Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Cornel poti sa-mi zici cum ai modificat tu IQ-ul la pompa de injectie? De te intreb: ultima data cand am verificat cu vag-com IQ era prea mic,era cam 2,8 si vreau sa il maresc in jurul valorii de 3,5. Am citit pe myturbodiesel.com cum ca IQ-ul poate fi modificat prin slabirea celor 3 suruburi din partea de jos a pompei de injectie si batand cu un ciocan in capul piulitei pe unde intra motorina in pompa in sensul spre curele se va mari IQ sau invers se scade. Un link edificator AICI. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Vezi ca in link-ul pus de tine,este si procedeul modificarii IQ-ului cu vag-ul;exact cum scrie acolo,asa se procedeaza,de altfel,tot de acolo am invatat si eu acest procedeu acum ceva timp in urma.Btw,cititi tot de pe myturbodiesel.com,gasiti acolo cam tot ce aveti nevoie depre non pd-uri,plus o multime de tutoriale,e o sursa de informatii excelenta alaturi de tdi club.com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a murit si motorul meu de pe Golf, cel mai probabil s-a rupt cureaua de distributie.

Intrebarea mea e urmatoarea merita sa inlocuiesc repar ce so fi distrus prin el sau mai bine sa schimb motorul cu totul ?

Astept si preturi aproximative de manopera sau alt motor. (1.9 tdi 66kw)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai desfa-l si vezi ce e acolo.... ce pagube sunt.. - noi nu avem de unde sa stim ce e in motorul tau

cu preturile aproximative de manopera, iar.. o intrebare puerila.. depinde, de mecanic, de service, de ce anume trebuie reparat...

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar trebuie desfacut si sa vezi ce e acolo. Chiar si un motor second trebuie verificat, eventual schimbata distributia pentru ca nu stii ce e in el. Asa ca eu zic sa vezi mai intai dupa aia hotarasti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat costa reparatia. Daca sa rupt cureaua de distributie la diesel, posibil sa ai pagube destul de mari. Dar trebuie vazut prima data.

Vreo 400- 500 euro parca era un motor tdi 1z de golf 3. Daca gasesti un motor in mintile lui, merita. Eu sunt de parere ca un motor original merge mai bine decat unu reparat.

Depinde ce pagube ai la motor, cel mai bine sa vorbesti cu un mecanic sa vezi ce te sfatuieste sa faci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2-3 zile dimineatza la pornire timp de 10 secunde imi scoate un fum de culoare albastruie - alb, ceea ce pana acuma nu o mai patisem.Oare sa fie de vina avansul? AS vrea sa-l verific cu vag-com-ul meu dar nu e original si nu ma lasa , aveti ceva idei sau sa fi patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Papa ulei :vwrullz:

Verifica-i nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica periodic nivelul, schimba-l daca e vechi, filtrul la fel si nu adauga niciun fel de aditivi

dimineata, la temp mai scazute si la mine mai era o idee de fum... dar foarte putin dupa pornire - consider ca intr-o oarecare masura e normal;

dar 10 sec de fum albastru.. intr-adevar e cam mult...

obisnuiesti sa o omori la rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul schimbat acum 2 sapt + filtru, iar ulei nu papa pt ca la aproape 10.000 km facuti cu uleiul vechi nivelul era un pic mai jos, sa zic ca mi-a papat 100grame maxim de la un schimb la altul.La rece mai mult de 1800-2000 rpm nu trec.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a murit si motorul meu de pe Golf, cel mai probabil s-a rupt cureaua de distributie.

Intrebarea mea e urmatoarea merita sa inlocuiesc repar ce so fi distrus prin el sau mai bine sa schimb motorul cu totul ?

Astept si preturi aproximative de manopera sau alt motor. (1.9 tdi 66kw)

Toti vorbesc prostii cand zic ca nu are rost sa repari un motor. In primul rand nu ai cum sa sti daca nu il desfaci. Daca nu era in sarcina mare daunele pot fi minore. Reparatia te-ar ajunge mai putin. Daca sti ca aveai un motor bun si ca era in mintile lui eu zic sa il repari. Mie daca mi-ar sari distributia ( Doamne Fereste ) chiar si daca m-ar costa 200 de euro l-as face pentru ca merge incredibil de bine.

Am vazut Golf 4, 1.9 TDI, cu un piston facut varza dupa ce i-a sarit distributia si nu stiu ce supape sau cum le zice... strambe ... + segmenti schimbati, facut cu 500 de lei + manopera. Tragi tu concluzia de aici.

Inca odata :blackeye[1]:. Daca era OK motorul eu zic ca merita sa il refaci. Cand schimbi un motor ia in calcul cat platesti manopera, cat trebuie sa alergi ... s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata sunt mai linistit, nu e rupta cureaua, probabil rola ce cred eu ca, e in capatul arborelui cotit este iesita de pe con. si o fi indoit ceva supape.Motorul invarte si se aude cun supapele nu mai inchid. Probabil luni o sa fie desfact mototul si atunci o sa vad ce si cum.

Multumesc mult !

Toti vorbesc prostii cand zic ca nu are rost sa repari un motor. In primul rand nu ai cum sa sti daca nu il desfaci. Daca nu era in sarcina mare daunele pot fi minore. Reparatia te-ar ajunge mai putin. Daca sti ca aveai un motor bun si ca era in mintile lui eu zic sa il repari. Mie daca mi-ar sari distributia ( Doamne Fereste ) chiar si daca m-ar costa 200 de euro l-as face pentru ca merge incredibil de bine.

Am vazut Golf 4, 1.9 TDI, cu un piston facut varza dupa ce i-a sarit distributia si nu stiu ce supape sau cum le zice... strambe ... + segmenti schimbati, facut cu 500 de lei + manopera. Tragi tu concluzia de aici.

Inca odata :blackeye[1]:. Daca era OK motorul eu zic ca merita sa il refaci. Cand schimbi un motor ia in calcul cat platesti manopera, cat trebuie sa alergi ... s.a.m.d.

Multumesc pentru sfat !

Nu era in sarcina ff mare pt. ca era soramea la volan si mama in stanga si ea nu merge mai tare de 90 nici sa o bat.

motor altul ce nu stiu ce si cum a fost si cat ulei papa intre 250 -350 euro , manopera minim 400 lei, trecere in talon RAR undeva la 600 -700 lei.

eu sper sa scap pana in 300 euro cu el motorasul meu ce nu papa mai mul de 200 gr de la schimb la schimmb.

Modificat de popa84silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoru tip AAZ era problema sa sara rola, defapt e o greseala de constructie. Si din cate stiu a fost rezolvata la motoarele de tip tdi, dar posibil din cauza uzurii.

Si lagolfu din semnatura, cand la dus in service dupa ce la cumparat, am observat ca avea rola si intinzatoru originale de fabrica la peste 300000 .

Si atunci ia pus si rola si intinzator de la firma INNA si curea distributie BOSCH.

Modificat de paul-tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Asa arata la mine.

azi am descoperit ca furtunul de sus e ciupit...din cauza asta poate sa imi traga aer fals?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina de la firma, un passat 1.9 TDI cod motor 1Z, de 2 saptamani umblam pe la mecanici si nu reusim sa ii dam de cap. A devenit foarte puturoasa, si am inceput asa(adica mecanicii la care a fost masina au zis): 1.Turbo defect, l-au dat jos si l-am dus la reparat, in fine nu avea nimic turbo, doar l-a curatat putin, pus la loc si tot degeaba; 2.Catalizator infundat, la golit, tot degeaba; 3.EGR (ideea mea), mecanicul a zis ca a mers fara EGR si tot la fel mergea. Am dus-o la al doilea mecanic ( specialist in diesel-uri) dupa 3 zile ne-a zis ca totu-i in regula, doar ca are presiune prea mica pe admisie. Din ce cauza sa nu mearga? Odata ce turbo ii ok, pierderi de presiune nu are (asta ne-a zis al doilea mecanic). Eu din cate vedeti in semnatura am benzinar, la diesel sunt tamaie. Problema e ca e puturoasa, abia urca in ture. Ce e curios este ca: daca pornesc motorul si o turez in gol putin peste 3000 rpm imediat pleaca altfel acul de la turometru, si dupa ce plec de pe loc se infige putin mai bine; in schimb daca nu o turez in gol inainte de a pleca de pe loc, mai bine plec cu o bicicleta ca ajung mai repede, adica e puturoasa rau de tot...

Astept pareri, ca de mecanici m-am cam saturat, si nici nu imi convine sa-mi forjez masina personala pt firma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept pareri, ca de mecanici m-am cam saturat, si nici nu imi convine sa-mi forjez masina personala pt firma...

Injectia a verificat-o cineva? pompa zic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pt problema ta,ca sa nu mai dai cu ghicitul:fa rost de cineva care are vag com,fa scanare de erori,fa teste in mers pt turbina,debitmetru si egr,verifica ce valori ai pe injectoare,verifica avansul si IQ;asa trebuie procedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ce cine a avut masina a umblat la IQ injected, probabil sa consume mai putin...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce a cumparat masina, am schimbat distributie, filtre, s.a.m.d si dupa operatiunea asta am mers aprox. 8000 km, timp in care masina a mers f.f.f. bine, consum ok (am calculat o medie de aprox 6% urban-extraurban) si avea o viata in el (motorul) de nu-mi venea sa cred ca merg cu un diesel. Problema a aparut acum aproximativ 2 saptamani, si inca nu i-am dat de cap... Sper sa gasesc zilele astea pe cineva priceput in ale vag com-ului si sa ii faca o scanare amanuntita, poate reusim sa gasim "buba". Ce e ciudat, este ca a "picat" dintr-o data, nu a da semne nici un moment ca o sa fie ceva probleme la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai tin sa va salut,ca si voi vin cu unele probleme pe orum dar sincer nu stiu daca e locul ideal sa postez...

Am un golf 3 din 91 1.9 tdi 90CP,1z..tin sa cred ca este foarte zgomotos din cauza injectoarelor.....si cand este subturata apara unele trepidatii in mers...dupa 2500 de ture dispar complet.....intradevar parca si-a mai si pierdut din putere motorul.

As vrea sa fac o curatare la injectoare dar sincer nu dispun de foarte multi banuti...daca stie cineva sa imi recomande un pompagiu pe unde ii multumesc...si de altfel de la ce sa fie trepidatiile alea cand e subturata? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ciudat, este ca a "picat" dintr-o data, nu a da semne nici un moment ca o sa fie ceva probleme la motor...

Imi place fraza asta :D)) Eu sunt electrician, nu prea am treaba cu mecanica. Adica ma bag, cat imi permit cunostintele de mecanica, si doar la masina mea . Dar de 3 ani incoace aud fraza asta mereu. Ma baieti, sa stiti ca niciodata nu o sa va sune pe mobil masina, ca are degand sa se strice. ^_^ .

1Zul meu, fumegatorul urmeaza sa fie testat duminica, insfarsit. Mi-am cumparat WAG-COM ul, si duminica ajunge la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri colegului CVAG3 !.M-a ajutat in seara aceasta cu o diagnoza cu VAG-COM.Nu au iesit erori iar majoritatea parametrilor au iesit foarte bine...nu mai schimb senzorul de temperatura.

Modificat de golf1diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce a cumparat masina, am schimbat distributie, filtre, s.a.m.d si dupa operatiunea asta am mers aprox. 8000 km, timp in care masina a mers f.f.f. bine, consum ok (am calculat o medie de aprox 6% urban-extraurban) si avea o viata in el (motorul) de nu-mi venea sa cred ca merg cu un diesel. Problema a aparut acum aproximativ 2 saptamani, si inca nu i-am dat de cap... Sper sa gasesc zilele astea pe cineva priceput in ale vag com-ului si sa ii faca o scanare amanuntita, poate reusim sa gasim "buba". Ce e ciudat, este ca a "picat" dintr-o data, nu a da semne nici un moment ca o sa fie ceva probleme la motor...

cand ai schimbat filtru de motorina ? Aproximativ cat timp a trecut de atunci si cati km ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!