Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Am readaptat clapeta cu VAG-COM-ul,s-a mai "linistit" motorul,trepidatiile la relantai inca mai sunt,dar mai slabe.Baiatul care mi-a readaptat clapeta mi-a zis sa mai astept cam 100 km si daca nu dispar trepidatiile,atunci sa verific bujiile,bobine,fise,tot ce tine de aprindere.

R&W : Dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete,s-a simtit ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e mai bine, aveam un injector partial infundat si se simte dar doar in mers ca trage mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

variatia la relanti nu poate aparea si din cauza depunerii de carbon la motor?vorbesc de acel "sludge"..

si la mine exista o variatie minima.

poate e imbacsita si clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si mie imi varia turatia la relanti, era PCV-ul stricat (recircularea gazelor in admisie). L-am rezolvat, si acum sta perfect la relanti, fara nici o oscilatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Orice problema de neetanseitae pe tubulaturi ,creaza probleme la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi varia turatia la relanti, era PCV-ul stricat (recircularea gazelor in admisie). L-am rezolvat, si acum sta perfect la relanti, fara nici o oscilatie.

Mai concret poti detalia ce a fost si cum ai rezolvat? Cum se manifesta?avea fluctuatii tot timpul,sau sporadic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu constat ca inca nimeni n-a descoperit concret care este cauza si vad ca la mai multi apare fenomenul.Este destul de general sa cureti injectoare,clapeta,readaptare,mai depinde si de benzina (multe variabile) si tot nu e in regula.Cauzele se presupun ca ar fi astea si tot apare fluctuatia,deci trag concluzia ca poate e una din chestiile la care inca nu s-a gasit o rezolvare,(in cele 247 de posturi inca nu s-a precizat exact cauza) doar incercari soldate cu ameliorari si simptome mai mult sau mai putin identice.Poate in timp cine stie...

Cum mai zice cineva mai sus, si la mine tot debitmetrul era problema. Si de 2 ani circul cu mufa scoasa de la debitmetru. La inceput statea perfect la relanti, dar de ceva vreme mai are un pic de variatie. Probabil trebuie curatata din nou clapeta de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu inteleg :icon_thumright: daca era debitmetrul,l-ai schimbat?de 2 ani circuli fara?Cand statea ralanti-ul stabil?cand l-ai scos din functiune?(debitmetrul)Ai avut probleme si cu clapeta de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi varia turatia la relanti, era PCV-ul stricat (recircularea gazelor in admisie). L-am rezolvat, si acum sta perfect la relanti, fara nici o oscilatie.

Ce anume ai rezolvat, ca pcv-ul e un sistem... Un furtun spart, vreo valva?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Ai reusit sa rezolvi problema respectiva? Am si eu un vw bora 2.0 aqy din 2002 cu aceleasi simptome.

Multumesc.

salut...am si eu probleme la ralanti la masina din semnatura.nu se simte tare dar ralantiul variaza intre 760-800 rpm.mai e si alta chestie.cateodata ramane blocat ralantiul pe la 1200 dar isi revine.scade de la 1000 tot in trepte.altfel motorul trage ok nu e nici-o problema.folosesc benzina de la OMV carrera 95.am si io eroare la calc:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

nu ii dau nicicum de cap.nu se aprinde martorul CHECK in bord dar eroarea este.o sterg si motorul merge mai finut.poate are cineva o idee.am incercat alt regulator de presiune si masina merge la fel.ma gandeam ca e presiune prea mare in instalatia de alimentare.dati-mi o idee ce sa mai verific.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca la rece iarna turatia de prornire sa fie la 1200rpm si sa scada apoi la in jur la 700 rpm, pentru un motor 1.6 16v AUS.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte normal la toate tipurile de motoare.

La cele pe carburatie se tragea socul, implicit amestecul a fost imbogatit, clapeta de admisie intra intr-o pozitie mai deschisa. La cele cu injectie rezolva ECU aceasta manecra, fara sa tragi socul cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am deja o problema maxim de enervanta

am probleme cu relanti-ul si anume ca mereu masina pierde din turatiile de relantii dupa acelerare sau dupa decuplarea din viteza,pe VAGC apar 4 erori de care numai scap,nu le am cu copy paste

a mai patit cineva asa la benzina?

later edit>cu amabilitate cosmin mi-a mutat post-ul aici si observ ca multe lume are acceleasi probleme,voi incerca sa urmez unii din pasii de mai sus

cand rezolv spun ce si cum

Modificat de mrq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mda...astazi a murit de tot,s-a innecat,nu ma tine relanti-ul...Nu ma vroia de nici un fel,pedala de aceleratie pana jos,2800 de ture.

