Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

salut,am revenit cu problema mea,o sugestie,sa schimb pompa de injectie daca galopeaza sau ce sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Galopeaza la ralanti(ralanti instabil)?Daca da,poate fi din injectoare,trebuie echilibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel daca te rog poti sa fii mai explicit ce inseamna a echilibra injectoarele si cum se procedeaza? Te intreb pentru ca si la mine cateodata are un relanti instabil.Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este corect echilibrat, mai degraba calibrat, si stiu ca se poate face doar intrun service cu unde sonore sau ceva de genu parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Da,calibrat este corect :) ;se face pe banc de probe,nu cu unde sonore :D ,unde se verifica-ajusteaza presiunea la care deschide fiecare injector(parca e 190mbar daca imi aduc bine aminte).Daca ai sub aceasta valoare,deaja incep problemele:masina trage mai slab,ralantiu instabil;atentie a nu se confunda cu cantitatea de motorina injectata,care trebuie sa fie cat mai aproape de 0mg/str si se verifica cu vag com-ul;in concluzie,numai be banc de probe se poate determina presiunea la care deschid injectoarele.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am intampinat o problema... mi s-a oprit masina in mers si a ramas becul de la bujii aprins in bord. Am oprit pe dreapta i-am pus iar contactul dar becul de la bujii nu se mai stingea, i-am dat la cheie invartea dar nu pornea. I-am mai pus si i-am luat contcatul de cateva ori si si-a revenit. Aveti idee care ar fi problema? a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ieri mi s-a oprit masina in mers, azi mi-a glaopat toata ziua pana intru-un final cand si-a dat duhul! Becul de la bujii ramane intr-una aprins si masina nu porneste! Daca s-a mai confruntat cineva cu aceastta problema il rog sa-mi dea si mie niste sfaturi aici sau pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as verifica contactul. Am patit la Golf 1, se oprea in mers, nu pornea decat impins, invartea electromotorul, degeaba. Cauza: in momentul cand dadeam la automat se lua alimentarea electrovalvei de la pompa de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu pe unde citisem ca becul de la bujii mai are rol si de a arata ca exista o eroare in calculatorul masinii. Nu stiu sigur rog sa ma corecteze daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este . Daca poti face o scanare cu vag-com aflii mai repede problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat din nou sa pornesc masina si acum cand ii pun contactul becul de la bujii e tot aprins dar pe langa asta se aude un bazait continuu de sub capota! maine ii voi face o scanare si voi incerca sa aflu care e problema!

Modificat de geo_gee2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am rezovat problema! Am dus masina la service, am pus-o pe tester si surpriza nici o eroare! toate probelemele pe care le-am enumerat mai sus s-au datorat unui amarat de fir din mufa aia mare si rotunda care intra in motor. Acesta nu mai facea bine contact si la fiecare zdruncinatura imi galopa si parca mergea in doua pistoane, de fum negru nu mai zic, era incendiu in spatele masinii. La cum mergea am zis ca i-am facut praf motorul, dar am scapat ieftin... o rola de izoler si o grasa de cotnari la mecanic. Deci verificati si mufele, firele, care mai intampinati aceste probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la mufa aceea rotunda de deasupra radiatorului cu multe fire. Totusi ar fi interesant sa ne spui ce fir anume nu facea contact , sau rolul sau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto nu la mufa aceea ma refream! firul care nu face contact se afla in mufa mare si rotunda care se infileteaza in motor in partea stanga(pe partea soferului) sub conductele care duc la intercooler. Acum nu stiu daca toate motoarele au acea mufa dar la tdi si vr6 am vazut ca are sigur!

Modificat de geo_gee2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceasta mufa se refers Geo

post-15836-1277487545_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorenzofocsani

sall...eu am un golf 3 din 1996 motor1.9sdi.....am si eu o problema asemanatoare....iarna la temperaturi sub 0 grade porneste usor (senzorul de bujie ramane aaprins ptr cateva secunde)....cand sunt in jur de 15 grade, senzorul de bujie se stinge instantaneu si pornirea este grea..a mai intampinat aceasta problema cineva?....un prieten mia spus ca ar putea fi un senzor de temperatura care se afla pe conducta de motorina......cu autodata nu am reusit sa dau de acest senzor......sugesti?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal sunt 2 senzori de temperatura unul in pompa de injectie care actioneaza socul automat(asta in cazul in care ai senzor electronic) si sonda de pe chiulasa de unde isi ia temp de pe bloc motor si de la lichidul de racire, dar poti face alta chectie mai simpla fara sa umbli la acesti senzori, acuma 2 zile mi-am schimbat distribuita si am patit acelasi lucru porneste un pic mai greu dar o sa fac ce am facut si cand am schimbat distributia acum 2 ani cand am cumparat masina...i-am marit avans din pompa de injectie...la tine poti faci acelasi lucru...un laptop cu vag-com si ii dai din pompa atat cat are nevoie...ai grija sa te incadrezi in limitele ce sunt indicate acolo.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la un golf 3 1.9 tdi motor 1z

am cumparat masina cam de 1 luna fara un mecanic bun cu mn...

