Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

@Razvan_79 eu am sonda lambda scoasa din mufa pentru ca aveam niste erori legate de ea si ezitari in accelerare.Acum masina mergea fara ezitari dar a aparut o crestere a turatiei de relanti pe la 1200.Am curatat injectoarele, m-am uitat de enspe mii de ori la furtune ,am desfacut de 3-4 ori clapeta de acceleratie pana cand am sesizat ca daca deconectez maf-ul la relanti nu mai creste turatia si am dedus ca este de la maf.Acum e posibil sa fie si de la sonda lamba cresterea de relanti sau de la maf sau de la amandoua.Decalibrarile de termistori vad ca sunt treburi de finete la care multi dau din umeri.Oricum la mine este maf-ul in cercetare pentru ca mai am si o problema cu mult fum alb dupa 93 de grade mai ales la relanti.

Dupa ce am curatat injectoarele la relanti nu prea mai am nici o trepidatie(vorbesc de relantiul de la 860 de ture).Nu o sa va dau metoda de curatare pentru ca a fost realizata in cada cu o baterie si spray de carburator si nu o recomand copiilor sub 18 ani.

Ca sa rezum ,parerea mea, este ca in timp maf-ul si sonda lambda merg in tandem si fiecare cu un grad de uzura incep sa zapaceasca ecu-ul.De aici apar tot felul de nebunii.Curatarea injectoarelor a avut clar un rol.O alta observatie interesanta a fost dupa schimbarea senzorului de apa,care schimbare nu a rezolvat mai nimic cu erorile,dar masina parca pluteste pe un norisor si comenzile au devenit mai usoare.Am discutat cu mecanicii despre asta si au spus ca nu are nici o legatura insa incep sa fiu convins ca se insala.Senzorii cred ca dupa 7-8 ani incep sa imbatraneasca si fiecare cu eroarea lui adauga inca o mica trepidatie sau eroare la accelerare.

Dupa ce mai rezolv si problema mea cu fumul alb o sa cumpar o sonda universala sa o testez sau eventual o sa rog un coleg cu o sonda mai noua sa vedem ce se intampla.Cel mai usor toate astea s-ar rezolva la intalniri unde sa se testeze fiecare masina cu cat mai multe piese noi cumparate.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
silverhand_10

am o fluctuatie la relanti cand massina e rece de parca iar lua aeru dar foarte scurt ,iar dupa cateva secunde isi revine cam ce ar putea sa fie? Masina e cea din semnatura motor ALH.Specific ca am umblat la EGR sa il curat poate sa fie de la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai umblat la egr si imediat au aparut aceste fluctuatii poti sa iei in considerare acest lucru.Poti sa faci o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o fluctuatie la relanti cand massina e rece de parca iar lua aeru dar foarte scurt ,iar dupa cateva secunde isi revine cam ce ar putea sa fie? Masina e cea din semnatura motor ALH.Specific ca am umblat la EGR sa il curat poate sa fie de la el?

Nu ai vrea sa cauti un topic dedicat motoarelor Diesel? Aici se dicuta despre motoare pe Benzina. :vaidecapulmeu:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ma bag si y0 ....

La mine variaza turatia la relanti imediat dupa pornire, dar numai p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am si eu o problema cu un Leon 1.8 t.Am schimbat pedala de acceleratie si nu mai sta la relanti(nu tot timpu),in mers la 2-2,2 ture "da in nas" iar in mers cand este pe liber moare motorul.Am schimbat debitmetrul si am curatat clapeta de acc si tot la fel face.Am incercat sa resetez clapeta cu Vag-ul,dar nu ma lasa,imi da eroare.Are cumva legatura ca am schimbat pedala si nu se pupa cu clapeta?

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de adaptare, ai incercat sa faci ce scrie AICI , in primul post?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar degeaba.Aaa,inca ceva.Daca scot mufa de la debitmetru merge ok.Mentionez ca debitmetru este nou si este original.

