Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Se poate decapsa motorasul si schimba carbuni, si va merge mai departe mult si bine, eu am facut asta acum 2 ani la un prieten si merge si acum.

Ce nu intele eu este legat de freon - la ce periada de timp trebuie schimbat/reumpluta instalatia si de ce daca nu ai scapari?

Cum se poate verifica daca tebuie intervenit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea se refera la clapeta de pozitionare a flapsului de circulare aer la picioare si parbiz/geamuri fata,faptul ca nu apare"faulty" te poate linisti deocamdata.l-ai sters sa vezi de mai apare?

da...am sters-o si am scanat din nou dupa o saptamana. Acelasi rezultat! Se poate remedia cumva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
daca tot se vorbeste de clima aici, am si eu o dilema. afara 33 de grade. clima pusa pe auto, compresorul porneste si merge un timp apoi face o pauza si tot asa. e normal sa faca asa? asa face daca e clima pe auto?

sunt oarecum sigur ca, compresorul cupla si decupla, pentru ca se vedea pe turatia de la relanti si pe consumul instant.

Cam aceeasi problema am patit-o si eu azi. Dupa ce mi-am montat xenoanele, am pornit masina si am constatat ca nu prea baga aer asa rece cum era de obicei. Mentionez ca am climatronic. Apoi m-am uitat la sub capota si am observat ca, compresorul ba se cupla, ba se decupla. Am pus apoi mana pe conducta de aer cond, langa baterie si ba se racea , ba se infierbanta de abia putam tine mana pe ea, asta la relanti. In mers pare ca baga aer destul de rece, desi mi se pare ca inainte era mult mai rece. Apoi, dupa ce am oprit si repornit motorul, mi s-a aprins tot afisajul la climatronic si palpaia. Mi-a facut asta de 3 ori. Apoi am mers pana la Bosch service, unde era deja inchis. Cand am plecat de acolo nu s-a mai apris tot afisajul, dar a mai continuat sa se cupleze si sa se decupleze la relanti. Are idee cineva de la ce poate fi? E vreo defectiune? Vad ca si altii au patit la fel. Maine merg iarasi la service sa vad despre ce este vorba.

Modificat de Daniel Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o eroare stocata in climatronic. Apasa econ + recirculare si pune contactul, o sa se aprinda toate caracterele climatronicului si apoi o sa-si faca un autotest, dupa care va afisa un cod de eroare care poti sa-l descifrezi cu search pe "sercretele climatronicului"

Modificat de MIGUEL
nu mai da quote la post-ul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit la fel o data (sa-mi palpaie ecranul climatronicului), stiam ca daca face asa ai ceva eroare stocata, dar faza e ca am facut dupa aia un test cu vagcomul si nu mi-a aparut nici o eroare.

acum am si eu simptomele, sa le zic asa, descrise de Daniel Iasi, cred ca trebuie facut un plin de freon in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e 25b 02. A doua oara cand am verificat mi-a aparut 25b 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu se intampla nimic la econ+recirculare :rolleyes: ..scuze de off!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea 025b se refera la ''Motor clapa aer picioare/dezaburire"

Modificat de nervosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu, uraa!

025b, 4f. si inca una, nu mai stiu care....

sunt fericit! :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si?ai incercat sa le stergi?fii fericit pana la capat si vezi cat de repede reapar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-a sters cipos de mai multe ori...da cred ca trebuie sa luam o radiera mai mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea 025b se refera la ''Motor clapa aer picioare/dezaburire"

Stiu eroarea aia. E functionare defectuoasa la clapeta picioare (desi mi se pare ca functioneaza f bine). Am incercat s-o sterg, dar persista. Problema e ca la relanti mi se decupleaza si se recupleaza aiurea compresorul. In mers pare sa mearga, desi parca nu intotdeauna. Tot ma intreb de la ce o fi. Azi iar mi s-a aprins o data tot ecranul la climatronic. N-am mai ajuns azi la service, dar probabil luni ajung. Nu stiu daca am spus, desi cred ca e ceva normal, dupa ce opresc motorul se aude cum mai circula freonul prin instalatie, ca o fasaiala. Sau sa fie problema de la vreun senzor? :( :icon_thumright:

