Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu eu cand trage aer fals nu face tot timpul. Daca ai distributia pusa gresit sigur iti face tot timpul.

Mai vezi noaptea motorul sa nu ai intreruperi pe la aprindere. iti zic sa te uiti noaptea ca atunci se vad scanteile in caz ca ai vreo fisa sau poate bobina intrepatrunsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un boost leak test si am descoperit un furtunas spart la sistemul PCV. E vorba de un furtunas care iese din acea valva mica unisens de sub admisie, face un S si apoi urca sus in admisie. Nu stiti careva ce cod are? Era pe undeva pe-aici o poza cu PCV-ul dat jos si codurile pieselor, dar n-o mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am gasit intre timp, in caz ca mai trebuie cuiva: 06A 103 221 BK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cand trage aer fals nu face tot timpul. Daca ai distributia pusa gresit sigur iti face tot timpul.

Mai vezi noaptea motorul sa nu ai intreruperi pe la aprindere. iti zic sa te uiti noaptea ca atunci se vad scanteile in caz ca ai vreo fisa sau poate bobina intrepatrunsa.

1. M-am uitat noaptea la motor nu am vazut nici o scanteie...ce e drept nu am det jos capacele de pe motor, am sa mai verific si cu capacele jos zilele astea.

2. Cum pot verifica daca am scapari pe la vreun furtun de aer/admisie...este vreo metoda sau doar inspectia vizuala.

3. Am mai facut un test si am scos mufa de la debitmetru...la relanty parca aceeasi frecventa de variatie, dar mai accentuata.

P.S. Niciodata nu face figuri peste 2000 de ture...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

se da masina din semnatura, virginica (sub 1000km). In momentul in care e incalzit motorul, la relanti, apar nistre trepidatii scurte o data la 15sec. In momentul acestor trepidatii (ochiometric) nu se vad variatii de turatie a motorului. Benzina a fost pusa doar de la OMV si pana ieri nu am sesizat aceste trepidatii. Este normal asa ceva?

Multam.

Modificat de ToT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor...

Se da un motor VW 1.6 SR AKL benzina, 74kW, 1998, care de curand a fost desfacut si curatat pe interior de sludge.

Acum am niste probleme cu el:

1. Intreruperi la relanty, variatii de ~50 ture.

2. De ex. daca sunt in treapta a-2-a (chiar si la a-3a uneori) si accelerez cu pedala pana la fund de la 1000-1200 ture, pana pe la 2000 am niste intreruperi gen plantina impuscata la daciile vechi. Daca accelerez usor nu intrerupe deloc.

pe VAG-COM nu am stocata nici o eroare. Aveti ceva idei cum sa depistez problemele?

Salut,

Aceleasi simptome le-am avut si eu, insa pe un 1.6 16V. Relanti fluctuant + pana la 2000 tragea cu intreruperi dupa care isi revenea. S-a dovedit a fi bobina (aftermarket) din capul bujiei de la cil 3. Motorul tau nu are bobine pt fiecare cilindru ci una pentru toti. Verifica sa nu fie crapata carcasa bobinei, verifica fisele.

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume...si multumesc celor ce au postat pt mine!

Am rezolvat problema...furtunul de admisie aer cel gros de vine de la filtrul de aer, are o ramificatie mica ce cred face recircularea gazelor carter, un fel de EGR, ca are o membrana in el, la acea remificatie am gasit o ciupitura de vreo 2mm. Am bandajat cu banda izolatoare si se pare ca am scapat de intreruperi. Deci ati avut dreptate, aer fals-> intreruperi pana la 2000 ture, cu pedala la podea.

Intre timp am desfacut si bobina de inductie si partea aceea mai mare de unde pleaca fisele, are o fisura de la un capat la altul...cred ca pe viitor ma asteapta si bobina la schimbat.

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta trebuie spus:oricand se curata clapeta de acceleratie,cel putin la motorul meu(tot un akl),exista pericolul sa se rupa acel furtun care aduce vapori de ulei in clapeta de acceleratie.Nu stiu cum ar trebui scos acel furtun dar datorita vechimii el devine foarte dificil de manevrat fara sa-l rupi.Deci orice operatiune se face cu atentie pentru ca totusi aceasta tubuklatura este 2 milioane si foarte greu se poate izola mai ales ca e mereu ulei pe aoclo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!Am si eu un golf 4 1.6 FSI,si am aceleasi oscilatii la relanti dar in plus imi face si in mers cand o iau din subturatie.am fost la reprezentanta la tester si mi-a spus acelasi lucru:clapeta de acceleratie.Intrebarea mea este:la motorul FSI este la fel ca la AZD ca vad in poza par identice.mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume...si multumesc celor ce au postat pt mine!

Am rezolvat problema...furtunul de admisie aer cel gros de vine de la filtrul de aer, are o ramificatie mica ce cred face recircularea gazelor carter, un fel de EGR, ca are o membrana in el, la acea remificatie am gasit o ciupitura de vreo 2mm. Am bandajat cu banda izolatoare si se pare ca am scapat de intreruperi. Deci ati avut dreptate, aer fals-> intreruperi pana la 2000 ture, cu pedala la podea.

