Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Ma bucur ca ai rezolvat`o , sper sa ii dau si eu de cap , nush unde as putea sa duc pompa si injectoarele la verificat si cat m-ar costa ( ca pe criza asta ) ! parca mi-e frica sa ma apuc sa desfac motoru si apoi sa aflu ca era din alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai doar doua fire la pompa presupun ca este fabricata pana in 95 si un fir este cel pentru "fuel injection timing solenoid" cel pe care daca-l scoti se opreste motorul, iar celalalt este de la "fuel shut-off solenoid" care cred ca intra in functiune doar la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles deci e normal sa nu faca nimic cand scot papucu :( , am sunat la o firma care verifica pompe dar sincer mi se pare prea mult ! DOAR VERIFICAT 370lei pompa si 50lei de injector ! 570lei pt mine personal e mult , doar pentru un verificat , voi ce credeti asta e pretu corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( ma gandeam eu ca e ceva in neregula cu preturile alea ! nu e nimeni din Constanta care stie un service bun , sa imi verifice compresia la motor si pompa cu injectoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lui lupo_bv ... aia au ceva gargauni prin cap.

@VipCipy la 570 RON total iti verifica la un service pompa, injectoarele, compresia, bujiile + montat-demontat pompa si injectoare. Inseamna ca aia-s ceva experti ingineri de cer un asemenea pret pentru o lucrare de MAXIM 300 de RON (verificat pompa si injectoare) :)).

VipCipy mai intreaba pe unu' altu' daca stie vreun service din Constanta, sau mai cauta. Pana la urma o sa gasesti un service de calitate si cu preturi acceptabile. Eu te sfatuiesc sa cauti un pompagiu pentru ca cu siguranta e mai ieftin decat un service, si normal trebuie sa iti poata verifica piesele direct pe masina.

Verificarea compresiei costa in jur de 50 RON oriunde. Nu e mare stiinta sa scoata fiecare bujie pe rand si sa bage manometrul in locul fiecarei bujii pe rand. E treaba de 15 minute.

O pompa second hand e maxim 500 RON (si eu am schimbat pompa de pe masina mea vara asta)...

Buuun... acum sa iti dau cateva idei tehnice ce te-ar putea ajuta:

- Bula aia de aer de care zici e specifica masinilor din grupul VAG. Toate masinile din grupul VAG au aer pe instalatie, dar nu mult. Verifica furtunele de tur-retur si vezi sa fie etanse peste tot. Alta locatie din care iti poate prinde aer este chiar la capul filtrului de motorina. Strange-i un pic capul cu un cleste si pune 2 supape de sens inainte de filtru. Una pe tur si una pe retur. Problema e ca sus la gura filtrului nu se etanseaza bine din cauza ca nu tine bine oringul ala mic de acolo. Asa ca dupa ce ii pui supapa aia ce intra in gura filtrului, ii pui furtunele de tur-retur, apasa supapa in jos si strange un pic marginile alea de tabla peste supapa (vezi imagine) Eu asa mi-am rezolvat problema la masina mea.

http://imageshack.us/photo/my-images/526/filtrucombustibilvolksw.jpg/

- Cat despre fumul alb, eu te sfatuiesc sa verifici pompa si injectoarele ca dupa simptomele ce le-ai scris, ma vad pe mine azi vara :) ... Pornea greu la cald, murea motorul la relantiu cand era cald, consuma mult, etc. Problema este dupa parerea mea din capul hidraulic al pompei. Cand e cald afara, motorina are vascozitate foarte scazuta si capul hidraulic nu mai poate pompa. Alta problema, cu care scapi mai ieftin, ar fi daca nu cumva nu e avansul bun la pompa, sau nu e bine pus motorul la punct din distributie (un dinte sarit). Normal trebuie sa poti pune VAG-COM-ul si sa verifici avansul. Daca nu ai mufa langa scrumiera, vezi daca nu e intre scaune, in spate la maneta de la frana de mana. E imposibil sa nu aiba sau 2x2 sau OBD pe undeva. SI trebuie sa se poata verifica mai mult decat airbag-urile si cutia de viteze (cum zicea un coleg).

