Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

crede-ma pe mine ca nu e nici o pana :)

cand scoti supapee, verifica daca sunt ghidurile duse, si daca e sa le schimbi si alea, daca nu cel putin semeringurile de la supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo nu este nici o pana ! atunci cand ai sa pui distributia la punct ,dupa ce intizi cureaua ,surubul de la axa cu came e ultimul de strans (axul trebuie calat ,pt faza ,in partea dinspre cutie iar cand tre sa strangi fulia ,tine de ax cu cheia de hexagonul de pe ax ,nu folosi cala pt strangere pt ca risti sa rupi axa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , am fst la un mecanic mi-a scos supapele , am fst la strung mi-a rectificat chiuluasa 2 sutimi zicea el ( nush ce a vrut sa zica) 100lei ca e cu anticamera .... ! am montat supapele mi-a aratat baiatu ca la paharele alea ( acum am aflat ca se numesc tacheti hidraulici ) trebuie descarcati adica mi-a zis sa dau cu ele de ceva de fier pana cade mecanismu ala cu arc , sters tot de ulei montat ! am facut asa la toti 8 tacheti , l-am intrebat daca trebuie insemnati a zis ca astia nu conteaza cum ii pui toti sunt la fel , acum surpriza NU INTRA IN GAURI ACOLO , cand i-am scos , au iesit foarte usor cu magnetul , acum am reusit sa bag 3 dar foarte foarte greu si nu culiseaza , nici vorba sa ii mai scot cu magnetul :( , unde am gresit ? cand am batut cu ei sau deformat ? trebuie unsi cu ulei sa alunece ? trebuiau marcati fiecare de unde i-am luat acolo sa intre ?

La supape mi-a zis ca calca bine , ca nu mai trebuie nimic facut desii cumparasem pasta abraziva , a zis ca nu e nevoie le-am curatat de calamina !

Cat despre misterioasa pana de la pinionul de la axa cu came , cand eram la strung l-am rugat pe nea strungaru sa imi faca o pana , i-am aratat axa cu came ( care are canal de pana ) imi face omu pana , si acum ii dau si pinionu , se uita la el , se uita la mine , se scarpina`n cap , il cheama si pe colegu mai vine si inca unu , se uitau toti !CAND SURPRIZA pinionu nu are gaura de pana ! Am concluzionat sa va dau dreptate ca nu exista pana acolo ! Va multumesc inca odata , si astept cu nerabdare sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai montat supepele, acuma verifica daca curge vreuna, punand benzina sau white spirt in admisie respectiv evacoare, si daca curg, trebuie facute cu pasta

cat despre tacheti, eu nu i-as bate in fier, ci mai degraba in lemn

ca nu mai intra tachetii, poti sa verifici usor, te uiti daca au vro deformare pe ei , si daca nu probabil cel care tia pus supaeple cu arcurile a atins in interioru la chiulasa pe langa arcuri unde culiseaza tacheti, si a deformat acolo

acolo trebuie cumva cu o pila sau cu ceva ascutit luat unde e batut

sau alt scenariu:

ai fost cand a demontat supapele?

daca da, cum le-a demontat

a batut cu un ciocan in supapa pana a sarit sigurantele?

daca da, atunci se poate sa se fi intamplat toate astea

ai schimbat semeringurile de la supape cel putin?

ai verificat daca au jic supapele in ghiduri?

daca vrei sa inventezi tu toate chestiile si sa vezi cum functioneaza un motor, si sa nu iti pape ulei dupa ce il faci, ia si tu in sema la altii care au mai trecut pe acolo, ca daca nu, nu o sa mai vezi nici un raspuns, ptr cineva care cere sfaturi, si dupaia face cum vrea el!

last post in topicu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby , observ in postul tau ,o oarecare , indignare si nu inteleg dc , nu numai in mecanica ci in general in viata primesti sfaturi de peste tot dar tot cum crezi tu faci ( si nu imi zi ca tu nu faci asa) apoi cand suporti consecintele tu le suporti nu altcineva ! Tu cred ca te referi la faza cu pana , ca nu am inteles din prima ca nu e pana acolo , EU STIAM DE LA INCEPUT CA NU ERA ! TOTI DIN JURUL MEU IMI SPUNEAU CA E IMPOSIBIL SA NU AIBA PANA !

Referitor la supape , da asa le-a scos a batut cu o teava si cu un ciocan in ele ! el fiind mecanic , s-a uitat daca au jos daca calca bine, si a considerat ca nu e nevoie sa schimbam nimic , acum nush ce sa mai cred...! pe unde trebuie sa bag benzina ? prin capul la supapa inainte sa pun tachetu ?Mi-a zis cineva ca isi da drumu tachetii aia dupa ce merg putin si intra ulei la ei !

