Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Sincer sa stii ca nu merg de fel domol ...Ce inseamna CGP si PTC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CGP - coolant glow plugs = bujii pe lichidul de racire.

PTC - positive temperature coefficient = rezistenta electrica pe caloriferul de caldura

Ambele au rolul incalzirii habitaclului mai repede la motoarele diesel. CGP insa confera beneficiul aducerii motorului mai rapid la temperatura de regim normal fata de PTC.

Uite o idee aici! http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=928893

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Vlad. Consumul mai mic vine de la temperatura mai mica a mediului inconjurator. Si eu am curatat EGR-ul si scaderea de consum nu e demna de luat in seama. Dar oricum e o operatiune benefica si merita facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce se intampla daca nu mai pun actuatorul care antreneaza clapeta EGR si o blochez pe deschis? Am mers asa cam trei saptamani. Acum am reparat-o si cand am montat-o a scos la pornire fum la greu , la fel cum facea inainte de a curata EGR. Tin sa mentionez ca in cele 3 saptamani nu a scos pic de fum nici la pornire, nici in mers. De asemenea am vazut ca actuatorul lucreaza doar la oprire ceea ce stiu ca e normal. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul si o sa afli.

Nu mai puneti intrebari care isi gasesc raspunsul in topic !!! ;)

Noi toti ne-am straduit sa explicam tot ce se putea, dar e foarte greu sa citesti tot, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze. Am sa citesc din nou. Este posibil sa fi sarit ceva posturi. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am si eu o intrebare in legatura cu EGR ul al meu nu stiu daca a fost curatat sau nu pe din afara ii foarte curat aproape alb :( deci sa intaleg ca pana nu se murdareste cu ulei (curge sau scapa ulei) nu trebuie sa il curat sau sa ma ingrijorez nu ???

sau care sunt sintomele sau cum pot sa stiu cand trebuie sa il curat sau sa il inlocuiesc, masina mea este cea din semnatura ...

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu horcaie si masina merge de ce vrei sa iti complici viata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu, horacie si masina merge si chiar nu vreau sa imi complic viata dar vreau sa stiu la ce sa ma astept ptr ca nu a fost schimbat niciodata si vream sa stiu daca la golf 4 sunt aceleasi sintome ca si la passaturi pentru ca dupa cate stiu eu nu sunt acelasi EGR-uri ca si pe golfuri... si ma gandesc ca nu trebuie sa astept pana ce se strica casa il curat sau sa il schimb mai ales cu un filtru sport conic ...

merci

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scrii putin mai corect ca nu prea se intelege ce vrei sa zici-faci. EGR-ul se poate curata, toata operatiunea dureaza 2 ore, eu zic ca merita. Nu inteleg curatarea EGR de ce inseamna o complicatie, chiar nu ai ce sa strici sau sa gresesti nici la curatare si nici la demontare-montare.

EGR-ul difera la masini in functie de CP dar nu stiu sigur daca si in functie de model (Golf, Passat). Daca pui un filtru sport nu inseamna ca poti scoate EGR-ul din circuit. Trebuie sa ramana acolo ca sa recircule gazele de exhaustare este o piesa indispensabila. Nu zic ca nu ar merge masina fara EGR dar nu vad ce rost ar avea sa-l scoti, deci nu se scoate EGR in nici un caz. Daca o sa pui filtru sport care la TDI nu ar avea prea mare avantaj sa te mai astepti la surprize gen erori la MAF.

