Jump to content
Sign in to follow this  
BogdanC-

Noul Audi S3

Recommended Posts

BogdanC-

Se anunta deja venirea noului Audi S3, cu motorul 2.0 TFSI impins pana la 265cp (1.2 bari in turbina!), si, bineinteles, Quattro. Pe scurt, 0-100 km/h in 5.7 sec si viteza maxima 250 km/h limitata electronic.

Detalii aici: http://www.globalautoindex.com/news.plt?no=1511#

Pareri? Poate sunt rautacios sau exagerat, dar eu zic ca BMW ar trebui sa-si retraga tentativa de hot hatch numita 130i de pe piata de indata ce apare S3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
negoctav

Eu zic ca este un concurent redutabil,mai ales ca posibilitatile de tuning sunt mai multe si ai putin costisitoare decat la BMW.

E adevarat ca si Bmw-ul are un motor cam la acelasi nivel de putere dar este aspirat...

Eu cred ca vor fi doua grupuri: cei care iubesc BMW-urile(si sincer nu cred ca isi vor lua 130i pentru ca pentru cativa bani in plus iei o seris 3) si cei care iubesc hatch-urile de la VAG (si se vor orienta catre Audi).

Pun pariu ca Audiul se va vinde foarte bine,mai bine decat concurentul bavarez!

Acum BMW-ul din punct de vedere tehnic este o masina foarte reusita, are performante foarte bune, trenul de rulare este excelent, tractiunea spate da un plus "de distractie" si dupa cum se stie in ultimii ani nu mai pune probleme cum o facea odata cand nu avea nici un sistem electronic, metrialele folosite sunt de cea mai buna calitate si asamblarea este la nivel inalt,dar totusi eu (cel putin) o vad ca o struto-camila , o aratare.Adica este ceva fortat in designul acestei masini si nu cred ca sunt singurul care crede asta.

Audi-ul are un motor f performant(cu posibilitati foarte usoare de tuning), un tren de rulare execlent, o tractiune integrala de care nu mai are rost sa amintim si multe calitati la care poate tine piept BMW-ului.Iar designul este "corect" (ca sa spun asa),a evoluat de-a lungul timpului si a ajuns acum sa fie un hatch superb, serios , fara revolutii stilistice.

Asta este parerea mea si cred ca multi sunteti de acord cu mine.

:prayVW:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

BMW au sa monteze noul motor turbo care e montat acum pe 335Ci pe seria M1 asa ca nu poti sa spui ca BMW isi roade unghiile de ciuda.BMW 130i il compari cu A3 3.2 daca vrei dar nu cu S3 la fel cum se compara noul rs4 cu vechiul M3 pe undeva pe aici.Am impresia ca la lansarea noului M3 audi-ul va avea ceva probleme mai ales ca se anunta un motor turbo de mare putere pe BMW.Eu recunosc sunt fan BMW si parerea mea ca BMW la capitolul sport sunt peste Audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexrosiu

De acord cu tzucul, o comparatie corecta ar fi cu un M1. Ca performante. Ca look (exterior sau interior), A3-ul este dupa parerea si gustul meu cu ani lumina inaintea seriei 1, pe care o vad ca o masina de femei cu fitze si fara prea multe informatii. Pentru mine, BMW inseamna seriile 5, 6 si mai ales 8.

In general, nu cred ca isi roade cineva unghiile. Piata este matura si impartita dupa preferinte, gusturi, pasiuni. Oricum, putina concurenta nu strica. :Driver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Mda de acord si eu cu Alex,seria 1 este ptr femei,mie oricum nu imi place.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc
Pentru mine, BMW inseamna seriile 5, 6 si mai ales 8.

clar!! este peste 6 la orice capitol. mai putin primul serie 6 . dar si serie 3 plac ochiului;)

imi place mult S3 asta nou. si primul S3 a fost foarte frumos. ceva de RS3 stiti? sunt curios cand va aprea primul S3 pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanC-

Cu parere de rau, gresiti. S3 se compara cu 130i, viitorul M1 cu viitorul RS3.

Ca handling, 130i s-a dovedit destul de slab in viraje, fiind si sub Golf R32 (vezi TopGear) atat pe circuit, ca si la capitolul spatiu (desi are 2 usi in plus). BMW a ramas rege la unicul capitol care l-a consacrat, si anume vestitele "cerculete", "donughts" sau cum vreti sa le ziceti. Ca feeling, intr-adevar, nimic nu se va compara cu tractiunea spate, insa ca cifre, sportivitatea la BMW cam lasa de dorit si in fata Audi.

