Jump to content

Discuri de frana BREMBO MAX


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Iti trebuie 280.

Cel mai simplu comanzi dupa VIN sau exact dupa model si motorizare.

 

In mod normal placutele se schimba odata cu discurile. Cat de curand le-ai schimbat?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa incerc si eu  brembo MAX, cu placute ATE Cod: 13.0460-7111.2

 

a mai incercat cineva asa ceva?

 

tin sa mentionez ca folosesc frana doar atunci cand e nevoie, din cand in cand imi mai place sa conduc si sportiv, de aceea inclin spre brembo MAX (cele cu striatii), avand in vedere si aspectul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok,dar singura problema este ca iti uzeaza placutele mai repede.

Eu am pe masina Brembo Maxx cu placute Brembo si urmatorul schimb o sa imi pun si eu placute Ate cu speranta ca vor tine ceva mai mult ca placutele Brembo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TurboDIesel

pe viitor trebuie sa schimb discurile si placutele la masina din semnatura si trebuie sa aleg intre discuri ate cu placute ate si discuri brembo maxx cu placute brembo; care ar fi mai bune?(performante, durata de viata, calitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate pereche sau Brembo Maxx cu placute Ate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

  Salutare tuturor !

                    

          Pana la urma a incercat cineva discuri de frana Brembo Max cu placute Ate ? Si daca da, cum s-au comportat ? Citisem tot pe forum ca nu prea sunt ok pe ploaie si ca lasa mult praf de la placute pe jante/capace.

 

  Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul de fata am brembo maxx si placute ate si nu am ce sa reprosez combinatiei.

Franeaza perfect,nici macar un zgomot,nu exista deosebiri la franare umed/uscat.

Placutele o sa tina mai putin ca la discurile normale,este adevarat ca exista o cantitate de pulbere si praf negru mai mare ca la discurile normale dar nu ma deranjeaza cu nimic.

Inainte am avut brembo maxx si placute brembo si combinata a fost ,,fara greseala'' dar parca sa zik ca placutele brembo sunt mai moi ca ate si durata lor de viata este putin mai scurta ca la ate dar avantajul este ca protejeaza mai bine discul si el are o durata mai mare de viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am achiziționat și eu pentru un golf 4, un set de discuri brembo max, față și spate și plăcute textar, sper sa fie ok combinația, revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

A folosit cineva discuri Brembo HC cu placute Ferodo Premier? Eu vreau sa le montez la Skoda Octavia 2, 1.9 TDI.

Ma intereseaza ceva impresii-zgomot, franarea, uzura(si la placute si la discuri).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nush cum draq aveti voi probleme cu ele ca eu sunt la setul de placute cu numarul 2,discurile sunt destul de uzate (au inceput sa nu se mai cunoasca striatiile),nu am tinut cont de balti sau la spalatorie sa nu puna jetul pe ele imediat cum intru.....SI NU AM PROBLEME DELOC.

Am pus frana si la 160 km/h si masina franeaza lin fara trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discurile fata ovalizate la masina din semnatura. Anul trecut fiind ovalizate si aproape noi , le-am luat la strung . Dupa nici 5000 km s-au ovalizat din nou. Ce discuri imi recomandati sa nu se mai ovalizeze?

Merg normal cu masina, franez destul de incet mergand preventiv (am 2 copii mici).

Ma gandeam sa iau Brembo max , sperand ca fiind sport sunt mai rezistente ...

Ce imi recomandati ? Brembo max sau brembo normale ?

Modificat de ryky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La masina din semnatura trebuie sa schimb discurile spate , in viitorul apropiat urmeaza si fata. Intrebarile mle dupa ce am citit toate paginile : 

 

Discurile PERFORATE  au durata de viata mai mica ? Se ovalizeaza mai repede ?  ca cele DOAR cu STRIATII ? 

 

As merge pe modelul perforat ptr aspect , arata mult mai bine , am daytona pe masina si cred ca s-ar vedea interesant.

 

Eu cred ca voi imperechea discurile cu placutele de la aceeasi firma , cu toate ca placutele de pe spate sunt Ate si au doar 300 km.

 

Ce recomandati perforat sa fie si fata si spate modelul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu mi-am montat pana la urma discuri si placute Brembo normale si, dupa 7600 de km ovalizate...nu stiu ce sa mai zic

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiCC: Discurile mele originale (piesa originală e ATE) aveau 113 365 km când le-am schimbat, din care vreo 70 000 cu plăcuţe Mintex M1144. Nu se ovalizaseră, aveau uzură (buză) mare, nu trepidau, nu făceau probleme. Am pus Brembo Max (striate, neperforate).

 

Discurile perforate sunt întotdeauna mai puţin rezistente decât echivalentul lor stock. Perforaţiile, la o plăcuţă modernă care nu emite gaze când se încinge, nu te ajută. Fabricanţii le fac perforate din motive de reducere a greutăţii şi de estetică.

 

Discurile perforate de fontă -spre deosebire de cele racing cu suprafaţa activă din oţel şi cu miezul de aliaj uşor- au prostul obicei să se fisureze pornind de la perforaţii, mai ales când sunt încălzite repetat şi nu au timpul să se răcească: serpentine, mers bară la bară etc.

 

Discurile striate au şi ele păcatul lor, rod mai repede plăcuţele. Dar, ştiind că un set de plăcuţe bune nu e excesiv de scump, sunt o opţiune mai bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns baieti.

