Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

furtunenele sunt ok...o sa revin zilele umatoare fac un drum mai lung si o sa fie cam aiurea sa merg cu 100 km/h limitat o sa vad ce se intampla....as vrea sa ma intalnesc cu cineva de pe forum care se pricepe....pentru ca la service-uri nu am incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru suportul acordat. Masina merge acum brici, sa speram ca va tine :)

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata nu tragea masina. La 2-3000 turatii, pur si simplu nu mai lua viteza. Am dus masina in service autorizat Seat, au schimbat o piesa, dar nu acolo era problema. Dupa aceea tot se bazau pe debitmetru, dar aceasta functioneaza bine. Era problema la un furtun, care pur si simplu nu era bine fixat, si intra aer fals, iar 2 mufe nu aveau contact bun.

Pentru siguranta schimb curea distributie, filtru aer, motorina, ulei, si ulei inclusiv, chiar daca numai de un an e schimbat. Am lasat la cineva sa il foloseasca..si stii cum e , ce nu e al tau, te doare pe nicaieri.

Lectie invatata, masina reparata :)

Spor tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul sa il schimbi la numarul kilometrilor parcursi, nu in functie de perioada de timp de cand ai schimbat ultima data. Eu de ex. fac cam 20.000 km/an si schimb uleiul de 3 ori in perioada asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are dreptate denismoc uleiul se schimba in functie de cat si cum mergi.

Adaug insa ceva, chiar daca nu mergeti mult cu masina NU lasati uleiul in motor mai mult de 2 ani indiferent de calitatea acestuia. Isi pierde proprietatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se schimba in functie de perioada de timp si/sau nr de km parcursi.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si cureaua de distribitie.Eu am patit,nu uitati sa respactati km sau ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit-o si eu cu vento-ul meu...Am mers cu el vreo 10 km prin oras, am venit acasa, l-am oprit vreo 10 min. si dupa n-a mai vrut sa porneasca deloc. In bord statea aprins beculetu de la bujii( cand puneam contact). AM chemat un mecanic care s-a uitat pe la ea, a verificat bujiile- erau bune toate, a desfacut injectoarele- nu venea motorina deloc...mi-a zis ca s-a dus pompa de injectie. Am lasat-o asa, am intrat pe net, am tot citit si a 2-a zi am scos releul 109 l-am bagat la loc sii a pornit la sfert. am lasat-o asa cateva zile n-a mai facut figuri, dar intr-o zi m-a lasat iarasi. M-am dus si am pus alt releu si de 2 sapt merge perfect. sa speram ca nu mai am probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca i-au egr-ul jos sal curat trebuie sal setez dupa aia ,sau trebuie setat ceva la el.Eu vreau sal i-au jos sal curat in curte si sal pun iar la loc,e vreo problema daca fac asa??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De ceva timp se intampla ceva ciudat la golful din semnatura! Cand pornesc masina luminile toate au o intensitate foarte scazuta, dupa 2-3 minute isi revin. Astazi am masurat tensiunea de pe baterie si am 12.5 V imediat dupa ce o pornesc si dupa cele 2-3 minute isi revine la 14.4 V . Am observat ca se aude un tacanit ca si cum ar cupla un releu la acea siguranta de langa vasul de expansiune de la bujiile incandescente. Mentionez ca nu acel "tacanit" ca de releu se aude neregulat practic cand cupleaza, scade tensiunea, si apoi cand decupleaza, isi revine! Alternatorul e proaspat schimbat! Se poate sa fie consumul de curent atat de mare? sau e vreun scurt pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat timp functioneaza bujiile consumul e cam de 32A si pe frigul asta, cel putin la mine, functioneaza cam 2-2,5 min dupa ce pornesc motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar aprope de 40A din cate am mai citit, dar partea mai ciudata e ca pana acum nu a facut asa, si masina a trecut 6 ierni in posesia mea! ma gandeam ca poate e cineva care a mai patit si stie de unde vine problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Povestea e cam asa: il am pe micutul de 2 ani si un pic; Acu ceva timp vrand sa fiu smecher, l-am calcat pana in 3000 si fiind prost, am incurcat din graba si neatentie vitezele. adica in loc sa bag a 5 a am bagat a 3 a (eram in treapa 4). rezultatul a fost ca mi s-a oprit motorul in drum si m-am speriat. Cand am vrut sa pornesc motorul nu mai invartea electromotorul, parca s-ar fi blocat pistoanele inauntru. a pornit dupa vreo 5 minute, dar a trepidat foarte tare vreo alte 3, scotand un fum negru pe esapament (a ramas si pe asfalt) dupa care a mers normal.acu vreo doua zile am completat cu antigel, ca vine gerul.Dupa de am scos apa cca 1L, am turnat in vasul de expansiune antigelul. Am lasat sa mearga fara capal la vas . Intre timp un copil grijuliu a pus capacul inapoi. Eu am accelerat motorul pana la 2000 si mi s-a oprit brusc si deodata. iar pe undeva prin spatele turbinei a iesit abur, fum nu stiu exact ca a fost foarte putin. .Asa ca va rog daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva sa-mi zica si mie ce este.