Modificat de Daniel Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit cu fasaiala, e absolut normala, s-a scris de multe ori pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda si eu tre sa scriu aici de problemele mele cu clima :D .Pana azi merega OK (cu eroril;e de rigoare 2b5, 4F7 samd) dar azi in mers se decupleaza singur si dupa stergerea erorilor imi pleaca iar.Ce ma supara e ca imi apare o eroare '4A4',eroare pe care nu o regasesc nicaieri.Mentionez ca am instalatia de curand umpluta asa ca VA ROG HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fasaiala o fi normala, oricum nu e asta problema. E normal ca la relanti sa se cupleze si sa se decupleze compresorul? Plus ca daca tineam mana pe conducta, ba era rece , ba era fierbinte. Si plus de asta mi s-a aprins si display-ul de la climatronic de vreo 3 ori. Sa fie lipsa de freon sau vreun senzor? Care a patit asa ceva si ma lamureste si pe mine de la ce ar putea fi? :D :D

Modificat de Daniel Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Iasi -----la tine cred ca este un pic de umezeala si se creaza presiune mai mult decat trebuie(13-15 bari) si se remediaza in principiu cu o vacuumare ca la carte si dupa aia umplere cu freon.

ACUM------ajutati-ma si pe mine va rog cu codul asta 4A4 ca ma innebuneste. Imi decupleaza clima in mers.Pornesc motorul mi se aprinde tot climatronicul 15 sec. (are eroarea stocata) dupa care merge 2 min si se opreste clima iar .Dau diagnoza si apara 4fa si 4A4 .Sterg eroarea,opresc si pornesc clima merge 2 min iar si se opreste .CE ARE????????????? Nu o fi pe aici pe site si un DOCTOR de climatronic.....asa cum este de turbina??? HELP!!!!!!!!!!!!!PLEASE!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04FA Motor clapa presiune ,si acum niste explicatii:daca in ultimul ciclu de functionare s-a intalnit o eroare de sistem, toate segmentele dispay-ului LCD clipesc timp de 15s la pornirea motorului, cu frecventa de 2Hz.motive:

- Functie test VAG 04 Setare de baza nerealizata

- Functie test VAG 07 Codarea parametrilor nerealizata

- Senzor ext (bara de protectie sau canal de aspiratie) defect

- Senzor sau comutator presiune defect

- Senzor interior defect

- Tensiune de referinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumewsc dar mie imi apare si 4A4 Asta ce mai este ???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de eroare 4A4 nu este in lista de coduri a climatronicului, sau cel putin in listele cu coduri care le-am vazut pe acest forum, cel mai apropiat este 4AE care reprezinta"POARTA-VERSIUNE BAZA DE DATE"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda stiu asta, am downloadat si eu fisierul word cu erorile climatronicului. Mie asa imi apare si culmea ...cand se decupleaza clima si ii dau diagnoza imi apare 4A4. :blink: . Nu stiu ce este .. am observat ca la relanti nu face nimic - merge normal- .In schimb in mers dupa 3-5 min se decupleaza si gata------- 4A4------ :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc de cateva zile topicurile legate de climatronic pentru ca am si eu probleme cu AC-ul,eroarea care persista si nu poate fi stearsa este 04FA, care se refera la "Motor clapa presiune" stie cineva unde este pozitionata acesta componenta - sub bord sau sub capota ca as vrea s-o verific, in sensul ca pot fi probelme cu cupla electrica.

Modificat de nervosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aceeasi intrebare referitor la 4FA am pus-o si eu si nimeni nu poate sa dea vreun raspuns :) . Mai astept si eu un replay la codul meu de eroare 4A4.

Am sunat pe cineva si mia spus ca daca se sterge acea eroare si pleaca iar clima s-ar putea sa fie ceva din soft--sa nu fie ceva mecanic . Acum il astept pe Cipos sa se elibereze si sper ca dupa amiaza sa ii dam de cap. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi la 4FA ti-am raspuns(cred),cat despre $A$ asta inseamna"04A4 1188 controller magnetic clutch - electrical manipulation "...na,o bucurie,stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[Adica ???? :icon_thumright: ambrieaj ...magnetic....??Ce poate sa fie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revin cu ultimele noutati...Multumita lui Calin din Baia-Mare si care m-a luminta prin telefon si cu ajutorul lui Cipos cu a lui scanare, pot sa va spun ca o sa ma duc maine la service sa vedem unde este acel scurt-circuit.Cipos si cu mine am observat ca atunci cand se accelereaza se opreste clima lucru care nea dus cu gandul ca ar putea fi firul acela cu mufa verde sa dea lamasa pe undeva.Va tin la curent,pana atunci :) safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!