Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Ambreajul trebuie aerisit cand nu-ti intra in viteza dar daca se tureaza in gol trebuie schimbat discul dar pt ca desfaci iti recomand sa inlocuiesti tot kit-ul(placa presiune + disc ambreiaj + rulment presiune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le mai las si nu le schimb acum poate sa afecteze si alceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..cand tie lumea mai draga. pleci si tu cu lumea la mare ai sa te trezesti la un semafor ca vrei sa pleci dupa loc si nusti de ce nu pleaca. se accelereaza se ridica acu la turatie dar nu pleaca...cam atata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o intrebare daca schimb injectorul 3 ca sa dispara oscilatiile... apare vreo eroare? si daca apare daca aceasta poate afecta mersul masinii. pentru ca am fost sa il schimb, l-am schimbat si masina tot asa mergea...eu am crezut ca e injectorul pe care l-am schimbat defect...am fost sigur pentru ca arata mult mai rau decat al meu si chiar si masina de pe care l-am luat statea de mult si se vedea clar ca era afectat injectorul. i-am aratat omului ca merge la fel masina si mi-a zis ca acu are eroare si ca de aceea merge masina prost si ca injectorul lui e bun... e bun sau nu? vreau sa ii schimb injectorul sa mearga si o sa o pun si pe test...

multumesc si astept un raspuns!

mentionez ca masina mea merge impecabil la relanti, fara nici cea mai mica trepidatie sau oscilatie...

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanbnd daca vrei sa te convingi ca e injectorul scoate acea mufa de la injector si mergi fara mufa catziva km buni. Te avertizez ca vei avea o masina parca fara turbo un pic mai lenta. Dupa instalarea noului injector trebuie sa stergi din vag-ul masini o eroare dar aia nu influenteaza cu nimica buna functionare a motorului. Si eu am schimbat acel injector si nu am mai avut probleme de at., numai ca trebuie sa ai un aparat de masura cu tine sa masori un pic sa vezi ce valori are, de preferat e sa aiba peste 100 daca se poate. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa trebuie sa fie peste 100? pentru ca mai devreme am citit ca trebuie sa fie apropiate de 90... eu am masurat si avea 96-97 cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok maine voi scoate mufa si voi vedea, dupa aceea imi puteti recomanda pe cineva in ploiesti care sa imi stearga eroarea? multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Cum masurati voi injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu masuram injectorul...doar senzorul...

salut!

am si eu o mare dilema! astazi am schimbat un injectoar dar niciunul nu a fost bun din pacate...masina mergea la fel.

dar dupa ce am schimbat injectorul am observat cand turam motorul ca masina imi trage aer pe turul din filtru si dupa ce opresc motorul pe retur se intorc cateva bule mult mai mici...

de 100 de ori m-am uitat si niciodata pana azi nu am vazut...am inteles ca problema mea cu trepidatiile poate fi de la acele bule...dar ce trebuie sa schimb?? pentru ca filtrul este schimbat de 4000 km...colierele le-am mai strans.... va rog frumos sa imi spune-ti si mie cine a mai avut problema asta ce trebuie sa schimb...sau ce trebuie sa ii fac...orice!

va multumesc mult! astept raspunsurile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni ce trebuie schimbat? am dat search si am gasit ca trebuie schimbata piesa din plastic de la filtru... are cineva idee unde o gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus astazi turul pe direct...nu l-am mai trecut prin filtru si nu a mai bagat aer...deci aerul nu vine din rezervor, e de la filtru toata problema. am schimbat si piesa din plastic si am pus coliere peste tot dar tot mai trage...dar nu asa de rau...

ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu si acuma face bule din alea pe tur si nu simt nici un deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu sa il verifici este sa scoti mufa si in cazul in care nu vezi nici o schimbare la cum functioneaza masina cam ala ar trebui sa fie.

