Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Multumesc floro_st205. Am schimbat bendixul la electromotor, Nu mai "scapa" electromotorul. Bujiile se inrosesc toate. Nu am cronometrat cat dureaza pana se inrosesc. Tin bujiile cuplate pana porneste. Problema urata este ca scoate foarte mult fum alb.Si trebuie sa tin foarte mult la automat pana porneste. Se manifesta ca si cand as fi ramas fara motorina si nu imi amorseaza pompa de motorina, dar imi da foarte mult fum alb.Are cineva vreo idee ce ar putea fi inafara de bujii? Care nu cred ca sunt sursa problemelor, deoarece masina pornea greu si asta vara. Intradevar o data cu venirea frigului a inceput sa porneasca si mai greu si a inceput sa imi arunce uleiul pe jos.Masina se scutura foarte tare cand porneste.Are cineva vreo idee ce ar putea avea? Multumesc anticipat!

Modificat de deian90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema am avut`o si eu !mai intai scotea doar fum alb pana se incalzea motoru apoi nu mai scoatea ! dupa care a inceput sa scoata mereu fum alb excesiv pornea greu scadea apa din borca GARNITURA DE chiulasa ! la mine asta a fost , trebuie sa verifici sa nu ai apa in ulei sau ulei in apa , daca scade apa , daca face presiune in borcan si sa verifici compresia motorului !Eu am rectificat chiulasa am schimbat garnitura acum porneste fff bine , dar dim cand e foarte frig tot mai scutura putin pana se incalzeste !

Parerea mea : verifici compresia motorului ! daca e bine , vezi pe partea de alimentare ! poti sa te uiti si la filtru de motorina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!Filtrul de motorina e nou.Apa in ulei nu am sigur! Am schimbat uleiul si nu se vedea sa fie apa in uleiul pe care l-am scos. O sa verific daca a scazut nivelul apei in borcan. Asta vara era normal, cu toate ca pornea greu, si am pus antigelul g11 parca in toamna anului trecut. Dar o sa verific nivelul apei. Cum verific compresia?

Modificat de deian90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-ai zis , daca scoate fum tot timpul sau doar pana se incalzeste , si daca porneste greu si cu soclu tras ?

Compresia se verifica cu un manomentru cu un adaptor care se baga in loc de bujii se da la automat si iti arata ! Bineinteles trebuie sa fie manonmetru pentru diesel si trebuie sa fie motorul cald ! daca ai sub 300 asta e cauza porniri grele si consum de combustibil marit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum pana porneste. Dupa ce a pornit scoate fum doar daca e turata.La relantiu nu scoate fum. Nu stiu ce soclu. Nu am simtit sa fie consum crescut de motorina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1z`ul are soclu automat , am crezut ca ai 1y ! la motorul tau poti sa ii dai o scanare cu vag-com`ul sa vezi ce zice pe acolo , totusi eu cred ca e ceva de la alimentare la tine , pompa , injectoare , poate isi da cu parerea si colegii mai experimentati ! Eu am crezut ca scoate fum alb la relantii ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri! O sa incerc o scanare cu vag com sa vad ce gasesc. Astept in continuare sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara mai intai compresia (cartea zice minim 25 bar ,dar cu 20-22 bar ar trebui sa porneasca bine) ,apoi controleaza tararea injectoarelor (press. min. e scrisa pe ele)

