Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

din pacate nu poti diagnostica decat airbag si eventual cutie viteza daca nu e manualapost-81754-0-97610300-1352276207_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Airbag nu am , cutie de viteze e manuala dar , nu am nici o mufa acolo unde apare in poza ! poate cineva sa isi dea o parere ce ar putea sa aiba masina ? scoate fum alb excesiv si in mers si la relantii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti scade cumva nivelul lichidului de racire din vas?Fumul e alb sau albastrui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca ti se dezamorseaza pompa, sau ceva cu debitu de la pompa de injectie pe injectoare

incearca sa verifici furtunele de tur, retur de la pompa de motorina.

fumul il scoate doar la pornire?

scoate fum alb, si trebuie sa o tii putin turata ca sa se stabilizeze

incearca dupa ce ai pornito si e calda masina, sa o opresti si sa o pornesti iarasi

daca porneste bine, atunci este de la dezamorsare

si daca o lasi pana se raceste si porneste greu atunci ai ori bujiile arse, ori siguranta arsa, ori se dezamorseaza pompa

pai poate sa fie si distributia sarita, daca zici ca a intrat apa in motor

in concluzie trebuie verificat tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti scade cumva nivelul lichidului de racire din vas?Fumul e alb sau albastrui?

pana aqm imi tot scadea , asta vara facea presiune mare in borcan de dadea pe afara dupa ce am schimbat termostatul nu mai face , dar acum nu scade ! Fumul este alb , nu pierd apa nu consuma ulei parca motorina putin mai mult ca de obicei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si turbina,vezi are joc in ax? Scoate vreun suierat suspect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator nu are joc deloc in ax , mi-am pus un semn de intrebare ca exact la 1900 de ture se balbaie , suierat nu cred ca se aude , dar nush daca ar avea turbina legatura cu pornirea ... sau poate ma insel eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca ti se dezamorseaza pompa, sau ceva cu debitu de la pompa de injectie pe injectoare

incearca sa verifici furtunele de tur, retur de la pompa de motorina.

Asa cred si eu ca se dezamorseaza , sau ceva din pompa sau injectoare ( ar trebuie sa le duc la un service sa le puna pe banc ? ) . Ce ar trebui sa verific la furunele de tur si retur ( curios este ca atunci cand e motorul oprit se face o bula mare de aer pe furtunu de tur exact la intrarea in pompa )

fumul il scoate doar la pornire?

Inainte exact acelasi fum imi scoatea doar la pornire , nu ma deranja , insa acum scoate MEREU si exagerat de mult, mi-e o rusine la semafor

scoate fum alb, si trebuie sa o tii putin turata ca sa se stabilizeze

EXACT ASTA E cum zici , dar problema e ca atunci cand e rece o tin accelerata , merge vreo 5 sec urat rau parca se rupe , apoi se tureaza normal daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste !

incearca dupa ce ai pornito si e calda masina, sa o opresti si sa o pornesti iarasi

daca porneste bine, atunci este de la dezamorsare

am incercat treaba asta , Porneste tot greu dar parca o idee mai usor decat atunci cand e rece , cateodata se opreste , cateodata balbaie la relanti cateodata sta bine ... dar intodeauna porneste cu socu tras si cu acceleratia apasata .

si daca o lasi pana se raceste si porneste greu atunci ai ori bujiile arse, ori siguranta arsa, ori se dezamorseaza pompa

pai poate sa fie si distributia sarita, daca zici ca a intrat apa in motor

in concluzie trebuie verificat tot

Bujiile doar ce le-am schimbat nu are 1 luna am cumparat ngk`uri am inteles ca sunt unele din cele mai bune , 60lei bucata ( o sa verific maine daca e arsa vreuna ) , sigurantele sunt toate bune , le-am verificat !

M-am gandit si eu la distributie , cam toate simptomele auzite de mine pana acum gen ( ce se intampla daca iti sare 1 dinte distributia ) le patesc eu acum , FUM , PORNESTE GREU , NU TRAGE ! e complicat rau sa o pun la punct ?

