inapoi si au bagat sula pe garantia lor,categoric nu a tinut,dupa care au mai bagat inca de vreo trei ori,pana la urma au pus petic,ca rezultat a ramas o gaura mare si nemaiavand incredere l-am pus pe spate,la o alta firma serioasa care ziceau"nu stiau aia cum se pune"m-am gandit hai sa incerc,oricum anvelopa era una veche,

Precizez ca erau masini de la firma la care lucram ca sofer,daca era a mea nu le dadeam voie si acum la nici o masina n-as face asta.si apropo nu toata lumea are timp sa mearga inapoi,mai ales daca te-ai dus la munte si dupa o saptamina vrei sa te intorci dar nai aer in anv. :blink:

Modificat de powerhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

am si eu o intrebare, pe o anvelopa tubeless(fara camera) se poate pune camera ?? am un cauciuc cu mai multe intepaturi si cu cat as da pe peticit as cumpara unul sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund cu o intrebare... Tii la viata ta? Sau macar la linistea ta? (da, sunt doua :) )

Practic poti pune camera, logic nu vad de ce ai face-o. Mai bine ia-ti o anvelopa SH cum ziceai, dar sa nu fie si aia plina de petece sau minuni d-alea de snururi, ca tot acolo ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, va multumesc pt sfaturi. avand in vedere ca acel cauciuc are mai mult de 5 mm profil si cu siguranta nu o sa gasesc sh cu acelasi profil si marca, o sa folosesc camera pe el (cost 15 lei camera) mult mai ieftin decat un cauciuc sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin cu cateva pareri, folosesc camera pe tubeless de aprox 2 luni si nu am nici cea mai mica problema , se comporta destul de bine , cei drept nu am mers la viteze mai mari de 90 km/h , merg mai mult prin oras, sper sa nu fie probleme nici pe viitor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de 2 luni sau 3ani,si pe vremuri s-a mers cu ele ani intregi,dar si cand o facut o data BUM...a ramas pe mana Domnului.

Cu timpul s-au construit masini mai performante,de aceea s-au facut si anvelope mai performante,deci ideea asta cu camera nu-mi surade,plus ca ai mai pus si cateva kile fata de cealalta roata de pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, imi dau seama de risc , totusi sper sa nu se intample , dar cred ca exagerezi putin cu "cateva kile fata de cealalta roata" :somnmare: cat poate sa cantareasca o camera, poate max 1kg. vad eu poate cand vine caldura o sa caut un cauciuc cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asta vara masina prietenei a luat un surub in cauciuc. Am fost vizavis de Generali la Buzesti si i-am intrebat pe aia de la vulcanizare, ce e mai bun, snur sau petic? raspuns, ambele, asa ca am pus si de una si de cealalata. rezultata, pana in mom de fata nu am facut deloc presiunea la roata respectiva. au lucrat rapid si perfect oamenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici-o problema sa pui camera , daca muti roata in spate ... si nu uiti sa fie in prima pereche de cauciucuri pe care o schimbi cind ai bani...

Legat de snururile de la vulcanizare ... solutia corecta este sa introduci snurul uns bine cu o solutie care este ... tot un cauciuc , doar ca nevulcanizat ... si asa se asigura etansarea,protectia sirmelor,...si restul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am un cauciuc cu care am adunat in primele doua saptamani de folosire 3 cuie de toata frumusetea . De fiecare data mi-au pus snur . Rezultatul ? Roata este acum "patrata". Toate cuiele au fost pe jumatatea exterioara a caii de rulare si din cauza cuielor si largirii gaurilor pentru a baga snurul , s-au rupt sarmele rezultand un diametru putin mai mare pe exterior al amvelopei umflate . Drept urmare, pe langa faptul ca roata este "patrata", se mai si uzeaza pe exterior de am crezut prima dat ca am puntea stramba . Sfatul meu este sa solicitati petec , nu snur . Nu de alta dar o sa aruncati un cauciuc cu 5000 km din cauza asta .Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa imi fie de invatare de minte ca nu am citit topicul asta cand trebuia. acum o sa arunc 2 cauciucuri de 750 lei bucata din cauza snururilor si maiestriei meseriasilor de pe meleagurile noastre. Au facut praf toata structura cauciucului pe calea de rulare si fac ca toate alea cand mergi pe strada de zici ca n-am rulmenti. Am trecut pe cele de iarna, dar mi-am facut rost de o cheltuiala asa, din comoditate. Eu cu snururile am cam terminat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acum am vazut ca am si eu ceva de genul ''snur'' intr-unul din cauciucurile de vara :angry:

Mai bine nu ma uitam ca m-au apucat nervii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!