Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Si cum ar putea sa consume ulei de la egr ? Ce, are ulei prin el ? Stai linistit uleiul vine din alta parte, de la filtrul de gaze de carter sau de la turbina obosita. Mai sigur de la filtrul de gaze de carter. In privinta tremurului volanului verifica tampoanele de la motor.

PS : De ulei sa nu te sperii pana nu ai fum alb pe evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi nu stiu eu cum sa fie ulei in EGR eu am citit titlul acestui forum, ma gandeam ca poate ptr ca ii infundat EGr-ul si de aia. Fum alb bine ca nu am, ca ii stiu consecintele... in legatura de filtru gaze carte, ce poti sa imi spui despre el( une ii, trebuie schimbat, ii greu costa mult etc). Si oricum vreau sa curat EGR-ul ptr ca ii plin(sunt sigur, la stilul meu de condus si de horjit masina), ce cheii am nevoie ptr sa il dau jos, sa stiu sa ma duc sa cumpar.

Merci si scuze daca sunt OFF topic.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti acest topic, o sa gasesti tot ce ai nevoie in el. Ai nevoie de imbus de 5, de 6 si o tubulara de 12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cosmin, am citit doar ultimele pagini... :)) .

P.S ador poza de la profilul tau.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

postez din nou in acest topic.in ultimul timp cand dau drumul la aer conditionat se aude un horcait la clapeta egr.cand e oprit aerul si compresorul nu se aude nimic.am fost la 2 mecanici priceputi si unul a spus ca trebuie schimbat un senzor(nu stiu cum se cheama) si altul a spus sa o las asa ca nu are nici o problema.egr-ul abia l-am curatat si totul este pus perfect la loc.nu stia nici mecanicul exact cum se cheama senzorul dar concluziile lor au fost ca nu are nici un defect chiar daca merge asa.totusi as vrea sa scap de zgomotul asta.aveti careva idee cum se numeste senzorul si cam cat costa?sau poate fi alt motiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nimic nou la orizont cu filtrul ala de la capacul de la culbutori ? :coffee_lol:

Azi am schimbat filtrul de aer si am mai curatat pe acolo pe unde traspira ulei pe la furtunul de recirculare si ma enerveaza f. rau cand vad ulei p-acolo....

Azi la intalnirea VW a fost un domn cu un golf care avea un filtru decantor pt ulei care functiona OK (luat din UK aparent).

Sincer ori fac asa ceva ori trag un furtun DACIA style sub masina ca ma enerveaza sa-mi murdareasca non-stop admisia :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat EGR-ul + Admisia +evacuare + turbo si totul este in regula acum.. Singura recomandare ar fi :

Curatati EGR-ul cu TRIUMF de aragaz, cel lemon (nu degresantul, cel clasic). Este cel mai bun curatator. Am bagat EGR-ul si in diluant nistro si nu am avut niciun rezultat. Cu Triumful l-am curatat in 10 minute :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am cautat in stanga si in dreapta si nu am gasit nimik despre problema asta. Problema stai in felul urmator: imediat dupa pornire masina scoate fum albastru si miros inecacios, pana in momentul in care temperatura ajunge aproape de 80 grade, atunci fumul dispare dar mirosul ramane. Am pus testerul si am gasit valori neobisnuite la EGR, mai exact la measuring blocks pagina 003 MAF (actual) ar trebui sa fie intre 230 si 420 la mine 490-523 iar la EGR duty cycle ar trebui sa fie intre 10% si 95% la mine este 3%-4%. S-a mai lovit cineva de aceasta problema sau are cineva idee de la ce ar putea fi?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul nu are nimic arata putin mai mult ceeace nu este o pb grava. La EGR ar trebui sa ai valori mai mari, la valoarea asta este total inchis deci nu functioneaza. La Passaturile cu cutie manuala pana la 1800 rpm sta deschis la aprox 50% dupa care inchide la 4,8% la cele cu cutie automata parca mai mult este in functiune (de asta nu sunt sigur). Ca concluzie cu siguranta ai probleme ori cu comanda ori cu EGR-ul in sine.

