Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Cel din spatele celui de recirculare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut timp sa desfac din nou sa ajung la servomotoare. 

Într-adevăr cel din spate era de vină. 

L.am desfacut si problema era ca mergea doar intr.un singur sens(spre inchiderea aerului ce venea de afara).

Mersi de ajutor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema cu un Golf plus, 1.9 TDI, 2006, dupa jumatate de ora de mers, ingheata teava groasa de la AC, cea subtire nu se incalzeste , e si ea rece.

Am schimbat valva de expasiune, tot asa, am schimbat radiator clima cu filtru uscator, la fel ingheata teava, si aerul ce il baga parca e de afara, nu mai eliminta umezeala, parca ar fi pe recirculare.

Freon-ul a fost reintrodus de fiecare data dupa aceste piese schimbate, cu aparat specializat, fara sa apara probleme de etansare ...

Daca apas Econ, dupa 5 minute se dezgheata tevile si revine la normal pentru vreo 15-20 min, cand iar ingheata si tot asa.

Intre timp a aparut si un zgomot ciudat sub bord, ca o vibratie, bazait, doar cu clima pornita, cand dau econ dispare zgomot, am resetat clapetele, dar inca nimic.

Pe tester nu apare nici o eroare, presiunea arat 6.4 la relanti cu AC pornit, si daca accelerez urca.

Cand se aude acel zgomot presiunea fluctueaza , joaca intre 7 si 11-12, e instabila.

Urmeaza sa testez cu diagnoza manuala, sa vad daca apare vreun cod de eroare.

Am fost la vreo 3 service-uri si nici unu nu stie, dupa ei ar trebuie sa schimb tot sistemul AC, tevi, compresor ....

Va rog sa ma ajutati, cine a mai avut probleme cu teava inghetata, care cred ca este principala problema.

Multumesc

 

20180419_132658.jpg

20180419_223639.jpg

20180419_223644.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti..... 

revin si eu cu o problema la sistemul de climatizare la pasat 2006 2.0 Tdi 140 CP.

nu porneste sistemul de climatizare (compresorul de clima este testat si functioneaza) este instalatia plina cu freon si acel ulei de culoare verde fosforescent.

la cuplare pe clima imi baga caldura in interior iar conducyele de clima din cate stiu una trebuia sa fie foarte rece iar una calda (din fatza de la motor) la mine sunt amandoua calde adica nu cupleaza compresorul.

e posibil sa fie vrun releu ceva? si ce sfaturi imi puteti da 

caldura mare in ultimele zile deci chiar nu mai rezist.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul merge tot timpul, deci nu are ce sa cupleze.

 

CAt este cuplul dezvoltat de compresor, cat este curentul cerut si cet este cel consumat ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o problema cu ac la un passat b6. Activez ac dureaza cam 1 -2 minute pana incepe sa se simta racoare , toate bune si frumoase . Opresc ac dupa ceva zeci de minute si dintr o data apare un miros foarte neplacut care a fost prezent minute bune. Vara trecuta exista acest miros cand porneam , opream ac dar era aproape insesizabil dar acum a fost prea exagerat ... Oare sunt pierderi de freon ? Sa fac o igienizarea a climei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fa igienizarea instalatiei.

Nu are legatura cu freonul...ci cu bacteriile care se formeaza pe evaporator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

zilele trecute am fost la un service pentru revizie, toate bune pana cand mecanicul imi zice ca ventilatorul de la climatronic pare defect in sensul ca pornea masina si dupa aia climatizarea din masina dar ventilatorul/motorasul de pe langa radioator nu pornea instant, il lovea la baza cu o scula si pornea dupa aia.

M-am uitat lung pentru ca in mers nu am nici o problema cu climatronicul, baga rece mereu. Imi zice ca presiunea din instalatie e prea mare si daca nu porneste ventilatorul instant o sa crape totul. M-a sfatuit sa schimbam motorasul sau sa nu pornesc climatronicul pana nu pun masina in miscare. 470 de lei oferta de la ei pt schimbare motoras.

Stie cineva daca trebuie sa porneasca instant ventilatorul cum dai drumul la climatronic?  Multumesc pt orice parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

porneste dupa cateva secunde, cand vede presiunea facut.

daca pornesti motorul, pornesti AC-ul ....si ventilatorul nu porneste decat cand lovesti in el, atunci trebuie inlocuit (sau inlocuiti carbunii, daca este cineva dispus in acest sens)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am si eu o problema la al meu T5 din 2009, are AC manual, problema este ca directionarea aerului catre in fata nu functioeaza, nu baga aer deloc pe acolo. Pozitiile pentru parbriz si picioare functioneaza.

