Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

bulbul de temp esti sigur ca functioneaza in parametrii normali?

sunt aproape sigur...termometrul cu care am testat cu taicamiu era folosit la pupinel..adica sterilizarea diverselor "scule" medicinale;iar termostatul de Golf 1 deschide si inchide ok..l-am testat in apa incalzita de pe aragaz

Modificat de golf1diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Am desfacut sambata asta calculatoru, am curatat mufa respectiva cu spray de contacte G-20 si nimic, tot asa trepideaza.

Mai rau, in seara aceasta mi s-a intamplat ceva bizar.

Am facut o depasire, eram in a 4-a si dupa ce am revenit pe banda mea am incetinit putin iar cand am accelerat nu a mai vrut. Am apasat acceleratia la maxim si nimic, ca si cum nu apasam pe acceleratie, nici macar nu se tura motorul. Aveam 80 de km/h cand mi s-a intamplat si abia dupa ce am dat a 3-a si a 4-a la loc si-a revenit.

Care sa fie cauza ? :| Mi se pare tare ciudat, e prima oara cand mi se intampla.

Si ca sa completez lista daunelor : mi s-a stricat un rulment pe stanga care a fost schimbat recent, mi s-a spart ceva la repartitorul de frana de pe punte spate si mi s-a stricat unghiul de fuga cred, din cauza flanselor pentru ca atunci cand accelerez fuge stanga iar cand iau piciorul de pe acceleratie fuge in dreapta ( senzatie tare ciudata, mai ales cand accelerezi pe curbe) .

Deci ce sa ma zic ? :)) Maine vreau sa o bag in service.

Astept mesajul vostru in legatura cu acceleratia.

Multumesc mult !

Salut !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa de reactie la apasarea acceleratiei poate fi un simptom de probleme la turbina .... E posibil sa fi intrat in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau, de la pompa de injectie, avans ....

Mare atentie la service cu mecanicii ....

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchable: din ce povestesti tu, eu zic ca nu ai treaba cu turbina si nici cu limp mode; cauta mai bine la pompa de injectie... sigur e reglata si functioneaza corect ?!?

pe vag com ce spune? injectoarele sunt ok ?

iti mai spun si eu ce ti s-a mai spus... atentie la "mecanici"... daca prinzi vreun "specialist", poti sa arunci motorul - cunosc cazuri...

tracto: daca era limp mode, ramanea in limp pana oprea motorul; nu-si revenea dupa shimbarea treptelor de viteza (a 3-a apoi a 4-a)....sincer, nu cred ca are nicio legatura ....

am avut eu limp mode si puteai sa ii faci absolut orice, in orice treapta ca nu-si "revenea"..

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o problema. Am cumparat ieri un golf 3 cu motor 1Z, si am probleme cu el. al naibii, ieri la probe nu mi-a facut figuri. Imi scoate fum alb. M-am uitat la ulei, in vasul de expansiune, nu e nimic anormal. Fumul il scoate numai la demaraj. Cand merg constant totul e ok. Masina trage foarte bine, am venit cu ea distanta de 200 km. 120-160 km/h mai mult nu am mers. majoritatea drumului cu 130 km, pentru ca am zis intai sa ii schimb curele, filtre ulei. Astazi am gasit un surub langa amortizor, proaspat, curat, se vedea ca e desfiletat de curand. Ma uit eu, si ii gasesc locul. EGR. nu intra la loc, asa ca am desfacut si celalalt surub. cand, acolo avea o tabla pusa( intre admisie si EGR) ca sa obtureze. E posibil sa scoata acest fum pentru ca nu era prins EGR ul de admisie decat intr-un surub? Din ce am mai citit pe net, se pare ca e folosita metoda asta cu obturatia EGR-ului de admisie. Din ce cauza se face asta? eu vreau sa fac masina sa mearga cum a lasat-o VW, pt ca personal cred ca nu degeaba au facut-o asa, si vreau sa scap de fumul ala alb. Daca mai aflu ceva o sa postez aici. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchable: din ce povestesti tu, eu zic ca nu ai treaba cu turbina si nici cu limp mode; cauta mai bine la pompa de injectie... sigur e reglata si functioneaza corect ?!?

pe vag com ce spune? injectoarele sunt ok ?

iti mai spun si eu ce ti s-a mai spus... atentie la "mecanici"... daca prinzi vreun "specialist", poti sa arunci motorul - cunosc cazuri...

tracto: daca era limp mode, ramanea in limp pana oprea motorul; nu-si revenea dupa shimbarea treptelor de viteza (a 3-a apoi a 4-a)....sincer, nu cred ca are nicio legatura ....

am avut eu limp mode si puteai sa ii faci absolut orice, in orice treapta ca nu-si "revenea"..