Toate astea sunt valabile daca am interpretat corect ce ai scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am o nelamurire in legarura cu egr ...piciorusul de plastic de la supapa care actioneaza clapeta de inchidere/deschidere este rupt. se poate intampla ceva? masina am cumparat-o acum 5 luni si nu l-am vazut pana acum cand am scos capacul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o ia masina pe ulei nu o sa-l poti opri fiindca nu o sa-ti inchida aerul de admisie Shut-off valve-ul. Altfel de fiecare data cand iei contactul taie aerul de admisie ca motorul sa opreasca cat mai lin, asa ca este bine daca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt raspuns!....deci sa inteleg ca trebuie sa-l fac sa functioneze...nu e f rau rupt(are lipsa doar putin din capatul tijei, se poate pune la loc dar am observat ca sare) . Sunt putin confuz pt ca proprietarul cred ca stia de el pt ca am gasit tija aceea de plastic sucita la 90 grade astfel incat sa nu poata agata nimic. inca un lucru care mi se pare ciudat e ca masina are 150 000 km ,iar la 9000 de km de cand i-am facut schimbul nu a mancat ulei deloc(uleiul e pe tija exact la nivelul care era dupa ce l-am schimbat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: Pt asta ar trebui sa te bucuri. Problema este cand ai mai mult ulei decat ai bagat. Daca nu scapa la EGR si masina a fost corect exploatata fapt datorita caruia nu are a joc axul de la Turbo, la km respectivi nici nu trebuie sa consume ulei. Sa zicem maxim 200 ml intre schimburi.

Te rog sa ramai la subiectul topicului, adica EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Rewiev dupa 360 km. ... egr uscat fara pic de ulei si consum mediu cu 0,5 l/100km. mai mic...sa vedem cat tine minunea.

Dupa alti 7000 km egr uscat si curat , deci se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu egr-ul si galeria de admisie acuma intr'o zi.

imagine107.th.jpgimagine108.th.jpgimagine109.th.jpg

si dupa 25 de km (fara sa exagerez) iarasi ii plin de ulei. La mine curge mult pe la imbinarea dintre egr si galerie, am vazut ca are acolo o garnitura care era cam coapta dar cum n-aveam una noua, am lasat-o tot pe aia. Acuma urmeaza s-o schimb, sper sa se mai amelioreze "boala" ca de eliminat, numa cu un egr nou...

Asa arata in primele 5 minute dupa operatie :)

imagine116.th.jpgimagine117.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unge garnitura cu un silicon rezistent la temperatura si ai sa scapi de scurgerea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema.mi-a desfacut un mecanic egr-ul si l-a curatat.cand sa-l puna la loc mi-a rupt piciorusul ala negru(de la piesa din poza) care actioneaza clapeta de la egr

a mai schimbat cineva numai piesa asta pana acum?cat costa?cum se numeste?se gaseste separat de egr-ul complet?stie cineva daca se potriveste de la alt tip de motor?

ca multe intrebari dar .....poate gasesc niste raspunsuri

post-29182-1243432895_thumb.jpg

Modificat de audia6tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

S-a mai discutat chiar in acest topic. Din pacate, nu se gaseste ca piesa separata, decat impreuna cu EGR-ul. Poate cineva care si-a schimbat EGR-ul si era buna acea tija cu valva, ar putea sa te ajute.

Dar pana una alta, poti chiar tu s-o rezolvi cu o bucata de tabla care va trece de la tija de plastic, peste parghia clapetei si inapoi pe tija, prinsa cu 1-2 capse ori surubele de 2-3mm. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult cosmin.si eu m-am gandit la o improvizatie de asta dar numa gandisem si la o bucata de tabla.buna idee.mi-a promis cineva care are un passat la dezmembrari ca imi da piesa.daca nu,voi urma sfatul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ii dadusem cate o Gaura de 1,5mm in fiecare bucata si legasem cu sarma de bobinaj. Statea perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata :angry: l-am rezolvat.nu am mai fost nevoit sa fac nicio improvizatie.am gasit la un prieten unul care nu era rupt si treaba e rezolvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de improvizatii!

Asta am vazut-o la o masina in service

post-7938-1243623577_thumb.jpg

post-7938-1243623599_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si functiona fara sa rupa, sa indoaie sau sa smulga ceva? Pornesc de la idea ca cursa tijei de la actuatorul turbo este mult mai lunga ca si cea de la actuatorul Shut off valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Vreau sa imi curat si eu EGR-ul si vreau sa va intreb ce cheii imi trebuie si daca aveti un DIY ptr golf 4 tdi (nu am gasit cu search ul numai ptr fabia sau pasat)?

Am citit cum ca poate sa consume ulei din cauza EGr-ului ii adevarat, mie cred ca imi consuma si uneori imi tremura volanul la relantiu.

Merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!