Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Stiam ca este undeva prin vag-com in blocul de masuratori in ceva camp unde se poate verifica daca e la punct sau nu dar s-ar putea sa ma insel (am impresia ca la Octavia se putea verifica), dar acum 2 ani cand am luat-o tot asa facea, s-a schimbat kit-ul de distributie si tot asa face. Se poate sa fie pusa si a 2-a oara tot gresit? am sa verific tampoanele de la motor. Daca sunt duse tampoanele poate sa influenteze turatia astfel incat sa stea la 850-900rpm constant (in ralanti cu motorul cald)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e imposibil sa o puna gresit de 2 ori. Se intampla sa sara de la punct in momentul cand strange cureaua. Nu cred ca ai cum sa verifici ca vag-com asta. Se face la un service in 2 minute. Daca sti cum. o poti face si tu. Eu am vazut cum mi-a verificat-o pe a mea insa nu as putea sa reproduc. Tampoanele la motor nu au cum sa influenteze relanti-ul, dar tremuratul, e posibil.

Relanti-ul ridicat poate sa fie si un senzor g2/g62 defect. Verifica daca iti indica corect cu vag-com, adica daca ai valori apropiate atat in engine cat si in instruments la temperatura antigelului. de asemenea poate sa fie o neetanseitate undeva la admisie, garnitura de la clapeta, furtunul care vine de la canistra de vapori.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu ne intelegem. Bateria ti se descarca daca mergi fara borna alternatorului, nu iti "moare". O pui pe un redresor cateva ore si o incarci la loc, nu trebuie sa iti iei alta. Ca o paranteza, nu stiu unde gasesti o baterie decenta cu 250ron.

La Rombat.super ok bateria!

Poate nu ar fi rau sa faca un test de alternator pe un banc de probe, nu te obliga nimeni sa dai 250 "La (acel) Service" :), mai sunt atatea service-uri chiar specializate numai pe asa ceva. Din experienta mea (si eu am aceeasi problema) e greu sa pui un diagnostic clar. Unii mecanici mi-au zis ca e de vina relanti-ul nu alternatorul, insa este clar ca variatia de lumini + relanti trebuie sa aiba si o legatura cu partea electrica.

Cu alternatorul decuplat am aceeasi problema.

Asa ca daca poti scoate din ecuatie alternatorul este perfect. Eu am schimbat regulatorul de tensiune si puntea de diode si s-a mai ameliorat insa nu a disparut. M-am obsinuit deocamdata asa, dar o sa sap mai mult cand vine timpul frumos.

E foarte ciudat daca doar s-a ameliorat.de obicei se rezolva sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vALENTIN0210

Salutare,

Sunt posesorul unui golf 4 1.6 16v, iar acum 2 saptamani mi s-au dus dintii de pe curea mica a distributiei (la 44.000 km - DAYCO parca se numea, deci nu recomand)...set distributie schimbat + supapele pe evacuare toate 8, garnitura chiulasa, pompa apa..."toate bune si frumoase". Pornesc masina, motorul trepida la ralanti..m-am gandit ca o fii de la vesnica sonda lambda care imi sta in bord de 3 ani aprinsa si pe care asta iarna o "rezolvasem", alimentand numai cu top premium 99 si scapand astfel de trepidatiie de la ralanti. am zis ok, in ultima vreme bagasem iar 95 ca de...dar motorul s-a incalzit si teoretic trepidatiile trebuiau sa dispara..cand colo..surpriza..persistau. am constatat, spre "bucuria" mea, ca injectorul nr 2 era mort. mecanicul a mutat injectorul de la 2 la 3, mi-a masurat presiunea etc, totul era ok, mai putin injectorul. am luat unul de la dezmembrari, de pe un polo de 1.6, problema nu s-a rezolvat, pe tester nu imi apare nicio eroare, niciun rateu, totul pare sa functioneze perfect, dar trepideaza la ralanti. masina trage la drum, dar parca nu asa ca inainte. si nu cred ca sunt subiectiv!

aveti idee daca, desi injectoarele arata la fel, sunt de pe un motor de 1.6, sa difere totusi ceva? cand scot mufele de pe injectoarele mele, se cunoaste destul de evident schimbarea, cand scot mufa de pe cel cu problema, se observa mai putin.

si inca ceva...mie intotdeauna ralanti-ul mi-a stat cam la 700 de turatii, dar pana sa am problema asta nu tremura. totusi stiu ca trebuie sa stea la 900..dar repet, pana sa moara injectorul tot asa statea si nu trepida.