din ce am citit si eu pe internet seamana al dracului de mult cu limp mode dar cum ai zis si tu ... dupa ce am schimbat treapta si-a revenit. Mi se pare bizar pentru ca uneori vad bule de aer pe furtunasele alea de motorina, cele transparente. Normal bulele apar in cazul in care filtrul de motorina este imbacsit dar eu l-am schimbat recent. La mine primele simptome nu sunt acele intreruperi. Incepe cu un fel de lag ... adica nu se mai infige cum trebuie si abia apoi incep intreruperile cand accelerez. Fum nu scoate ca sa am injectoarele stricate si nici nu tacane, se aude foarte frumos, zici ca e TDI de pe golf 4. Si mai bizar cand nu functioneaza cum trebuie parca se aude diferit. Sa zic ca si turbo fluiera mai tare putin. Cand vrea ea sa manance pamantul scoate un zgomot frumos de tot, zici ca e BMW :D . Totusi am verificat sigurantele iar, am curatat cu spray de contacte relee si cam tot, inclusiv mufa la calculator dar degeaba. Se aude acel zumzait ( oscilatie de relanti cu 50 de turatii, imi arata in bord ) si daca misc de volan ( cand actioneaza servo ) face si mai rau. O sa incerc sa filmez zilele astea :)) ca sa va dati si voi seama despre ce vorbesc.

EGR nu cred ca are treaba cu acele intreruperi. Imi e frica doar sa nu fie ceva electric.

Salut !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am schimbat filtru de motorina si eu am aceleasi simptome, cateodata in rampa pe la 2000-2200 rpm ma zguduie dar nu tot timpul. am pus inapoi filtru vechi inca 1 sapt am tras de masina nici o treaba, am schimbat filtru cu cel nou inapoi mai intrerupe cateodata dar rar, nici eu nu prea am vr-o explicatie concreta, cred ca filtru e prost plus ca e bosch si am dat 75 de lei pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o problema. Am cumparat ieri un golf 3 cu motor 1Z, si am probleme cu el. al naibii, ieri la probe nu mi-a facut figuri. Imi scoate fum alb. M-am uitat la ulei, in vasul de expansiune, nu e nimic anormal. Fumul il scoate numai la demaraj. Cand merg constant totul e ok. Masina trage foarte bine, am venit cu ea distanta de 200 km. 120-160 km/h mai mult nu am mers. majoritatea drumului cu 130 km, pentru ca am zis intai sa ii schimb curele, filtre ulei. Astazi am gasit un surub langa amortizor, proaspat, curat, se vedea ca e desfiletat de curand. Ma uit eu, si ii gasesc locul. EGR. nu intra la loc, asa ca am desfacut si celalalt surub. cand, acolo avea o tabla pusa( intre admisie si EGR) ca sa obtureze. E posibil sa scoata acest fum pentru ca nu era prins EGR ul de admisie decat intr-un surub? Din ce am mai citit pe net, se pare ca e folosita metoda asta cu obturatia EGR-ului de admisie. Din ce cauza se face asta? eu vreau sa fac masina sa mearga cum a lasat-o VW, pt ca personal cred ca nu degeaba au facut-o asa, si vreau sa scap de fumul ala alb. Daca mai aflu ceva o sa postez aici. Multumesc

Se pare ca fumul il scoate numai dupa ce se incalzeste motorul si ajunge apa pe la 80..... Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa in vasul de expansiune iti scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea.... Zici sa fie ciupita garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EGR este clar ca s-a pus tabla pentru ca motorul nu tragea...

Se pare ca fumul il scoate numai dupa ce se incalzeste motorul si ajunge apa pe la 80..... Idei?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

EGR-ul nu are nici o treaba daca este anulat,din contra,aduce numai beneficii:motorul nu mai merge cu aer si gaze recirculate(depinde de pozitia pedalei de acceleratie),ci numai cu aer curat;personal am anulat EGR-ul de 2ani,dupa ce am curatat galeria de admisie care era obturata in proportie de 60% datorita EGR-ului si uleiului de la CCV si turbo,care se transformase in calamina si sugruma motorul.Pt baietii cu km multi si care stiti ca nu s-a curatat galeria de admisie,scoateti tubulatura intercooler-ului care vine in galerie si bagati un deget in aceasta,daca dati de depuneri,categoric e timpul sa o curatati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea.... Zici sa fie ciupita garnitura?

Da la asta ma gandeam mai ales ca spui dupa 80 de grade. Dar daca nu-ti scade nivelul apei atunci nui deacolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce este clar este ca probabil..are ulei in admisie... trebuie verificate si injectoarele.Pana nu vezi si/sau auzi e mai greu cu presupusul!

Cu consideratie,

Costy.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu daca ar avea ulei in admisie fumul ar trebui sa fie de culoare neagra-albastruie ci nu alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificate mai multe! Scuze.. Astept cu interes rezolvarea problemei de catre 'Clau_lcf' sper sa ne anunte si pe noi(excludem totusi schimbarea masinii ok?:cool:.

Din cate stiu eu daca ar avea ulei in admisie fumul ar trebui sa fie de culoare neagra-albastruie ci nu alb.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana asta ii schimb uleiul, toate filtrele, distributia, si celelalte curele. O sa fiu mai atent cu apa in vas. poate scade mai greu....

