Jump to content

Schimbare turbina - Noua sau reconditionata?


kador
 Share

Postare recomandată

cum sa o tin pana la 4000-4500 daca ea intra in protectie la 3000???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    17

  • CatalinL

    15

  • cipos

    11

  • kisslorand

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti recomand sa o cureti cat mai repede sau daca vrei s-o schimbi, schimb-o. Si mie mi-o cedat turbina tot din cauza asta si am schimbat'o cu una vnt 17. Inainte aveam vnt 15. N-am schimbat-o pentru upgrade, pur si simplu asa s-a nimerit in momentu ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra in protectie la 3000???

Poți să dai ceva mai multe detalii te rog? Ce inseamnă că intră

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa o tin pana la 4000-4500 daca ea intra in protectie la 3000???

Stiu cum e.

Insa am fortat-o si a mers si pana la urma s-a desfundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu chestii deastea poti sa o strici de tot, alta e daca faci chestia asta doar preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, insa e o chestie riscanta, dar nu foarte tare.

Insa rezultatele fac un om fericit si cu 400RON in buzunar.

Eu zic ca, depinde de fiecare ce vrea sa faca. :D

Daca as fi in locul tau, as dispune de bani si as fi hotarat, as schimba turbina cu una mai mare si as incepe putin tuning SAFE la motor, pentru ca niste putere in + nu strica nimanui. :icon_cool:

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți să dai ceva mai multe detalii te rog? Ce inseamnă că intră
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galeriile de evacuare de la ASZ si ARL sunt identice sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o intrebare la cunoscatori cu privire la diferenta dintre turbinele Garett si KKK ( ma intereseaza doar cele cu VNT):

Pe motorul 1.9 TDI vw a montat din cate stiu eu doua tipuri de turbine cu geometrie variabila (VNT). (motoarele ceva mai noi). Prima Garett ( asa am eu pe ALH) si alta KKK ( pe AXR). Din cate am inteles cea Garett se net superioara celei KKK. E adevarat?

Intreb deoarece eu am 200.000 km parcursi iar turbina (Garett) imi intra constant in limp mode la 120 km/h.

Am gasit la cineva o turbina KKK( pt AXR -1000 ron) destul de ieftina cu numai 45.000 km parcursi.

merita sa o schimb cu aceasta sau mai bine o curat pe a mea.? :?:

Mentionez ca in momentul in care mi-am anulat EGR-ul si am curatat admisia am verificat si axul turbinei. Are joc f. mic, dar tija actuatorului are o cursa cam mica. Cred ca vanele sunt blocate pe undeva.Dupa limp mode, vag-comul imi depisteaza :" positive deviation"

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Problema care o am este ca turbina pleaca la relanti si de la turatia de sub 1200 rpm. Va rog daca se poate sa-mi spune-ti si mie daca este ceva in neregula cu turbina mea! Toti mecanicii care au auzit-o au zis ca nu este normal, altii ca nu mai are mult si trebuie s-o schimb, dar merg asa cu ea de 5 ani. Mentionez ca este vorba de un VW golf IV 1,9 TDI - 101 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

tot de pe la 1200 pleaca si a mea,nu are nimeni nici o parere/explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si mie imi intra turbina de pe lqa 1400 de turatii si mia dat eroarea 17964 P1556 Charge Pressure Control Negative Deviation trebuie sa merg s o verific.Tu n ai nici o eroare depistata cu VagCom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Pentru probleme cu turbina, va pot ajuta cu o diagnosticare gratuita!Ma ocup cu reconditionarea turbinelor de cativa ani, detin un service autorizat RAR!Va astept cu mare placere pentru rezolvarea eventualelor probleme!0724.470.470

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o intrebare. A4 b6 1.9 131CP AVF. De o vreme, cand incerc sa bag talpa in ea, se aude un suierat exagerat ca si cum ar trage aer fals si de multe ori tinde sa se inece (franeaza, da in nas in alta formulare). Am observat ceva ulei pe langa furtunul mare de aer care intra in turbina si ceva ulei prelins pe acolo. Ceva sfaturi, idei... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un B7 119 cp motor BRB echipat cu un turbo GT 1749v . nu demult achizitionat.

Turbo se pare ca era picat , mananca mult ulei motorul , urme de ulei pe evacuare , clar trebuie inlocuit/reconditionat turbo. Probabil de asta a si vandut-o fostul proprietar.

 

Aveam mai multe variate:

Prima, care era si cea mai simpla era sa folosesc turboul VNT15 de pe fosta masina AFN

Varianta asta am irosit-o cand am indoit 3 paletii de pe evacuare cand am demontat turbo-ul in ideea de a il curata. Mare atentie la demontare !! Am incercat sa ii indrept , 2 sunt fisurati , nu are rost , am zis sa merg mai departe.

Varianta 2 sa iau un alt GT1749V reconditionat sau nou , in functie de buget.

Varianta 3 sa  incerc un mic "upgrade" cu un GT 1749VA care merge p&p (+furtun) , binecunoscut ca VNT17 intalnit pe motoarele 1.9 130/131 cp sau 2.0  136/140 cp .

 

Masina are 197 000 km  injectoarele sunt in marja +/- 1,5 merge aproape perfect ,Nu perfect pt ca are o vibratie motorul careia nu ii dau de cap , in rest sunt foarte multumit.