Lupo_bv ms , pt manual ! l-am citit de cred ca il stiu pe derost ! il am din a 2-a zi de cand am luat masina ! Bineinteles tot de vwforum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii tre sa intre si sa se miste usor in ghidurile lor ,(asa ca atunci cand i-ai scos cu magnetul) daca nu rezolva problema pt ca altfel exista riscul de a se gripa si ai sa arunci chiulasa .cand montezi tachetii unge-i cu ulei ;la fel si ghidurile .

pune chiulasa cu gaurile de admisie si evacuare in sus (fara ax cu came montat) si toarna cam 50ml de benzina in fiecare gaura (admisie si evacuare) apoi uitate daca pierde pe la supape . daca da atunci tre sa pasuiesti supapele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asta , nu curgea benzina , am reglat tachetii pana intrau usor , i-am dat cu uleii , am montat tot , toate bune si frumoase ! NU PORNESTE !!

Pur si simplu nu vrea sa porneasca neam , ori am scapat distributia de la punct ori nu inteleg ce are :(( ! Cum pot sa iau distributia de la 0 !

deci eu am dat semne cand pistonu 1 era in sus am semne pe roata de la axa cu came si roata de la pompa ! am pus cureaua exact la fel , dar dupa ce invart o tura cureaua nu mai cade tot pe semnele alea , nu inteleg deloc , adica dinti de pe roata care sunt insemnati cad exact acolo dar cureaua nu mai vine deloc pe dinti aia !

oare asta sa fie de vina ?distributia ? sau altceva ? Am invartit motoru la rece inainte de pornire are compresie , dar se invarte bine ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nic nu mai are cum sa vina semnele pe curea

plus ca tu trebuie sa te iei dupa semnul de la volant si pompa de injectie

pui si tu o poza cu garnitura de chiulasa veche?

ai gasit ceva buba inauntru?

motorina vine la injectoare?

au fost demontate injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat semne pe roata de la axa cu came si cea de la pompa de injectie !

injectoarele nu le-am dat jos de pe chiulasa , vine motorina dar parca nu vine cum trebuie ,

practic in afara de chiulasa care nu avea planeitatea corecta , nu am gasit nimic defect !

Cand imi apare semnul ala la volant inseamna ca pistonu 1 e sus nu ?

Exista o procedura de la 0 cu distributia asta , de ex tragi pistonu 1 sus , tragi axa cu came sus si pompa de injectie cumva ?

Am mai citit o chestie ca dupa fiecare lucrare la distributie trebuie reglat avansul , e posibil sa nu porneasca din cauza asta?

IMI CER SCZ NU MERGE APARATU NU AM CU CE SA FAC POZE !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare daca se poate , am incercat sa urc o poza aici dar nu reusesc , dau un link la poza http://imageshack.us/photo/my-images/39/6435305.jpg/ acesta este semnu dupa care trebuie sa ma uit cand pistonul 1 este in sus ? pentru ca eu m-am uitat dar , surub ca asta sunt mult , la mine e ceva mai stralucitor ca o margine asa , eu ala am crezut ca e semnul , poate cineva sa ma lamureasca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneai mai sus ca ai pus cureaua la semne si daca invarti o data motorul nu mai cade pe semne,motorul trebuie sa se invarta de doua ori ca sa cada din nou pe semne,deci ca axul cu came sa ajunga iar la semn pistonul 1 trebuie sa faca doua curse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am invartit motorul de mai multe ori dar cureaua , nu ai cadea pe aceleasi semne pe care le facusem eu ! acum am inteles in mare cum se pune ma punct ! o sa incerc maine , nu stiu sigur care e punctul tdc pe volant mea ! daca aduc pistonu 1 sus , axa cu came la semn , si pompa in pozitia in care poate fi blocata e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnul pe volant este asta

smnele ce le-ai dat tu pe curea nu se aliniaza decat dupa multe ture, dar fuliile se aliniaza la 2 ture

tu trebuie sa aduci motoru la 0, adica cu volantul pe pozitie, axa cu came calata pe chiulasa si pinul de blocare bagata in fulia de la pompa de injectie

totusi eu banuiesc ca nu ai rezolvat pompa de injectie, si ai o problema acolo.

post-7466-0-53253700-1353268537_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104305-0-28137700-1353277713_thumb.

pt a cala axa cu came poti folosi "manerul" de la o cheie fixa 10-11 ;pt pompa de injectie ,un surub de M10 (daca-mi aduc bine aminte) .

procedura pt axa cu came ,ti-am explicat-o la post-ul 968

surubul fuliei axei de care ziceam acolo e nr. 10 in poza

succes :icon_thumleft:

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnul pe volant este asta

smnele ce le-ai dat tu pe curea nu se aliniaza decat dupa multe ture, dar fuliile se aliniaza la 2 ture

tu trebuie sa aduci motoru la 0, adica cu volantul pe pozitie, axa cu came calata pe chiulasa si pinul de blocare bagata in fulia de la pompa de injectie

totusi eu banuiesc ca nu ai rezolvat pompa de injectie, si ai o problema acolo.