La mine de exemplu tragea mai tare cand am scos mufa decat cand era conectat debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

am revenit din nou sa va impartasesc un alt necaz de-al meu:

sa oprit motorul in mers,incerc sa-l pornesc in viteza,dau la automat si nimic.

trag pe dreapta si urma de ulei de cutie in urma.

constat urmatoarele: curea alternator rupta,curea distributie rupta si banuiesc ca si cutia sparta (nu am verificat).

maine sa o duc la un mecanic.

a mai trecut cineva prin acest fenomen? la ce sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fii afectat motorul, ceva rupt(biela sau altceva) oricum trebuie sa bagi vr-o ceva banuti sa repari motorul...sper sa nu fie ceva grav si sa se fi oprit la timp inainte de a-ti face vr-o bucurie mai mare.bafta si asteptam un raspuns cu diagnosticul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

masina este in stare de functionare.

-motorul a scapat nevatamat la fel si cutia.

-mecanicul a constatat urmatoarele:

1. -la inlocuirea kit de distributie nu sa schimbat si pompa de apa (inlocuire obligatorie)

2.-pompa varza...de aici provenea lichidul de pe asfalt

3.-curea distributie rupta

4.-curea accesorii rupta

-intrebarea era: de ce sa rupt si cureaua de distributie?

in momentul demontarii sa gasit si raspunsul:

din cauza jocului mare a axului pompei,fulia a lovit o aparatoare de plastic pe care a facut-o franjuri si a aruncat bucati intre rolele distributiei astfel explicandu-se deteriorarea curelei s. a. m. d.

asa ca nu faceti economie ptr. o nenorocita de pompa si inlocuiti-o cand vine timpul distributiei.

cheltuieli:

piesele: pompa , cureaua de distributie, antigel si un filtru de aer....280ron

manopera: o cunostinta...100ron si o bere rece.

Numai bine tuturor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare si bine v-am gasit.

Sper ca am deschis topicul in sectiunea corespunzatoare.

Am dat search dar am gasit numai topic-uri despre probleme referitoare la benzina.

Eu am un Golf 3 1.9 TDI , cutie automata.

L-am adus zilele trecute din Germania....a mers perfect la drum, nu a dat nici un semn ca ar avea probleme. L-am parcat in regula, iar dimineata cand am incercat sa-l pornesc nu a mai luat-o.

Bateria e buna..invarte de rupe, am incercat sa scot borna insa fara nici un rezultat, am verificat sigurantele...(ce mi-a trecut si mie prin minte).

E cam ciudata treaba mai ales ca am stationat si pe drum, iar a doua zi pornise fara probleme iar acum...asa deodata sa dea numere !?

Am mai citit pe forum despre un cip.

E posibil sa aiba asa ceva un Golf din 96 ?

Partea proasta e ca masina nu se afla acasa la mine, e in strada ..si maine imi expira asigurarea si numerele.

Ideal ar fi sa o pot porni si sa o mut.

Daca era manuala incercam sa o trag ori sa o pornesc impinsa.

Nu ma astept sa la minuni, dar scriu in speranta ca poate exista solutii pe care eu nu le cunosc, sugestii...

Nu cunosc masina si nu mi-am bagat niciodata nasul la un Golf.

Imi e teama sa nu fie ceva mai grav si sa imi fi luat o mare teapa.

S-a mai lovit cineva de aceasta problema, sau aveti macar o idee despre ce ar putea fi vorba ?

Multumesc anticipat.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa pui un vag sa vezi ceva erori, daca sunt.

Nu cred ca este de la cipul din cheie, in cazul in care are, daca era de la el pornea si se oprea dupa 1-2 secunde.

Motorina este?

Se sting toate becurile in bord?

Ce cod are motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc pe cineva disponibil (din telefon in telefon) ....s-au uitat oamenii la ea, au luat-o la rost si au reusit sa o porneasca , fara a utiliza testerul.

Doar ca problema inca nu e rezolvata.

Se pare ca venea aer pe furtunul transparent care duce spre pompa.

Banuiala mea referitor la faptul ca vanzatorul stia bine ce si cum , pare a fi intemeiata.

De asta au incalzit ei motorul inainte sa o iau.

Am lasat-o lla meserisi si ramae sa vada unde este problema. Oricum aveam de gand sa o duc undeva sa-i fac un service complet.

Motorina era jumate de rezervor.

Totusi.....aer putea sa fi prins si dupa ce am umblat e aseara la filtru de motorina.

Acum astept cu, calm sa vad ce sicum. Important e ca am reusit sa o mut din strada .

