Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

@Drx acel sunet poate proveni de la role sau de la curea care iii prea intinsa(in cazul in care ai schimbat o recent) sau de la distribuie(rolele) in cazul in care nu a fost schimbata.Daca un rulment este deefect ,banuiesc ca ar trebui sa scartaie mai tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai curelele sunt schimbate toate..inclusiv distributia cu rola intinzatoare. distributia sa zic ca are vreo 4000 km iar celelalte curele sunt schimbate recent....:-?? la chestia asta cum ar fi prea intinse nu m`am gandit :-?? :D multumesc pt sfat.

acum realizez si eu..probabil cum e frig afara diminetiile si in special in timpul zilei sa fie prea contractate curelele....o sa ma uit putin la ele sa le mai slabesc :D.

rulmentii asa gandesc si eu..ca daca ar fi stricati ar scartai tot timpul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, la pornire rece bujiile incandescente si electromotorul sug ceva curent din baterie, si dupa ce a pornit releul de incarcare al alternatorul nu stie sa limiteze curentul de incarcare doar tensiunea si atunci apar curenti mari de incarcare si implicit forte mai mari pe cureaua de la alternator in mod normal nu ar trebui sa scartaie dar poate sunt uzate putin si fuliile,bateria obosita,alternatorul cu izolatia bobinajului mai slaba mai aprinzi si farurile dupa ce o pornesti si atunci incepe sa patineze cureaua si sa scartaie pana se incarca putin bateria, in general la masinle care au kilometraj mai mare apare fenomenul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curelele..cum am zis mai in sus..sunt noi toate si am schimbat si alternatorul de vreo 2 luni (dar nu este nou ci second..dar original de pe g3) si faza e ca pana acum cateva zile bune..chiar 2 sapt sa zic nu am avut nici o problema :-?? si scartaie pana se incalzeste putin motorul.

bateria la fel are o jumate de an si e varta (astea am auzit ca sunt printre cele mai bune) :-?? acum nu stiu ce sa zic..

o sa tin cont de toate parerile si o sa le aplic pana vad ca da roade una :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci cu masina drumuri scurte cu porniri repetate bateria nu are timp sa se incarce si nu se incarca complect in timp apare fenomenul de sulfatare si implicit creste curentul de incarcare,incearca pune-o pe un redresor peste noapte si dimineata porneste cu ea in mod normal nu ar trebui sa mai scartaie cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

durmuri in ultima perioada au fost relativ lungi.. de miercuri pana vineri cand am ajuns acasa au fost vreo 250 km si opriri nu au fost dese pentru ca eram pe drum :-??

la alternator ma gandesc ca nu ar avea de ce sa scartaie cureaua pt ca e stransa cam tare si rola nu este blocata..deci nu ar avea cum sa traga fortat ca sa mearga....

cred ca din cauza curelei cam stranse imi scartaie.. acum nu stiu sigur..

o s-o slabesc si iau putin seama daca mai scartaie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva la cat e limitat 1.9 TD 75 hp ? Turatia maxima la care plafoneaza

Modificat de calin_c1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin_c1: la mine e in jur de 5000 rpm turatia maxima..si viteza i`am dat 160 si mai mergea putin dar am lasat`o..

daca faci cu masina drumuri scurte cu porniri repetate bateria nu are timp sa se incarce si nu se incarca complect in timp apare fenomenul de sulfatare si implicit creste curentul de incarcare,incearca pune-o pe un redresor peste noapte si dimineata porneste cu ea in mod normal nu ar trebui sa mai scartaie cureaua.

am observat ce scartaie pe acolo... am pornit masina si am dat cu putin spray degripant....cand am dat la alternator nu s`a schimbat nimic..cand am dat la servo tot nimic...apoi am dat putin ca nu prea aveam loc si sa nu`mi prind nici mainile la o rola de pe cureaua de alternator si imediat s`a atenuat zgomotul...nu stiu dar cred ca e rola intinzatoare ca nu e vibrochenu si nici alternatoru.. :-??

