Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Cum pot curata EGR-ul la un passat b5 2001,motor 1.6 , ALZ , benzina ? care ar fi pasii?se curata greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi in prima faza trebuie demontat de pe masina si vazut cat este de murdar si apoi trecut la treaba,daca citesti topicul ai sa vezi ce si cum se face.Cu ocazia asta eu recomand curatarea intregului circuit de admisie.Cat de greu se curata ramane de vazut cat e de murdar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doresc sa intreb pe cei mai priceputi si cunoscatori....de unde vine aerul aspirat in EGR prin acele furtune cu orificiu relativ mare ? la mine desi am inlocuit EGR si am curatat acele furtune , tot mai gasesc ulei pe furtune , se pare ca se aspira vapori de ulei care din cand in cand iese si pe langa EGR....

Multumesc si va doresc Sarbatori si Paste Fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din galeria de admisie se strange de la epurator (furtunul care este situat pe capacul de la tacheti la motorul tau) si putin din ce mai pierde turbina.

Acum cantitatea de ulei ce se strange depinde de uzura motorului si a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul respectiv vine din filtrul de aer,intra in turbina,apoi in intercooler si pe urma in EGR , galerie admisie si in motor.Ulei poti sa ai fie de la uzura turbina (verifica jocul axului) sau de la epuratorul de gaze daca nu ma insel,gaze de carter .Intercooler-ul l-ai curatat?

Postat aproape  deodata.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi pot sa seama (fara sa schimb EGR-ul) daca acesta mai functioneaza. La anularea lui motorul functioneaza bine, insa daca nu-l mai anulez incepe sa functioneze intrerupt. Atasez un link http://www.fileswap.com/dl/gRRxc5cVpi/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In blocurile de masura de pe engine se vede functionarea EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul tau inseamna ca supapa EGR functioneaza.

Probabil problema este in alta parte. Unul dintre senzori comanda egr deschis tot timpul si din aceasta cauza recircula prea multe gaze din evacuare in adimsie facand ca motorul sa mearga prost.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva un pret pentru valva shut off  la  un EGR pentru un Passat 1,9 tdi, din 2004 (chestia aia mica si neagra....pentru cine nu stie, pentru ceilalti imi cer scuze pentru exprimare)? Am intrebat pe la dezmembrari, mi-au cerut un pret pe ea, vreau sa stiu daca este pretul corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

In magazine nu se vinde ca piesa separata. Doar cu tot cu EGR. 

Oricum, mai mult de 50 lei nu cred ca merita . Cand o cumperi fa-i o proba acolo pe loc, adica trage cu gura prin stutul ala mic de plastic si vezi daca tine vacuumul. Daca nu tine vacuumul atunci e sparta membrana de cauciuc din interior si il cumperi degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva cu mufa de la debitmetru scoasa, motorul functioneaza bine. Problema cum a aparut... Masina la un moment dat nu mai tragea. Am facut o diagnoza din care a rezultat ca debitmetrul nu mai este bun. Dupa inlocuirea lui cu unul nou atunci a aparut problema, cu mersul motorului intrerupt. Sa fie de la debitmetrul cel nou? Ce alt senzor ar asigura functionarea Egr-ului. Am schimbat si electrovalvele intr ele si tot la fel de prost se comporta.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Daca e nou atunci ar mai merita 150 lei. Dar la dezmembrari nu. Aia de la dezmembrari poate are imbatranita membrana de cauciuc...si cine stie cat mai tine.

Legat de intreruperea motorului.....debitmetrul schimbat e compatibil cu motorul tau? adica e pentru motorul tau? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul este compatibil, Pe vag com nu da nicio eroare. Problema se manifesta doar la ralanti si in mers in treptele 1 si 2  tot la ralanti,motorul avand tendinta sa se opresca si apoi smuceste imediat, socul simtit fiind destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Update: Vag-comul nu spune mare lucru. Chiar daca valorile masurate cu vag erau in parametrii pana intr-un final s-a dovedit ca acel debitmetru care il aveam nu era compatibil. S-a rezolvat prin montarea unui alt debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Ziceai ca e compatibil :banghead: . Bine ca ai rezolvat.  :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai compatibil in sensul ca valorile pe vag erau in limitele prevazute, dar uite ca acele valori nu prea au contat.  Nu m-am convins pana nu am probat un alt debitmetru.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Saluatre.

Am un prieten cu un Passat din 2003 cod motor AVF si ii apare urmatoarea eroare 19586 - EGR System P3130   35-10 - Regulation Range Exceeded - intermittent, stie cineva de la ce poate fi? A schimat valva EGR cu una sh si apare aceiasi eroare.

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19586/P3130/012592 - EGR System: Regulation Range Exceeded

Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty
Possible Solutions
Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty

 

Verificati/inlocuiti si N18 http://obrazki.elektroda.pl/9176122800_1373791096.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general capsula vacuumatica sparta. Aia se verifica prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc, saptamana viitoare o sa verific capsula si valva N18 si o sa revin cu informatii. O alta anomalie care am vazuto valoarea aerului specificata era 280 mg/str iar actual era 405 mg/str.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil blocata geometria turbinei. A facut zgomot egr-ul inainte de eroare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba geomatria. E clar capsula sparta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intradevar este capsula sparta ce ma sfatuiti, sa anulez EGR-ul mecanic cu surub sau sal anulez din Vag-com, cum ar fi mai bine sa nu mai apara eroare in bord pana schimba EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa schimbi EGR-ul......asa e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si eu un log in legatura cu problema de la EGR, ma poate ajuta cineva?

post-86257-0-39873100-1385035363_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!