dupa 2 zile de la cumparare am observat ca la viteza constanta merge in suturi, iar la o accelerare cu pedala la podea dispar.. si am si o oscilatie la relanti pe liber si coboara de la 1200 in trepte pana la 900 de ture

am fost la mecanic a pus o pe testersi nu a iesit nimic, a facut o curatare de injectie cu nush aparat.. nici un rezultat, si am fost trimis la un service specializat in pompe injectie.. intr o saptamana am observat ca dimineata suturile sunt mai evidente iar apoi aproape dispar sau apar f rar... apoi am fost la cei specializati in pompe.. le am explicat cum sta treaba... am crezut ca ceva se dezamorseaza noaptea.. au verificat pompa injectie, au schimbat capul hidraulic, garnituri.. buna, au verificat injectoarele, perfecte... cu toatea astea masina merge la fel dar cu o gaura la buget de 1000 ron

acum cred ca e altceva.. am prins cateva zile mai reci si masina a mers intreaga zi in suturi, apoi la prima zi cu soare masina isi revine prost dimineata apoi bine.. uneori chiar f bine. pot sa spun ca au fost zile cand mergea fara probleme de la prima plecare dar daca plecam, cu ea pe la 2 sa zic... deci cred ca e legat de vreun senzor de temperatura, cum se incalzeste merge bine...

are idee cineva ce are? nu neaparat sa o remediez singur dar macar sa ii spun unui mecanic cam unde ar trebui sa caute... ca la ce mecanici sunt in galati sau cel putin nimeresc eu.. slabe sanse sa imi rezolve cineva masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ca la ce mecanici sunt in galati sau cel putin nimeresc eu.. slabe sanse sa imi rezolve cineva masina

Esti de-al meu: adică gălăţean. hai sa ne vedem si sa ascultam impreuna motoarele, relantiurile etc. Si eu am tot 1z variant - vezi in semnatura. Pe unde locuieşti?

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evlaviosu daca de la 1200 rpm pana la 950 acul la turometru coboara foarte greu adika ar cam ramane un pic turat motorul si nu coboara lin at e de vina pompa de injectie.Solutia e foarte simpla, tot ce trebuie sa faci e sa desfaci cela 4 suruburi de la pompa de injectie unde e partea electronica.Ai mai jos un link cu ce se face si e foarte usor dar dupa ce bati in capac sa-ti scada din turatie sa fi atent si la turometru sa-ti cada lin(uniform nu in trepte). http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/...sthammermod.htm

Daca nu ai inteles sa zici ca te voi ajuta din nou, ceea ce ai patit tu am patit-o si eu dupa ce mi-au schimbat garniturile de la pompa de injectie numai ca ei au facut-o cu capacul la ureche nu dupa turometru si au marit debitul pompei de injectie acelasi lucru pe care il ai si tu presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfat, am sa incerc sa vad ce iese.. DAR ceea ce e deranjant si ce as vrea in primul rand se repar sunt suturile (smuciturile) pe care le are masina dimineata in viteza.pana la urma ma obisnuiesc cu relantiul ...dar problema grava repet e treaba cu zgaltaiala in masina de nu aproape nu pot merge cu masina. si astea apar pana pe la 2500 de ture, iar peste cam dispar...

Modificat de evlaviosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , am citit topicul de la prima pagina , pana la final , am vazut ca aveti motoare cum am si eu, din fericire nu am absolut nici-o problema cu el , si merg zilnic 300 de km cu un vento , diferenta e ca nu sunt in tara , sunt in u.k. si am observat ca masinile din afara tarii sunt muult mai bune , alte detalii , daca vreti , va pot spune , imi pare rau pt. cei cu probleme , sper sa le rezolvati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fericire nu am absolut nici-o problema cu el , si merg zilnic 300 de km cu un vento, diferenta e ca nu sunt in tara, sunt in u.k. si am observat ca masinile din afara tarii sunt muult mai bune

Toti care scriu in acest topic deschis de mine sunt cu probleme la pompa de injectie. Cred ca e foarte clar ca motorina din Ro nu se compara cu cea din afara. Asta se vede la fiabilitate. Cati km are vento cu pricina Baltateanu? Asa de curiozitate - Golful meu are cam 315.000 groso modo

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

si eu cred ca sunt pe lista cu probleme la injectie.

Se pare ca atunci cand accelerez face un fel de hopuri ( intreruperi ). Am mai postat undeva cu aceeasi problema. La mine s-a remediat schimband filtru de motorina dar vad ca iar face.

E vorba de motorina aici mai mult ca sigur. Ori o nimeri buna ori cu apa sau ce aditivi mai baga ei in ea prea mult. De exemplu : acum 2 zile am alimentat la Petrom. Cand am plecat am simtit ca nu se accelereaza cum trebuie. I-am dat in gura, degeaba. Prajesc motorul aiurea :D. Nu stiu dar totusi platim motorina mai scump ca afara deja.

Si o intrebare despre relanti. Normal el la cat trebuie sa stea ? La mine sta la 1000 RPM de cand am cumparat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!