Multumesc

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De o perioada am observat ca dimineata la prima cheie dupa 10-15 secunde de relanti, motorul moare. Apoi la a 2 a cheie si restul de porniri din zi nu mai face acest lucru.

Care este parerea voastra? De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei toledo - Despre erori Vag-Com, se discuta AICI . Post mutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am si eu o problema cu un Leon 1.8 t.Am schimbat pedala de acceleratie si nu mai sta la relanti(nu tot timpu),in mers la 2-2,2 ture "da in nas" iar in mers cand este pe liber moare motorul.Am schimbat debitmetrul si am curatat clapeta de acc si tot la fel face.Am incercat sa resetez clapeta cu Vag-ul,dar nu ma lasa,imi da eroare.Are cumva legatura ca am schimbat pedala si nu se pupa cu clapeta?

O seara buna.

Inainte de adaptare, ai incercat sa faci ce scrie AICI , in primul post?

De ce ai schimbat pedala de acceleratie?

Problema o aveai si inainte de schimbarea ei sau a aparut doar dupa? Cu MAF-ul vechi facea la fel? Adica mergea mai bine cu mufa scoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De o perioada am observat ca dimineata la prima cheie dupa 10-15 secunde de relanti, motorul moare. Apoi la a 2 a cheie si restul de porniri din zi nu mai face acest lucru.

Care este parerea voastra? De la ce sa fie?

Salut,

Incearca te rog in primul rand sa schimbi benzina! Daca este sigur de calitatea acesteia trebuie o curatare a clapetei de acceleratie.

Cu stima,

Costel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de sfat. Am sa curat clapeta inca o data+adaptare cu softul. Ultima oara am facut treaba asta acum 1 an si ceva.

Legat de benzina am tot alimentat de la benzinarii diferite in ultimul timp.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu clapeta de acceleratie si am fost la mecanic si mia zis sa o tin in ture si sa bag benzina buna si nu am mai avut probleme.La ce benzina avem ne mai miram..........asta e romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare...de cateva saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema:Daca las masina nepornita cateva ore(peste 4-5 ore)...imediat ce pornesc, motorul "tremura" , acul de la turatii creste si scade....sta asa vreo 10 secunde maxim si apoi moare....ii dau a doua cheie...si face cam acelasi lucru...abia pe la a treia cheia motorul ramane pornit...CARE CREDETI CA AR PUTEA FI PROB?la test nu mi a iesit nimic...Maina e un passat benzina 1.8 T 150 CP, an 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

poate stie cineva care e problema.....de cateva zile, spontan, cand vrea motorul ei, creste relantiul la vreo 1300 rpm. prima data a facut asa dupa un drum mai lung, mers normal, 3500-4000 rpm, nici prea incet nici fortata. cand am intrat in localitate si am scos din a 6-a, am vazut ca relantiul a crescut. si-a revenit in 2 minute.

apoi la 2 zile, a facut acceeasi chestie la rece, adica am mers 2 minute cu ea dimineata , scazuse relantiul la normal la vreo 800-850, apoi brusc a crescut iar la 1300 pentru vreo 2 minute.

astazi la fel, am mers cateva minute , scazuse relantiul la normal, apoi am facut o oprire , si la plecare iar aveam relanti de 1300 rpm.

ma gandesc sa aiba legatura cu vreun senzor de temperatura ??? pentru ca pe ceasul din bord temepratura ajunge destul de greu(10-15 minute) la 90 de grade , iar la drum mai lung sta la vreo 75.

in schimb in meniul secret de la climatronic , la pozitia destinata temperaturii motorului, arata mult mai repede 90 de grade, si se mentine asa si la drum in afara, chiar daca pe bord arata 75.

alte idei ? eventual si mai proaste decat asta a mea cu temperatura, ca din 10 capete poate apare solutia :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna!

Am un golf 1,4 16V.

La relantin imi variaza putin turatia motorului.