Dupa ce se remediaza, o sa revin cu detalii...poate va folosi si altora.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ai aer pe instalatie, desfaci piulita la primul injector si dai la cheie pana iese motorina. Dupa aia strangi la loc si trebuie sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ai aer pe instalatie, desfaci piulita la primul injector si dai la cheie pana iese motorina. Dupa aia strangi la loc si trebuie sa porneasca.

Chiar asa a pornit.

Daca as fi stiut dinainte ...o porneam eu.

Asta e....omul cat traieste invata. Nu se stie niciodata cand o sa ma lovesc de asa ceva.

La inceput dadeau mai cu retinere si era cat pe ce sa renunte la idee. Cand am vazut ca in momentul in care tot da la automat, vine tot mai putin aer..si parca scuipa mai multa motorina pe la injector...amsugerat sa insiste ( nu as fi stiut eu despre ce e vorba) dar parea un semn bun.

Acum am dubii .. daca aer intrase numai dupa ce am umblat eu la filtru si de fapt problema era cu totul alta ?

Ps. Multumesc pentru sfatul util.

Modificat de Artelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa urmaresti care e treaba. Cel mai posibil e ca a tras aer fals, cand ai umblat tu la fitru - nu ai mai pornit-o dupa aia ?

Daca tot asa face, trebuie verificat tot circuiul de alimentare, pe unde poate trage aer fals. Verifica daca nu trage pe la filtrul abia pus.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat filtrul.

In dimineara in care am vazut ca nu mai pornea am incercat tot ce mi-a trecut prin minte.

Atunci am scos si supapa la filtru sa vad daca are motorina, dar masina avea deja probleme.....de asta zic ca poate nu era cauza principala...sau poate o fi doar o coincidenta ?

Tipul a dat si cu un fel de sprei inainte sa porneasca.

Maine ii sun sa vad ce parere au.

Nu e exclus ca masina sa nu fii pornit din alte cauze.

Sa inteleg ca Golfl 3 porneste numai daca il tratez cu "parfumuri" fine in nas ? :icon_cheesygrin:

Modificat de Artelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Zilele astea am gasit si am achizitionat la un pret bunicel un passat B4 intermediar 1,9tdi 1z-90 cai. Masina se prezinta foarte bine interior-exterior, dar ma confrunt cu urmatoarea problema: Motorul se aude foarte bine, nu bate, de tras trage bine as zice eu ptr cei 90 caluti , doar ca la o simpla apasare a pedalei de acceleratie si cand e cald si cand e rece motorul se tureaza un pic mai mult decat ar trebui sa zic undeva la 1300rot/min si dupa ce cade turatia fara sa mai am pedala apasata vreun pic se mai accelereaza inca de vreo 2-3 ori foarte putin peste 1000 rot, dupa care revine la relanti. Mentionez ca dimineata cand am vrut sa o pornesc a luat-o destul de greu, adica am cam dat la automat de cateva ori, iar in mers parca merge foarte putin intrerupt/sacadat si in special la treptele mai mici de viteza(de murit nu moare motorul niciodata).

Azi am facut o diagnoza si mi-a dat urmatoarele erori:

00575 presiune galerie admisie

01268 regulator de debit n146 - deviatie reglaj

00519 senzor presiune galerie admisie g71 , in rest masina merge bine, la viteze constante nu intrerupe deloc

Daca nu intelegeti descrierea cu simptomele care le are masina o sa fac si un filmulet.

Alta intrebare ar fi daca am probleme cu bujiile incandescente oare din cauza asta sa porneasca mai greu la rece(maine sper sa gasesc pe cineva care sa mi le verifice ca am observat cand am facut diagnoza ca imi clipea martorul spirala din bord de bujii, in rest nu mi s-a mai aprins pana acum.

Alta problema care nu stiu daca merge sa intreb aici de ea, dar nu am gasit in topicul dedicat B4 ar fi ca nu imi indica motorina din rezervor in bord, azi am incercat sa scot plutitorul din rezervor si nu am reusit, intreg ansamblul ala mai are o tija in laterala care chiar nu am reusit sa ii gasesc o pozitie sa o scot pe gaura aia, daca exista vreun DYI sau sa imi explice cineva ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!