mentionez ca in drum spre Bucuresti (cam 120 km) i-am bagat iar carrera 100, avand rezervorul ap gol si 100 ml de aditiv (la cam 11 l de benzina) si m-am dat putin la ea. m-am gandit ca, stand pe motor ceva timp, injectorul respectiv poate sa fie putin oxidat sau alte chestii..dar degeaba

Modificat de vALENTIN0210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am avut vureaua rupta la 50k de km de mers cu ea. Se pare ca se intampla destul de des. Si la mine dupa reparatii imi tremura toata masina la relanti si imi dadea misfire la rece. Dupa multe cautari s-a dovedit ca problema era de la noua distributie care nu era pusa la punct. Du-te la un service si verifica asta. Se face destul de simplu. S-a desfacut si s-a pus la loc cum trebuie si totul a fost ok.

Cat despre injector, de ce nu i-ai facut o curatare profesionala inainte sa iei altul? Poate era doar infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vALENTIN0210

ms de raspuns

o sa iau in calcul si treaba cu distributia, desi mecanicul spune ca facut totul ca la carte si e un mecanic bun...tind sa cred ca totusi injectorul e problema (am omis sa mentionez ca am obs unele variatii de turatie la ralanti inainte sa se duca cureaua de distributie, dar am crezut ca e tot de la benzina de 2 lei care se gaseste pe la noi) fiind unul de polo 1.6 si nu unul de golf 4 1.6 16v. ca sa-l curat cred ca ma costa mai mult de 100 ron cat am dat pe cel SH si, din cate stiu, un injector picat, e cam terminat...

poate stie cineva exact daca exista diferente intre cele 2 tipuri de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat injector doar cu substanta,nu cu ultrasunete...varianta "home".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vALENTIN0210

ms pt filmulet, dar mai bine ma duc la cineva care stie ce face. stie careva un loc in Bucuresti unde pot sa-l curat cu ultrasunete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vALENTIN0210

mda...am fost azi sa-l curat, dar se pare ca s-a "curatat" el inainte :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica? :blink: E in lumea celor.....lalti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vALENTIN0210

da, se pare ca e ars, ma rog, nu se mai poate face nimic cu el. imi puteti recomanda un loc bun de unde pot lua un injector pt motorul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca in aria vanzari/dezmembrari. E imposibil sa nu gasesti. Nu stiu ce cod de motor ai. Daca ai AZD iti trebuie codul 036 906 031 T daca ai ATN sau AUS are codul 036 906 031 A. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput si la mine sa varieze imediat dupa pornire relanti-ul + porniri ciudate ba scutura un pic motorul si e un pic mai turat ca de obicei, ba porneste subturat si daca nu tin destul la cheie se opreste. Voi incepe cu curatarea clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dizy...da' g2/62 e in regula?Cand ai timp sa arunci un ochi si pe acolo,la o diagnoza.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E deja schimbat de mai bine de jumatate de an.Sa aibe probleme asa de curand asta nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza si compari valorile de pe engine si de pe instruments...Nu zic ca e 100% dar ai bine sa fii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, mersi de sugestie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vALENTIN0210

ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput si la mine sa varieze imediat dupa pornire relanti-ul + porniri ciudate ba scutura un pic motorul si e un pic mai turat ca de obicei, ba porneste subturat si daca nu tin destul la cheie se opreste. Voi incepe cu curatarea clapetei.

Astazi problema a culminat prin faptul ca nu a mai vrut sa porneasca deloc. Dupa ce am venit de la munca am mancat ca omu si eu si a trebuit sa plec.E atunci nu a mai vrut nici in ruptul capului sa porneasca i-am dat vreo 5 chei pur si simplu imvartea si nimic.Dupa ce am fost prin parc, vreo 2 ore s-a mai racit motorul am mai incercat din nou, a pornit acum dar tot subturata si varia la relanti putin bineinteles.Trebuie sa ma grabesc sa o duc la doctor ca a devenit dubios deja.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina cand a fost schimbat? Clapeta de acceleratie e curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul e schimbat de 8 luni de cand am facut revizia, clapeta urmeaza. Se poate sa fie atat de murdara incat sa nu se deschida deloc si sa nu porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sti pana nu desfaci. Distributia cand ai facut-o ultima oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cam de 8-9 luni e facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o azi la doctor la o prima impresie pare a fi senzorul de pe volant. Ramane sa fie scanata cand nu mai porneste sa vada eroarea exact. Spuneti-mi si mie cum ii zice la senzorul ala si daca costa mult inlocuirea lui daca se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca asta a fost senzorul de pe volant. A dat de 2 ori eroare la el si l-am schimbat sper sa nu mai fie si altceva. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!