Jump to content

Vitezometru si Indicatoare din Instrument Cluster cu probleme


tomyro
 Share

Postare recomandată

Ai verificat/curatat mufa de la senzorul ala de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. am cutie automata.. am gasit parca doi sensori... unu sub cutie si alt deasupra(in partea stinga) (care e cel pentru viteza?)

acuma trebuia ori so ridic undeva sau sa scot ceva de deasupra ca sa pot ajunge la ei..

"specialishtii" de la 2 service-uri o zis ca nu se baga.. a ramas sa ma bag eu... dar acuma merge.. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul in discutie se gaseste langa una din planetare. La cutiile manuale e langa planetara stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am si eu o mica problema cu IC-ul. Nu de mult am montat pe masina un kit xenon pe faza scurta. Cand le aprind imi dispar numerele de pe displayul de la ceas si kilometraj. Nu am BC. Interesant este ca nu totdeauna dispare cand il aprind, ma refer la prima aprindere dupa o durata de timp... Daca opresc motorul, sau iau contacu jos si il pornesc din nou isi revine.

Care poate fi problema, si ce asi putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor

Nu stiu daca ati mai intalnit asemenea comportament la 1.9 TDI 130 CP / 2003

Vitezometrul nu mai functioneaza, doar ca nu sta pe 0 ci pe maxim.

A stat asa mort o perioada buna de timp, dupa care si-a revenit pentru putin timp - 1 saptamana.

Acum iarasi a cazut pe partea cealalta.

Ceea ce pare ciudat este ca la schimbarile de viteza, acul pare sa incerce sa faca ceva (usoare miscari de revenire 1-2 mm)

La service au zis ca nu are nimic, ca nu au ce sa-i faca decat sa schimbe computerul de bord.

Mie imi pare mai mult un scurt pe undeva (desi nu revine cand masina e oprita)

La al 2-lea service am primit acelasi raspuns, mai mult, nu mai functioneaza nici martorul de inchidere centralizata dupa ce au umblat la partea electrica.

Sugestia a fost tot sa ma duc la reprezentanta VW sa schimbe computerul de bord.

Kilometraj , turometru, nivel rezervor si celelalte instrumente sunt toate OK.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ramane tot pe maxim si dupa ce opresti motorul, problema e in cluster.

Poate un electronist cu experienta s-ar baga sa verifice placa. Dar cred ca mai ieftin iesi sa pui alt cluster (toata placa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!Am si eu o mica intrebare.Stiti de ce nu-mi apare martorul de la bord ,corespunzator centurii de siguranta nepusa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ca nu e activat. Eu am cluster din 2001, si l-am activat cu Vag-ul. Oricum, nu are nicio legatura cu centurile, ca nu avem senzor in prizele centurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum cateva zile un coleg de-al meu a patit aceeasi problema:

-vitezometru pe 0

-mesaj de realimentare.

Dupa un drum la tester nu i-a aparut nici o eroare. A curatat mufa senzorului de viteza si iar nu s-a intamplat nimic.

Dupa ceva cautari pe forum am verificat daca macar pe climatronic ii indica viteza, dar si acolo viteza era tot zero, ceea ce ne-a dus cu gandul la defectarea senzorului de pe cutie.

Pentru verificare am dat senzorul de pe masina mea jos si l-am montat pe a lui si, asa cum ne asteptam, vitezometrul indica viteza corect.

Partea frumosa a venit in momentul in care am montat senzorul presupus defect pe masina mea vitezometrul s-a comportat normal.

Nu stiu ce fenomen s-a produs, dar dupa montarea senzorului "defect" pe masina colegului simptomele au disparut si acom merge foarte bine.

Concluzia mea este ca, inainte de a schimba instrument cluster, mai bine verificati cu un alt senzor daca aveti aceleasi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fenomen s-a produs, dar dupa montarea senzorului "defect" pe masina colegului simptomele au disparut si acom merge foarte bine.

