Jump to content

Vitezometru si Indicatoare din Instrument Cluster cu probleme


tomyro
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru ajutor. Deocamdata nu mai face. O sa-l las in pace pana se supara iar. Mi-e cam groaza sa desfac iar totul.

Dar la primul semn, il dau jos si refac lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa ma bag si eu aiurea in ciorba :).

Asa ca imi voi spune parerea mea si atat: am mai citit pe forum cazuri in care IC-ul o lua razna uneori. Problema era de la conectorii IC-ului cum a spus si dem3ntor, care din cauza masei mai mari pot pune probleme (am mai vazut si conectori fixati numai prin presare). Verifica toti conectorii IC-ului (atat din eterni cat si cei interni, adica conectorii din interiorul carcasei de plastic, bineinteles daca este cazul).

Numai bine si spor la rezolvarea problemei ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dem3ntor : nu mai induce oamenii in eroare cu informatii gresite; repet, riscurile sunt destul de mici daca stii sa lucrezi cu statia de aer cald; ca in reparatia gsm se intampla des si multora sa le crape compomentele la relipire sau schimbare nu are nimic de-a face cu operatiunea in sine ci cu tehnicianul care o executa; daca vei merge cu bordul intr-un service gsm care incepe cu "riscul e mare" si termina cu "ne scuzati, se mai intampla si la altii", asta este !

Sentintele de genul asta sunt similare cu cele din mecanica conform carora daca desfaci motorul sa schimbi garnitura de chiulasa nu va mai merge niciodata ok motorul.

Nu vad cum asi putea manifesta intelegere pentru prestatori de servicii de acest fel; si eventual sa mai si platesc mult si sa zic saru'mana la sfarsit !

+ substanta activa in componentele "Flux" este colofoniu=sacaz; si efectul ei este cu atat mai scazut cu cat este mai diluat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, nu va certati. Fiecare aveti dreptate in felul lui. Dar asa cum spune si Adi, 99% depinde de mana care executa lucrarea. Eu am vazut multe telefoane reparate in acest mod, si n-au avut probeme. Dar oricum, daca ajungi la asa ceva, ti-e totuna ca se strica, sau ramane cum e. Tot nu merge.

Shman, sa stii ca ma gandesc tot mai mult la mufele alea. Azi am avut mult de umblat cu masina si n-are nici pe dracu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

B-52-JGP,

SAL AM SI EU UN BORA DE 1.6 Motor AUS din 2001.....recent cumparat

Te rog sa-mi spui ce e de facut daca BC a ramas blocat adica indica tot acele valori.

MERCI

Modificat de c o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In primul rand trebuie sa faci o diagnoza a instrument cluster-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Sunt nou pe acest site,si imi cer scuze k nu pot posta un topic pe johnny_badboy ,dar am o problema grava la passat-ul meu b5_5,an 2001,highline,131cp:la bord,se sting si se aprind luminile,se blocheaza acele,si lcd-ul cu consum instantsi temp(cel rosu),practic,bordul meu da discoteca ,si nu mai stiu ce sa fac!ajutor va rog!!! am luat masina sh acum 1 luna.multumesc anticipat!

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema .. vitezometru merge doar cand vrea el .. si nici consumu si nici pilotu automat ..

am facut o diagnoza si mi-a aparut vehicule speed senzor .. am sters-o nu a mai aparut dat tot asa face

are idee cineva pe unde e situat .. am inteles ca ar fi pe cutia de viteze..

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu nefunctionarea vitezometrului si cu indicatiile eronate ale indicatorului de motorina (combinat cu aprinderea/stingerea becului de la motorina aiurea) am patit-o dupa ce mi-am spalat motorul.

Problema a fost din cauza jetului indreptat spre senzorul de pe c.v.

Am demontat mufa lui, am dat cu spray de contact, am pus la loc si a functionat si functioneaza in continuare.