 

Acum intrebarea magica , sa merg pe discuri OE cu placute gen ds2500 redstuff sau pe tot OE. Diferenta de pret intre OE si cele gen brambo max ate power EBC etc nu este semnificativa iar daca rezultatul ar fi unul peste cel OE as merge varianta "reising" .Ceea ce nu m-a facut pana acum sa aleg alta varianta decat cea OE este faptul ca pana acum , la nici o masina nu m-au dezamagit franele , insa astea de pe cc sunt slabe , poate ca e si masina grea , habar n-am ... si n-am vrut sa-mi asum un risc gratuit.Adica sa dau aprox 500Euro dupa care sa-i arunc la gunoi.

 

In concluzie : Discuri + placute OE ?

                      Discuti OE + placute "reising" ?

                      Discuri + placute "reising" ?

 

Eventual firme testate de voi.

 

P.S. 

 

Ideea e ca imi trebuie o imbunatatire a sistemului de franare nu doar schimbare , daca era doar schimbare mergeam direct , fara nici o ezitare pe OE.

 

P.S. 2 

 

M-am gandit si la un BBK insa sunt doua probleme , frana electro mecanica/magnetica de pe spate care nu imi lasa decat alternativa kitul de R pt spate care sunt foarte rrare rare si la un un pret aberant , iar pt 200 de cai nu-si are rostul upgrade-ul la BBK. in situatia data , nici nu intra in discutie o marire de putere ca investitia in BBK sa-si aiba rostul intrucat nici acum nu o pot opri.

 

Cheers

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul, atâta vreme cât e din fontă, nu duce la vreo diferenţă majoră în forţa de frânare faţă de disc OEM. Poate să fie striat, neted, turbo-ventilat şi orice altceva, cât timp are diametrul OEM şi fonta ca material de construcţie, nu simţi diferenţa.

 

Materialul de fricţiune e totul în astfel de situaţii - îţi trebuie o plăcuţă cu coeficient de frecare ("miu") foarte bun. În al doilea rând îţi trebuie cauciucuri foarte bune.

 

Dintre producătorii obişnuiţi, ale căror plăcuţe nu costă de parcă ar fi făcute din aur, Mintex şi Ferodo au plăcuţe foarte bune, semi-metalice (şpan metalic în materialul de fricţiune). Despre EBC se spun şi bune şi rele. Hawk şi Pagid, favoritele în ţările anglofone, sunt mai greu de găsit la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , deci cu alte cuvinte sa merg pe discuri OE cu placute mai "dure".

 

Am sa merg pe discuri OE si una dintre variantele de placute enumerate de tine mai sus. Eventual am sa rog pe cineva sa-mi trimita de dincolo.

 

Insa , un disc nu ar trebui imperecheat dupa compozitia placutei ? Adica e compatibil un disc OE cu o placuta "dura" ? Adica daca iau placute ferodo de exemplu , nu ar trebui sa iau si discuri ferodo ? 

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai sus: cam orice disc "echivalent OEM" e tot fontă.

 

O plăcuţă semi-metalică va roade ceva mai repede din disc, dar în condiţii normale de utilizare discul va ţine cel puţin 100 000 km. În condiţii mai puţin normale (track day), poţi rămâne fără ferodou după numai câteva ture de circuit.

 

Împerecherea materialelor de fricţiune între ele e necesară numai la curse, cu piese specifice: disc cu suprafaţa de oţel, aliaje exotice sau carbon, plăcuţe calculate pentru temperaturi mari, 500-700°C, care necesită preîncălzire. Cu aşa ceva oricum nu poţi merge pe stradă, fiindcă la temperaturi normale nu frânează aproape deloc.

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la octavia I 2005 care e firma OEM de discuri de frana? M am cam hotarat pentru discuri Zimmermann cu placute TEXTAR/FERODO.

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Stie cineva, cand ajung la minim discurile Brembo Maxx? Cand dispar striatiile sau ar fi cazul sa ma uit si mai devreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le masori cu un micrometru, daca ai discuri de 256 pe fata grosimea minima este de 19 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca asa se face, dar vroiam un reper vizual cand ar fi cazul sa le masor , sa nu ma chinui din mm in mm. Cine are discurile astea stie la ce ma refer.

 

LE: Am gasit raspunsul pe site-ul lor: One of the Brembo MAX grooves has been specially designed to permit a direct, rapid check on brake disc wear. When this groove is no longer visible, the recommended minimum thickness level has been reached; an indication that users should replace the worn disc. Even so, the braking system will still continue to function thanks to the remaining grooves. A similar wear indicator groove, positioned exactly opposite on the internal disc braking surface, ensures that the disc is perfectly balanced.

 

post-78298-0-51927100-1453988663_thumb.j

 

 

Modificat de maxi8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mergi mult si bine si dupa disparitia striatiilor.

Masori discul si daca este sub cota minima de uzura...atunci faci schimbarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
techmaster34

buna colegi.Am citit pe aici de discuri si plăcute.Eu am schimbat pe spate chiar dupa ce am adus masina din De in 2008 .Am pus discuri Brembo si plăcute Bosch.Pana acum Ok.Am zis sa schimb lichidul de fran(neschimbat din 2012) si am rupt aerisitor in spate pe stânga.Acum astept piesa noua am luat pe Trw.La restul etrierilor curatat,spălat si culisele si gresate,garnituri schimbate.Am vazutca pe fata pe partea dreapta discul pe margine are  1cm care are rugina nu este neted.Am sa schimb discurile si plăcutele.Pe stanga placuta mai are foarte putin si ajunge la senzorul de uzura.Cand se aprinde in bord jos cu ele.Acum pe fata va întreb ce combinatie e mai buna?Pe discuri clar ca vor fi Brembo Maxx dar plăcute am văzut păreri ca sa pui Trw,alti Ate,as vrea mai moi aa pun plăcute de 2ori pana schimb discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!