Jump to content

Vitezometru si Indicatoare din Instrument Cluster cu probleme


tomyro
 Share

Postare recomandată

negraruovidiu

k am inteles, asta nu stiam, dar ce ar avea daca verificat cabluri, senzor, urmatorul pas sa schimb cluster?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Inainte ai avut clima manuala si acum i-ai pus Climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

nu inainte nu am avut nimik, adica basic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Daca e vorba de masina din profilul tau , Skoda din 2001 atunci problema poate fi din ceasuri. Am mai întâlnit ceasuri de Skoda care cădeau aleatoriu, indicau nu indicau, etc. Trebuie înlocuite. 

Ideea e ca in aceste ceasuri se afla si Can , care comunica inclusiv cu unitatea Climatronic.  Daca aceste ceasuri nu "stiu" de Climatronic atunci pot apărea erori false. Eu zic sa iei niste ceasuri de golf 4 care avea si Climatronic,  pui placa de baza in carcasa ta veche originala de Skoda ca sa se potrivească prinderile si zic ca se va rezolva problema ta. Vor funcționa si indicatoarele ca lumea. 

Modificat de Laurentiu Utiu
Edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

se potrivesc de pe golf4? nu trebuie codate ceasurile? am crezutca se fac universale ceasurile si daca ai sau nu optionale este treaba ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu - atentie sa cumperi ceasuri de Golf immo 3, daca mergi pe aceasta solutie - ultima cifra din codul acestora, sa fie 6 sau 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

Am luat ceasurile de pe golful de pe care am luat si clima,asa de imprumut deocamdata dar imobilizatorul opreste masina, trebuie adaptate la mine bag de seama, nu le am la mine sa ma uit si la cifre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. Adaptate ceasurile sau facut immo Off la ecu. 

Dar mai usor adaptate ceasurile caci la modelul tau de ecu se face "manual" immo Off. Dezlipit eeprom, programat si lipit inapoi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

k,intrebare acum daca adaptezi ceasurile la ecu meu ele ar mai trebuii sa mearga la masina donatoare, sau doar le va vedea si ecu meu si ecu original far probleme?

plus ca pt adaptare nu am nevoie si de pinurile de la fiecare cluster???

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

revin, cu rezolvarea, la kilometraj, acum merge ca inainte si acul la benzina sta la locul lui, problema pana la urma era din cabluri, o rozatoare s-a ocupat de ele,am refact cablajul si merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci a fost de cablaj, pana la urma....

Laurentiu - ca sa faca immo off la ECU lui, trebuie desfacut ECU, dat jos eepromul, modificat, reprogramat, etc... deci, nu este asa usor - mai repede adaptezi ceasurile - acum nu mai este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Asta am zis si eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

oricum interesanta faza ca daca le verificam cu multimetrul bazaiau firele adica nu erau perforate de tot si ceva semnal trecea prin ele dar nu deajuns cat sa mearga la ceasuri si am fost indus in eroare foarte mult si asa a coincis faptul ca mergeau ceasurile cand a desfacut masina sa pun clima si dupa ce am terminat,si clima merge, supriza ceasurile nu...:DD

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, atata timp cat mai fac un pic de contact, multimetrul digital le verifica si iti da continuitate - daca bagi un consumator pe ele, nu il ducea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

aia stiam dar ziceam ca este interesant ca si rozatoarea s-a ocupat de ele momentul oportun incat sa ma deruteze

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Sa va uimesc si eu cu ceva. Am un axr din 2003 si intr-o seara am vaz ca nu mai urca apa mai sus de 45 grade. Bun zic clar e senzorul de tem cel cu 4 fire. L-am schimbat si nimk. Zic hopa stai ca e termpostatul blocat pe deschis. Am schimbat termostatul totul ok vreo 3 zile. Dupa 3 zile miros de fum in mers  si ceasurile de la apa si motorina la 0, ba mai mult imi dadea ca fierbe apa. ideea este ca am schimbat si am rescris ceasurile si au mers 1 saptamana si s-a ars al 2-lea rand de ceasuri. A mai patit cineva asta? Unde a gasit promlema poate si la masina mea o gasecs tot acolo.

 

Multumesc. daca sunt explicatii suplimentare 0728077111 este nr meu Bogdan din Bv lasa-ti un mesaj si va sun eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la mufa de la pompa de motorina/sonda litrometrica din rezervor si cele din mufa de langa filtrul de aer inspre aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua! Am un wv passat din 97' si nu imi funcționează turometrul, indicatorul temperaturii apei,indicatorul de benzina si kilometrajul. Daca ma puteți ajuta cu niste sfaturi. Am verificat bornele din spatele ceasului si pe partea dreaptă nu am curent in fise. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ceasurile le-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu acul care indica temperatura apei. Am lasat masina pornita vreo 5 minute si cand m-am intors am vazut acul de la apa pe la 110 grade, am oprit masina crezand ca fierbe apa dar nu era asa, cu masina oprita mi-a ramas acul tot la 120 grade, am pus contactul a urcat si mai mult acul depasind acea linie rosie si s-a miscat stanga dreapta de cateva ori, acum cu contactul pus acul imi ramane dupa acea linie rosie unde e 130 grade. Am incercat sa calibrez ceasurile dar nu revine la normal acul de la apa, tot asa ramane, sa fie oare dus motorasul acela din ceasuri sau trebuie sa desfac ceasurile sa pun eu acul cu mana la "zero" si sa incerc sa`l calibrez iar? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa ceasurile, pune limba la 0 si vezi daca functioneaza ok. Daca nu, trebuie identificat defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, am desfacut ceasurile si am facut ce ai zis tu, am calibrat ceasurile si acum vad ca e totul ok, sper sa nu mai fie probleme doar ca dupa operatiunea asta a inceput sa aibe un zgomot ciudat la directie pe la pompa servo, sa fi facut eu vreo prostie cand am desfacut acel plastic de sub volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ....nu are nicio legatura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, se potriveste sticla de la ceasurile de b5.5 la b5? Ca am vazut ca cele de b5.5 sunt rotunde acolo unde indica apa si combustibilul si parca arata mai bine decat ceasurile de b5 si au si acele inele cromate, si as vrea sa`mi pun si eu dar nu stiu sigur daca se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!