Iti multumesc mult seby pentru interesul acordat .

p.s : cand ajungeti pe la Costinesti va astept pe toti la o BERE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinc e ai zis eu cred ca mai mult ca sigut i-a sarit un dinte distributia, si in legatura cu bula aia de aer pe tur, e clas ca ti se dezamorseaza pompa

bujiile nu cred sa fie daca tot le-ai schimbat, oricum nu are cum sa scoata ata de mult fum daca erau doar bujiile.

verifica tur, si retur de la rezervor pana la pompa, si o sa vezi ca trage pe undeva aer fals, ori pe la filtru, ori la o imbinare, ori ai supapa de sens unic de pe tur stricata si trebuie schimbata

provizoriu ca sa fii sigur ca undeva pe traseu e problema, eu as pune un bidon sa mearga direct din el cu 2 furtune trase, si sa vezi daca mai face

distributia nu e greu de verificat, daca vrei sa faci tu, suna-ma si iti explic cand esti la masina gata sa o faci bucati :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinc e ai zis eu cred ca mai mult ca sigut i-a sarit un dinte distributia, si in legatura cu bula aia de aer pe tur, e clas ca ti se dezamorseaza pompa

bujiile nu cred sa fie daca tot le-ai schimbat, oricum nu are cum sa scoata ata de mult fum daca erau doar bujiile.

verifica tur, si retur de la rezervor pana la pompa, si o sa vezi ca trage pe undeva aer fals, ori pe la filtru, ori la o imbinare, ori ai supapa de sens unic de pe tur stricata si trebuie schimbata

provizoriu ca sa fii sigur ca undeva pe traseu e problema, eu as pune un bidon sa mearga direct din el cu 2 furtune trase, si sa vezi daca mai face

distributia nu e greu de verificat, daca vrei sa faci tu, suna-ma si iti explic cand esti la masina gata sa o faci bucati :)

ok , iau nr de pe site si o sa te deranjez cu un tel dupa ce fac , toate verificarile nu ramane decat sa verific distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate eu suspectez garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat azi la distributie , totul pare in regula , am verificat bujiile bune , am pus conductele tur retur direct din bidon fara filtru TOT ASA FACE ! Fum alb excesiv , observ acum ca imi cam scade apa din borcan , cand e rece nu sta deloc la relantii ( abea abea porneste) si tre sa o tin din acceleratie sa stea cum iau picioru de pe acceleratie moare , apoi cand se incalzeste porneste mai usor , dar cand o accelerez tare si iau picioru de acceleratie se opreste ! Nush cum sa explic , o accelerez iau picioru brusc , dintr`o data smuceste 8/10 cazuri se opreste motoru ! V-am zis asta vara am mai avut o problema care suspectam garnitura de chiulasa , presiune in borcan de dadea pe afara ! NU AM APA IN ULEI , sau ulei in apa ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FUmul alb excesiv indica ca garnitura e piscata undeva in zona evacuarii si iti da antigelul, sau agentul de racire pe esapament.....dar restul simptomelor nu se leaga. Eu as verifica toate sistemele incercand sa izolez problema....inclusiv injectoarele....mai ales cel cu fir! Eu am avut niste probleme asemanatoare......pierdeam antigel, dar nici o pata....nici fum alb, sau mocheta imbibata.....pana am reusit sa o pun pe rampa si acolo am vazut ca picura destul de ''bine'' pe la pompa de apa! Verifica prim eliminare absolut toate sistemele....succes si tine-ne la curent cu evolutia celor petrecute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e motor clasic, nu e 1,9 tdi ci e 1,9 td ceea ce inseamna ca nu are elctronica, si nu are nici fir pe injectoru nr 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw vento 1,9 tdi din 97 , si nu mai trage cand da de sarcina , de obicei in treapta a 5-a , am pus vag-com pe el si mi-a dat o eroare 00550 start regulator injection , sa fie partea electronica a pompei ? caci pompa a fost pusa pe banc si baga presiune .

Modificat de coco3174
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are senzor pe injector dar ceva-ceva electronica tot este pe acolo, un mic ECU ce comanda bujiile si ceva valve prin pompa.

@coco3174 uite aici despre eroare

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550

aici este o discutie despre aceasta eroare, ce-i drept la alt motor, dar poate iti vine vreo idee

http://vwforum.ro/topic/70528-eroarea-00550-start-of-injection-regulation-lipsa-de-putere-limp-mode/

si pe aici ceva discutii despre asta

http://vwforum.ro/topic/11607-probleme-pornire-motor-1z/#entry180409

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

In primul rand imi cer scuze daca mai e vreun asemenea topic pe undeva, si am deschis eu altul. Nu l-am gasit pe acela.

Problemele sunt la masina din descriere. Motorul e 1.9 TDI AFN 81kw..

De vreo saptamana a inceput sa invarta foarte greu la pornire. Puneam contactul, dadeam cheie si invartea de vreo 3 ori foarte greu, apoi pornea. Apoi a inceput sa invarta progresiv. Dadeam cheie invartea o data greu, apoi tot mai repede si pornea. Nu dadeam la automat. Din momentul in care dadeam cheie pana pornea dura doar 3 secunde maxim.

In seara asta am vrut sa pornesc cu masina, si tzeapa. Pun contactul, dau cheie, si nici o miscare... Banuiesc ca e din electromotor, dar vreun electrician ma poate lamuri care e problema mai exact?

