Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Uite poza aici.Este piesa cu numarul 11 si se afla undeva in partea dreapta a motorului.sper sa-ti fie de folos.

post-17538-1235428906_thumb.jpg

post-17538-1235428916_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci... eu nu mai inteleg nimic... cine stie sa-mi explice cum functioneaza EGR-ul? ca l-am luat de nici 6 luni si deja incepe sa-mi fluctueze relantiul... cum scot mufa de la EGR se stabilizeaza relantiul. prima oara tot el mi-a dat de furca.

L-am schimbat, a fost 480 sau 580 nici nu mai tin minte... da acuma sa-l schimb odata la 6 luni e prea de tot...

Oare de la benzina se imbacseste asa? Sau a fost defect de fabrica? sau ca eu nu am mai scos masina la drum intins de 6 luni? Oricum am inteles ca el sta inchis la turatii, doar la relanti se deschide sa nu poluezi cand stai la semafor.... de aia intreb cum functioneaza ca sa stiu ce sa-i fac... in cel mai rau caz i-l anulez si am terminat ca nu mai am nervi de el. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema ca a lui john otto. VW PASSAT 1.6, 102 CP: cand pornesc motorul prima data, fiind rece, socul sta doar pe la vreo 1000 turatii si doar 3-5 sec, dupa care motorul merge normal, neturat, desi este rece. mai precizez ca unori am si mici fluctuatii de relanti, cand e motorul cald. cum se poate rezolva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru faptul ca nu tine socul, revin si arat ca unori il tine normal, la 1100 turatii, cat timp trebuie. un mecanic mi-a spus ca ar putea fi sonda de temperatura pt k nu recunoaste de fiecare data temperatura reala. pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

VA SALUT!

Am si eu nevoie de o explicatie, ca tot suntem la variatie relanti.

golful meu din 99 are variatie la relanti dar am observat cand virez stanga dreapta de volan relantiul variaza f simtitor turatiile de la 900 la 1300 si inapoi .

am sa schimb saptamana asta furtunul de la debimetru de aer pt ca e dat cu banda izoler sigur e spart sper sa fie asta problema.

Ce legatura are relantiul cu volanului ?????

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica fluctuatie a relantiului cand misti volanul e normala, pentru ca motorul angreneaza si pompa de servo, deci e o sarcina in plus pt motor cand aceasta intra in functiune, de acolo aceste fluctuatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu relantiul ....sunt fluctoatii de 50/100 rotatii....s-a intmplat asa deodata cand am pornit masina am mers putin si a inceput sa faca urat la relanti

in rest cand merg nu simt nimic in neregula

doar cand stau la relanti face asa....martorul de motor in bord era aprins mai demult timp (desi masina mergea bine) ...asa ca nu stiu daca s-a stricat ceva, odata cu fluctuatiile de la relanti

m-am uitat la bobine si nu am vazut sa fie vreo una umflata:(

paote sa imi zica cineva de la ce ar putea sa fie....nu stiu pe nimeni sa imi faca o scanar decat pe mecanic...si nu as vrea sa merg pana la el sa imi faca doar o scanare...ci sa fiu pregatit sa stiu ce trebuie sa imi schimb daca e de schimbat

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am observat ca am probleme cu turatia la relanti de vreo 2 zile. In mod normal turatia la relanti e de aprox. 900 rpm. In ultimele 2 zile relantiul sta pe la 1100 rpm. Intr-una din zile si-a revenit dupa ce am apasat usor frana, dar acum nu-si mai revine daca fac asta. Am mai observat ca dupa ce se incalzeste motorul si opresc masina cu motorul pornit, acesta parca merge in hopuri. Motorul este AKL 1.6 8V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiberiu in mod normal turatia trebuie sa stea la 700 de rotatii la relanti, deci din start daca spui ca sta la 900 nu cred ca e bine, dar sa nu gresesti tu cu numaratoarea.Liniile la turometru sunt din 200 in 200, deci mai uita-te odata.

In al-2-lea rand ia legatura cu cineva de pe forum care face scanari cu vag-ul in zona la tine si vezi ce erori ai stocate si apoi posteazale in topicul cu erori aparrute si te sfatuieste lumea ce ai de facut in continuare. Gasesti aici(cereri diagnoza) pentru toata tara.O zi buna.