PS. "sa iti aruce ulei pe jos" pe unde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ii arunca pe esapament... ceea ce inseamana, semeringuri de supape duse sau mai rau segmentii sau garnitura de chiulasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este de vina compresia. pornirea la rece este o problema, dupa ce s-a incalzit motorul porneste la sfert de cheie. Si cum as putea verifica tararea injectoarelor? Ulei imi arunca pe la toate garniturile cred. Nu stiu sa iti spun exact pe unde il arunca.Ideea e ca imi arunca ulei doar la pornire un pic. Acum scapa ulei si cand sta pe loc. Nu imi arunca ulei pe toba. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica compresia cum ti-au sugerat colegii mai sus.Trebuie inteles ca la un motor diesel pierderea partiala (sub limitele tolerabile) a compresiei din diferite motive (segmenti-cilindri uzati, supape care nu mai inchid bine)face ca motorul sa porneasca foarte greu sau deloc. Cand motorul este cald,piesele se dilata-implicit ansamblul piston-segmenti- cilindru, asigurand o mai buna etanseitate(compresie).Gandeste-te ca motorina injectata trebuie sa se autoaprinda,nefiind ajutata de scanteie(bujie) ca la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa verific compresia si sa ii fac o diagnoza cu vag com sa vad avansul si ce alte erori mai gasesc. din ce am mai citit, avansul poate fi problema. O sa verific.Multumesc mult pentru sfaturi.Revin cu explicatia cand o gasesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara ,cine imi poate recomanda un pompagiu care sa imi schimbe garniturile la pompa de injectie motorina tip motor 1z in Bucuresti ?

Multumesc anticipat ,astept pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,am si eu o problema cu bujiile incandescente la un g3 1.9 tdi motor 1z si anume releul de la bujii nu cupleaza decat daca afara este foarte frig (ex sub 0 grade) cer ajutorul celor care au mai avut aceasta problema deoarece eu am releul de bujii ´´103´´ cel care este releu normal cu 4 pini (resèctiv 2 pini care fac alimentarea bujiilor 1 pin plus de contact si un pin cel mic - de la ecu pentru actionarea bobinei releului) si este comandat de ecu. ce nu stiu eu este ce senzor citeste temperatura motorului pentru a sti cand sa puna bujiile si cand nu caci senzorul de temperatura a apei cel cu 4 pini l-am schimbat cu inca 4 alti senzori si tot asa face, in schimbdaca ii las mufa scoasa bujiile stau cca 15 sec cuplate dar dupa pornire incep din nou functionarea.cred totusi ca alt senzorde temperatura se ocupa cu comanda releului de bujii. mentionez ca bujiile au fost verificate,siguranta de 60A de la bujii si ea. motorul porneste foarte greu de ex cand afara sunt 5-6 grade in schimb daca scot carcasa releului si il actionez cu mana cateva secunde porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema de genu am si eu , bujia intra numai la prima pornire , du aceea nu se mai aprinde , si porneste greu ! rezolvarea mea ( desii nu cred ca e cea mai buna ) am gasit firul care face leg cu senzorul de apa si l-am taiat , acum se aprinde bujia la fiecare pornire ca si cand motorul este rece rece ! Eu am motor aaz td , cel mai cred ca eu ca ar fi sa schimbi releul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar verifica daca nu cumva raman bujiile pornite si dupa ce pornesti caci la mine sa se intampla daca las mufa scoasa si in cazu asta schimbi 10 perechi de bujii pe iarna.eu am schimbat si releul cu toate ca nu ar avea treaba odata ce el cupleaza si nu ete din acela inteligent cum au anumite g3-uri cu mai multi pini

Modificat de mada_ttd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intradevar,calculatorul motorului sau ecu comanda acel releu care la randul lui alimenteaza bujiile incandescente doar de pe la -5 in jos si asa este conceput softul, in mod normal fabricantul a considerat ca nu este nevoie sa stea pe bujii decat de la - 5 grade in jos, faptul ca nu poneste fara bujii poate fi si o uzura a motorului,scotand mufa de la sonda de apa cu 4 pini care de fapt este o sonda dubla,o parte din sonda este pentru indicatorul de temperatura lichid de racira din bord iar cealalta parte arata temperatura motorului la calculator sau ecu,scotand mufa afara calculatorul are o temperatura de referinta mai mica si atunci se cupleaza bujiile incandescente, dar sa circuli cu mufa scoasa provoca alte neajunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si alta chestie...la mine face treaba asta de 2 sapt si da face la fel ca la tine pune bujiile doar la prima pornire...le pune mereu doar daca afara sunt sub cca 0 grade sau daca las mufa de la senzorul de temperatura scoasa dar atunci se cupleaza bujiile si dupa pornirea motorului.ideea e ca de ce nu a facut treaba asta si pana acum...pana acum imi actiona bujiile cateva secunde la fiecare pornire la rece acum insa daca pornesc si opresc dupa cateva secunde cand incerc sa pornesc din nou nu o mai ia si atunci trebuie sa actionez manual releul...cred ca o sa o fac ´´aro´´ si anume sa pun un buton care sa alimenteze releul sau un temporizator care sa le tina cateva secunde la fiecare actionare a contactului...oricum masina e de vanzare...a inceput sa faca treaba asta tocmai cand m-am hotarat sa o vand