Nu mai intru in subiectul "design", ca as fi total subiectiv, insa nu prea multi au inghitit creatiile lui Bangle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

S3 si RS3 fac parte din categoria sport la Audi iar M1 este categoria motorsport BMW deci nu compara un S3 cu un 130i,compara daca vrei A3 3.2 cu 130i.Asa cum la Audi A3 la capitolul sport sunt mai multe variante (vezi S3 si RS3) asa o sa apara si la BMW mai multe variante (vezi la M3 clasic si CLS).

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanC-

RS nu e nicidecum pe acelasi nivel cu S la Audi, sunt diferente destul de mari. Faptul ca BMW are o echipa tehnica axata in special pe motorsport, si Audi isi dezolvta modelele sportive in-house, e singura diferenta. In rest, modelele se pot compara lejer in functie de motorizari si sportivitate. Faptul ca Seria 1 nu are competitor pentru A3 V6, asta e numai vina BMW, care trebuia sa introduca si 2.5. Dintotdeauna, seria RS a fost comparata cu seria M de la BMW, de ce am face altfel de comparatie acum? De dragul subiectivismului sau al preferintelor personale? Daca comparam 130i cu A3 V6 si M1 cu S3, atunci cu RS ce facem? CSL este o varianta "purista" a lui M3, nicidecum un model pe o treapa superioara (are acelasi motor, 20cp in plus din electronica si evacuare, cateva kg in minus). S3 este un sportiv de lux, A3 V6 nu prea are nimic de-a face cu sportivitatea, deci nu are ce sa caute intr-o comparatie cu 130i.

Deocamdata, top-end la ambele marci sunt cele doua, S3 si 130i. Pe viitor, vor aparea si M1 si RS3. Deci comparatia e cat se poate de veridica.

Edited by BogdanC-PBV1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Cum adica A3 3.2 nu are nimic de-a face cu sportivitatea,ce,nu se poate compara cu 130i?Pai ce 130i e sportiva si A3 3.2 nu e?Hmmm....ia mai gandeste-te bine un pic.Fac cumva parte din 2 clase diferite?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanC-
Cum adica A3 3.2 nu are nimic de-a face cu sportivitatea,ce,nu se poate compara cu 130i?Pai ce 130i e sportiva si A3 3.2 nu e?Hmmm....ia mai gandeste-te bine un pic.Fac cumva parte din 2 clase diferite?

Fac parte din aceeasi clasa, insa V6 este un top-end non-sportiv, cum e 120i, iar S3 este un top-end sportiv, cum e 130i. O masina nu se catalogheaza sportiva doar pe baza faptului ca are o motorizare mare si atat. O comparatie mult mai buna ar fi existat in momentul in care Seria 1 ar fi venit si cu motorul de 2.5, cum am zis mai sus. Insa, imi repet intrebarea: de acord cu tine, S3 e comparabil cu M1, V6 cu 130i, dar pe RS3 cu cine-l comparam atunci? Pentru ca RS nu este egal cu S.

Edited by BogdanC-PBV1

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOOM

Banuiesc ca daca la S3 s-a folosit 2.0 TFSI exista o sansa ca pentru un viitor RS3 sa se recurga la V6 3.2 cu turbo...sau poate nu...? Oricum sunt uimit si putin contrariat avand in vedere ca Golf R32 are 250 Hp/ 4 motion / 6,5 secunde suta iar S3 are 265/quattro/5,7 suta .Adica masinile sunt comparabile atat ca greutate cat si ca putere ..de unde diferenta de aproape 1 secunda pana la suta? numai din cei 15 cai si din faptul ca unul e aspirat si celalalt e turbo?

Ma gandesc cu groaza ( in sensul bun al cuvantului ) la cum va fi un RS3 daca S3 are 5,7 secunde suta.

Edited by DMY

Share this post


Link to post
Share on other sites
d-rive

Asteptati motoarele turbo pe benzina de la BMW si mai vorbim , dupa cum stiti BMW raspunde promt la orice atac Audi sau Mercedes AMG ,asta e filozofia lor , atata timp cat nu e nimic mai puternic decat ce au ei stau cuminti , cum apare ceva cum ataca si ei si isi recastiga pozitia 1.