P.S: Fumul putin probabil sa fie din cauza EGR-ului, mai mult injectoare sau altceva. Verifica corectia pe injectoare si integritatea tubulaturii de admisie.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, am urmarit topicul dar nimeni nu e sigur sau nu stie exact de la ce ar putea fi, unii spun ca ar fi de la ulei altii de la amestec, eu nu mi dau seama de la ce ar putea sa fie mirosul sa stiu de unde sa incep, nivelul de ulei scade dupa 10 mii de km dar prea putin deci nu consuma... si totusi este fum albastru si miros greoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la turbina ca ar consuma ulei dar nivelul de ulei nu scade dupa 10 mii de km decat foarte putin si ma gandesc ca ar trebui sa scada simtitor daca ar fi de la turbina sau ma insel?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai ulei in Intercooler si scapari majore pe la imbinarile admisiei. Daca scapa ulei pe la axul turbinei in asa cantitate incat sa ai fum albastru atunci cu siguranta ai ulei si in IC. Daca nu atunci pb este altundeva. Consumul de 1 litru la 15.000 km este in parametrii.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Dupa un chio tuning, mi-a facut si mie o scanare la motor tipul de la TCM. Totul ok ,mai putin egr , care era in jurul valori de 4%.Colegu B-52-JGP nu esti singurul cu egr muci. Ideea este ca eu l-am curatat acum vreo 2000km dar iar a inceput sa vomite ulei. Ca idee, cine mi-a facut chipul... mi-a recomandat la citirea valorilor dupa forjele de testare after chip sa schimb egr-ul. Ce ziceti ca la aproximativ 10000 km am completat cu aproape 1,4 litri ulei. La 7000 mi s-a aprins becul. Am vazut ca am destul ulei in IC si pe furtunele acesteia, desfacand intr-o zi un furtul de la egr . Fumul nu este negru si nici albastru, dar mirosul este inecacios..nu poti sta in spatele ei . Sa fie dincauza egr-ulu consumul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul la ultima intrebare este NU. EGR-ul (recirculator gaze exhaustare) este ultima piesa activa pe circuitul de admisie aer, scapa doar uleiul care a intrat pe langa axul turbinei sau de la carter in admisie. Daca sta la valoarea de 4 atunci este in permanenta inchis, pe la 1800 rpm trebuie sa inchida. Uleiul il scapa pe langa simering nu conteaza daca sta pe deschis sau pe inchis Daca nu scapa atunci uleiul respectiv se arde in motor, deci oricum iti consuma cantitatea respectiva de ulei. 1,4 L este un consum putin cam mare, da jos furtunul inferior de pe IC si vezi daca curge ulei din el. Curcuitul de admisie trebuie sa fie putin uleios fiindca sunt recirculate in el gazele de carter.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Dupa un chio tuning, mi-a facut si mie o scanare la motor tipul de la TCM. Totul ok ,mai putin egr , care era in jurul valori de 4%.Colegu B-52-JGP nu esti singurul cu egr muci. Ideea este ca eu l-am curatat acum vreo 2000km dar iar a inceput sa vomite ulei. Ca idee, cine mi-a facut chipul... mi-a recomandat la citirea valorilor dupa forjele de testare after chip sa schimb egr-ul. Ce ziceti ca la aproximativ 10000 km am completat cu aproape 1,4 litri ulei. La 7000 mi s-a aprins becul. Am vazut ca am destul ulei in IC si pe furtunele acesteia, desfacand intr-o zi un furtul de la egr . Fumul nu este negru si nici albastru, dar mirosul este inecacios..nu poti sta in spatele ei . Sa fie dincauza egr-ulu consumul acesta?

Si la mine fumul este foarte inecacios (nu este negru sau albastru) pana se incalzeste motorul, insa nu are legatura cu EGR-ul, la mine nu curge si functioneza perfect, i-am pus nou pentru ca si al meu a murit definitiv (s-a spart membrana si ramanea pe inchis).

