Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Stie cineva ce garnitura/oring este la filtrul de ulei?Imi curge niste uleii(in partea de sus a filtrului,acolo sunt 3 suruburi) si vreau sa scap de problema,dar nu stiu cum :D.

A schimbat cineva?Ma refer la tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta schema filtrului tdi si vezi exact garniturile...la mine era slabit stutul filetat si nu strangea filtrul complet...sau il rogi pe ala de la piese auto sa caute el schema si cumperi exact ce iti trebuie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.In primul rand multumesc ZIPP pt raspuns. Iar in al doilea rand revin cu problema mea cu vibratiile. Am facut testu cu VCDS,totul e ok,fara erori.Cantitatea de motorina e undela la 4-5 mg,avansul e ok iar corectiile pe injectoare se incadreaza intre -2 si +2. Am verificat injectoarele,deschid toate la presiunea de 180 de bari iar duzele dupa ce au fost spalate bine si curatate pulverizeaza bine pe toate cele 5 orificii deci putem exclude si problema injectoarelor.Ce ar mai putea fi? Urmeaza sa-i fac si un test de compresie sa vad daca este vreo diferenta majora de compresie intre cei 4 cilindri. Sa reiau putin...tampoanele de la motor(cel din fata de cauciuc si cel din spate hidraulic),cutie(hidraulic),esapament sunt noi. Injectoarele sunt ok. Motorul merge bine,fara sa galopeze,merge regulat. Problema ar fi ca vibreaza cam tare in interior,volanul,bordul si in scaun se simt destul de tare vibratiile. Aveti cumva idee cam ce ar mai putea fi ? Multumesc anticipat.O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand persista aceasta problema cu tremuratul masinii? Dupa ce ai schimbat esapament ai inceput sa ai problema sau si inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema.

turbina intra numai pe la 2100-2200 ture, de ce oare?

golf III 1.9TD

are legatura cu motorina bagata?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm daca are geometrie variabila nu se poate rezolva marind tija actuatorului?cu motorina bagata nu cred ca are vreo legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu-i normal sa intre atunci? Din cate stiu la PD si CR intra mai repede (cred ca undeva la 1800).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ZIPP m-am exprimat gresit,ma refeream ca tampoanele de la traseul de evacuare sunt noi. De cand am luat masina face asa. Inainte de Golful asta eu am avut un Polo pe benzina si cand am luat-o pe asta am vazut ca vibreaza asa dar na...am zis ca asa o fi Golful 3 diesel dar dupa ce am apucat sa vad la 2 prieteni care au si ei golf 3 tot cu aceeasi motorizare ca la ei nu vibreaza asa mi-am dat seama ca e o problema la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! nu prea ma pricep, deci ar putea fi vorba de reglaujul tijei?

totusi nu cred ca e normal la 2100---mai sigur ar fi treb pe la 1800---altfel Turbo Diesel nu prea mai ajuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_marius

salutare! am si eu o mica problema! am un golf 3 din 96 bon jovi iar in ultimele zile am observat ca atunci cand pun contactul se aud doua sunete: primul, care mi se pare normal este cel ce amorseaza pompa de benzina, acesta oprindu-se dupa 2 secune, iar cel de-al doilea, un tiuit mai lung, dureaza vreo 7-8 secunde se aude in zona motorului - nu am reusit sa identific exact zona pentru ca se oprese dupa vreo 8 secunde si nu am timp... este normal sa se intample asa ceva? de la ce poate sa fie? s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? tot de vreo cateva zile imi tacane ceva la motor la relanti cateva minute, apoi dispare.. apare, dispare... pana acu nu am mai auzit un asemenea sunet la motor? sa fie tachetii sau cuzinetii? trebuie schimbati urgent sau mai pot merge asa o vreme?ce ma sfatuiti?

Modificat de andrei_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexbandit in cazul in care s-a umblat la racordul dintre toba si catalizator si nu a fost pus inapoi exact ca la inceput poate sa-ti vibreze in felul asta sau un alt racord sau ai turatia prea mica la relanti si-ti tremura destul de tare. Sa-ti explic de ce zic ca e posibil sa fie racordul, la vechiul meu gol am avut rupta flansa care iesea din turbo si mergea spre catalizator, a fost daca jos si sudata dar cand a pus inapoi tot ansamblul de la catalizator cu toba de pe mijloc a masini a inceput masina sa-mi tremure destul de tare. Speriat am crezut ca s-a intamplat ceva am pus masina pe elevator si am observat ca era bagata un pic mai mult decat trebuia in racordul de la mijloc si era trasa in fata toba cu totul, am desfacut si am pus inapoi cum era toba inainte sa fie sudata adica cu vr-o 3 cm mai inafara racordului dupa care nu am mai avut nici o problema cu tripidatul plus ca dupa multe intrebari si nimeni nu aputut sa-mi zica cum sa maresc relantiul de la 840/860RPM la macar 880-900 RPM ca-mi tremura fundul in masina pe scaun am gasit singur cu vag-com cum se procedeaza si crede-ma nu mi-a venit sa cred cat de mult face cateva RPM in plus si o toba pusa cum trebuie la loc, a disparut toate problemele cu tremuratul. Oricum la TDI fata de un benzinar cam tremura volanul, nu chiar foarte tare dar se simte.