Prin comentariul meu nu neg valoarea seriilor sport de la Audi care sunt extraordinare , mai ales cele Quatro... sincer ma bucur ca exista aceasta competitie intre BMW-Audi si Mercedes AMG , asta inseamna progres si din aceasta competitie Audi totdeauna a facut o figura frumoasa , fiecare marca priveste in felul ei sportivitatea si trebuie sa recunoastem ca fiecare model este unic in felul sau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

turbo benzina de la BMW.... pana acum nu imi pot aminti nici un turbo benzina de la BMW... strategia lor e la benzina..fara turbo :) sau poate gresec.

scuze de OT

Share this post


Link to post
Share on other sites
d-rive
turbo benzina de la BMW.... pana acum nu imi pot aminti nici un turbo benzina de la BMW... strategia lor e la benzina..fara turbo ;) sau poate gresec.

scuze de OT

Ai rabdare cateva zile sa vezi ce scoate BMW , 3500cmc , benzina si turbo pe deasupra.... mai au in proiectele de viitor si cilindree mai mica cu turbo pe benzina... or sa apara si astea cat de curand..... ai sa vezi au innebunit cei de la BMW :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

eu mai am rabdare..dar avand in vedere ca nici pe M3..M5 sau M6 nu au folosit niciodata Turbo.. dar hai ca poate stii mai multe tu. merci de informatie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ryco78

s3 e demential si sunt surprins de performantele extraordinare!

din cate am citit si eu prin reviste da,bmw introduce motoare chiar biturbo(twin turbo) pe noua serie 3 coupe!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanC-

BMW introduce pe Seria 3 Coupe motorul de 3.0 cu un sistem biturbo soft, dovada celor doar 305cp. Deocamdata, BMW nu se angreneaza in motoare turbo agresive (lipsa de experienta si necompatibilitatea motoarelor actuale BMW cu sistem turbo), si nici pe seriile M nu se anunta turbo. Cel putin pe viitorul M3 se anunta un motor de 400cp normal aspirat. Pana acum, si de acum incolo, BMW ramane fidel combinatiei motoare aspirate-tractiune fata, ceea ce nu este rau deloc ca si feeling sportiv, insa la capitolul performanta in cifre tinde sa piarda teren.

Acceleratia lui S3 va fi mai buna decat cea a lui R32 din motive de cuplu. Inchipuiti-va doar ce cuplu o sa aiba S3 la o presiune de 1,2 bar in turbina! Intra deja in competitie, din punct de vedere al acceleratiilor, cu Impreza STI si Lancer Evolution. Sa speram ca va avea si un pret decent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d-rive
BMW ramane fidel combinatiei motoare aspirate-tractiune fata, ceea ce nu este rau deloc ca si feeling sportiv, insa la capitolul performanta in cifre tinde sa piarda teren.

Banuiesc ca ai vrut sa spui tractiune spate :D , BMW are motoare aspirate dar cu siguranta stii de dublu-Vanos si Valvetronic cat despre exeprienta BMW cu motoare turbo eu as privi cativa ani in urma , inainte de anii 90 si as vedea un extraordinar BMW "ursulet" care avea un motor de 2.0 litri TURBO care facea ravagii in toate competitiile...

Cu toate astea este extraordinar ca Audi reuseste sa ii dea peste cap pe cei de la BMW cu masini super rapide si omogen realizate ca putere-tractiune-tren de rulare ceeea ce BMW inca nu a reusit sa faca , cel putin la capitolul tractiune integrala , sistemul lor de tractiune integrala fiind net inferior quattro de la AUDI :P de altfel variantele M avand doar tractiune spate ceea ce este un edzavantaj mai ales la plecarile de pe loc... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Nu se stie nimic concret despre RS3. Au fost la un moment dat, pe vremea lansarii noului A3, cateva zvonuri despre RS3, propulsat de un motor V6 biturbo, insa asta a fost tot. De asemenea, in acest moment S3 nu are un rival clar la BMW. 130i este intr-adevar de comparat cu A3 3.2 pentru ca ambele modele sunt topul gamei fara sa poarte amprenta diviziilor sport ale celor doi constructori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rasheedkpenny

Chiar daca revin cu acest link la motoarele mici si la versiunile normale, merita citit:

http://magazin.autoscout24.de/magazin/mz_n...gleichstest.asp

Pentru traducere folositi http://babelfish.altavista.com sau alt site.

In josul paginii e si un poll, iata rezultatul: Audi A3 Sportback - 61,3% vs. BMW 116i - 38,7%... cand am citit eu articolul! :)

Enjoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris

Foarte reusita masina itzi taie respiratia.... ca si pretul de altfel ......

The basic price of the 265 bhp Audi S3 in Germany is EUR 35,150.

Un articol interesant aici :

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S3

Share this post


Link to post
Share on other sites
koon

Un pic offtopic (si scuzati rautatea dar nu ma pot abtine): intrati la bmwclub.ro si uitati-va la mesajele de acum 2 ani si la cele de zilele astea sa vedeti cum s-a transformat crocodilu' in pekinez :hainoroc: Nu-mi venea sa cred cand vedeam ce bataie cu pumnii in piept pe ei (acum 2-3 ani)...

Daca fanii s-au resemnat si s-au impacat cu ideea ca BMW ramane in urma, sigur e constient si constructorul de asta. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri