Jump to content
Sign in to follow this  
BogdanC-

Noul Audi S3

Recommended Posts

tzucul

Potoliti-va ca nu ramane BMW in urma...oricum sunt in fata celor de la Audi,fara suparare.Cand o sa apara M1 atunci o sa il compari cu S3 in nici un caz nu il compari cu 130i.

Edited by tzucul

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorrocs

Pacat ca ii lipseste DSG (S-tronic) :) Combinatia turbo+dsg+4Motion ar fi fost extraordinara... stiu de problemele tehnice ce nu permit o astfel de configuratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOOM

Am citit si eu pe forum la BMW sa vad ce pareri au altii despre S3 si cei care sunt deschisi recunosc ca e o "racheta".Mi se pare ciudat ca unii de acolo baga Opel si VW la aceasi categorie care in general nu merita luata in discutie nefiind premium.Despre Audi parerile sunt impartite.

Offtopic. Recomand tuturor sa citeasca topicul de la "discutii pe margine"- Pitesti buricul romaniei . Nu va pot descrie in cuvinte ce e acolo ...oricum eu am stat cam o ora si am ras incontinuu. Chiar e pacat pt posesorii si fanii BMW ca exista unele specimene care ii trag pe toti in jos rau de tot. :)

Edited by DMY

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorrocs

Imi cer scuze de offtopic dar pentru a exemplifica ce a zis DMY mai sus, citez:

"Hai sa va spun ceva,ceva ce nu pot uita,marefer la niste vorbe,eram in primavara anului trecut,m-am dus in targ ,in targ al intalnesc pe tatikul bmwurilor e30 din Pitesti cu un e30 galben ca lamaia in targ,dl. Doru al cheama,bmwul era parcat intre diferite marci de masini dina stea de ..oameni seriosi:),al salut si incep sa admir.....pe sacalul galben:),si dl. Doru face 10 m in spate si imi spune uitate un pic la el,uitate in ''ochii'' lui cum te priveste,uitatea si tu la el si la celelalte.......masini si al bufnea rasul,si tot repeta in continu uitate la el cat de smecher este,si imi spune ''astea au fost moartea mea din 1990 si pana in prezent,asta e masina de bagabont frate,toti bagabonti de cartier sunt morti dupa ea,toate bagaboantele de cartier,asta e masina bengoasa frate,uitate la el cum te priveste'' si ai da asa o palma pe capota de drag,am avut ocazia sa merg cu el tot in acea primavara intr-o sambata dupaamiazacu alt bmwu al lui un e30 coupe cabrio rosu ,borbet ,tobe alea alea recaro,cand m-am susit in el si am tras usa aceia solida fara rama....si am plecat la drum,incepeam sa rad singur:),nu imi venea sa cred toata lumea intorcea capul dupa el,fiind samabata seara treceau grupuri de fete tinere pe trotuar si in ciuda varsteai de 46 de ani este un macho si nu ezita sa opreasca decapotabila langa trotuar si sa spuna''frumos fund ai gagiko,nu vrei sa te duc acasa?hai nu mai fi timida...''iar acum Dumy zile tu mai departe despre dl. Doru ca tu esti vecin cu el si al vezi foarte des,zile cum este el cu cu cel mai bengos e30 din pitesti cu rotile lui imense,super late ,super titanul negru,zile cum e cu muzica la maxim,zile cum merge cu balerinele in el,blonde,brunete,roscate,zile tu Dumy ca le zici bine fratioare :twoup:"

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOOM

E tot topicul e interesant de citit...oricum nu ar fi corect sa se inteleaga ca aceea este o discutie frecventa pe forum la BMW.Toti cei de pe acolo s-au distrat copios pe seama inculturii si prostiei user-ului respectiv.

Ontopic.Totusi costa cam mult S3 fata de GTI de exemplu - desi impart motorul. Adica la R32 hai sa zicem ca diferenta se justifica oarecum pt ca e V6. Sincer sa fiu chiar sunt curios sa aflu daca odata cu aparitia lui S3 - care banuiesc ca are alta turbina (astept sa ma corectati daca nu e asa) vor aparea si noi posibilitati de tuning pt motorul de GTI ( 2.0 TFSI) :beerchug:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanC-

Motive de cosmar pentru bavarezi:

http://www.wheels24.co.za/Wheels24/News/0,...1522144,00.html

http://www.cartype.com/page.cfm?id=1055&alph=ALL

http://www.germancarblog.com/2006/02/audi-...-confirmed.html

Sa speram ca proiectul mai este de actualitate.

Cat despre comentariile admiratorilor BMW...ma abtin. Haideti sa ne rezumam la discutiile despre S3.