Problema cu uleiul pe EGR am avut-o si eu, insa tot eu i-am dat de cap, intr-o oarecare masaura.

Am postat mai demult procedura de curatare a supapei din capacul de culbutori. Asta daca se infunda, canalul pe care ar trebui sa condenseze vaporii de ulei nu isi mai face treaba si presiunea creata in capacul culbutorulor trimite picuri de ulei prin teava care iese din capacul culbutorilor. Acesti picuri ajung la admisia turbinei, de unde ii trimite in intercooler -> EGR -> dupa care ajung in camera de ardere.

Daca o sa cauti mai la inceputurile acestui topic, vei gasi procedura.

Acu sa nu crezi ca am scapat definitiv de ulei pe circuitul de suprapresiune, insa acesta s-a redus foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatii dar eu tot nu am inteles daca fumul albastru si inecacios este de la turbina sau EGR... Pt cei care au postat ca au avut probleme (FLORO) ai reusit sa rezolvi problema cu fumul si daca da cum? Ma exaspereaza ca miroase in halul ala, in plus ieri am schimbat bateria si tipul de la serivce nu mi a montat chederul de la capota bine iar pe drum aeroterma a inceput sa bage in masina acelasi miros de noxe ca si cel scos pe teava - crede ti ca e o probleme de furtune fisurate sau sparte?

Merci si o zi cat mai buna!

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am mentionat si in posrtul de mai sus, eu nu am avut probleme cu fumul, nu era colorat de nici un fel.

Eu tind sa cred ca mirosul intepator de gaze, cel putin pt cazul in care este motorul rece, este o treba general valabila pt motoarele 1.9 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floro la modelul meu de passat nu exista acea supapa de care pomenesti tu .. btw am citit procedura de curatare Egr si l-am curata la fel.. deci cred ca problema este undeva mai adanca.. adica o turbinuta care sa nu piarda ulei pe la axul sau..Zilele astea o sa-mi iau un egr si o sa scot si furtunele sa le curat impreuna cu Ic-ul, poate se rezolva si cu consumul de ulei...sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prea poate ca la B5 sa nu existe acea supapa, din cate tin minte am mai discutat cu Cosmin aceasta problema si nici la el nu era acea supapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am facut sambata un drum de aprox 50 de km si dupa oprire la aproximativ o ora am observat sub masina in stanga fata o pata de ulei cu diametrul de aprox 2 cm, desfacut bara din fata si stupoare intercoolerul meu aproape ca nu se mai vedea de mizerie - mentionez ca mai demult am avut probleme cu teava de la directie care sa fisurat si probabil uleiul care la aruncat a ajuns pe intercooler care sa astupat de mizerie si care acum curge - cred ca este fisurat pe undeva :D am desfacut de curiozitate EGR ul care era curat in afara de o pelicula subtire de ulei - so este posibil ca fumul albastru sa fie doar de la fisura intercoolerului sau mai mult ca sigur este turbina cu probleme? :)

Merci

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca iinercoolerul are un piciorus de plastic ce iese din corpul lui din partea de jos cu rol de suport. La prima bordura cand ibtercoolerul e impins din partea de sus se rupe piciorusul ala de plastic si apoi iti pierde ulei si presiune pe acolo. Eu am patit asa si trebuie sa il repar. Altfel poate scapi cu o garnitura noua si o etansare cu banda de teflon sub noua garnitura(o-ring). Urmareste posturile mele de pe topic si vei intelege cum se face cu teflonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la plecarea spre servici am auzit un fasait destul de puternic cand intra turbina din partea stanga deci este clar ca intercoolerul este spart. In acest weekend am sa incerc sa repar intercoolerul dar ma gandesc ca dupa repararea lui uleiul care pana acum curgea din intercooler probabil va ajunge pe admisie si fumul de pe evacuare se va intensifica sau ar trebui sa dispara complet? Pe furtune si in EGR nu este mizerie ci doar o pelicula subtire de ulei in concluzie este problema de turbina sau e altceva?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!