Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

salut , am un golf 3 din 94 , 1.9tdi 90 cai , se opreste in mers , se aprind toti martorii si se opreste , dupa aceeas cand ii pun contactu imediat ramane aprins martoru de la bujii si nu porneste. trb sa ii pun contactu de cateva ori pana se stinge martoru si dupa aceeas porneste. iar la turatii mici , adica la 60 cu vit 4 , pe la 1800ture galopeaza asa umpic , la turatii marii nu are probleme. in special ma intereseaza problema cu opritu in mers , si se opreste si la relanti. cineva in topic care avea aceeasi problema ca mine zicea ca e de la mufa aia mare care intra in motor ? asa sa fie si la mine ?

Modificat de iulian_dragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ieri sa rupt firul de leaga bobina de electromotor (vechi.sacadat,chinuit etc etc.) azi lam inlocuit cu unul facut de mine,lita de cupru gros exact cat era si celalalt poate chiar mai gros putin si tot nu porneste se aude un tac si atat.

Vreo idee de reparatie sau dc nu vrea sa mearga cu firul facut de mine.

Pun o poza sa se stie de care fir vorbesc.

HELP! HELP! HELP!

post-32861-0-26813900-1347541929_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am un vento din 95 , 1.9tdi 90 cai si vineri i-am schimbat injecorul acela cu un fir pe el...problema e ca dupa ce am schimbat acel injector acum cand trece de 3000 de ture scoate un fum negru rau de tot, pana sa schimb acel injector nu scoatea nici gram de fum....ma poate ajuta cineva sau sa imi dea un sfat sa stiu ce am de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan182...Trebuie reglat debitul la injector el dupa 3000 de ture baga prea multa motorina si de aceea scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina. In urma cu 2 luni nu reuseam sa trec cu ea de 3500 rotatii in treapta V, respectiv 165-170km/h.

Acum mai nou in treapta a V-a nu trec nici de 2800 rpm, respectiv 130km/h.

Care ar putea fi problema? :-? sau care sunt problemele posibile acestui simtom?

E vorba de masina din semnatura, 1.9 TDI 1Z din 94'.

Multumesc!

(Nu am reusit sa-mi mai editez postul anterior si ma vad nevoit sa postez aici continuarea).

PS: Am uitat sa mentionez faptul ca in treptele II-a si III-a daca o turez mai tare scoate fum negru destul de mult. Am schimbat filtrele de ulei, motorina si aer, antigelul si uleiul in luna mai (de ~4000 km).

Inca ceva... cand pun contactul se aprind becurile de bord, pornesc motorul...totul bun pana aici, dar imediat dupa ce motorul este pornit mi se aprinde becul de ulei pentru o fractiune de secunda dupa care se stinge la loc.

Am rezolvat problema si urmatoarele probleme au disparut.

Debitmetru a ramas acelasi, ulei nu mai am pe motor, trece lejer de 160km/h si nu mai scoate atata fum negru(totusi aici cu fumu cred ca mai e alt defect).

Si acuma raspunsul la problema mea e un furtun gros in diametru de aproximativ 5-6cm si o lungime de aproximativ 20 care a fost spart rau de tot si tragea aer fals cred. Am mers intr-un schroot si mi-am luat un furtun asemanator (nu am gasit identic) si vw meu a prins din nou viata.

Toate cele bune! :))

Ce rol avea furtunul ala? Unde anume era? sa vedem si noi daca nu avem aceiasi rezolvare ca si a ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ne mai multe detalii despre furtunul acela pentru ca si eu am aceasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual si o poza 2 daca se poate ca eu am schimbat debitmetru si cand trage 140 150 cand imi taie acceleratia nuj de unde sa mai fie ...

Modificat de crysty90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dezmembrez golf 3, posed asa ceva si nu vb din amintiri .......... daca nu trage un tdi poate fi din

1 debimetru ,

2 supapa egr, se poate verifica usor sa nu fie blocat,

3 furtune tubulatura turbo,intercoler spart, ca mod de verificare se tureaza motoru cca 3000 ture si se pune mana pe furtune cauciuc de pe intalatie , trebuie sa fie tari, in cazut in care e spart ceva mai poate sa scoata fum negru destul de mult

4 supapa comanda turbina , poate fi ce de pe turbina sau cea de sub filtru aer

mai pot fi si alte cauze dar astea au fost cele mai des intalnite ,

daca are cineva drum pe la bistrita pot sa ajut ca suport tehnic cu tot ce am pe aici , fara bani si fara plata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crysty90 daca iti taie acceleratia ia verifica oleaca furtunul care pleaca din ecu si merge la motor(am marcat cu galben).LA mine era rupt la iesire din ecu vreo 2 cm ,iar de la motor era sarit..

Mai poti verifica si n18 + n75 (parca).Ambele se afla langa filtrul de aer.

post-97505-0-33615800-1349667293_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Martor bujii ramane aprins si nu vrea sa porneasca motorul. invarte dar nu deschide pompa si nu vine motorina. ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa

Verifica si daca ai tensiune pe ea.

