Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

untouchablle la mine cel mai bine merge cu motorina de la Rompetrol si OMV. Acu, poate la altii cu altceva. LA fel facea si la mine, hopuri in mers si daca apasam ambreiajul in timpul hopurilor murea motorul - deci hopurile erau intreruperi in toata regula. Relatiul normal este sa stea la 900 rpm. Si la mine indica tot 1000 rpm ceasul insa cand am pus-o pe tester spunea ca e 900 rpm. Sa nu fie same problem.

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu un sfat... incercati si motorina de la agip.

Eu pe golf, benzinar, bag de la agip de 2-3 luni... la sfatul unui mecanic. Pana acum merge motorul perfect.

Bagam de la Omv ca am benzinaria in fata blocului, dar... din cand in cand facea motorul ca toti xxx.

Totusi cum am mai spus si in alte posturi... depinde de statie si de pompa. Pentru cei din Bucuresti recomand OMV Pantelimon - carera, Rompetrol Dristor - efix, Agip Fundeni - 95. Astea sunt benzinariile testate de mine in timp.

Sa nu alimentati de la Rompetrol Pajura. Sunt varza si la benzina si la motorina, mi s-a oprit masina de 2 ori dupa ce am alimentat de acolo. Mai stiu inca 2 cazuri asemanatoare. deci... varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenzofocsani
Normal sunt 2 senzori de temperatura unul in pompa de injectie care actioneaza socul automat(asta in cazul in care ai senzor electronic) si sonda de pe chiulasa de unde isi ia temp de pe bloc motor si de la lichidul de racire, dar poti face alta chectie mai simpla fara sa umbli la acesti senzori, acuma 2 zile mi-am schimbat distribuita si am patit acelasi lucru porneste un pic mai greu dar o sa fac ce am facut si cand am schimbat distributia acum 2 ani cand am cumparat masina...i-am marit avans din pompa de injectie...la tine poti faci acelasi lucru...un laptop cu vag-com si ii dai din pompa atat cat are nevoie...ai grija sa te incadrezi in limitele ce sunt indicate acolo.Bafta

sall...ms ptr informatiii...am vag-com dar sunt cam incepator la folosirea lui.....ai putea te rog sa fii un pik mai explicit?..cu mai multe detalii despre modul in care ar trebui sa decurga aceasta operatiune?.....ms..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcornel intradevar dar e si chestia cu vag, dar smunciturile de la debit(atat cat si la relantiu cat si in mers) nu le poti regla din vag oricat ai vrea pana nu vezi cu ochiul cum cade acul la turometru fara nici o stationare de 2-3 secunde in dreptul unei anumite turatii nu faci nimik.

Mai sunt si acele smuncituri care se produc in momentul accelerari la schimbarea unei trepte de viteze, dupa ce am schimbat si eu filtru de motorina asa am patit si eu si am constatat ca prindea aer intre filtru si pompa.Am cumparat furtune noi care vin din rezervor in filtru coliere noi si tot una.Concluzie: motorina proasta plus filtru prost asta este nu ai ce-i face cu toate ca filtru m-a costat destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenzofocsani
Zipp vroia sa zica ca schimba IQ-ul(injection quantity) cu vag-ul,nu timing-ul(avans denumit popular la noi);uite aici link cum se face cu vag-ul,cat si manual prin metoda hammer mode http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/...sthammermod.htm

multumesc mult mcornel si tie zipp..am sa incerc sa vad ce rezolv.....daca tot suntem la capitolul dezbateri pompe de injectie stiti cumva daca la un motor pompeduse de la vw se poate micsora consumul de motorina?.....stiu ca daca scade consumul scade si puterea dar adevarul este ca masina este folosita mai mult prin oras....ms mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km la bord are aproape 200 de mii , fiind in mile , are 125ooo mile , aici in afara de cauciucuiri si bani de combustibil , nu iti faci griji(si taxele normale , rotax, la noi e rovignieta, asigurarea , si mot, la noi itp , care este doar un an),adevarul asa e cu combustibilul , in alte tari este f bun, la noi in tara daia se strica masinile, si conteaza si schimburile de consumabile, de exemplu uleiul il schimb cam la 6-7 mii de mile, cu cat mai des , cu atat mai bine pt. motor , o sa pun si poze , (volanul e pe dreapta), si scuze de off topic