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

De la un timp(1 luna) a inceput sa se incinga motorul cam des,cum o iau putin la alergat (schimbat in 3000-3500) in 5-10 min. sare temperatura de 95 ajunge chiar si la 100 :angry: .Nu a sarit furtun sau ceva de genu se refuleaza ceva apa pe la vas pe gaura respectiva.

Mam interesat si am avut parte de multe pareri.......ca nu face fata pompa de apa....ca am garnitura de chiulasa arsa(apa nu am gasit pe joja sau unde se toarna uleiul).....ca imi pierde apa pe undeva si ramane fara apa si asa se incinge neavand cu ce sa mai raceasca motorul(martorul se aprinde in bord doar dupa ce se raceste motorul inapoi la 89). Mentionez ca mufa de intra in sonda de la radiator e stricata si am legato la buton,sta pornita mereu cand o alerg :Driver: .

A mai patit careva asa.... :question: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu mai deschide termostatul cum trebuie, mergi putin cu el scos vezi tot asa mai face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai putea fi din pompa de apa care are paletii rupti si chiar daca termostatul e bun pompa nu face fata,chesti asta am patit-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electroventilatorul de la radiator ar trebui sa aiba 2 viteze. Sa inteleg ca tu atunci cand o fortezi apesi pe un buton in bord si pornesti acel ventilator manual? Daca asta faci e posibil ca tu sa actionezi prima viteza de la electroventilator si sa nu ii fie de ajuns pentru racire. Mai poate fi si pompa de apa cu paletele rupte si sa nu circule antigelul prin motor, automat daca ai pierderi nici aerisirea nu o face normal si e posibil sa ramai cu goluri de aer in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mare MULTUMESC pentru sustinere si sfaturii,am fost si am puso la tester si functioneaza bine toate la partea electrica,termocupla deschide cand trebuie(pacat ca e faultata mufa).In final pompa de apa e de vina are pierderi de apa si posibil sa fie si 1 pala 2 rupte :(.150 pompa si 150 manopera pt cei interesati :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua la un motor 1.9 tdi cod afn, de la ce poate aparea un mers cu intreruperi la mersul in gol undeva intre 2500-3000 rot/min si incepe sa scoata si fum albastru.pe vag-com nu apare nici o eroare.multumesc pentru eventualele sfaturi si pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FUMUL ALBASTRU:

Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:

Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.

Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.

Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.

Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.

Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag cu o completare, sa nu se sperie lumea, la tdi uri euro 3 sau mai jos este destul de intalnit fum gri albastrui la prima pornire, direct prop ca volum cu frigul de afara. Acest fum este insotit de miros, motorina nearsa, cam ca la vechile rabe. Normal este ca dupa 10 secunde sa dispara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi...de aproximativ o saptamana ma comfrunt cu o mica problema la al meu 1.9TDI cod motor ALE.Imi picura motorina pe la pompa de injectie si nu gasesc nicaieri codurile de la garniturile respective.

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un chit de reparatie care sa contina garniturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu, se aude din cand in cand un fluierat scurt 1 - 2 secunde, cand este turat aproape de 2000. Cine imi zice ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!