Sincer, te sfatuiesc sa incerci varianta mai ieftina pentru inceput: verifici avansul si debitul pompei, verifici injectoarele (toate din VAG-COM/VCSD) si daca motorul e pus la punct din distributie (dai jos capacul de la axul cu came). Daca aici e ceva in neregula, rezolvi problema. Daca sunt toate in regula, cauti problema in alta parte. Oricum astea mai raman de discutat dupa ce verifici ce ti-am zis. Astept raspunsul tau si mai vedem ce e de facut.

Bafta!

@lupo_bv eu nu m-as baza asa tare pe Bosch Car Service. Am o experienta tare neplacuta cu ei. Mi-au cerut pe reglaj de avans la pompa de injectie si pus la punct al distributiei (fara schimbarea ei) 350 RON. Ziceau ca au de munca vreo 4 ore la masina, de parca trebuiau sa dea jos motorul si sa il refaca de la zero :)). Alti mari experti. Am fost la alt service de la mine din Bistrita si cu 120 RON mi-au facut lucrarea. Au terminat treaba intr-o ora baietii si au lucrat si calitate. Bine, eu vorbesc de Bosch Car Service in Bistrita. E normal ca mecanicii difera de la un service la altul si poate si tarifele. Oricum prin Bistrita ei nu au o reputatie prea buna :) ....

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplul asa a fost asa ca a iesit pe goole in fata :lol: , a fost doar exemplu de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi , azi marti 13 a murit :( , 120 mergea normal sa auzit poc a scazut turati si sa oprit , trag pe dreapta ridic capota , sufla aer pe la garnitura de chiulasa , adica se auzea si se vedeau niste bule asa acolo ! am venit tras acasa , maine ma apuc de desfacut , sper sa fie doar garnitura de chiulasa , daca poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi sau un diy as fi foarte recunascator , nu am facut niciodata asa ceva , sper sa imi iasa ! Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi garnitura de chiulasa....refa si planeitatea chiulasei si ia alta garnitura in functie de cota de reparatie....0,1,2,3,,,etc, un mecanic in functie de actuala garnitura de chulasa, de rectificare si alti parametri o sa stie sa-ti spuna ce cota sa iei.Imi pare rau ca ai ajuns aici....eu am calat un motor, asa ca stiu prin ce treci......sper sa nu fie si internele afectate.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... deci azi am facut un mare kk :D , am desfacut conducte injectoare , capac culbutori , si cate ceva pe acolo , am incercat sa slabesc chiulasa dar mi-a cazut capul ala cu stea intr-o gaura in colt sus stanga ! am cautat tot orasu sa imprumut unu dala , mi-a spus cineva ca a cazut in baie , dau baia jos ( 1mil suruburi ) canci , nu e in baie ! Rog un cunascator sa imi spuna , cand dau chiulasa jos trebuie sa dau evacuarea ? ( daca da , CUM ? ) cu mare efort am desfacut 4 piulite de la evacuare , dar sunt 2 care sunt mascate de turbina si nu exista nici o pozitie sa le desfac ! daca stie cineva vreun diy pls :( ! admisia cred ca nu trebuie sa o desfac ! in carte scrie sa dau jos injectoarele si bujiile altii mi-au zis ca pot sa le las pe bloc... ! orice sfat e bine venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaci galeria de admisie si pe cea de evacuare,bujiile si injectoarele nu trebuie scoase,cat despre suruburile de le evacuare trebuie sa gasesti o modalitate sa le defaci,cum a spus si coloeul mai sus sa faci plananul la chiulasa si eventual sa schimbi si garniturile de la supapae.

Incearca sa scoti capul in stea cu un extractor din ala telescopic cu magnet in cap poate reusesti.