Modificat de Baltateanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza si schimburile de consumabile, de exemplu uleiul il schimb cam la 6-7 mii de mile,

Consumabile schimbăm şi aici să ştii, eu uleiul la maxim 10.000 km, filtre de 2-3 ori pe an, ce sa mai zic, cred ca doar motorina face diferenţa. A! şi drumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

degeaba schimbi :)). La noi nu are rost sa intreti o masina. Cat am bagat eu, cat au bagat si altii si in zadar. Am investit doar ca sa o pastrez cat de cat buna si ma trezesc cu cate o buba mare cam in fiecare zi. Acum ca sa completeze dieselu meu scoate fum dimineata. Nu mult, dar tacane si pana nu se incalzeste se aude cam urat. Cand ajunge la 70 de grade isi intra complet in fire, trage ca un animal :D). Trage si la rece dar parca nu are turatia ca atunci cand e cald. Nu stiu cum sa explic.... Cand e cald si schimb treapta e viteza nu scade brusc turatia la motor. Cand e rece si schimb treapta parca scade asa dintr-o data :|. Poate sunt paranoic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba schimbi :biggrin:. La noi nu are rost sa intreti o masina. Cat am bagat eu, cat au bagat si altii si in zadar. Am investit doar ca sa o pastrez cat de cat buna si ma trezesc cu cate o buba mare cam in fiecare zi. Acum ca sa completeze dieselu meu scoate fum dimineata. Nu mult, dar tacane si pana nu se incalzeste se aude cam urat. Cand ajunge la 70 de grade isi intra complet in fire, trage ca un animal ;)). Trage si la rece dar parca nu are turatia ca atunci cand e cald. Nu stiu cum sa explic.... Cand e cald si schimb treapta e viteza nu scade brusc turatia la motor. Cand e rece si schimb treapta parca scade asa dintr-o data :|. Poate sunt paranoic ...

Salut! te sfatuiesc sa nu ii da in gura cand e rece ca face urat..si ai uzura mult mai mare la motor(si turbina)..testat de mine la rece..dupa 4000 si ceva rpm se limita imediat si urca mai greu in ture..cand e cald..merge altfel

Stiu ca nu e topicul potrivit,dar sunt cam nou pe aici si as dori sa ma indrumati daca se poate la cineva care are experienta la diagnoza ..Golf 3 tdi 1z..sunt din Bucuresti..

Masina merge binisor,dar per total nu sunt chiar multumit si as dori neaparat o testare de erori,parametrii etc...si apropos se pot afla si km reali?? chiar daca a fost adusa de cineva din DE io nu cred ca are 130k km..e din 1995

si da am citit topicul cu vag-com dar tot nelamurit sunt si nu vreau sa imi iau tzepe de la mecanici de doi bani si centre no name de diagnoza din Buc..

si inca ceva..Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

@untouchablle,asa cum zice colegul mai sus,dieselu` nu se fugareste cat este rece!Eu am ceas temp ulei in bord si fac asa:pana vad uleiul la 60C schimb la 2300rpm,intre 60-80C schimb la 2500rpm,cand a ajuns temp la 80C exploatez motorul cum vreau,schimband la 2700-3000rpm in functie de cum imi permite traficul.Si la mine cand motorul este rece "rontaie" ceva mai tare(zgomotul de diesel e mai pregnant),deh,asta e apanajul non pd-ului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

nu l-am fugarit la rece niciodata tocmai din pricina zgomotului pe care il facea :P. Deci e ok sa faca asa. Mersi de informatii ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pana se dezmorteste uleiul,da,motorul e mai zgomotos,cand uleiul ajunge la 70-80 grade,motorul ar trebuie sa toarca;dar acum,sunt zgomote si zgomote...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate si pe mine ajuta cineva in legatura cu ce am scris mai sus(diagnoza etc)??:blah_: mentionez ca am probleme si cu temperatura motorului..adica se incalzeste foarte foarte greu..rar ajunge la 80-90 grade..de obicei sta pe la 70 de grade,chiar un pic sub uneori..daca stau pe loc uneori urca pana la 75-80,dupa cand merg scade iar...am masurat temperatura apei din vasul de expansiune cu un termometru destul de precis si era aproape de ce indica ceasul de bord(70-72 grade)..sa fie termostatul de vina??