Vezi si releu ...

Diagnoza ai pus-o pe ea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut azi dimineata dupa 2 zile de stat am vrut sa pornesc masina ,am pornit-o si la relanti statea in suturi am turat.o la 3 4000 de ture si scotea un fum excesiv am mai turat.o de 2 3 ori si si.a revenit si nici fum numai scotea .de la ce ar fi fiindca asta cred ca e inceputul de la o problema.

Modificat de crysty90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbocip releu l-am ilocuit cu unul nou, la pompa daca ii dau curent direct de la baterie porneste dar nu trage, nu intra turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In precedentul tau post spuneai ca nu porneste , acum spui ca nu trage si nu intra turbo!

Nu trage masina sau nu trage pompa ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina porneste numai daca ii dau + de la baterie direct la pompa de injectie, altfel nu porneste. cineva mi-a zis sa nu fie de la imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si contactul ca ar putea fi de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tablou de sigurante.

ai o siguranta arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema legata de pornire.

Am pus tester am o problema cu switch-ul de pe frana in sensul ca imi aprinde uneri martorul de bujie ,apas pedala putin se stinge.

De aici banuiesc apar uneori probleme dupa drumuri scurte cand opresc motorul si vreau sa pornesc ramane martorul de bujie aprins si nu porneste, o las 5 minute ,se stinge martorul si porneste la sfert normal.

Azi in schimb dimineata dau sa pornesc invarte si nu porneste ,se aprinde martorul ramane aprins ,sau se aprinde si se aud releele si se stinge insa nu porneste...invarte si nu porneste.

Chestii de verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,tuturor ! Am o problema grava , cu masina din semnatura vw vento 1.9td aaz 75 cp ! Am plecat la peste si ma prins ploaia pe acolo , pe drum niste baltoci mari rau , a trebuit sa trec un pic mai tare prin ele pentru ca altfel ramaneam inpotmolit ! masina a mers ok am oprit`o , iar cand am vrut sa plec cu ea iar pornea foarte foarte greu si se oprea imediat

nu statea deloc la relantii doar daca o acceleram statea pornita si intrerupe urat rau si scoate un fum alb MULT ! dupa ce merg cativa km nu mai face asa sta la relanti daca o opresc si o pornesc aceeasi problema ! m-am uitat peste tot toate pareau in regula , pana am deschis capacu la fitru de aer , sub filtru era plin cu apa filtru era doar putin umed cineva mi-a zis ca sa merg cu ea mai multi km ca isi revine a luat apa pe admisie si se duce am mers aproape 500km si tot asa face ! sincer nush ce sa fac de unde sa incep injectoare , pompa , ce ar trebuii sa verific prima data? maine fac un filmulet si il urc pe site sa va dati o parere ! PENTRU cine a avut rabdarea sa citeasca va multumesc mult si sper sa ma ajutati cu niste sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai degraba a luat apa vreo mufa pe la pompa de injectii si din cauza vreunui contact imprefect nu se mai regleaza bine cantitatea de motorina.

Ar trebui sa incepi cu un vagcom poate a ramas vreo eroare stocata despre intreruperea vreunui circuit care ar putea sa te duca direct la problema fara sa bajbai prea mult.

Daca nu ai posibilitatea desfa pe rand toate mufele din compartimentul motorului si curata-le cu spray de contacte.

verifica in mod special mufa care duce la pompa de injectii, senzorul de pozitie al arborelui cotit si mufa de la senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc mult pentru sfat , asa o sa fac maine curat tot ! Cat despre vagcom , nush nimic nu am idee , unde as putea gasi asa ceva in Constanta sau daca se poate face pe masina mea , avand in vedere faptul ca e clasica nu are calc ! Daca stie cineva in cta asa ceva as fi recunoascator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva, ceva tot are, un modul de comanda a bujiilor incandescente care comanda si niste valve prin pompa de injectie. Ideea este ca daca este fabricat pana in 94 iti trebuie un adaptor de la mufa 2x2 (este sub niste capacele, cred ca sub butoanele de reglat temperatura) iar daca este dupa 94 ai mufa obisnuita OBD cu 16 pini (este o mufa trapezoidala).

Poate este vreun coleg cu interfata sa te ajute.

Se poate si fara, dar ai mult de bajbait. Sa vedem dupa curatare cum se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce zici , chiar primu lucru cand am luat masina ma desfacut acolo langa scrumiera si nu are nici o mufa , nush ce sa zic ! inca odata iti multumesc pentru interesul acordat ! poate mai e vreun coleg care stie exact daca are sau nu posibilitatea de scanare masina mea ! sau daca stie cineva de unde ar trebuii sa incep ! In prima faza o sa curat toti senzori si tot ce mai gasesc prin compartimentul motor , apoi o sa verific bujiile si o sa schimb filtru de motorina si de aer ! daca face la fel , o sa trec mai departe in verificat pompa + injectoare ! Tin sa precizez ca nu sunt foarte priceput , doar de pe forum stiu cate ceva ! Asa ca astept orice parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!