Cu respect,

Andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Si la mine a aparut acest fenomen de variatie turatie la relanti, in mod special dupa ce merg mult cu masina si stau pe la semafoare. Parca in treapta a 2a nu are o accelerare continua (parca putin intrerupta sau greoaie).Pe bord nu-mi indica nicio problema. La bobinele de inductie m-am uitat si nu mi s-a parut a avea ceva umflaturi. Sa fie de la bujii? Parca si prima cheie la pornire dimineata parca e mai greoaie.

Am facut si o scanare cand am ajuns acasa fara sa erori insa. Ce-i drept ca atunci cand am facut scanarea nu mai avea variatie la relanti.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DomnulDoizece

Am si eu din cand in cand aceasta problema, dar in urma scanarii vag-com si a unei inspectii intr-un service, am descoperit ca defapt la mine problema se trage de la faptul ca garnitura dintre capacul motorului (filtru aer) si clapeta de acceleratie este coapta/imbatranita si deja ii lipseste o mare bucata din guler.

Cel mai nasol a fost cand o bucatica de cauciuc a intrat prin clapeta de acceleratie. Am crezut ca mi-a murit masina de tot.

Acceleratia nu mai functiona si avea variatii de turatie de aproximativ 1000 rpm. S'a aprins si check engine si alti martori din bord.

Arata ca un pom de craciun bordul meu. S-a rezolvat totul dupa ce a venit un prieten cu vag-com, a sters erorile (admisie aer)

si apoi a dat cateva pedale pana spre rosu. A mers excelent mai departe.

Acum astept sa imi vina acea garnitura pentru ca se poate comanda si separat. Pretul este foarte mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, la acea garnitura nu m-am uitat. O sa verific sa vad in ce stare este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema la golf 4 1.6 sr din 2000 motor akl.

turatia nu imi era constanta de la 7-8 pana la 12 maxim,mai si murea motorul cateodata,fara clima pornita.cand pornem clima aceasta problema disparea.am focut o diagnosticare si mi-au spus ca nu e sonda lambda.am curatat calapeta de acceleratie ,au echilibrat-o sau ce mama ei i-au facut si acuma e mai rau.variaza de la 10 la 20 acceleratia.m-au chemat la teste suplimentare ca nu ii dau de capat.pana acum am cheltuit vreo 2 milioane si nu am rezolvat nimic ba chiar e mai rau......

help me please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la promotor a facut si ce ai spus tu si tot degeaba,pe vag nu apare nimic.in stanga se afla o cutiuta cu o supapa care face recircularea vaporilor din rezervor.a crezut ca sa blocat aceea supapa, din cauza ca, daca scotea furtunul si il punea la loc isi revenea ,dar in momentul cand piscam acceleratia o ia iara razna.a schimbat-o si tot aceleasi simtome.deci nici asta nu este,clapeta e curatata........nu stiu ce sa ii mai fac si ce e rau nici cei de acolo nu stiu.unde sa ma duc cu masinuta,la ce service........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o in cele din urma.era clapeta de acceleratie,norocul meu a fost ca am luat masina de la promotor :blah: :blah_: si am dus-o la temeco pe lugojului unde baieti de acolo foarte amabili au rezolvat-o in 10 minute :lol: .totul a fost din calculator. :lol: :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal.

am si eu aceeiasi problema cu un golf 4 1.6 105cp. imi variaza turatia la relanti cu motorul cald, cu 50-100 de rotatii si simt smuncituri ale motorului. Bujiile sunt noi, toate filtrele sunt noi, am curatat clapeta de acceleratie si egr ul si apoi am testat o pe vag com de doua ori si am corectat si clapeta si am verificat si injectoarele si motorul nu are nici cea mai mica problema.

ce poate fi stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema mai ciudata si la mine: cu motorul cald, dau in ea mai tare (gen 6500 ture) timp de vreo 15 secunde, si apoi (ma apropiam de o intersectie) scot din viteza asa .... ca sa n-am ce face (de obicei nu scot la punctul mort). Ma trezesc ca imi moare motorul (cu lipsa de servodirectie, etc - destul de neplacut.

De la ce ar putea sa fie?