Mi-a venit o idee,am scos bornele de la baterie,am lasat-o,mi-am facut praf radioul IAR...si am reusit cat de cat sa ma tarasc pana la birou cu ea.

Fluctuatii mari de relanti,se opreste motorul in mers...praf si pulbere,lacrimi de nervi.

Maine am facut o programare ...la un nou mecanic sa vad ce-o iesi... :D

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum/cu ce crezi ca te putem ajuta?

Vezi LISTA si poate te ajuta cineva cu o diagnoza, dupa care, poti scrie rezultatul (erorile) AICI .

Incearca o descriere mai exacta a comportamentului motorului. Pe langa fluctuatiile ralantiului, ce alte simptome mai prezinta?

Cauze posibile: probleme la sistemul de aprindere (bobina/bujii/fishe), probleme la sistemul injectie/alimentare, probleme la circuitul de admisie, etc.

Sorry dar, cam asa putem raspunde la o astfel de prezentare :) .

LE: nu in ultimul rand, te rog sa citesti regulamentul; o problema o poti discuta intr-un singur topic.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Masina e cea din semnatura?

2. Ai curatat clapeta de acceleratie?

3. Ai verificat EGR-ul?

4. Ai verificat sa fie totul etans la admisie?

5. In primul si in primul rand ai scanat-o? Doar asa mergi al sigur sau ma rog spre tinta.

6. Ai verificat filtrul de benzina sa nu fie infundat?

7. Ai verificat presiunea la pompa de benzina?

8.

9.

10

etc

Sunt multe, cel mai sigur te ajuta o scanare pentru ca te indreapta spre o directie chiar daca nu te-a dus direct la tinta scanarea macar esti intr-o zona.

Bafta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum/cu ce crezi ca te putem ajuta?

Vezi LISTA si poate te ajuta cineva cu o diagnoza, dupa care, poti scrie rezultatul (erorile) AICI .

Incearca o descriere mai exacta a comportamentului motorului. Pe langa fluctuatiile ralantiului, ce alte simptome mai prezinta?

Cauze posibile: probleme la sistemul de aprindere (bobina/bujii/fishe), probleme la sistemul injectie/alimentare, probleme la circuitul de admisie, etc.

Sorry dar, cam asa putem raspunde la o astfel de prezentare :biggrin: .

LE: nu in ultimul rand, te rog sa citesti regulamentul; o problema o poti discuta intr-un singur topic.

Referitor la regulament,am mentionat ca mut si aici discutia sper sa nu fi fost o incalcare grava insa.

Cu masina am rezolvat a 2a zi.

(multumesc AERO pt lista de check-up/nelu pt help a ma uita de diagnoza)

Vina este a PRIMULUI mecanic,nu voi mentiona si nici face "reclama",fiecare are dreptul sa "trateze" cum doreste munca ...clientul,astfel pierde sau castiga unul sau...mai multi...

Dupa revizie...de acum 4000 de km,am schimbat:distributie,filtre(tot),pompa de apa,curatat clapeta,debitmetru si tot felul de lucruri minuscule pe la motor (sau cel putin asa mi s-a spus).

Dupa patania de mai sus am zis ca ar fi cazul sa incerc sa schimb "doctorul",recent montanu-mi led-uri (si nu este reclama mascata) l-am cunoscut pe Alex aka "jaf" :cool:...om de mare firma si caracter.Dupa ce mi-a schimbat el mie treburile pe acolo,care by the way arata intr-un mareee fel si deja au 2 sapt si nu s-au ars,am stat la o vb mica si l-am intrebat daca stie vre-un mecanic demn de toata increderea,fara sa ezite mi-a recomandat pe cineva...

Am luat numarul,am zis ca sun eu cand o fi sa mai schimb ceva sa...asa de principiu,intr-o saptamana cele inatmplate de mai sus...si intr-o situatie ft ft penibila,cu oameni importanti in masina...de tot kkt-ul.

Am ajuns a 2a zi cu platforma la noul "doctorash" (domnul nu isi doreste reclama) iar cu seara de dinainte abia reusind sa imi tarasc mashinuta pana in adiacenta casei,am chinuit-o in ultimul hal...Odata ajuns la service am descoperit atat de multe incat ce-i drept daca aveam iar 20 de ani,ma duceam si ii dadeam foc la cojmelie primului mecanic...pe langa preturile la jumatate,fara de cele exorbitante pe care le-am platit...am trecut la treaba.

Eu imbracat gros am zis ca nu plec de langa masina orice ar fi...si incepem...