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am incercat cu magnet dar nu reusesc :( , o sa vad cum fac maine , zici ca trebuie neaparat si evacuarea si admisia :( , despre distributie ce poti sa-mi zici , cum ar trebui sa o fixez sa nu se deplaseze , eu ma gandesc sa ii dau semne cu o oja alba pe curea si pinionu de axe , la fel si pe cel de la pompa , ar fi suficient ? cum ar trebuii sa ii dau semnele sa nu am alte surprize dupa :( ! astept pareri sunt in ceata rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru linistea ta, da semne ca sa poti potivi la fix distributia cand o pui la loc. Semne exista, da e bine si cum spui tu....Teoretic avand o telescopica cu magnet in cap, ar trebui sa scoti capul ala de acolo.....persevereaza, nu ai alternativa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie sa dai jos neaparat galeriile jos, si nici macar turbo, ptr ca iti iese tot ansamblu cu chiulasa

injectoare si bujii, nici atat

suruburile de la chiulasa trebuie sa le desfaci consecutiv, adica le slabesti cate putin pe toate, ca sa nu fie probleme

torxu ala cu 12 laturi cel mai sigur e intre tacheti de la supape, e acolo o gaura, si iese foarte greu

incearca cu un magnet rotund puternic pus pe un furtun (been there, done that)

la chiulasa trebuie sa desfaci returul de ulei de la turbo si alimentarea de ulei tot de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit si am dat`o jos , am bagat o sarma lunga otelita pe gaura pe unde mi-a cazut torxul ala , si a cazut in baie l-am scos cu magnetul :) ! acum problema este ca nu stiu ce fel de garnitura trebuie am gasit pe autokarma mai multe dimensiuni ! am inteles ca in functie daca rectific chiulasa sau nu , eu cred ca nu e cazul la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum sa iti dai seama ochiometric de chiulasa ca-i plana....sau nu. Se foloseste o cala sau alt echipament care indica ce si cum. In functie ce ganitura avuta anteior pe masina, o poti comanda pe urmatoarea! Cate gauri are pe lateral actuala garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda , concluzia pe ziua de azi ! Am pierdut pana de la piniomu ala de la axa cu came care e pe distributie :( ! Am rupt un prezon de la chiulasa in bloc :( ! Am facut`o lata ...!! se mai poate scoate prezonul sau trebuie sa schimb blocu ? :((((((((((((((((((((((((((((((( F SUPARAT

Modificat de VipCipy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ai dat chiulasa jos ?

pt ca sunt curios daca sunt ok pistoanele ,pt ca initial ai spus ca inainte de a se opri motorul a facut un "poc" . de obicei arderea garniturii de chiulasa nu face "zgomote ",se aude doar apa fierband in vasul de expansiune .oricum daca ai dat deja chiulasa jos controleaza si daca toate pistoanele se "ridica " la aceeasi inaltime fata de planul blocului motor .

prezonul rupt se poate scoate ;se gaureste in centru si apoi se scoate cu o scula cu filet conic pe stanga .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa du-o la verificat vezi sa nu fie crapata intre supape mie la 120 imi urca temperatura si dadea apa afara din vas, daca mergem sub 120 100-110 maxim nu aveam probleme.

Cand s-a dat chiulasa jos era crapata intre supape. A fost sudata si planata si de atunci nu mai am probleme, am mers si cu 170 fara emotii.

Cand o montezi la loc pune-i prezoane noi iti recomand victor reinz si la garnituri si la prezoane.

Legat de pusul la punct al distributiei la motoarele astea e foarte usor, pe cutia de viteze ai un dop de vizitiare iar pe volant ai un semn, rotesti motorul cu cheia la surubul de la vilbrochen sau axa cu came pana vezi semnul de pe volant care trebuie sa fie fix pe mijlocul gaurii si asa ai distributia pusa la punct fara alte semne. Mi se pare ca doar la tdi sunt semne pentru ca nu mai este gaura de vizitare pe cutie sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok prezonul l-am scos asa : am dat foarte mult spary degripant , apoi incercand sa ii dau o gaura in mijloc , sa infiletat mai adanc , am luat burgiu am luat flex si am schimbat directia coltilor de la burghiu , am dat bormasina pe invers si a iesit !

Cat despre chiulasa , am cate o crapatura intre supape CURIOS ESTE CA ESTE LA TOATE 4 aceeasi crapatura , am intrebat pe cineva mi-a zis ca nu e nimic !

mai e ceva la " pahare " nu stiu sigura daca asa se numesc sunt mai sus de supape , sunt cateva crapaturi dar mici rau !