Intre timp am desfacut si bobina de inductie si partea aceea mai mare de unde pleaca fisele, are o fisura de la un capat la altul...cred ca pe viitor ma asteapta si bobina la schimbat.

Mda...tzeapa, intreruperile au revenit...nu mai gasesc fisuri in furtunase, sau poate nu le vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

pot sa am o mica oscilatie la turatie si smucituri mici,din cauza ca un furtun imi scapa ?

vcds mi-a dat eroarea de pressure control regulator:control range not reached,sau ceva de genul.iar la explicatii era:check hoses,pipes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schibarea bujiilor se pare ca am scapat in sfarsit de intreruperi...

Mai am o intrebare...cine stie ce valori ar trebui sa arate debitmetrul in functie de turatie la benzinare (in special la motorul AKL)?

la relanty........

2000 ture .......

3000 ture .......

4000 ture .......

5000 ture .......

Va rog sa-mi dati niste valori aproximative sa verific daca trebuie schimbat si asta...

P.S. Eroare pe vag-com nu am, dar am impresia ca debitmetrul furnizeaza ceva date nereale.

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori pentru turatiile respective, poti doar sa compari cu un motor identic...daca cineva si-a notat aceste valori sau, are vreun log.

Ce te face sa crezi ca, debitmetrul ar furniza valori "nereale", fara a avea nicio eroare? Daca valorile nu ar fi reale/corecte, cu siguranta ai gasi ceva erori legate de amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma interesa valorile exacte, pot fi si de la un alt motor...

La mine nu imi da nici o eroare pe vag-com, dar am observat ceva ciudat...la relanty air mass parca o valoare de 95(nu mai stiu unitatea de masura), iar la turatie de 2000, 3000, 4000 afisa 108-112. Ma gandeam ca ar trebui sa varieze mai mult valorile in functie de turatie.

Mai am la acest motor un fel de EGR mai inapoiat http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=844196. Am impresia ca in poza atasata functionare ar fi astfel: la relanty, membrana aia lasa gazele din carter sa ajunga in furtun inainte de clapeta, iar cand se accelereaza din cauza depresiunii formate inaintea clapetei de acceleratie membrana aceea nu mai permite aspirarea aerului din carter si vine tot prin filtru de aer si este contorizat de debitmetru.

Ma gandesc ca daca asta ar fi functionarea completa si acea membrana nu inchide carterul, atunci debitmetrul normal ca nu contorizeaza tot aerul ce intra in motor.

post-27738-1270424045_thumb.jpg

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat intreruperile cu acceleratia la maxim...am schimbat bujiile si este ok acum.

Dar totusi mai am mici intreruperi la relanty.

Nu este nimeni sa ma poata ajuta cu valorile de la debitmetrul de aer(MAF) din postul anterior? :)

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de "zdruncinarile" la relanti fara variatie de turatie a gasit cineva vreun raspuns ?

eu am masina de noua (si atunci aveam "scuturari") si parca acum la 25 mii km le sesizez mai des.

motor 1.6 mpi 102 cai 8V.

Modificat de clubbed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat de la OMV, dupa ce am folosit de la PEtrom o perioada si parca se simte diferenta in bine ... (sa nu fie efectul placebo :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema, relantiul meu sta undeva la 670 rpm, 1.6 16v benzina,

este normal sa stea asa? motorul trepideaza destul de puternic,

ma bate gandu sa ii cresc putin relantiul din vag com, este indicat?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Eu cred ca este normal(vezi foto).Trepidatiile la ralanti au alte cauze:benzina proasta,clapeta de acceleratie murdara...:vaidecapulmeu: post-10189-1274210688_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si cu benzina de 98, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat si sonda lambda,

exista oare posibilitatea sa fie de la vreun injector ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un filtru de aer imbacsit, umed, infundat poate sa duca la asta. chiar daca ai 4000 de km de cand l-ai schimbat, aici in Romania exista destul praf si inca unul foarte fin care infunda filtrul dupa 1000 de km. Schimba-l si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie, eu am inteles ca se poate mari turatia la relanti cu Vagcomul.

Numai ca... Acum cateva zile am fost la mecanic sa schimb cate un filtru, cate un ulei, o testare cu calculatorul. Daca tot eram acolo l-am rugat sa imi mareasca turatia relantiului de la 750 cat o am in prezent la 800. Asta pentru ca am o vibratie constanta (si fara variatii de turatie) dupa ce se incalzeste motorul si cum cresc putin turatia totul se linisteste.

Mecanicul, foarte de treaba de altfel, mi-a spus ca nu se poate face asta la benzinare. Chiar asa sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

si eu am avut mari probleme cu relantiul , knd era motorul rece imi fluctuia puternic,, trebuia sa o tin putin accelerata 2 , 3 min pana se incalzea apa,

am scanat cu vag com, sonda lambda 1 defecta, am schimbat o 530 ron, toate bune si frumoase 2 zile, am mers cam 200 km, si frumos si sportiv,, totul ok, mergea f frumos, chiar si a schimbat mersul,, dimineata la rece nu mai varia relantoul deloc, totul ok, pana azi dimineata cand problemel au inceput sa reapara,

la rece relantiul a inceput sa oscileze i;ar, nu asa puternic, dar aceleasi simptome,

care\sa fie cauzele pt care\ problemele au reaparut asa repede ?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!