Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Salutare,acum cateva zile cand ma intorceam acasa la un semafor a inceput motorul sa mearga sacadat(fluctua)turatia,am ajuns acasa si am scos furtunul din egr si si-a revenit.Astazi am dat jos n18 sa il curat si acum daca bag furtunul in egr se opreste motorul.Cu el bagat porneste greusi se opreste!se rezolva daca inlocuiesc n18?multumesc.este vorba despre un passat avf

Modificat de passat fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi fluctueaza turatia cand e motorul rece iar  daca scot furtunul de la egr e ok...la cald merge rotund si cu egr...nu stiu care e problema dar merg asa de ceva ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motorul imi merge in 3 pistoane din cand in cand si pe langa asta mai si bazaie egr-ul (supapa nu este sparta, am verificat)

am filmat sa auziti sunetul facut de egr
http://www.youtube.com/watch?v=SDSvUIkDJmA

Modificat de Mihai Robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori ai stocate pe Engine  ?- poate ai probleme la cablaj - intai intareste contactele la mufele injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca egr-ul face zgomot cauta pierderi de vacuum, stut pompa tandem, conducte...Se intareste pedala de frana la cateva apasari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand egr-ul clampaneste asa trebuie inlocuit, evident cu unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori ai stocate pe Engine  ?- poate ai probleme la cablaj - intai intareste contactele la mufele injectoarelor.

florin am verificat acum cateva luni cand am mai avut aceasta problema(care intre timp disparuse) si nu era nicio eroare pe engine din ce-mi aduc aminte

da, am intarit contactele injectoarelor a 2-a oara in 2 ani ,anul trecut am mai avut aceasta problema dar vad ca a revenit

 

Daca egr-ul face zgomot cauta pierderi de vacuum, stut pompa tandem, conducte...Se intareste pedala de frana la cateva apasari ?

 

pedala de frana se intareste, mai mult de atat nu am verificat

Cand egr-ul clampaneste asa trebuie inlocuit, evident cu unul nou.

pai egr-ul are membrana buna :-??, ce as putea sa mai verific la el si cum

precizez ca acum un an l-am curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca membrana din capsula egr este buna, nu schimbi egr-ul, cauta pierderi de vacum. Din acelasi motiv se intareste pedala de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e normal sa se intareasca pedala de frana dupa cateva apasari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Pedala se intareste pt. ca pompa de vacuum nu poate acoperi pierderea. Basca faptul ca pompa are uzura, debitul micsorat. Sunt si cazuri de pompa de frana defecta, este topic dedicat aici. Dar nu cred ca este cazul tau.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clampanitul egr este cred din n18 alectrovalva lui!incercati cu alta electrovalva si se rezolva.am facut o gramada de verificari si cu alt egr si la fel facea,cu alta valva nu!!!

Modificat de passat fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

o sa incerc, merci de sfat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

La o verificare de rutina,la pompa tandem sa vad daca mai curge si este OK .

Dar am vazut un furtunas scos care ducea la EGR, am mers asa cu el scos.

Am observat doar la oprirea motorului ,se cam zguduia mai tare,dar altceva nu.

Trebuia sa se manifeste altfel?

O zi buna.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cum ar fi daca oamenii ar mai si studia inainte de a posta?

Sunt 10 furtune in zona aia. Vrei sa ghicim care e?

In ziua de azi oricine are un telefon cu camera. Dar mai bine stam si dam cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie furtunasul ce vine de la sonda N18 la EGR. Si daca i-a anulat cineva EGR-ul de aia i l-a aruncat pe acolo. Motorul ti se opreste cu smucituri ca ti s-a spart membrana de la actuatorul negru de pe EGR. Din lateral. Este valva shut off. Membrana o gasesti la Dacia cu bord de CN in spatele torpedoului. Costa 27 lei nou.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 greseala mea legat de postare ,va rog mutati-o

furtunul duce sus la EGR (un  fel de ciuperca) nu lateral.

 o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa simplu. Ciuperca e supapa egr-ului in sine. EGR-ul are un rol important in functionarea optima a motorului.

Trebuie verificat daca e sparta, daca este vacuum pe furtunul ala, daca este vacuum in instalatie, etc.

Din ce spui, mai mult ca sigur nu ai vacuum nici la capsula neagra (shut-off valve). Aia ajuta motorul sa nu zgaltaie la oprire.

Exista topic-uri pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

vacum face, am pus mana acolo de unde era scos si facea vacum, o sa ma uit si la valva din stinga EGR, parca intra in functiune atunci cand se opreste motorul.Pe tester se poate verifica ceva in legatura cu EGR,vacum.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e test, cu mana. Se masoara cu ceasul. Atat ce vine la EGR cat si la electrovalva.

Testerul nu-ti masoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cum se masoara cu ceasul?

cred ca trebuie un ceas mai special.

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am facut rost de ceas

cum se masoara , in ce conditii turata la relanti

cati bar-iii ar terbui sa aiba.

cu respect.

o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minim 800 mbar la relanti. 

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!