Perii, bucse...?

Va multumesc anticipat :)

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai la automat becurile din bord se sting sau raman aprinse? Verifica bateria sau firele de masa!

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica bateria,cred ca este dusa,dupa aceea electromotorul,daca inainte invartea bine este posibil sa nu fie de la el.Daca iei curent de la alta baterie cum invarte,are putere sau tot greu se misca?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e buna ... e cumparata de vreo 3 luni. Daca era gata de baterie, cand incercam sa dau la automat mi se reseta bordul (ceasurile). Dar nu patesc asa. Ma gandesc ca e de la electromotor pentru ca azivara am dat mult la automat (probleme cu pornirea la cald din cauza pompei) si deasta cred ca s-au dus periile. Nu demult patesc faza asta... 2 saptamani maxim de cand a inceput. Cateodata invartea greu de vreo 3 ori si apoi si pornea motorul.

Deci bateria cu siguranta iese din discutie din moment ce e aproape noua, si daca era de la ea, ma lasa mai repede, si cum ziceam, cand dau la automat si e gata bateria, mi se reseteaza bordul (am patit si asa ceva inainte sa o schimb).

Indiferent de baterie, la fel invarte oricum. Am pus bateria de pe cealalta masina a mea .. un Audi A4, tot 1.9 TDI, baterie de vreo 5 luni cumparata. Cand am pus bateria de pe Golf pe Audi, invarte foarte bine.

Cand dau cheie se sting becurile din bord. Iar firele de masa ies din discutie. Am trecut de faza cu firele de masa si am fost la un electrician si a mutat firele de masa altundeva sa nu mai faca probleme si sa nu mai rugineasca (am avut si probleme cu firele de masa, contactul electric, etc, dar au fost rezolvate) :)

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca sa dus bobina de pe electromotor starter`ul ! am patit si eu ceva asemanator ! Cand dai la automat se aude un tacanit ? adica arunca bendix`ul dar nu`l invarte ? eu am schimbat bobina apoi dupa montaj prin zapada a 2`a zi m-a lasat si bendix`ul ! Nush cum e la tine dar la mine sa dau electromotoru jos trebuie sa suspend motoru , o bucata de scandura pe baia de ulei si il ridici cu cricu , apoi desfaci suruburile il scoti afara il pui direct pe baterie si vezi ce face ! e treaba de 10 15 min sa`l dai jos ! mult succes !

aa si daca tot dai jos electromotoru schimba si bucsa aia de cativa lei , eu am uitat de ea :(

FUmul alb excesiv indica ca garnitura e piscata undeva in zona evacuarii si iti da antigelul, sau agentul de racire pe esapament.....dar restul simptomelor nu se leaga. Eu as verifica toate sistemele incercand sa izolez problema....inclusiv injectoarele....mai ales cel cu fir! Eu am avut niste probleme asemanatoare......pierdeam antigel, dar nici o pata....nici fum alb, sau mocheta imbibata.....pana am reusit sa o pun pe rampa si acolo am vazut ca picura destul de ''bine'' pe la pompa de apa! Verifica prim eliminare absolut toate sistemele....succes si tine-ne la curent cu evolutia celor petrecute.

Exact cum spune si colegul , nu am nici un fel de electronica pe motor , decat 2 fire la pompa atat , 1 daca il scot in mers se opreste masina , al 2-lea nu face nimic , daca il scot ... ciudat ! siguranta 18 care scrie pe capac ca ar fi de la pompa este buna dar daca o scot nu face nimic , merge masina la fel porneste... ciudat nu ?

Cred ca cel mai bine inainte sa desfac motoru ar trebuii sa duc pompa si injectoarele la un service sa le puna pe banc nu ? Daca stie cineva asa ceva in C-ta as fi recunascator ,

O zi buna tuturor !

Modificat de VipCipy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspunsuri... Problema am rezolvat-o intre timp... Am dat jos electromotorul, l-am desfacut, l-am verificat si 2 perii erau desprinse :) ... Am cumparat un set nou, le-am schimbat pe toate, si porneste masina la sfert :) ...

Periile si bucsele le-am schimbat in primavara aceasta dar, problema se trage de azi-vara cand am avut probleme cu pompa de injectie si tineam la automat mult sa porneasca... chiar si 8-10 secunde :) ... oricum toata treaba m-a costat aproape 60 de lei. 18 lei periile si 50 manopera.

@VipCipy e exact ca si la tine si cel mai naspa e cand tre sa pui electromotorul sus... pana iti prinde filetul de la surube in gauri te ia cu damblaua :)) ...

Asa ca, si pentru restu: munca usoara, dar multa rabdare :)

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!