Stie cineva ce este si cum as putea sa rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa o scanare sa vedem erorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio eroare pe tester... :(

e posibil sa fie ceva mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_priti

Rog un sfat

Am aceste 3 erori pe passat b5 1,9 se poate sa nu bage aer conditionat din cauza lor?

00603 - Servomotor clapeta dezaburire/spaţiu picior-V85- 
            35-10 - - - intermitent
01271 - Servomotor reglaj clapeta temperatură -V68- 
            35-00 - -
01272 - Servomotor pentru clapeta centrală -V70- 
            35-00 - -
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil de la cea de-a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, marius_priti said:

Rog un sfat

Am aceste 3 erori pe passat b5 1,9 se poate sa nu bage aer conditionat din cauza lor?

00603 - Servomotor clapeta dezaburire/spaţiu picior-V85- 
            35-10 - - - intermitent
01271 - Servomotor reglaj clapeta temperatură -V68- 
            35-00 - -
01272 - Servomotor pentru clapeta centrală -V70- 
            35-00 - -
 

 

aerul conditionat merge, din pacate daca v68 este blocat si a ramas pe cald, atunci baga AC dar cald.

in blocurile de masura, cu VCDS-ul, verifica daca se modifica valorile la v68, cand comuti cald/rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un audi a3 8p, am mai intrebat in mai multe locuri.

Clima functioneaza dar nu corect, in sensul ca imi da racoare dar... cam transpir la temperaturile din sezon cu temp la minim si ventilatia la max.

Pana acum am schimbat compresor, radiator cu tot cu uscator, freon, garnituri, toate noi, de pierdut nu pierde freon, imi face presiune, conductele sunt reci (cam 2...3grade zic eu) dar nu imi da racoare cum trebuie in habitaclu, filtru de polen am schimbat de mai multe ori.

Ceea ce nu imi place e ca nu vd niciodata sa curga condens, nici in masina nu am condensul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_priti

ai facut un test sa vedem ceva erori? cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura eroare e functional test, la v158 si g220, vizibil functioneaza am urmarit-o si actioneaza cand e comandata, sa fie potentiometru care ii citeste pozitia?

Mentionez caci mergea la fel si cand nu aveam nici o eroare, mai exact am masina de 4 ani si tot asa mergea clima de la inceput, la inceput nu aveam absolut nici o eroare in schimb acum am acel function test upper limit exceeded.

Nu inteleg dece nu imi picura in afara masinii condens, nici in interior nu imi lasa condens, am si verificat mocheta si ma gandesc ca ar cam mirosi daca ar curge in interiorul masinii...

Astept pareri ce as mai putea incercaca nu mai stiu ce sa fac cu ea...

Modificat de Sebisebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva trebuie sa se duca condensul....

da, probabil rezistorul de la servomotor, e uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cam in ce zona se afla mai exact furtunasul de scurgere sa il verific daca nu cumva e infundat, ar fi posibil sa aiba vreun senzor de umiditate care sa nu permita climei sa mearga in parametri? Nustiu daca e posibil la ce m-am gandit, sa fie infundat furtunasul de scurgere daca ar avea vreun senzor care sa simta condensul ca nu s-a scurs si in felul asta sa nu permita climei sa mearga cum trebuie.

In legatura cu v158 cum se poate demonta cel mai usor sa il rezolv si pe el ? .

G220 imi pare ca e potentiometrul de la v158, la potentiometru e posibil sa fie si imbacsit de grafit si nu mai masoara corect, cam ce valoare ar trebui sa aiba potentiometrul?

Modificat de Sebisebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor, nu exista - demontezi toate plasticele - si o sa ai acces la el.

scurgerea - pe partea pasagerului, langa tunelul central. Nu, nu are senzor care sa ii zica daca se scurge sau nu....condensul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticele am mai desfacut odata cand am urmarit daca functioneaza doar ca nu am acces la suruburi sa o dau jos.

Furtunasul as vrea sa ajung la el ca sa il curat totusi, ma gandesc ca o fi infundat pt ca nu curge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul de lai sus Kraven nustiu daca ai rezolvat problema ventilatorului, am avut si eu acea problema si provine de la perii care raman intepenite si nu mai ating colectorul.

Am scos periile afara am curatat locasul lor le-am pus inapoi si de atunci merge fara probleme are mai bine de doi ani  (periile nu le-am schimbat deoarece nu erau uzate, dupa ochi aveau cam 12mm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mai am idei, am desfacut si pana la scurgerea condensului, furtunul nu e infundat, e uscat fara picur de condens, tevile din compartimentul motor se umezesc, am dat drumul la ventilatie si se simte ca baga putin si pe unde e furtunul de condens, deci nu e infundat nici acolo.

Daca ar fi fost radiatorul din interior de la clima infundat ma gandesc ca nu ar baga aer rece deloc nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!