Concomitent cu asta se manifesta si fluctuatia usoara a ralantiului, in urmatorul fel: merge constant pe la vreo 850 rpm si la cca 5-6 secunde cade in 750 rpm pentru cca 1 sec. Lasa impresia unei usoare smucituri in motor, parca ar intrerupe o bujie, o fisa, etc ca atunci cand un piston rateaza o scanteie si apoi reintra in functiune.

Am mai citit pe forum, insa fiecare vine cu problema lui si foarte putini revin sa spuna daca si cum au rezolvat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Aceeasi problema am avut-o si eu la masina si la mine era debitmetrul. Incearca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi cum trage cand e scoasa.Cand il deconectezi trebuie sa iti apara in bord semnul de alte pericole care e acelasi cu cel pentru esp. Da-mi si mie de veste daca te-a ajutat sfatul meu in vreun fel. Iti moare motorul cand dai in ea pentru ca nu iti mai citeste valorile de aer corect.

Cu deosebita stima,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

am si eu aceeiasi problema cu un golf 4 1.6 105cp. imi variaza turatia la relanti cu motorul cald, cu 50-100 de rotatii si simt smuncituri ale motorului. Bujiile sunt noi, toate filtrele sunt noi, am curatat clapeta de acceleratie si egr ul si apoi am testat o pe vag com de doua ori si am corectat si clapeta si am verificat si injectoarele si motorul nu are nici cea mai mica problema.

ce poate fi stie cineva ?

La fel mi se intampla si mie,uneori am senzatia ca se opreste motorul,asa mult se simte acea fluctuatie.Eu suspectez vreo bobina de inductie(se observa o mica umflatura pe 2 din ele).Dar problema e ca nu tot timpul face asa si in mers nu are nimic.Am tot citit pe aici,n-am gasit o rezolvare.Se pare ca e ceva destul de intalnit.Seara o data cu acea fluctuatie se observa si variatia luminiii farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cat de cat. Curatati-va injectoarele cu ultrasunete, curatati clapeta (daca e nevoie) si neaparat readaptata din vag (de mai multe ori ca s-ar putea sa nu reuseasca din prima!!!) si in primul rand atentie mare la benzina ca altfel va chinuiti degeaba (eu am trecut de pe mol pe petrom si se simte f. mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce doar "cat de cat"?Sa inteleg ca mai persista variatiile?Readaptarea clapetei unde si cum ai facut-o?Se poate face cu orice VAG-COM sau trebuie mers la reprezentanta cu ea?

Si eu am aceleasi probleme,am curatat clapeta si tubulatura cu lichid de curatat frane,s-au sters erorile din VAG-COM si nu au mai aparut,dar variatiile sunt in continuare.Mi-au ramas de curatat injectoarele si benzina am pus in ultima perioada Alto 101 de la Rompetrol care o "mananca" mult mai repede decat Carrera 100 si Petrom 99+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu constat ca inca nimeni n-a descoperit concret care este cauza si vad ca la mai multi apare fenomenul.Este destul de general sa cureti injectoare,clapeta,readaptare,mai depinde si de benzina (multe variabile) si tot nu e in regula.Cauzele se presupun ca ar fi astea si tot apare fluctuatia,deci trag concluzia ca poate e una din chestiile la care inca nu s-a gasit o rezolvare,(in cele 247 de posturi inca nu s-a precizat exact cauza) doar incercari soldate cu ameliorari si simptome mai mult sau mai putin identice.Poate in timp cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tero

Cat de cat pentru ca tot mai am variatii la relanti dar mult mai mici, se pare ca clapetele sunt foarte prost facute (poate intentionat) si readaptarea poate reusi din prima sau dupa mai multe incercari. Eu am mers si la reprezentanta si la un service bun dar nu stiu ce programe au folosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit topic-uri,postari,discutii,pareri,solutii,etc...... am ajuns,din pacate, la concluzia mecanicilor:"Asa face toate(FSI-urile)!" :blink:

@R&W : Cum imi pot da seama daca a reusit sau nu readaptarea?

Maine vreau sa fac aceasta readaptare si daca nici dupa asta nu mi se vor reduce din trepidatii,voi mai incerca si varianta curatarii injectoarelor.Pana acum am schimbat filtrul de aer,bujiile si am curatat clapeta de admisie si tubulatura impreuna cu senzorii aferenti de pe aceasta.Altceva nu stiu ce sa ii mai fac... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!