Modificat de DRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRX ai intinzator la cureaua de la alternator?Scartaitul e ceva de genul ca in linkul de mai jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian palanciuc

SAL am si eu o problema pasat 1,9 tdi din 2000 motor ajm..nu se mai tureaza motorul decat pana la 2500 ture cu pedala la maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ zipp : exact asa este si la mine sunetu..parca putin diferit dar ma gandesc ca din cauza cum este redat in difuzoarele laptopului :-?..dar in principiu tot zgomotu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian palanciuc - fa un log la masina sa vezi ce are, e posibil sa fie debitmetru de vina dar cel mai bine fa-ti un log la masina cu vag-com-ul si posteaza-l aici http://vwforum.vwfor.../page__st__3300

DRX : zgomotul ala e de pe fostul golf al meu, o gramada de piese am schimbat: curele cele mai scumpe, alternator, rola intinzatoare, brat intinzator, fulie pompa apa iar pana la urma am schimbat fulia mare de la arborele cotit. Cand era mai frig incepea sa scartaie iar dupa ce se incalzea nu se mai auzea nici un zgomot. Tu trebuie sa o iei pe rand cu ce e mai ieftin ca sa nu bagi o gramada de bani cum am bagat eu ca sa-mi dau seama ca pana la urma trebuia fulia mare schimbata, era cam uzata din cauza batranetii.(600 de lei pe original).Ar mai exista o varianta dar nu am incercat, poti schimba fulia de la alternator cu una cu ambreiaj e pe la 200 de lei cea mai ieftina si at la pornire cand e solicitat alternatorul sa incarce bateria sa nu traga din greu.La ultimele modele `97-98 de golf am mai vazut astfel de fulie cu ambreiaj. Multe golfuri cu aceasta problema am vazut si ca exemplu am 2 colegi de munca cu un golf si un passat care au acelasi tip de motor 1Z si la frig fac la fel numai ca nu asa de mult cum facea la mine.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat cu spray degripant pe fulia de la alternator..apoi pe pompa de servo si nu s`a schimbat nimic iar cand am dat putin la rola aia dintre vilbrochen si alternator s`a diminuat imediat zgomotul...nu in totalitate dar s`a diminuat :D si cred ca aia s`ar putea sa fie de schimbat.

problema e ca eu nu le am prea bine cu mecanica si nu stiu ce rola e sau cum se numeste..etc..dar sper sa o pot rezolva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da!

in prima faza aveam impresia ca este fulia de la alternator dar apoi am vazut ca alternatoru este mai in fata...deci rola aia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv am masurat ieri si am tensiune*aprox 13 v la mufa de la solenoid.Iar piese "defecta" avea 16 ohmi.O sa incerc sa o curat sa videm daca mai apare vreo problema.

Mai ramane doar problema cu "internal control module"65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent. M am uitat la furtun si pare ok.A ramas doar sa il schimb pe cel din ecupost-97505-0-79860000-1335111810_thumb.j.Altceva nu stiu ce i as putea face..

Multumesc pentru ajutor.

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

inainte de toate salut si bine v-am gasit .Am cumparat si eu un golf 3 tdi 75 cp de vreo 2 luni si am niste probleme cu el.

-la 140 km/h mi se taie acceleratia

-in mers cand trage de rupe cand apas pedala pana in podea si nu trage deloc

-daca opresc de 4 5 ori la rand in interval de 1 ora cand dau sa plec e sugrumata in ultimu hal o turez in blana si isi mai revine putin dar la jumatate din capacitatea ei

Daca a mai patit cineva asemanator si care ar putea fii rezolvarea daca sunteti in tema sa ma ajutati .nu stiu ce sa ii fac.filtrele schimvbate , distributia la fel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am tatal meu are un Vento 1.9 TDI 1Z , masina a fost cumparata dar cu motorul defect (nu stiu ce avea) , dar ideea este ca motorul la facut (cunoaste motoarele astea diesel din grupul VAG , ma refer la cele vechi D de pe mk1,2 TDI'ul dp vento golf ... ) DAR , de cand a pornit motorul pana acum se chinuie sa afle de ce nu trage masina .