@ mcornel.... Bun, aduce numai beneficii anularea lui. Nu te contrazic, am mai auzit asta la cateva persoane. Ce nu inteleg, la ce s-a mai pus pe masina , daca e mai bine fara el. Ce face, cum functioneaza EGR ul asta?.... nu are si el treaba cu turbo? Un prieten spunea ca daca turbina nu functioneaza normal, EGR ul decupleaza turbo, sau cv pe acolo.....

Fumul e alb, si apare dupa 80 de grade, din putin spre mai mult pana la 90 de grade, si e alb, cum e fumul de la frunzele arse toamna:D.

Fiti siguri ca rezultatul final, reparatia, va fi postata aici, ca doar asa ne ajutam unu pe altu

Nici eu nu vreau sa vand masina ca doar ce am cumparato

MS

Modificat de clau_lcf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o saptamana si ceva, de cand am postat ultima oara aici masina mea merge mai bine ca niciodata. Care ar fi motivul ? ;)) S-a reparat asa de la sine ? Eu zic ca cineva pe aici face vraji =)).

Good luck ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
@ mcornel.... Bun, aduce numai beneficii anularea lui. Nu te contrazic, am mai auzit asta la cateva persoane. Ce nu inteleg, la ce s-a mai pus pe masina , daca e mai bine fara el. Ce face, cum functioneaza EGR ul asta?.... nu are si el treaba cu turbo? Un prieten spunea ca daca turbina nu functioneaza normal, EGR ul decupleaza turbo, sau cv pe acolo.....

EGR-ul a aparut din considerente de poluare,de altfel ca si catalizatorul(eu l-am scos si pe asta);EGR-ul afecteaza mersul motorului cand e blocat pe deschis,iar in sarcina,cand ar trebui sa se inchida sa permita sa intre numai aer,in loc de aer,vor intra gaze recirculate:da-ti singur raspunsul ce inseamna multa motorina cu gaze recirculate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe link ul dat de Razvan SPD, am inteles cum lucreaza si ce face un EGR. Am coborat la masina, si am dat EGR ul jos. Era blocat pe inchis, nu puteam sa il imping nici cu surubelnita. Nu era murdar tare. Am luat niste solutie de spalat motorul, ca asta aveam la indemana, si s-a curatat bine. Apoi am inceput sa imping cu el cu un prelungitor din trusa de chei. S-a deschis 2 mm, dar cu foarte multa forta. L-am impins la loc cu surubelnita,am facut de vreo 5 ori asta, dupa care am batut in el cu teul si s-a dus pana in capat. Apoi usor usor, tras cu surulelnita, impins cu teul , manevra repetata de vreo 20 de ori, s-a deblocat, acum merge bine, cel putin la mine in mana . Membrana e buna, tine presiune... Sar acum din salopete si il scot pe autostrada sa vad daca e vreo schimbare in bine. Daca face figuri am pastrat tabla ca sa ii inchid drumul spre admisie... Sa vedem ce spune si fumul, perntru ca tabla care obtura, era prinsa doar intr-un surub,din 2....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Nu mai pot sa editez postul de mai sus, asa ca fac altul. Am iesit cu masina in probe, Acum functioneaza EGR-ul, m-am dus cu cea in 4500 de ture, trage foarte bine. Ca si schimbari am observat ca apa acum urca mult mai repede la 90 de grade , si parca se aude un pic mai incet tiuitul de la turbina. De fum tot nu am scapat. Ma scoate din sarite. Cand vad fumul ala, e ca in faza aia din film.... vine fumul intai, apoi o masina ruginita, care taraie bada de asfalt dupa ea....

Masina are 52 de mii , parca in bord, asta inseamna dupa parerea mea, cel putin 352.000 km, ca stiu ca la 300.000 o ia de la 0.

Am facut un filmulet, dar e cam intuneric. Oricum se vede cam despre ce este vorba. O sa fac unu maine pe zi. In imagini EGR ul si fumul dupa ce am accelerat.

Alte cauze? Ulei prost?....

Eu ma gandesc sa nu fie motorul in batista, dar totusi daca era vreun piston, batea, daca erau segmentii, nu aveam compresie, si scotea fum mereu... sa fie pompa, dar de ce cand e rece nu scoate fum? fum ca asta imi mai scotea vento iarna, ca nu primea curent decat o bujie din cauza fiselor care nu atingeau + urile la bujiilor, si cat dadeam la automat 10-15 sec ,pana pornea era ceata totala.

Si am zis sa cumpar vag com ul cand am plecat din tara.....

DSCF1261.mov

post-28553-1281472005_thumb.jpg

post-28553-1281472223_thumb.jpg

Modificat de clau_lcf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da tacane injectoarele nu gluma. Iti pun un filmulet cu a mea sa vezi cum se aude ~:> sau doar inregistrez. Revin in 5 minute

Uite link cu inregistrarea. La tine parca tacane prea rau ~:>.

http://www.youtube.com/watch?v=5a7QkF_D-wU

Scuze de calitate dar am inregistrat cu un mp3 player antic.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe forum un caz asemanator cu al meu, chiar la felsi se pare ca a curatat injectoarele si a scapat de problema. Avea amestec prea sarac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!