Modificat de mada_ttd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci floro o sa incerc si asta cu toate ca 5 sonde originale, chiar daca au fost luate de la dezmembrari nu au cum sa aibe acelasi defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut fratilor, nu imi vine sa cred, aceeasi problema o am si eu, exact de iarna asta. Pana acum nu mi s-a mai intamplat. Porneste fara probleme prima oara (cand intra bujiile) iar apoi daca o las oprita undeva si se raceste motorul cam o ora, nu mai intra bujiile la pornire. Am schimbat senzor temperatura lichid racire, bujii incandescente, si tot la fel. Daca scot mufa senzorului si intra bujia porneste imediat. Oare alt senzor transmite temperatura la ECU?

mada_ttd cum actionezi manual releul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evitati auto naharneac. Niste excroci care nu vor decat bani. meserie....deloc

Eu am pati t o cu un motor de genaratie noua,....

si nu numai...mi au spus ca am probleme mari cu pompa de directie...mi au facut un deviz de 3300 lei...in realitate a fost o bieleta antirului blocata ( teapana) care acostat pe cod de origine 80 lei.

Asadar lasa i in pace pe cei de la NAHARNEAC Suceava....

au bani si clienti prosti cu nemiluita

Fac bani de la prosti cat vor ei...nu fi si tu unul din ei!!!!!!!!!!!!!!!!

Din pacate in viata de zi cu zi intalnesti oameni disperati.....si unii profita

Cei care sunt sunt seric-urile gen NAHARNEAC Suceava

Nu mergeti acolo oameni buni ca va nenorocesc masinile si buzunarele!!!!!!!!!!!!!!!

Nu au nici o treaba cu meseriile din domeniul auto!!!!!!!!!!!!

sunt amatori angajati cu ghiotura: frezori, strungari, electricieni de forta, etc....

Puteti sa ma contactati pentru detalii!!!!!!!!!!!

Eu am pati t o si nu mai vreau sa fie si altul in situatia mea........

Inca un sfat: nu facedi directia la NAHARCEAC Suceava....va distrugeti masina si implicit cauciucuriel

Eu le am aruncat dupa 2500 km...desi erau noi

Instalatia de directie desi de tip nou...electronica...nu face decat sa va distruga masina.......

Evitati.......fugiti............de AUTO NAHARNEAC SUCEAVA

Astept comentarii si reactii de la cei mentionati de mine..... nu cred ca au curajul sa reactioneze.. pt ca sunt vinovati si incompetenti!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îţi înţeleg indignarea şi este foarte bine că vrei să-i avertizezi şi pe alţii numai că acest topic nu este potrivit pentru postul tău.

Cel mai bine deschide un topic în aria corespunzătoare

http://vwforum.ro/forum/83-service-uri/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai rezolvat cineva problema? Oare o fi releul de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

kingpin nici la o masina diesel nu va intra bujiile din nou dupa 1h. Bujiile intra in functiune in functie de ce zice sonda de temperatura. Ai explicatia destul de logica mai sus in pustul #1008 postat de booby. Daca ai motorul bun nu ar trebui sa ai probleme nici dupa 2-3 ore de stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!