Jump to content

Probleme EGR


calin_bm
 Share

Postare recomandată

buna am si eu o intrebare in legatura cu'' EGR-ul '' am pus un filtru sport si cand am desfacut carcasa cu filtru de origine era nu furtunas bagat in carcasa in partea de jos la-m scos si lam lasat agatat in sus nu iam pus nimic nu stiu exact de unde este dar cred ca duce in EGR in partea de sus daca il las asa ce risc sau sa pun un dop ?

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste ce ai scris si mai scrie odata ca sa primesti raspunsul la nedumerirea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un furtun de la carcasa de filtru de aer care merge in EGR ?? daca da ce sa fac cu el pot sa il las asa?? capishi??

merci

am desintat carcasa de origine si de aia intreb unde sa il pun furtunasu sau ce sa fac cu el? am pus filtur conic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca anulezi acea functie infunda furtunul ca sa nu pierzi vacuum pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. La Passat e altfel capacul. Mult mai lat. Ca si aici.

Eu zic sa cureti sitele alea cu diluant sau ceva asemanator si sa le pui inapoi. Ar trebui sa-si faca treaba.

Pai la masina lui din semnatura dupa cum se vede are motor de 90 CP ceea ce inseamna ca are pompa de injectie , acestea au sitele respective sub capacul de la axu cu came, capac care este din aluminiu, la Passat 1.9 TDI PD incepind cu 101 CP capacul e dintrun plastic mai dur (am un lapsus nu stiu exact cum ii zice) si nu are nici o sita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici AWX-ul nu are nimic pe capacul de la culbutori, l-am desfacut in weekend. Capacul si epuratorul pentru gazele de carter este monobloc, nu se poate demonta nimic si nu-i poti face nimic. La mine nu avea depuneri pe capac deloc si nici o gaura nu era infundata.

Diferentele de la EGR-uri nu le stiu exact dar cel mai probabil ca cel care este pt motoarele de 131 CP recircula putin mai mult gaz de esapament.

Este o diferenta mare de pret intre ele sau de ce intrebi? Parerea mea este sa nu faci experimente, pune ce trebuie pus acolo ca sigur nu o sa ai nimic in plus daca la motorul de 115 CP pui EGR de la motorul de 131 CP.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat si eu egr-ul , am pus unul curatat dar in stare foarte buna si cu capsula aia ce taie admisia in stare buna (a mea nu mai mergea) luat de la un amic .Cu aceasta ocazie am curatat si supapa din capacul culbutorilor care era teapana dar dupa ce am turnat diluant in ea si am tot scuturat capacu si-a dat drumul iar rampa culbutorilor nu are aceea sita.Egr-ul vechi era imbacsit dar lucra, caci zona de lucru a axului supapei lucea.Am schimbat si furtunsele de vacuum cu aceasta ocazi. Ca prime impresii : motorul merge parca un pic mai rotund,nu mai este asa de zgomotos intre 1800 si 2200 rpm in accelerare tip talpa cioban dar parca trage mai linear acum...inainte era mai brutal la talpa si apoi incepea sa traga linear.Urmeaza saptamana asta si o curatare de turbo cu schimbarea geometriei .

post-29377-1235907740_thumb.jpg

post-29377-1235907750_thumb.jpg

post-29377-1235907864_thumb.jpg

post-29377-1235907874_thumb.jpg

post-29377-1235907959_thumb.jpg

post-29377-1235907974_thumb.jpg

post-29377-1235908160_thumb.jpg

post-29377-1235908173_thumb.jpg

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aceasta ocazie am curatat si supapa din capacul culbutorilor care era teapana dar dupa ce am turnat diluant in ea si am tot scuturat capacu si-a dat drumul
la asta te referi banuiesc nu ? > http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=131033 Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai eu am banuiala ca mai este una in capac caci suflam si nu iesea aer pe aceea supapa cu toate ca o blocasem pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai

Aer ar trebui sa circule astfel http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=112343. Supapa trebuia curatata si verificata asa http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=830818