-Nu are vlaga , mai mult de 120km/h nu merge (dar nu mereu)

-Doar dupa 2500-3000ture poti sa speri la o depasire in afara orasului , dar si asa slab

-In tr1 daca apas pedala la podea trage foarte foarte slab pana in 2000rot , dupa 2000 trage dar nu cum ar trebuii

-Pe autostrada nu a depasit mai mult de 120km/h , sta fix la 120 , daca nu mai accelerez deloc si o calc iar se duce mai sus de 120 ... dar nu mereu .

Pierderi de presiune pe traseul turbo-intercooler nu are , a verificat ...

Turbina merge si ea

Ce sfaturi ii dati ? Sa faca un tester ?

Mai multe detalii nu stiu sa va dau eu , cu ce a verificat , ce a incercat , ce nu ... maine va raspunde el cu mai multe detalii .

Multumesc anticipat

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a posta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers sa vedem ce zice turbina si MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare,

imi poate spune si mie cineva cum se poate stopa galoparea pompei de motorina la un golf 3 Gtd din 1995?

Problema apare la relantiu,dar si in mers!IN special cand se ajunge la valoarea de 800-950rpm incepe sa scuture,tremure..dar si dupa 2000 rpm(se simte,dar nu asa tare) are momente cand face acelasi lucru,indiferent de viteza cu care esti.

Cunoaste cineva vreo solutie?

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e de la rola sau curea e de la tija intinzatorului are niste bucse pe acolo si sunt uzate si scartaie pana se incalzeste(in cazul meu).

Am incercuit suspectul de face zgomot (sper sa se vada poza)

Diesel Pwr - Poate sa fie si debitmetru,filtru de motorina,injectoarele,ambreiaj,turbina/intercoolerulsu cutia de viteze.

Incearca cu un debitmetru nou.

BAFTA

post-32861-0-64774500-1339258164_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darckreign1984

am si eu niste erori, si nu stiu ce este de vina la masina mea de nu trage mai bine.

am un passat b4 din 96 motor 1z

mai mult de 130 nu vrea sa mearga.

senzorul de temperatura la motorina din pompa de injectie la pornire indica temperatura negativa.

senzorii de la abs d epe fata nu ii am.

imediat dupa ce plec de pe loc imi apare semnul exclamarii. (acelasi ca si cum as trage din nou frana de mana).

dupa ce am inlocuit furtunasul de vacum a inceput sa scoata fum mai mult la accelerare.

erorile pe care le mai am sunt:

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

Part No: 028 906 021 AT

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0805

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

VCID: 61C3D420C389

2 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

28-10 - Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 3A0-907-379.lbl

Part No: 3A0 907 379

Component: ABS ITTAE 20 GI V00

Coding: 04505

Shop #: WSC 00000

VCID: E7D74A38ADAD

3 Faults Found:

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

35-00 - -

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

35-00 - -

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6N0-909-60x-VW2.lbl

Part No: 6N0 909 603 J

Component: AIRBAG VW2 V00

Coding: 00074

Shop #: WSC 00000

VCID: 39735C400B99

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

am mai observat ca daca conectez vag com cu motoru pornit maf-ul indixca aiurea in jur de 500, daca doar pun contactu si astept sa citeasca valori vagcom si apoi pornesc maf-ul este in parametri. log-ul este facut cu maf-ul la 500, am conectat interfata cu motoru pornit.

 

va multumesc pentru ajutor.

post-84975-0-62814200-1339562408_thumb.p

post-84975-0-61557900-1339562416_thumb.p

post-84975-0-11704500-1339562430_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am spus, la tine valorile sunt eronate datorita faptului ca presiunea atmosferica este cu aprox. 300 mbar mai mica. verifica traseul si senzorul din ECU.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=346422

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darckreign1984

cuiuda tin sa preciez inca odata, am inlocui furtunasul din ecu, si am facut si un test daca suflu in furtunasse modifica presiune MAP valoarea lui, iar cu presiunea atmosferica nu se intampla nimic.

ecu meu este diferit nu are cipurile in soclu, sunt lipite direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!