Jump to content

Vitezometru si Indicatoare din Instrument Cluster cu probleme


tomyro
 Share

Postare recomandată

silevasilis

Buna ziua. Poate sa - mi spuna cineva cum se pot verifica traductorii de presiune care actioneaza supapa EGR si turbosuflanta?Ce valori de presiune trebuie sa aiba si cu ce se pot verifica? Exista manometre ce masoara valori de presiune pe minus ? Unde gasesc asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
F l o r i n

Buna ziua. Poate sa - mi spuna cineva cum se pot verifica traductorii de presiune care actioneaza supapa EGR si turbosuflanta?Ce valori de presiune trebuie sa aiba si cu ce se pot verifica? Exista manometre ce masoara valori de presiune pe minus ? Unde gasesc asa ceva?

 

acum, depinde care este problema ta... electrovalvele le pozi verifica si electric si cu VCDS-ul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, stie cineva ce cod are inelul magnetic din diferential/cutie. Am intrebat astazi la doua magazine, unul dintre ele fiind Unix,si nimeni nu parea sa stie despre ce vorbesc.

La mine problema este doar la vitezometru,care indica ciudat,cumva sacadat din 5 in 5 km,iar atunci cand ,sa zicem trec de 100 kmh,si apoi opresc la stop,acul nu mai revine pe 0 ci se opreste la 40 sau 50 sau 60 kmh,nu e tot timpul la fel,ca apoi sa urce in viteza de la acea valoare,ajungand pe autostrada la performanta de 260 pe ora!!!

Am verificat senzorul si mufa acestuia de pe cutie si totul e ok,asa ca am ajuns la inelul magnetic de care cei de la magazin nu stiau,asa ca va rog ,daca stie cineva cum se numeste exact sau un cod de piesa as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in urma caror experimente si teste laborioase ai ajuns la concluzia ca inelul ala se defecteaza in vreun fel, dar te inseli.

Problema ta e clusterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mizez pe acelasi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Multumesc pentru raspunsuri.

Nu sunt priceput in mecanica si cu atat mai putin in testere.

Diagnosticul a fost pus la un service din bucuresti,recunosc ca nu la Porsche sau la Avia,unde dupa ce am mai citit cate ceva pe forum aici,mecanicul nu parea sa fie foarte priceput in interpretatrea  nici el.

Eu stiu doar care sunt simptomele si parea destul de logic ce mi-au explicat ei cum ca inelul din cutie ar fi spart si din aceasta cauza nu ar mai citi corect viteza.

O sa merg cu masina din nou la tester si daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva care sa stie despre ce vorbeste as fi recunoscator.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi astia de ti-am raspuns, chiar stim ce vorbim. ;)

Cauta linistit pe cineva care schimba clusterul si problema se va rezolva.

Logica aluia de ti-a pus simptomul, e de kkt. Lipsa cronica de experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu urmatoarea problema:Acul indicatorului de motorina din cand in cand oscila in bord si m-am hotarat sa scot plutitorul din rezervor sa-l curat. Intr-adevar, era plin de noroi pur si simplu, l-am desfacut din toate incheieturile, curatat etc, am facut o proba cu el scos din rezervor, in sensul ca am conectat mufa si cineva misca plutitorul sa vad dc se misca si indicatorul in bord. Toate bune si frumoase- functiona f bine. L-am bagat la loc am pus conductele, mufa, am sters eroarea aparuta pe vcds, numai ca din nou ma confrunt cu aceeasi problema. Pun contactul(fara motor pornit), urca acul pt motorina si pana se stabilizeaza mai oscileaza un pic ba sus ba jos. In general acul indica bine si ma bazez pe el dar nu mi se par normale acele oscilatii. De la ce ar putea fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plutitorul este ok ? Nu e s[part ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care e spart, se umple si se aseaza la minim, nu oscileaza. Eu asa am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plutitorul nu este spart, este intact, ca si nou mai ale dupa curatare. Cand va referiti la plutitor va referiti numai la piesa acea neagra atasata care culiseaza nu?"Borcanul" acela pe care este atasat plutitorul l-am scos cu totul si l-am curatat. Cd l-am bagat la loc trebuia sa tin cont de ceva? Sa- l umplu cu motorina sau altceva? L-am bagat pur si simplu la loc pt ca motorina era in rezervor aproape pana sus la capac- rezervor aproape plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se baga la loc, doar atentie sa nu strambi tija pe care vine plutitorul (piesa neagra), la montaj - altfel indica aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am strambat o, nu aveam cum, el indica bine 99% numai ca mai au loc acele oscilatii ale acului din bord. Multumesc.

Modificat de cyti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu suspectez un contact imperfect in vreo mufa pe traseul pana la bord.

Saaaaaaaau... sonda defecta. Incearca alta placuta. Pacat ca esti asa departe ca-ti dadeam eu sa probezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema..dimineata imi merge vitezometru dupa vreo 2 km incepe sa oscileze..cu asta încep si problemele motorina nu înregistrată km..sa fie clusteru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, problema este la senzorul de viteza, de pe cutie - intai scoate-i mufa, curat-o cu spray de contacte si vezi daca mai face.

 

daca tot face, problema este la senzorul de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, atunci e sparta coroana magnetica, pe care citeste senzorul.

 

cu VCDS-ul verifica viteza afisata pe Engine si pe Instrumente - cand  nu mai merge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa ce intra in senzor? Coroziune, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat tot ce se poate legat de senzor...tot am citit pe forum toate variantele numa asta legată de coroana nu..de asta mie cel mai groaza..nu stiu cat costa unde gasesc cum o schimb..toata lumea imi zice ca e clusteru..l.am verificat o zis ca e ok apoi eu nu mai stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele intre senzor si ceasurile de bord au fost verificate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da vine pe el 3,8 fara motor pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masa si alimentarea si cel central sunt ok pana la punctul lor terminus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat tot ce se poate legat de senzor...tot am citit pe forum toate variantele numa asta legată de coroana nu..de asta mie cel mai groaza..nu stiu cat costa unde gasesc cum o schimb..toata lumea imi zice ca e clusteru..l.am verificat o zis ca e ok apoi eu nu mai stiu

 

nu e scumpa.... se desface planetara, capacul de pe cutie si se ajunge la el - asta e la Passat, cred ca la Golf 4 e asemanator - o sa verific si iti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!