Apropo eu periodic verific orificiul de la capacul de culbutori cu in betigas subtire si lung pe care in introduc in acel orificiu. Niciodata nu am gasit mizerie pe acel canal dar nici nu mi s-a blocat la introducere(ca si cum ar fi mizerie stocata). Sa nu credeti ca l-am bagat 20cm si nu s-a oprit. L-am bagat pana se vede aici : http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=131033 ca se termina, deci pe la mijlocul suprafetei rotunde de pe capacul de culbutori din care pleaca furtunul cu gaze de carter spre admisia dinaintea turbinei.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu era infundat dar repet acolo se afla o supapa care era blocata...nu vorbesc de supapa aceea cu lamela metalica ce se vede ci de o supapa ascunsa in locasul unde intra stutul prin care trage turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca prin furtunul care ducea spre admisia dinaintea turbo, nu era tras aer pentru ca aveai acea supapa ascunsa infundata !?. In cazul asta tot uleiul din admisia ta, respectiv de la egr iti venea doar de la turbo si gaze de cartee nu se duceau delco in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu caci era blocata pe deschis.Am infundat gaurile alea de condens ulei si pe cele de admisie gaze si nu iesea nimic pe supapa aia metalica si inainte cand suflam pe stutul ala trecea aerul in cealalta parte fara a se simti nimic.Dupa curatare sulfland sau tragand aer se simte ca o supapa in capac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma tot trebuie facuta o curatare, chiar daca am impresia ca acel orificiu nu e infundat. Tin sa mentionez ca la o verificare in reprezentanta a istoricului service de la masina mea, apare o curatare a capacului de culbutori in Germania. Cel care mi-a facut aceasta verificare a service-ului nu a stiut sa zica exact ce a insemnat curatarea capacului de culbutori, dar trag singur concluzia ca tocmai din cauza murdaririi egr si consumului de ulei a si fost facuta aceasta curatare, fiind deci curatarea filtrului gazelor de carter. Probabil de aia imi si consuma actualmente asa putin ulei, 30-40 ml/1000km. Si merg doar oras pana in 2000rpm. Dar nu vede talpa de cioban :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rewiev dupa 360 km. ... egr uscat fara pic de ulei si consum mediu cu 0,5 l/100km. mai mic...sa vedem cat tine minunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te credem l@u doar ca intre timp s-a mai incalzit afara :icon_thumright: . Eu am mers 2500 km si nu a murdarit deloc cu ulei. Insa am dat o "talpa de cioban" si normal ca a vomitat. Am sters egr de ulei si acum dupa inca 1000km e curat. :beerchug:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si eu m-am gandit la incalzirea vremii si am facut o comparatie cu perioada in care erau aceeasi temperaturi si am dedus ca a mai scazut consumul .Poate e placebo sau poate nu...mai vedem dupa alti km.Talpa de cioban a primit din belsug...Galati-Braila pe varianta 210/h dupa o testare dus intors cu rx65 in parbriz si turata pana la maxim.Nu te contrazic pana la proba contrarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu doua intrebari:

Supapa EGR de la un motor Golf 4 1.9 diesel se potriveste si la un Golf 4 1.6 benzina?

Care este pretul aproximativ a acestei piese?

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potriveste. E cu totul alta marfa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi EGR-ul. Nu m-am tinut de promisiune, sa-l cumpar pe cel mai ieftin dintre Wahler si Pierburg si am luat unul original, stantat Vw-Audi.

Surpriza: cand m-am uitat mai atent, am vazut ca era Wahler, doar cu 300 lei (noi) mai scump!

Un alt amanunt: axul era imbaxit de mazga de ulei si dupa ce l-am curatat functiona bine, dar am hotarat totusi sa-l pun pe cel nou ca sa nu mai vad mizeria din jurul EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 9 zile si 2000km de cand l-am curatat, EGR-ul meu nu a dat pic de ulei. Se pare ca siliconul rosu pus la garnitura de cauciuc si-a facut treaba, dar sa vedem pana cand.Cele doua orificii nu le-am astupat. Tin sa precizez ca masina a avut parte de mers sportiv si chiar si de vestita talpa de cioban cum se spune pe aici. ;) Si am reusit sa repar si actuatorul care actioneaza clapeta EGR, rupt la demontare :)

Modificat de MIRCE4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 700 km facuti in oras(cu exceptia celor 100 km facuti in 2 drumuri Gl.-Br.) egr uscat si consum stabilizat la 7.9l/100km .Concluzie clara a scazut consumul de la 8.6-9.1 cat oscila inainte de inlocuire la 7.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea l@u ala e consum sportiv pe vremea asta de plus 12-15 grade cand nici CGP si nici macar PTC nu lucreaza(unii au cgp ori ptc ori nici una!).

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!