Desi diferenta de pret este semnificativa, cu tot respectul fata de proprietarii de GTI, S3 va fi net superior la calitate si la performante, chiar daca motorizarile se aseamana in anumite privinte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Domnule de la Porsche Romania ce nu intelegi ca S3 se bate cu M1 si nu cu 130i?Ce este asa de greu de inteles?Vad ca ai dat link-uri cu S3 dar da si link-uri unde se specifica cu cine se bate S3,acolo nu scrie nici unde ca il are rival pe 130i.Sunt admirator BMW pentru ca am ce sa admir si in acelasi timp sunt admirator de Audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanC-

De acord cu dvs., daca imi spuneti ce concurent bavarez ar avea un eventual model RS3. Ambele variante, si M1, si RS3, sunt deocamdata incerte, desi au existat declaratii cum ca se vor fabrica intr-un viitor apropiat. Personal, tind sa cred ca nu se vor mai fabrica, deoarece s-ar oferi la un pret hilar pentru o masina din clasa compacta, iar costul productiei ar fi prea ridicat. Atat S3, cat si 130i, sunt varf de gama sportiva pe modelul lor la ora actuala, au exact aceeasi putere, aproape acelasi pret, prin urmare eventualii clienti vor oscila foarte corect intre cele 2 modele, deci nu vad de ce va suparati.

Promit sa nu ma mai leg de bavarezi, putem continua discutia ontopic in conditiile astea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
d-rive

Parere personala , Audi este Audi si nu se poate compara cu BMW , fiecare dintre ele ofera ceva diferit , transmisia integrala de la Audi nu poate intra in competitie cu nimic 4x4 pur si simplu Audi e cel mai tare , la BMW sunt alte lucruri care la fel nu pot fi comparate cu nimic , masinile astea sunt facute pentru cei ce iubesc Audi . ( punct) si pentru cei ce iubesc BMW. (punct) sa le compari nu prea se poate , fiecare dintre aceste doua firme e un mit , Audi prin istoria sportiva cu Quattro iar BMW a repurtat si el o gramada de victorii in DTM etc. e greu sa le compari , fiecare dintre cele 2 e pur si simplu cea mai buna si asta in acelasi timp , asta mi se pare mie extraordinar asa ca daca nu poti sa le compari sa inceapa competitia :salut:)) intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zGb

tot timpul au existat si vor exista discutiile m vs s/rs ... unii ca e corect m vs s altii ca e m vs rs...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tazzz
Desi diferenta de pret este semnificativa, cu tot respectul fata de proprietarii de GTI, S3 va fi net superior la calitate si la performante, chiar daca motorizarile se aseamana in anumite privinte.

Parerea mea ca asemanarea intre motoare tine doar de denumire si de tipul de injectie....desi FSI VW si FSI Audi nu mai inseamna acelasi lucru de vre-un an doi incoace....dincolo de asta motorul e lucrat destul de tare la partea mecanica.....Daca Bogdan are acces la Etka cu ultimele up-date-uri sa ne zica si noua daca difera codurile de piesa la pistoane, bloc, biele,etc.

Cat despre rivalitatea BMW/Audi....eu ma bucur ffff tare.....Sunt fan BMW si Audi. Si Bangle nu a rreusit sa distruga Motorsportul inca.....Singura treaba nasoala la S3 e ca probabil are motor transversal=>4Motion cand e asa misto Torsenul.....Dar ne vom impaca cu aceasta idee :P

Off-topic.Seria 1 mi se pare degeaba.....BMW a pierdut multi fani incercand sa acopere niste sectoare de piata pe care pana acum cativa ani le disconsiderau complet. Inca o dovada ca au ajuns economistii sa proiecteze masini...BLEAH!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris

Am gasit niste poze interesante

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian@revo
Ontopic.Totusi costa cam mult S3 fata de GTI de exemplu - desi impart motorul. Adica la R32 hai sa zicem ca diferenta se justifica oarecum pt ca e V6.

Uite, cam acestea ar fi diferentele intre motorul de pe S3 si cel de pe GTI.

Compared with its starting version with an output of 147 kW (200 bhp), the 195 kW (265 bhp) engine of the S3 fundamentally represents another evolutionary leap. Pistons with stronger pins and new rings as well as reinforced connecting rods with new bearings transmit the powerful forces to the crankshaft. The cylinder block has been reinforced at the main-bearing pedestals and the main-bearing cap.

The cylinder head consists of a new, extra-lightweight aluminium-silicon alloy that exhibits high temperature resistance and strength.