Cum ar trebuii sa verific pistoanele , sau ce altceva ar trebuii sa mai verific ?!?

Ce ar trebuii sa fac daca nu mai gasesc pana de la roata dintata de la axa cu came ?!? se gaseste de cumparat ? improvizat ceva ? !!!

Va multumesc ca sunteti alaturi de mine :D , daca reusesc sa pun motoru asta la loc si sa porneasca !! MA POT DECLARA MECANIC ?!?!!?

Cred ca pentru voi nu e asa o mare realizare dar pentru mine este si chiar una mare ! ORICUM MAI E DE MUNCA, urmeaza partea cea mai grea , MONTATU !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa du-o la verificat vezi sa nu fie crapata intre supape mie la 120 imi urca temperatura si dadea apa afara din vas, daca mergem sub 120 100-110 maxim nu aveam probleme.

Cand s-a dat chiulasa jos era crapata intre supape. A fost sudata si planata si de atunci nu mai am probleme, am mers si cu 170 fara emotii.

Cand o montezi la loc pune-i prezoane noi iti recomand victor reinz si la garnituri si la prezoane.

Legat de pusul la punct al distributiei la motoarele astea e foarte usor, pe cutia de viteze ai un dop de vizitiare iar pe volant ai un semn, rotesti motorul cu cheia la surubul de la vilbrochen sau axa cu came pana vezi semnul de pe volant care trebuie sa fie fix pe mijlocul gaurii si asa ai distributia pusa la punct fara alte semne. Mi se pare ca doar la tdi sunt semne pentru ca nu mai este gaura de vizitare pe cutie sa ma corecteze cineva daca gresesc.

eu mergeam constant cu masina 130 - 140 , cu excepti 160 -170 , fara sa mi se ridice apa , am fst la mai multi mecanici care mi-au zis ca nu e problema cu crapatura intre supape , ! se intampla la maj diesel`urilor , ! stiti prin Constanta unde verifica planeitatea chiuloasei si rectifica asa ceva? ce ma sfatuiti sa fac cu pana pierduta ?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru reusita cu prezonul buclucas.

Vezi crapaturile cat de adanci sunt ca asa aveam si eu la toate supapele si la pastilele alea de la anticamera si dadea in clocot constant. Zic si eu pentru linistea ta mai bine le sudezi pe mine m-a costat 400 ron sudat + planat anul trecut. Dar nu am mai avut probleme cu temperatura deloc sta batuta in cuie la 85-90 indiferent de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa pana in pace mai ca nu exista asa ceva

la diesel axacu scame se strange pe con, si atat

stiu ca are gaura pe axa si si pe fulie, dar nu exista pana(asa e de fabica)

asa ca nu il mai cauta ca nu ai sa gasesti nimica

eu la distributie, as strrange ultima data axa cu came, adica conu, ca sa se alinieze totul perfect, si sa nu stea cureaua torsionata aiurea un dinte intre pomap si axa

fisurile intre supape nu au nimica

pune si tzú o poza cu chiulasa si cu garnitura de chiulasa sa te credem ce spui acolo

:vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci concluzia : am ajuns la un mecanic , care mi-a zis ca trebuie data fata la chiulasa ca nu e dreapta , am vb la strung imi ia 100ron ! dar trebuie sa dau jos tot dupa ea inclusiv supapele ! am dat jos evacuare admisia , bujii , si restu , dar la supape m-am blocat , am scos axa cu came , am scos paharele , dar supapele nu reusesc neam si am inteles ca de scos poate le scot dar de bagat e beleaua ! asa ca ma duc la un mecanic sa mi le scoata si sa mi le puna ! rectific chiulasa si sper sa reusesc sa o montez !

Cat despre pana de pe pinionul de la axa cu came PUTEAM SA JUR CA NU ERA NIMIC ACOLO , adica eu m-am uitat cand am scoso si nu am vzt sa cada ceva , dar toata lumea imi zice ca era ! NU MAI INTELEG NIMIC !! SEby esti primul care imi sustine teoria ca nu exista pana acolo mai astept pareri !!

Poze din pacate nu pot sa fac pentru ca sa stricat jigodia de aparat !:( Astept pareri referitoare la pana !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!