VAG-ul,plin,muci,m-am ingrozit ce-am vazut acolo,el zice..."nu e panica linisti-va"...erori de la ecu,motor,clapeta...vreo 15.dechid capota baga Nea capu-l inauntru si incepe sa traga de toate cele...2 furtune pa,rupte din cauza furtunului mare ce trece prin filtru de aer,debitmetru,motor,caruia ii lipsea un colier si era pur si simplu LA MISTO PROPTIT...

Am explodat...motorul plin de ulei pe langa :argue:...de la garnitura de chiulasa,ce nu a binevoit nimeni sa o verifice sau sa o schimbe...(costa 40 roooon)...in 3 ore mi-au venit cele 2 furtune noi noute,pret materiale 80 de ron, iar fostul mecanic imi cerea pe o teava nenorocita de 10 cm de la culbutori 370 RON...acu voi decideti...

Am scos clapeta de aceleratie,debitmetru,MURDARE MUCI...am veirficat toate filtrele,alea macar erau noi la cati bani am lasat la revizie...desfacut capacul de la chiulasa,inlocuit garnitura...(chiar sa verific azi ce mai e pacolo)...curatat inauntru absolut tot,de o meticulozitate nemaipomenita noul DOC...

In 4 ore aveam masina gata,tragea mai bine ca niciodata,ramanandu-mi doar sonda Lambda de inlocuit...100ron platforma+250 service-ul+o sticla de vin :king:...

In concluzie...MARE GRIJA LA MECANICI,LA CE FAC CU BANII VOSTRI,LA CAT TIN MASINA!!!

Mai am o mica dereglare,insezizabila,insa aceeea am inteles ca este de la snd LMBD care este moarta.

As sfatui pe oricine are porblema asta sa o ia de la admisia de aer in sus,bujii,garnitura culbutori,filtru aer,clapeta,senzori...

Nu sunt ft priceput insa cam acesta am vazut ca a fost drumul.

Multumesc VW FORUM pentru persoane de calitate pe care incep sa le cunosc,ma bucur ca nu sunt numai jepcari si numai "interesati".

Respecte JAF !

Modificat de mrq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu un golf 3 1,6 abu si cam in iarna a inceput sa imi cada in mers relantiu la 500 rpm in rest merge ok... uneori merge alteori nu ideia e ca daca inchid si dau cheie porneste normal la 800. am schimbat bujiile acum si lafel sa simti ca nu mai fructueaza relantiu dar problema cu scadera turatie revine! ce as putea sa verific

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As sfatui pe oricine are porblema asta sa o ia de la admisia de aer in sus,bujii,garnitura culbutori,filtru aer,clapeta,senzori...

De la admisie in jos, ca sus incepe admisia cu filtrul de aer, ma rog... depinde unde-i pozitionat filtrul.. poate si in lateral :icon_thumright: .... Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi masina. Bafta in continuare

salut am si eu un golf 3 1,6 abu si cam in iarna a inceput sa imi cada in mers relantiu la 500 rpm in rest merge ok... uneori merge alteori nu ideia e ca daca inchid si dau cheie porneste normal la 800. am schimbat bujiile acum si lafel sa simti ca nu mai fructueaza relantiu dar problema cu scadera turatie revine! ce as putea sa verific

?

Citeste aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52230 mi se pare ca e o problema de la motorasul ala.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ieri tot 0 grade, relanti perfect. Ieri 13 grade, a inceput sa fluctueze. Azi iar 0 grade, relanti perfect. Ceva idei de ce la cald afara face figuri si la rece afara nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant,oare asta sa fie explicatia si la mine?(temperaturile scazute);n-am mai observat fluctuatia la ralanti decat pina-n toamna tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare domnilor...

Se da un motor VW 1.6 SR AKL benzina, 74kW, 1998, care de curand a fost desfacut si curatat pe interior de sludge.

Acum am niste probleme cu el:

1. Intreruperi la relanty, variatii de ~50 ture.

2. De ex. daca sunt in treapta a-2-a (chiar si la a-3a uneori) si accelerez cu pedala pana la fund de la 1000-1200 ture, pana pe la 2000 am niste intreruperi gen plantina impuscata la daciile vechi. Daca accelerez usor nu intrerupe deloc.

pe VAG-COM nu am stocata nici o eroare. Aveti ceva idei cum sa depistez problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica admisia sa fie etansa, furtunase, conducte, etc. Daca trage aer fals se poate sa-ti mearga asa desi e curios ca nu-ti da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca ar trage aer fals nu ar trebui sa fac tot timpul intreruperile?

2. Daca nu ar fi bine pusa distributia, ar trebui sa faca tot timpul sau nu? La mine face figuri la 50% din accelerari si preponderent cu motorul cald, in rest urca in ture fara nici o problema.

Aseara am pus din nou vag-com si tot nici o eroare...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!