soarebv fa un log in mers si ai sa vezi daca iti intra tarziu turbo sau e bun asa. In aria TDI Forum vezi cum se face un log in mers si posteaza acolo ca ai sa fi ajutat.

andrei_marius daca se aude tacanit la prima pornire cateva secunde de vina sunt tacheti.De obicei acest sunet il poti auzi iarna cand afara sunt peste -10 grade si din cauza vascozitatii uleiului isi face ungerea mai greu. Mergi la un mecanic si rezolva problema, nu e chiar ceva foarte grav dar pe zi ce trece o sa ai probleme(uzura mai rapida a motorului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp nu stiu ce sa zic la prima vedere nu pare sa fie umblat la racordul ala....ideea e ca eu am dat jos toata evacuarea...adica nu toata ,am dat jos tot ce e dupa catalizator pt ca am am avut o teava gaurita si am sudat o si vreau sa-ti zic ca vibra exact la fel si fara tobe. Ralantiul i l am dat la 900 sau 925 cam asa nu mai tin minte exact. Dar in orice caz o sa verific mai amanuntit acel racord sa vad despre ce e vorba acolo ;) Multumesc pentru raspuns. O seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_marius

problema e ca asta iarna se auzea putin la rece un tacanit si dupa disparea, insa acu nu se mai aude cand o pornesc, dar dupa cateva secunde incepe sa tacane, apoi uneori se mai oprese, apoi incepe sa tacane din nou, in functie de cat o turez... presiune la ulei am pentru ca nu se aprinde nici un martor! din ce cauza se pot deregla tachetii astia? cat de urgent trebuie sa-i reglez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SAlutare,

imi poate spune cineva mai exact ce face piesa asta "1ho 906 627post-97505-0-35365100-1334499096_thumb.j"?Pentru ca de ieri am eroarea " 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-00 - Open or Short to Ground",iar masina nu mai ttrage peste 3000 rpm.Acuma intrebarea mea. se poate curata sau doar inlocui ?

Sarbatori Fericite in continuare.

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 iti gestioneaza vacuumul pentru EGR. Ar fi bine sa o schimbi si sa cureti si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda imi poti spune te rog cum as putea sa curat egr ul? sau un link ceva..

o sa schimb si piesa.

multumesc pentru info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa eroare s-ar parea ca este dus solenoidul din N18, dar verifica cu ohmetrul, parca trebuie sa ai 18 ohmi. Daca are rezistenta asta atunci veriifca si cablajul si mufa, dai cu ceva spray de contacte si verifici daca la ralanti ai in mufa care intra in electrovalva tensiunea bateriei.

De curatat se poate si curata in cazul in care este solenoidul bun. vezi aici

http://www.ridejudge...swagen-golf-gls

Aici poti vedea cum se verifica N18

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa te ajute.

post-44347-0-19418300-1334569438_thumb.j

post-44347-0-11639100-1334569540_thumb.j

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus ca a avut "clienti" care au renuntat la cautarea unei pompe dupa ce au venit cu 2,3 defecte si el imi poate scoate toata partea electronica de la motor fara sa pierd din putere fara sa se intample nimic imi garanteaza el. Din cate spunea, inainte de 94/95 era acelasi motor ca si acesta 1z tot de 90 cai fara parte electronica, si care nu au aceste probleme!

Cred ca voi duce masina de marti seara la el, iar miercuri voi avea vesti bune! (sper sa nu fie nevoie sa cumpar alta pompa, pentru ca cu scosul partii electronice a motorului nu prea sunt deacord...)

Salutari!

Salut postez mult dupa ce a fost dicutata problema si ma auto intreb, daca scoatem partea electronica cum ne mai ajuta sonda lambda, vis a vis de sonda lambda nu am vazut sa aduca nimeni in discutie posibilitatea asta, care sonda lambda stiu ca in functie de gazele emise poate taia din acceleratie (electrica) daca in acele gaze evacuate este o cantitate prea mica de oxigen. daca sonda numai citeste bine gazul emis si taie din acceleratie fara motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sonda lambda este la motoarele pe benzina,la tdi injectia de motorina se taie in momentul cand calci ambreajul sau frana dar atat cat motorul sa stea la relanti iar referitor la desfintat partea electronica si trecut la sistemul clasic cu acceleratie mecanica sigur nu mai va corepunde la norma de poluare iar pentru a mentine puterea trebuie mutat capul hidraulic din pompa de injectie de tdi in corpul unei pompe de injectie de td si este nevoie de un meserias bun sa faca treaba asta asta . una peste alta nu merita munca datorita costurilor la aceasta modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..!! am o mica problema enervanta..scuze daca nu am ales topicul potrivit..dar altceva nu am gasit (cel putin cat am cautat eu) :D.

de obicei cand e motorul rece..atunci cand o pornesc scartaie ceva pe acolo..se aude mai tare din partea cu alternatorul si pompa de servo si tot scartaitu asta tine de obicei pana se incalzeste motorul :-??....

nu stiu ce sa ii fac...:( ajutati`ma va rog frumos cu niste sfaturi daca aveti cunostinte de cauza :(

multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!