Jump to content

Tva Deductibil Pe Firma


Nak
 Share

Postare recomandată

Am un prieten care spune ca si-a achizitionat masina pe firma si astfel nu a mai platit TVA-ul si accizele.

I-am intrebat pe cei de la VW si mi-au raspuns: "Singurele entitati scutite de TVA si accize sunt diplomatii, ambasadele si institutiile guvernamentale. Puteti sa achizitionati masina in CIP sau DDP leasing dar platiti TVA

si accize, TVA-ul fiind deductibil pentru persoanele juridice".

El nu si-a cumparat VW, dar ma indoiesc ca celelalte marci ar practica politica asta de scutire.

Daca cineva stie cum poti sa scapi de TVA si accize va rog sa-mi spuneti si mie. Mentionez ca nu sunt diplomat, inca. ;)

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adus la un prieten o masina de dincolo pe firma si a platit doar accizele fara TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand va spun ca sunt inginer asa ca sa nu radeti de explicatia mea!

O societate comerciala plateste oricum(sunt si exceptii) TVA la stat ca diferenta dintre valoarea adaugata a vanzarilor si cea a cumpararilor. In cazul achizitiei unei masini(la fel ca la orice alt obiect incarcat cu TVA), dealerul care vinde masina va incasa suma integrala(inclusiv TVA) iar societatea care achizitioneaza va plati statului mai putin TVA(respectiv cat a fost achitat dealerului).

Exprimarea "o iau pe firma ca sa scap de TVA" inseamna ca firma va plati integral masina, insa va plati mai putin TVA la stat.

Sper ca am fost suficent de clar!

Modificat de Raf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. repatriere

2. Fundatie

3. Cetatean cu dubla cetatenie, romana si inca una....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa de dificil de explicat.

TVA se plateste strict ca diferenta intre tva-ul colectat (rezultat din vanzarile unei firme) si tva-ul deductibil (rezultat din cumpararile pe care le face firma).