Am crezut si eu ca mi s-au dus ceasurile atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc moderatorului care mi-a mutat postu .. nu am gasit ..

poate cineva sa posteze unde e situat senzoru de pe cutie .. are rost sa ii dau cu spay sau sa cumpar altu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu in toamna aceeasi chestie. Uite mai sus la postul 12. Din moment ce au picat si altele in afara de vitezometru, eu zic ca nu e de la speed senzor. Are ceva lipituri reci placa din cluster. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mi-a dat pe diagnoza senzor speed dar am sters si nu a mai aparut .. si cred ca consuma se trage tot de la vitezometru ... maine ma duc la service sa il schimbe l-am comandat 85 de ron pe HELLA. va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat azi ,, pana acum toate ok .. 3 minute a durat sa il schimbe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din cate am inteles pe cutia de viteze speed-sensor-ul este localizat langa planetara de pe partea soferului. In urma verificarilor la fata locului am descoperit ca acolo sunt de fapt 2 senzori: unul cu 4 si respectiv 3 fire mufa.

Care din el este cel care da viteza?

Si o data cu nefunctionare sau functionarea in mod defectuos nu mai functioneaza corect indicatorul de motorina (cel de langa indicatorul cu temeperatura lichidului de racire) si/sau computerul de bord?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca problema vine de la senzorul de viteza de pe cutie. Uite aici care e senzorul.

Aceeasi problema am avut-o eu in toamna dupa un drum mai lung. Nu era de la senzorul ala. Probabil am lipituri reci pe placa de la cluster. De atunci insa, n-a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns!

Sa inteleg ca daca sensorul de viteza de pe cutie ar fi defect nu ar mai functiona vitezometrul, nu s-ar mai inregistra kilometri si BC-ul nu ar mai putea calcula viteza medie fara alte implicatii asupra indicatorului nivelului de motorina.

Din ce m-am mai documentat pe forum legat de functionarea necorespunzatoare a indicatorului de motorina se pare ca nu exista vreo corelatie intre senzorul de viteza si indicatorul de la motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Daca te uiti in postul 12, o sa vezi cum mi-a facut mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi mi-a facut iar la fel. Exact acelasi comportament haotic. Imi scria inclusiv BITTE TANKEN.

Asta dupa ce am schimbat ambreiajul si a cam curs lichid de frana din cilindrul receptor in senzorul de viteza. Am scos mufa, am demontat-o bucati, am curatat papucii cu smirgher, am dat cu spray de contacte din abundenta atat pe ei cat si in senzor, ca sa scot orice urma de lichid de frana. Acum totul e normal.

Deci cocluzia ar fi ca daca semnalul de la senzorul de viteza nu exista, sau nu e destul de corect, o iau razna atat indicatorul de viteza cat si indicatorul de nivel combustibil si martorul de rezervor gol (cel putin la cluster Moto Meter).

se pare ca nu exista vreo corelatie intre senzorul de viteza si indicatorul de la motorina.
Deci se pare ca totusi exista o relatie intre ele. Nici eu n-am vrut sa cred, dar am constatat ca e asa.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut..

Am si eu exact aceiasi problema care a aparut din senin:

- Speedometru - mort

- Indicator Kilometraj - inghetzat..

- la acelerare/frinare/sau in cotituri - indicatorul de nivel pt benzina nu mai e stabilizat

in rest parca merge tot.

credeam ca sa dus senzoru de pe cutie.. surpriza: la scanare imi arata viteza

la testarea indicatoarelor nu au fost probleme..

si inca ceva.. inaintede a face scanarea erau 297.0 parcursi(sub numarul total de km)... dupa scan cind am ajuns acasa erau deacuma 298.6

aveti ceva ideei?

Modificat de alecszaharia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare n-o sa-ti dea eroare. Si senzorul nu prea se duce. Doar se oxideaza mufa. Atat mama cat si tata.

La testarea indicatoarelor normal ca merge totul struna, doar clusterul nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic stau si ma gindesc(poate ma greshesc.. nu am exp. in domeniu..).. daca era problema in mufa(mama/tata)... atunci la testarea vitezei avea sa am ceva eronat.. nu??

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior! Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Deloc. Testarea ce o faci cu vagcom, testeaza fara vreo legatura cu senzorul de la cutie.

Si spun asta pentru ca mi s-a intamplat si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaa.. o sa verific.

multumesc mult!!!

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior! Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi la scanare indicatoarelor de bord am primit o eroare..( am deschis ochii mai bine.. :banghead: )

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation

aceiasi eroare am primit-o si la scanarea blocului comfort..

sa fie un fir rupt pe CAN pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza.. asha cum a murit... exact asha sa pornit.. si merge tot ok.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!