Contact slab in mufa senzorului. Asa a fost si la mine. Ca sa te asiguri ca nu vei mai avea probleme, trebuia sa scoti fiecare papuc din muf si sa-i cureti. La fel si pinii din senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa fusese curatata

stiu ca si la tine a fost problema asta

am citit tot topicul :))

Modificat de sake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

sunt nou pe forum si am si eu o intrebare legata de o problema cu clusterul la VW Passat 1.9 TDI AJM tiptronic, mai exact cu displayul care afiseaza consumul si vitezele, cateodata dispare afisajul aproape in totalitate, se vede foarte bine cand este mai rece afara si dispare cand se incalzeste in masina, iar vara nu se vede mai deloc. Daca ma puteti ajuta cu un sfat care ar putea fi cauza?

Sorin

MODERATOR: Daca mai postezi acelasi subiect in mai multe topic-uri, vei fi sanctionat !!!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Stie cineva de ce imi face asa indicatorul de nivel motorina? Cand pun contactul si cand il iau. In rest nu face,ca e gol sau plin rezervorul(mai rar :blah: ).Se si aude un click,click,click cand se misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sigur ca stie -

Rezolvarea - da jos clusterul, demonteaza-l si baga spray de curatat contactele in motorasul de la indicatorul de motorina - atentie, sa fie spray cu alcool izopropilic, nu cel cu ulei.

Atentie - trebuie sa stii ce faci...sa nu strici ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Sincer nu stiu nimic despre cluster. O sa ma documentez sa vad cum se desface si poate imi fac curaj intr-o zi. Mersi pentru sfat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu-i bai. Ma suni si o rezolvam online....de la A la Z.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o problema astazi am dat printr-o balta cu partea stanga a mers kilometrajul fara problema apoi am oprit masina si am stationat 15 min cand am plecat dupa loc am observat ca nu mai indica nimik kilometrajul.am citit tot forumul dar mie imi arata cate motorina am in rezervor nu am problema aceasta cu motorina.am desfacut si roata dupa partea soferului mam uitat la senzori de la roata si nu am observat nimik schimbat dar ca erau 2 sau 3 senzori si nu stiu care este acela de kilometraj.poate sa se fi stricat senzorul de la apa cel de la roata sau cel de pe cutia de viteza dar banuiesc ca nu avea cum sa se stricel cel de pe cutia de viteza pt ca nu cred ca are cum sa ajunga apa tocmai la cutia de viteze.sau macar puteti sa imi aratati care este senzorul de viteza de la roata printro poza sa il dsfac si sa ii dau cu un WD40 sau cu vre un spray de contacte.poate nu mai face contact din cauza apei care a intrat acolo.MS :cheers: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deasupra planetarei stanga, pe cutia de viteze. Banuiesc ca manuala masina....

post-30007-0-31802300-1307823599_thumb.p

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor.dar la o jumatate de ora dupa ce am postat mesajul de mai sus de nervi ca nu mai mergea am plekt cu masina in forja si ne uitandu-ma la kilometraj si a revenit acuma sa vedem cat o sa reziste cred ca iarasi pana la prima balta cand o sa intre apa si iara nu o sa mai faca contact cum trebuie.planetara de pe partea soferului sau partea pasagerului?dar cuita este manuala cu 5 rapoarte. :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra planetarei din partea soferului, indiferent ca e in 5 sau 6 rapoarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

E vb de un passat din 98 1.8 turbo, asa am luat masina crezand ca e o nimica toata dar dupa ce am verificat toate sigurantele, am scos si siguranta 15 asa cum mai zice aun baiat pe forum etc dar nimic, nici un ceas nu indica nimic.

In cazul in care cumpar alt bord (ceasurile) trebuie sa fac o resoftare ceva la ecu ? sau sunt plug and play ?

multumesc in avans

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt plug a play. Trebuie facuta adaptarea cu ECU, scrise cheile, etc. Altfel nu-ti va merge masina, deoarece imobilizatorul este in ele.

Problema ta e ca masina e fara CAN....si se gasesc destul de greu clustere pt ele. Cauta cluster cu seria 3B0 919 XXX . Altceva nu merge la tine.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!