 

Ce sa fac ?Mi-ar fi tare de folos parerea unuia care a fost pus in situatia mea .

Sa imi vad de treaba mea si sa pun cum e standard GT 1749v reconditionat sau nou ambele cu garantie un an ,dar , garantie de care eu nu voi beneficia pt ca il voi monta eu. 

Eu unul as opta pt upgrade cu GT 1749VA dar nu am acces si la un upgrade de soft , si nu-s prea lamurit cum e daca montez un vnt 17 fara soft.

 

Ce parere aveti ?

Modificat de fanel307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te mai ajuta raspunsul, dar monteaza unul mai mare. Fara alt soft, nu vei simti mai nimic in plus decat ca va functiona corect si fara pierderi de ulei.

Cand vei avea ocazia, vei putea face remap si vei beneficia de cresterea de putere fara sa te mai murdaresti. Rezerva de aer o vei avea deja acolo. Va trebui doar activata.

Acum ce te impiedica s-o remapezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad aici ca multi au probleme cu turbinele....dar nimeni nu face un log in mers si nimeni nu intreaba expertii din aria cu Log-uri. Chiar le place multora sa schimbe turbinele...asa la urechea mecanicilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un B7 119 cp motor BRB echipat cu un turbo GT 1749v . nu demult achizitionat.

Turbo se pare ca era picat , mananca mult ulei motorul , urme de ulei pe evacuare , clar trebuie inlocuit/reconditionat turbo. Probabil de asta a si vandut-o fostul proprietar.

 

Aveam mai multe variate:

Prima, care era si cea mai simpla era sa folosesc turboul VNT15 de pe fosta masina AFN

Varianta asta am irosit-o cand am indoit 3 paletii de pe evacuare cand am demontat turbo-ul in ideea de a il curata. Mare atentie la demontare !! Am incercat sa ii indrept , 2 sunt fisurati , nu are rost , am zis sa merg mai departe.

Varianta 2 sa iau un alt GT1749V reconditionat sau nou , in functie de buget.

Varianta 3 sa  incerc un mic "upgrade" cu un GT 1749VA care merge p&p (+furtun) , binecunoscut ca VNT17 intalnit pe motoarele 1.9 130/131 cp sau 2.0  136/140 cp .

 

Masina are 197 000 km  injectoarele sunt in marja +/- 1,5 merge aproape perfect ,Nu perfect pt ca are o vibratie motorul careia nu ii dau de cap , in rest sunt foarte multumit.

 

Ce sa fac ?Mi-ar fi tare de folos parerea unuia care a fost pus in situatia mea .

Sa imi vad de treaba mea si sa pun cum e standard GT 1749v reconditionat sau nou ambele cu garantie un an ,dar , garantie de care eu nu voi beneficia pt ca il voi monta eu. 

Eu unul as opta pt upgrade cu GT 1749VA dar nu am acces si la un upgrade de soft , si nu-s prea lamurit cum e daca montez un vnt 17 fara soft.

 

Ce parere aveti ?

 

intervalele alea la injectoare nu sunt cel mai ok,ce trece peste 1 inseamna probleme pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De curand am facut o mica revizie la masina din semnatura adica segmentare, cuzineti, distributie, filtre, debitmetru si verificat turbina.Turbina insa are din pacate palele de pe evacuare un pic scurtate si se pare ca nu ajunge la presiunea optima ceea ce se simte in performantele masinii adica nu prea trage cam cum ar trebuie ceea ce e destul de frustrant dupa investitia pe care am facut-o.In rest cei care au verificat-o au spus ca mai merge pentru ca nu are joc la ax si sa o mai tin asa.

Intrebarea e ce upgrade pot face care sa se potriveasca plug & play cu o turbina variabila mai mare sau cum pot face sa trec la vnt dar sa scot si un pic mai multa putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am gasit si eu asta (sper sa nu fie considerata reclama):
http://www.turbosuflantauto.ro/turbosuflante-volkswagen/173-turbosuflanta-volkswagen-passat-19-tdi-101-cp.html

Intrebarea mea este daca este in regula calitatea/originalitatea/pretul? Pentru ca pe site-urile de piese o turbina garret se invarte pe la 3000 lei si aici este la jumatate de pret.
A mai cumparat cineva de la ei? Recomanda cineva? Sau sa ma rezum doar la o reconditionare?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e garett made in china la banii astia...mai bine o iei pe asta decat sa o reconditionezi pe a ta,reconditionarea costa 1000ron

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca tine mai bine o turbina chinezeasca decat o reconditionare a turbinei originale?

Asa daca as sti ca este chinezeasca, nu mai bine iau un miez complet (CHRA cartridge) si ii pastrez carcasa actuala? (Am gasit si la 500 lei pe ebay - probabil tot china).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca nu este originala la 1500 ron +tva...originala e undeva la 800-900 de euro

sau cauti una sh din dezmembrari..600-700roni chiar daca are 200kkm inca mai are viata in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reconditionat nu se mai merita?  Este posibil sa puna tot piese chinezesti in ea?

Ma foarte gandeam si la asta. O turbina sh, verificata la ax inainte sa o platesc. Singura problema ar fi sa nu cumva sa se blocheze geometria, ca o iau de la capat ca si turbina actuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!