The exhaust camshaft timing and the high-pressure injectors with increased cross-section have been adjusted to accommodate the increased power output.

The new turbocharger has a larger turbine and compression rotor than the basic unit. Its cast steel casing – produced as a single piece including the manifold – withstands exhaust gas temperatures of up to 1,050 degrees. The turbocharger generates a boost pressure of 1.2 bar instead of 0.9 bar on the starting version.

An intercooler drastically lowers the temperature of the compressed air, thus increasing the amount of air that is necessary for combustion. Both its housing and the mesh through which the air passes are made from aluminium; the depth of the mesh has been increased, resulting in considerably greater efficiency. The intercooler is capable of an air throughput of up to 850 kilograms per hour or, put another way, over 650,000 litres of air.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOOM

Da ..se pare ca exista ceva diferente...desi raman la parerea ca nu prea e rentabil de luat S3 de nou(poate mi se pare mie dar daca nu esti fan 100% ca sa nu conteze banii e destul de scump).Sunt curios cand voi vedea unul pe strada ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Pai domnul de mai sus se lauda ca si-a comandat unul si trebuie sa ii soseasca in ianuarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian@revo

Domnu' nu se lauda, doar a facut un copy-paste cu diferentele intre cele doua variante de tfsi.

Cat despre pret, intr-adevar nu este mic, dar la fel costa si concurentul 130i, in timp ce un r32 nu este mult mai ieftin daca tinem cont si de accizele datorate motorului mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOOM

Pai felicitari posesorului de S3.Sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine probleme.Cat a costat cu totul?Oricum banuiesc ca nu ai luat-o doar pt performante pt ca exista multe variante la banii aia sau chiar mai putini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian@revo

Adevarat, exista la acesti bani masini mai performante si cu potential de tuning mai ridicat, iar cand spun asta ma gandesc la cele doua bestii japoneze: Evo IX si Wrx Sti.

Problema este ca ele stiu sa faca doar un singur lucru (pe care il fac extrordinar) si anume sa mearga repede. In rest eu nu le-am putut gasi alte calitati.

Asa ca in cele din urma am optat pentru S3 care mi se pare o masina mult mai inchegata si mai apropiata de nevoile mele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
R4z

cea mai tare masina "money can buy" in momentul asta ... sunt de-a dreptul socat ce pot sa faca cei de la audi in pretul asta (30.000 EUR aprox CIP) + ce mai pui pe ea .... senzational, ma aplec in fata AUDI si nu pot decat sa sper ca intr-o zi sa-mi iau si eu una :banghead:! Azi cand am vazut pe configurator la audi.ro ca se gaseste S3 m-au luat fiorii ... RS4 e nava spatiala, S6 e dementza, S8 e un corespondent al Titanicului pe sosele (dar nescufundat) .. dar S3 e altceva, si la un pret bun !

Domnilor, sa ne bucuram ca avem un membru viitor posesor S3 si ca va veni cu impresii (imi amintesc ce ma mai entuziasmam cand astepta Andrei RS4 masina :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
driver_tdi

Am facut putina "curatenie" aici si am modificat si titlul pentru a nu mai da nastere la alte discutii.

Va rog sa nu mai deviem de la subiect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Sper sa fiu la subiect. Ce dotari ti-ai pus pe masina? Si daca se poate, de unde ai comandat-o de iti vine asa devreme? Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian@revo

Nu mi se pare ca vine foarte repede. Am depus comanda pe la mijlocul lui octombrie 2006 si va veni undeva pe la sfarsitul lui ianurie 2007 (spun ei, d&c oradea). Ma rog, este un model nou deci termenul este acceptabil.

Multe optionale nu i-am pus deoarece echiparea de serie este destul de bogata, include xenon, jante 18", climatizare automata, etc.

Eu i-am mai pus doar tapiserie din piele silk nappa, vopsea neagra pearl effect, volan sport cu baza plata, un sistem audio ceva mai performant si alte mici maruntisuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
superalfi

bravo!

felicitari pentru alegere! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Daca esti nerabdator, uite cateva poze cu S3-ul in culoarea ta.

net13sr2.jpg

net14jr4.jpg

Cand ar trebui sa ti se livreze masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian@revo

Sunt intr-adevar nerabdator, dar ca sa fie asteptarea mai usoara incerc sa nu ma gandesc la ea :D

Merci pentru poze, am tot cautat pe net poze cu S3 negru dar nu am gasit.

Si pentru ca vorbeam de cautari pe net am gasit asta:

Autobild.de - S3 vs 130i vs R32 vs Mazda 3 MPS vs Focus ST vs Astra OPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri