Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Salutare,

imi poate spune cineva ce presiune trebuie sa aiba turbina la un golf 3 1.9 tdi 90 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea maxima la un motor de 90 (1Z) este de 1948 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la relantiu?

am impresia ca mai trebuie "reglata" putin la mine..

post-97505-0-12232800-1340223502_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut dragi colegi ..sper ca am nimerit bine..deci mai am putin si i dau foc.. am un golf 3 tdi 1z ...de vreo luna ma omoara si la cati am fost toti isi dau cu parerea si nu as vrea sa schimb toata masina daca ma iau dupa ei ..Incep cu inceputul .... Am mers cu ea toata ziua tragea ok .am parcato vreo 20 minute cand m pornito si am plecat cu ea nu vroia sa mai traga de loc .. maxim pana in 2000 de ture .. dupa vreo 500 de metri si-a revenit..si a inceput sa faca din ce in ce mai des asa..dupa un timp a inceput sa nu mai traga aproape de loc si nici sa isi revina daca merg cu ea ,cand o pornesc tot timpul greu ff greu trece peste 2000 rpm ..dar daca o accelerez pe loc peste 3000rpm isi mai revine dar tot grelut trage .... am schimbat ulei, filtre..cine ma poate ajuta ? si imi picura si motorina pe la popa de injectie poate fi si de acolo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina cum se prezinta?AI vreo eroare?

Cateva picaturi nu fac aproape nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jockers

Posteaza rezultatele testelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal la toata lumea,golf 3 variant tdi 90,an 97,cumparat anul trecut in noiembrie din De km 263000.schimbat distributie,consumabile,etcnimic important,fara defecte,km actuali 314000.am oprit motorul dupa un drum scurt,si nu a mai vrut sa mai porneasca,vine ,motorina,nu are aer,se intoarce motorina pe retur.dar la conductele de la injectoare nu vine gram,relee ok,sonda de presiune de pe pompa ok,electrovalva ok,ar mai ramane,senzor de turatie,pompa sau Ecu,daca a mai patit cineva,ar fi intresanta defectiunea gasita.seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi destul de multe cauze. Cred ca ar fi bine sa pui un tester sa vezi ce zice. Daca ai verificat releele, ma gandesc ca ai verificat si sigurantele. Pentru inceput ai putea sa inspectezi mufa de la ECU sa nu fie ceva oxidat pe acolo.

Cand pui contactul se aprinde spira, chiar si pentru un timp foarte scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,totul este normal in bord ,ca atunci cand pornea,absolut nici o diferenta,becul de bujii se aprinde normal,scurt,si apoi se stinge.mersi de raspuns,astazi vine un prieten cu un tester si sper sa aflu defectiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nostradamus36

salutare am si eu o mica problema cu un golf 3 din 93 motor aaz ,daca depasesc 2500 ture tacane un releu ce sa fie oare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa capacul de la sigurante, baga capu acolo, depisteaza releul si dup-aia zi-ne ce numar are pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am si eu un golf 3 , 1.9 TDI cod motor 1 Z si de cateva zile parca intrerupe motorul.

In treapta 2 in 2000 ture apas pedala de acceleratie pana la capat si se acelereaza tare dupa o secunda intre 2000 si 3000 ture parca se intrerupe nu se mai accelereaza asa tare, o ia mai lent dupa care iara se accelereaza tare si tot asa dar mai ales in treptele 1 ,2 si 3 in celelalte nu se prea simte.

Ma gandesc ca poate ar fi de la filtru de motorina ca nu l-am schimbat de 1 an aproape si am bagat motorina si din sticle sau sa fie filtru de aer sau debitmetrul sau supapa de admisie...

Va rog care ati mai patit asa ceva sau stiti ce ar putea avea sa imi raspundeti la acest mesaj.

Multumesc

Modificat de NdRy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% e debitmetrul dar poate fii si de la filtru du-te pe tester cu ea sa fii sigur sau daca te descurci de un debitmetru de pe alta masina sa testezi daca e de la el ca sa fii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina. In urma cu 2 luni nu reuseam sa trec cu ea de 3500 rotatii in treapta V, respectiv 165-170km/h.

Acum mai nou in treapta a V-a nu trec nici de 2800 rpm, respectiv 130km/h.

Care ar putea fi problema? :-? sau care sunt problemele posibile acestui simtom?

E vorba de masina din semnatura, 1.9 TDI 1Z din 94'.

Multumesc!

Modificat de colosall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Nu am reusit sa-mi mai editez postul anterior si ma vad nevoit sa postez aici continuarea).

PS: Am uitat sa mentionez faptul ca in treptele II-a si III-a daca o turez mai tare scoate fum negru destul de mult. Am schimbat filtrele de ulei, motorina si aer, antigelul si uleiul in luna mai (de ~4000 km).

Inca ceva... cand pun contactul se aprind becurile de bord, pornesc motorul...totul bun pana aici, dar imediat dupa ce motorul este pornit mi se aprinde becul de ulei pentru o fractiune de secunda dupa care se stinge la loc.

Modificat de colosall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici rezolvarea probleimei tale cu smunciturile: http://vwforum.promo...00#entry1567625 am si eu problema asta doar ca nu am gasit injector pana acuma, la dezmembrari se vand doar toate 4. Sper sa te ajute.

Modificat de rootyoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*colosall* - fum negru inseamna multe : filtru de aer imbacsit, dereglare avans, injectoare. In concluzie masina nu arde cum trebuie motorina ca e prea multa. Incearca sa faci un log cu valorile injectoarelor, avans si IQ injected dar si un log in mers pt valorile MAF-ului si a turbinei. Pt lipsa de putere e posibil ca MAF-ul sa fie defect sau un furtun de la vacum sa fie rupt/fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Am fost astazi cu masina la mecanic si mi-a spus ca fumul negru cat si lipsa de "putere" a motorului ar putea fi cauzate de MAF (debitmetru).

As avea doua variante:

1. sa incerc sa curat debitmetrul

2. sa caut in schroot altul

A reusit careva sa il curete? Eventual un tutorial ar fi minunat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Unii l-au curatat cu alcool izopropilic. Dar remediul nu e de durata...pana la urma va ceda.

Sa nu incercati sa-l curatati cu spray-uri gen wd 40 sau ala de contacte electrice caci il veti strica de tot. Doar cu alcool izopropilic.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar... se poate incerca o curatare a lui... dar, in cele mai multe cazuri, solutia este inlocuirea lui. Recomand unul nou.... altfel, cel SH poate sa nu duca prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

G3 1,9tdi 1z. Masina merge bine dupa pornire cativa km, dupa care se aprinde intermitent martorul de la bujii in bord. Din acest moment puterea motorului scade cu 40%, la fel si cuplul. Eroarea pe VAG COM este: 021E Sesizor miscare ac.

Acum intrebarea mea ar fi care sunt cauzele, dar remedierea acestora?

Motorul nu stiu daca consuma mai mult sau nu, pt ca nu i urmaresc niciodata consumul, insa cate o data nu vrea sa porneasca din prima, trebuie sa iau contactul si sa il pun iarasi. Iar la pornire daca nu tin accelerat moare imediat.

Modificat de LauAmericanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele care duc la injectorul nr. 3.

Daca sunt OK atunci e posibil sa fie senzorul cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele sunt ok. L-am verificat cu un aparat de masura,pare sa nu functioneze. Daca e arsa bobina din el atunci de ce la prima pornire functioneaza bine o vreme dupa care moare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina. In urma cu 2 luni nu reuseam sa trec cu ea de 3500 rotatii in treapta V, respectiv 165-170km/h.

Acum mai nou in treapta a V-a nu trec nici de 2800 rpm, respectiv 130km/h.

Care ar putea fi problema? :-? sau care sunt problemele posibile acestui simtom?

E vorba de masina din semnatura, 1.9 TDI 1Z din 94'.

Multumesc!

(Nu am reusit sa-mi mai editez postul anterior si ma vad nevoit sa postez aici continuarea).

PS: Am uitat sa mentionez faptul ca in treptele II-a si III-a daca o turez mai tare scoate fum negru destul de mult. Am schimbat filtrele de ulei, motorina si aer, antigelul si uleiul in luna mai (de ~4000 km).

Inca ceva... cand pun contactul se aprind becurile de bord, pornesc motorul...totul bun pana aici, dar imediat dupa ce motorul este pornit mi se aprinde becul de ulei pentru o fractiune de secunda dupa care se stinge la loc.

Am rezolvat problema si urmatoarele probleme au disparut.

Debitmetru a ramas acelasi, ulei nu mai am pe motor, trece lejer de 160km/h si nu mai scoate atata fum negru(totusi aici cu fumu cred ca mai e alt defect).

Si acuma raspunsul la problema mea e un furtun gros in diametru de aproximativ 5-6cm si o lungime de aproximativ 20 care a fost spart rau de tot si tragea aer fals cred. Am mers intr-un schroot si mi-am luat un furtun asemanator (nu am gasit identic) si vw meu a prins din nou viata.

Toate cele bune! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine schimb injectorul 3. Sper sa isi revina masina, si sa nu mai scoata fum, caci acuma scoate un fum negru la ture mari de parca e locomotiva.As anula si EGR numa habarnam care este tehnica. Am tiava din fata pana in spate, fara tobe, si parca motorul are nevoie de mai mult aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!