da seby exact asta este semnul dupa care m-am luat eu ! o mai iau azi inca odata , distributia de la capat daca nu reusesc ma las pagubas si ma duc la mecanic ! Trag motoru la 0 , trag axa cu came si o blochez din partea dinspre cutie , trag roata de la pompa pana merge blocata aliniata cu gaura de pe chiulasa ! pun cureaua si ar trebui sa mearga ? Oare mai trebuie sa dau jos fuliile de la servo si alternator ? sau pot asa?

post-104305-0-28137700-1353277713_thumb.

pt a cala axa cu came poti folosi "manerul" de la o cheie fixa 10-11 ;pt pompa de injectie ,un surub de M10 (daca-mi aduc bine aminte) .

procedura pt axa cu came ,ti-am explicat-o la post-ul 968

surubul fuliei axei de care ziceam acolo e nr. 10 in poza

succes :icon_thumleft:

ms mult pt sfaturi ! mai trebuie sa slabesc fulia de la axa cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,trebuie sa slabesti fulia de la axa cu came

nu trebuie sa mai dai jos fuliile de la servo si alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o problema pe care am observat-o azi cand am inlocuit lichidul de racire si anume pierderi de motorina.

Atasez un video ,din cauza luminii slabe nu am reusit sa identific locul pe unde se scurge.

Ceva pareri de la cei care s-au mai intalnit cu aceasta situatie ?

View My Video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si am puso la punct !! nu a trebuit sa slabesc fulia axei cu came . Problema a fst cam asa , la roata de la pompa de injecti nu fixam bine roata acolo si cand o strangeam pleca 1 dinte 2 ! apoi a mai fst o faza care m-a derutat ca sa ars siguranta de la pompa de injectii sig nr 15 engine electronics ! si nu pornea electrovalva ! Tin sa va multumesc foarte mult pentru sfaturi si pentru rabdare ! Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvansecu

acolo ai o pierdere intre capul hidraulic si corpul pompei . e mai complicat de reparat pt cineva care nu a mai facut-o .mai bine dute la un mecanic sau pompagiu .

VipCipy

daca si merge ,atunci ,cati mai multi km fara "dureri de cap" :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9a04nq.jpg

zona insemnata cu rosu ar fi

da si pe unde am insemnat cu albastru

nu doresc sa fac singur vreo reparatie ,doresc sa stiu daca se poate face ceva sau trebuie alta pompa.

in bucuresti ma ajuta F l o r i n cu o recmandare.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205 iti multumesc pentru urari !

razvanescu , parerea mea este sa o duci la un pompagiu sa ii schimbe garniturile cu unele originale ! am un prieten care a schimbat garniturile din pompa si dupa 1 spt ii curge iar ! se poate sa fie greseala de montaj sau garniturile proaste ! Sper sa o rezolvi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o mare problema! Masina mea este un golf 3 variant 1.9 tdi din 1994, cod de motor 1z (cred ca cel mai urat). Am inceput sa am probleme la aceasta masina cu pompa de injectie pe care am schimbat-o cu una second hand. Toate bune a mers cam o saptamana, am ajuns din nou la service, nu a fost conectata bine mufa de la pompa....ok. Au facut-o, dar mai era o piesa defecta.Un releu de bujii care se afla sub capota in spatele bidonasului cu lichid de frana cam pe acolo. Nu am gasit piesa aia in nici un schrot din tara, mecanicul a gasit piesa aia la 1500 ron, asa ca am facut o reparatie romaneasca....bujii legate prin buton cu un releu.....ideea e ca eu trebuie sa tin apasat butonul si sa dau apoi la automat. Problema este ca de cand mi-a facut asta masina porneste greu. Adica dau la cheie se invarte si la un moment dat incepe sa dea fum foarte mult si dupa aceea porneste. De cateva zile a mai intervenit ceva ca nu era destul si nu mai pot da la automat. Adica dau la automat 1 secunda invarte si dupa aceea parca "scapa" sau ceva de genul asta si parca se invarte in gol electromotorul. Am dat jos electromotorul, l-am desfacut si maine tre sa ma duc sa vad daca gasesc bendix. Am inteles ca ala ar fi devina. Poate a mai patit cineva asa ceva, sau macar asemanator sa ma ajute si pe mine cu un sfat ceva. Chiar nu stiu ce are. Am uitat sa mentionez am incercat si bujiile se aprinde varful acela subtire la toate 4. Mai mult.....nu ma pricep....Astept pareri! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deian90

in legatura cu electromotorul ,da , e bendixul ;cu pornirea ,da o bujie jos ,pune-o la curent si numara cate secunde ii ia sa ajunga la incadescenta (sa se ingalbenasca aproape tot varful ala subtire ,2-5 sec cred) ,apoi la pornire tine bujiile acel timp dupa care dai la electromotor .nu decupla bujiile pana nu porneste motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!