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf1diesel ti-ai dat raspunsul singur=termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot termostatu zic si eu. La fel a fost si la masina din semnatura. Sa rezolvat prin schimbarea termostatului, am pus walher( a costat vreo 37 roni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic bun in galati unde gasesc si eu sa imi rezolve si mie problema cu trepidatiile in mers(am descris problema mai devreme) ... dar unul BUN nu toti mascaricii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rau ca ai probleme cu masina. Sper sa o rezolvi.

Si pe aici prin timisoara, te rupe cand e vorba de reparatie la pompa de injectie sau injectoare. Era masina in service pentru schimbul de: discuri,placute, rulmenti,saboti.

Eu stateam pe langa masina, ca urma sa fie gata.

Vine acolo la service, un om cu un passat intermediar tdi deoarece ii curgea motorina la pompa de injectie pe la nu stiu ce granitura.

Numa 7 milioane iau cerut sa ii dea pompa de injectie jos si constatarea.

Din cate am inteles acolo la service, ingineru e printre cei mai tari pompangii din timisoara. Are la utilaje si scule acolo unde lucreaza el la pompele de injectie.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@multumesc baieti pt raspunsul prompt..o sa schimb termostatul si postez dupa ce si cum..apropos..unde se afla termostatu la 1z???

@paul-tm ce bine e cand poti umbla singur (daca stii)..7 milioane sa ti dea jos pompa..e munca complicata dar e si bataie de joc..cred ca un manual ar fi bun..cel putin pt mk3

Modificat de golf1diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza pompa de sevodirectie cu suportul si se suspenda impreuna cu conductele racordate. Se aseaza un vas adecvat sub stutul de racordare al radiatorului( e prins in 2 suruburi cu cap de 10 parca dispuse pe diagonala), sub racord dai de termostat impreuna cu garnitura, tragi de el si curge toata apa din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza pompa de sevodirectie cu suportul si se suspenda impreuna cu conductele racordate.

Din pacate aceasta operatiune tb facuta cu masina rifdicata pe elevator ca altfel .... e chinu' dracului. Insa termostatul crapa cam greu, nu pre e ca la dacie. Eu am deja unul care este ok pentru ca am schimbat termostatul iarna ca nu baga caldura cum trebuie insa trebuia ajutata putin cu un carton in "nas" ca la toate masinile de altfel. Cand temperatura este foarte scazuta afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba asta cu cartonul in fata, la dacie, mi se pare ceva normal

dar la tdi, e un fel de carpeala inutila, o tiganie..

am avut si eu probleme cu termostatul pana l-am schimbat, apoi totul era ceas..

chiar si la -12 -15 se incalzea putin mai greu (normal..), dar dupa cativa km, la 90' intepenea acul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihutz

Eu am schimbat termostatul si tot nu se ridica apa mai mult de 50, 60 grade 10 -15 cum spui tu. Si am vazut si o groaza de masini chiar mai noi ca a mea cu cartoane in nas dar la multe nu se vede pentru ca-l pun baietii pe interior asa cum l-am pus si eu.

Stai linistit ca nu e carpeala nic la TDI. Sa vezi Audi A6 sau Mercedesuri C cu cartoane ... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartonul in fata radiatorului se pune doar atunci cand masina inregistreaza o defectiune la sistemul de racire ce trebuie remediata cat mai repede cu putina . Sunt sigur ca cei cu Audi A6 si Mercedes C de care spui tu habar n-au la ce pericol de fierbere a apei se expun cu acel carton (asta in cazul in care chiar nu au probleme ).

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 10 min. iarna in brasov era la 90 grade dupa ce am schimbat termostatul. In 5 min aveam caldvra calumea. Chiar nu trebuie carton. Atentie si la ce termostate cumarati. Am un prieten care a schimbat 3 pana sa prinda unul bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!