Am scanat si mi-a dat urmatoarea eroare:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 L

Component: ME7.5.10 3869

Coding: 00031

Shop #: WSC 63401

WVWZZZ1JZ2W430330 VWZ6Z0A4015836

1 Fault Found:

16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

P0328 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Ma poate ajuta cineva? Cepoate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel e senzorul de detonatie(de la axele cu came) si poate da probleme si de la faptul ca a fost inlocuit nu a fost strans cu forta necesara(20nm).Dar din cate stiu,erorile intermitent rezulta dintr'un contact imperfect.Ar trebui sa fie langa cilindrul 1(Knock sensor 1(g61).Refa contactele.

PS:Lasa-ma sa ghicesc....ai spalat motorul si apoi a iesit eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...

Intr-o zi mi s-a oprit motorul in mers. Dupa incercari de repornire, am reusit doar daca am ajutat cu acceleratia. Dupa cateva minute totul a revenit la normal, doar ca s-a aprins la bord motorasul galben. Dupa o zi a disparut. Scanarea am facut dupa un timp de aprox 2 saptam. A dat eroarea de mai sus, dar dupa stergere si rescanare nu a gasit nici o eroare.

Modificat de xxnelu
QUOTE/REPLY inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca acel INTERMITTENT a fost un contact imperfect...parerea mea.Fluctuatia la relanti e legata de clapeta de acceleratie care trebuie curatata si eventual egr'ul.Oricum mai bine cureti clapeta decat sa te ia durerile de cap din cauza sensorului.Daca nu a mai reaparut inseamna ca e bine deocamdata.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai avut semnal mare la senzorul de detonatii, daca nu ma insel inseamna ca ai avut ceva preaprinderi serioase, din mecanica old-school stiu ca astea apar in caz de amestec sarac sau supra-incalzirea motorului, dar fiindca nu s-a repetat cred ca a fost vorba de o benzina care nu respecta cifra octanica, de unde alimentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca acel INTERMITTENT a fost un contact imperfect...parerea mea.Fluctuatia la relanti e legata de clapeta de acceleratie care trebuie curatata si eventual egr'ul.Oricum mai bine cureti clapeta decat sa te ia durerile de cap din cauza sensorului.Daca nu a mai reaparut inseamna ca e bine deocamdata.Numai bine!

Si unde gasec la masina clapeta de acceleratie, si egr-ul? Dasa se poate cu imagine. Repet am Golf 4 1.4 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imagini nu am momentan.Faci asa:ridici capota,scoti filtrul de aer,scoti suportul pe care e asezat filtrul de aer si ramai cu o "gaura" argintie cam cat gura unei cani.E in partea de langa geam,sub stergatorul soferului.Egrul este in fata motorului,langa baterie gasesti o capsula din care pleaca o teava cotita pe sub ea si intra in clapeta de acceleratie.Pe EGR ai in capul lui un senzor.Intai deconectezi bateria.Apoi scoti senzorii(si la egr si acce;eratie).Dupa curatare e recomandata calibrarea cu VCDS.Daca nu ai,dupa ce pui senzorii pui borna inapoi la baterie,pui contactul si il lasi 20 sec,iei contactul dupa care e gata.Eu am patit cand nu a vrut adaptare fara vcds.Ai grija.Piesele sunt sensibile(nu le tranti :) ).Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde gasec la masina clapeta de acceleratie, si egr-ul? Dasa se poate cu imagine. Repet am Golf 4 1.4 16V.

Uite...

post-3949-0-07772000-1290963385_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am un vw golf 4 variant motor 1.6, 16v pe benzina. Am pus GPL cu instalatie brc prin luna octombrie. La inceput am avut probleme pe gaz, adica aveam fluctuatii la relanti(crestea, scadea) de vreo trei ori si se oprea motorul. Acum a inceput si pe benzina, vad ca si in timpul mersului am caderi bruste de motor. Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!