Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat o mare parte din probleme prin schimbarea injectorului. Nu mai scoate fum masina, nu mai intrerupe, nu mai da errori. 80% sunt multumit de schimbari. Injectorul a costat 100 ron second, si merge brici, a fost verificat inainte pe stand.

Acum mica parte care ma nemultumeste este faptul ca in momentul in care intra turbina, nu mai simt puterea aceea care o avea o data. Turbina este in stare f buna, cu un joc f mic in ax. Parca nu mai are cuplul care l-a avut candva. O fi oare din motivul ca am anulat toba centrala si cea finala, si am inlocuit-o cu teava? Va intreb pe voi, caci mecanicii de pe aici, habarnau ce sa zica in problema asta, si ma aburesc cu baliverne sa nu cada de prosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit injectorul? ca si eu caut dar am gasit doar toate 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LauAmericanu

Verifica si supapa EGR.....e posibil ca tija acuatorului sa nu inchida perfect . Desfa, curata, greseaza.....nush cat are efect, dar poti cu o pompa de vacuum- daca reusesti sa faci rost de una- sa verifici daca face serviciu supapa! Succes...la mine asta era si simptomele-identice!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rootyoo, ti-am dat pm. manole74 mersi de idee. Cum prind putin timp liber o sa anulez EGR sa vad daca se misca mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau...sistemul vacuumatic si de electrovalve care comanda inchiderea si deschiderea de supape...inclusiv EGR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ieri EGR, era intr-o stare foarte buna. Era curat. I-am mai facut o baie in benzina, preventiv, sa arate ca nou. Montat la loc, nici o schimbare. Sistemul vacuumatic este ok. Ce alceva sa fie? Parca de la 110km/h tare greu vrea sa se intinda...nu scoate fum exagerat, si nu are o limita care sa nu o depaseasca, am ajuns ieri pana in 170 si mai merge ceva..., dar i trebuie prea mult....

Modificat de LauAmericanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers ai facut? Apropo verifica si avans daca e in grafic.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat avansul si este in grafic. Un log in mers nu am cum face,pentru ca eu nu am vag-com ci merg la service pentru scanare, si cel de acolo o zis ca daca acole nu da vreo erroare, in mers nu are ce sa apara si el nu isi pierde timpul :(

Eu tot banui ca ar fi problema faptul ca nu are esapamente si catalizator, si de aici si pierderea asta de cuplu si putere. Am citit undeva pe un forum ca au fost care au patit asa. Probabil parametrii ar trebui reglati altfel din ecu pt o asa modificare la evacuare.

Modificat de LauAmericanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu ai catalizator evacuarea o face mai rapida deci castigi ceva putere iar la faza cu logul in mers nu e tot una cu diagnoza de la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema cu un vento 1.9tdi motor 1z...azi martorul de la bujii a inceput sa palpaie si puterea motorului a scazut, am fost la un service sa vad din ce cauza palpaie martorul de la bujii si cei de acolo au scanat si au zis ca e din cauza la un injector ca nu functioneaza...intrebarea mea e de ce dupa un timp de mers asa sa oprit din plpait martorul si motorul si-a revenit, iar in timpul cat palpaie martorul tempomatul nu merge activat....acum nu mai palpaie dar cand merg cu tempomatul dupa 5-6km se dezactiveaza singur....daca era un injector nu ar trebui sa palpaie tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are anumite momente cand face figuri.Tind sa cred ca este vorba despre injectorul cu fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan 182..........mergi o si tu o zi doua supraturat si spune-ne si noua detaliat ce se intampla....nu schimba vitezele sub 3000 ture eu ca fost proprietar de benzina am prostul obicei ca la motorina sa schimb dupa 3500....

masina o sa mearga cum o inveti.....

Modificat de mario1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care stie ce e asta si la ce foloseste ???????????????????? motor 1.9 TDI 1Z - 90 caluti frumosi.

Cu puterea scazuta la motor nst ce sa zic dar cu martorul ala de palpaie acolo poate sa fie mai multe cauze ala se aprinde mereu cand e vreo eroare la motor undeva siguranta miscata si nu face contact bine,mufe slabite...etc. Am avut si eu problema de genu si mie nu imi mergeau luminile pe frana,era siguranta iesita.

Daca ar fi injectorul ar merge motorul ca............dacia in 3 pistoane. Verifica mufele si sigurantele inainte sa te apuci sa bagi bani in ea,poate scapi ieftin.

BAFTA!

post-32861-0-04299300-1346665829_thumb.j

post-32861-0-37225500-1346665854_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MadyFakaru: este unitatea de control pt bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am vazut la un polo si era unitatea de control pentru bujiile incandescente de la lichidul de racire (engine coolant heater).

Cred ca si la tine este tot asa pt ca bujiile incandescente propriuzise sunt comandate de ECU printr-un releu, vezi schema atasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Revin iar cu o problema, grava cred :) nu mai porneste masina. Dau cheie , se aude un raget foarte puternic in partea dreapta a motorului. Pana acum se mai auzea acel raget dar pornea fara probleme. Parerea mea este ca ar fi electromotorul, acum o luna l-am dus pentru ca se blocasera perile si nu mai invartea deloc, acuma parca invarte dar o face in gol . Astept pareri

Modificat de v@sy
Data viitoare foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori bendixul ori solenoidul acestuia. Nu-i chiar asa de grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa te convingi ca este elctromotorul, poti sa o pornesti impins, porneste f repede. am avut si eu probleme cu electromotorul si am pornit-o de vreo 3 ori asa. nu se intampla nimic rau. eu am pornit-o in a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine am sa incerc sa o pornesc impinsa , mi-e teama sa nu fie volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ,

Sunt nou in randul posesorilor de golf 3 1.9 tdi 90cp 1995 (achizitionat recent) si ma confrunt cu o oarecare problema.

Motorul porneste foarte bine si la rece si la cald insa

-dimineata dupa mers putin martorul frana de mana se aprinde si ramane asa

-ieri la un drum de 100 km dupa 50 km mi s-a aprins martorul bujii (mai face si in oras cateodata)

-tot ieri s-a aprins si martorul la ulei de cateva ori

Martorii nu se aprind in acelasi timp si am observat ca daca apas putin pedala de frana dispar instant.

Am citit ceva despre acel switch din pedala de frana ,are vreo legatura ?

Stopurile pe frana din triple functioneaza insa banda de pe haion de sus nu functioneaza pe frana.

ps:

-masina nu scoate fum excesiv si nu pierde putere.

-nivelul lichidului de frana este ok

-nivelul de ulei este pe mijloc (cam subtire dupa parerea mea....curge de pe joja)

Multumesc anticipat.

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Capacul de la vasul de lichid de frana are un contact electric. Posibil sa ai probleme acolo. Asa am patit si eu. Am rezolvat prin inlocuire :icon_cheesygrin:

2. Daca uleiul "curge" de pe joja si se aprinde martor de ulei parerea mea e ca uleiul ori e prea subtire, ori calitatea este indoielnice, ori este foarte uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este mai moale decat unul abia pus ,nu picura dupa joja dar destul de moale.Urmeaza sa il schimb.

CIudata faza cu frana insa..cand apas sa se stinga instant...o sa incerc sa verific becul lampei de pe haion care nu functioneaza si switch-ul de la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

imi poate spune cineva cum as putea sa schimb capsula vacumatica de la turbina(actuatorul turbinei)?INtreb asta pentru ca acolo,la turbina,spatiul este foarte putin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mesterit putin la ea azi :

-am inceput prin a verifica lampa de pe hayon -avea un fir de masa sarit + schimbat becuri

-am verificat sigurantele -faza lunga dreapta arsa -schimbat siguranta s-a stins becul de frana de mana

-verificat senzori abs(inlocuit bec abs ca era ars ) - dreapta fata un fir rupt(senzor abs ) - lipit fir senzor + curatat cu wd 40 -s-a aprins iar becul la frana de mana si abs nu functioneaza -am mers 100 de m sa vad daca functioneaza

-am pornit-o la ceva timp s-a stins becul la frana de mana--o sa ies sa vad daca functioneaza abs acum.

-la switch-ul de la pedala de frana inca n-am ajuns in schimb m-am uitat la ala de la frana de mana si are un fir sugrumat dar pare ok.

ramane sa vad maine la un drum de 100 km cum se comporta.

later edit : fostul proprietar mi-a zis ca a bagat aral 5-40 in masina si are cam 2000 km. (motorul are undeva la 120 000 km -greu de crezut dar exista multe detalii care sustin acesti km )

posibil sa fie subtire si sa apara problema cu palpaitul becului ?

am mers prin bucuresti 1.5 ore aglomeratie si n-a zis nimic apoi 40 km mers constat la 120-130 si atunci a inceput sa apara de cateva ori si repet cum apasam putin pe frana disparea instant.

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot mufa de la becul de abs -se inchide martorul frana de mana

Am curatat senzorii de abs si lipit firul la cel care era rupt,ce sa mai verific pentru functionarea abs-ului ?

Legat de ulei ,la un mers aprox 2200-2400 rpm o perioada indelungata mai se aprinde martorul o mica schimbare a turatiei il stinge,uleiul este 5w-40 si are aprox 2000km .trebuie sa verific presiunea de ulei.

In oras nu apare niciodata ...si trebuie sa schimb termostatul deoarece sta aprox 80 ,urca la 90 dupa ce am mers 45 km si apoi am stat in coloana 40 minute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!